فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / قیمت پارچه کجراه بیمارستانی | فروشنده انواع منسوجات بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی | فروشنده انواع منسوجات بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی بستگی به اندازه ای که می خواهید خریداری نمایید دارد. همچنین کیفیت نوع نخ استفاده شده و کیفیت رنگرزی پارچه در قیمت اسپان باند و قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی  موثر می باشد.  به همین علت این پارچه قیمت های گوناگونی دارد و مشتری هنگام خرید آن در بازار قیمت های زیادی مشاهده می نماید . به هر حال مشتری باید ضمن در نظر گرفتن بودجه خود ، مورد استفاده اش را بداند تا بتواند تصمیم بگیرد پارچه با کدام قیمت و کیفیت را خریداری نماید. 

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی | فروشنده انواع منسوجات بیمارستانی

قیمت خرید پارچه های بیمارستانی

قیمت خرید پارچه های بیمارستانیدر صورتی که قصد دارید پارچه اسپان باند یزد و یا هر پارچه دیگری را با قیمتی ارزان تر از بازار خریداری نمایید بهتر است آن را بدون واسطه و از کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف یا کراخنه های دیگر تولید پارچه خریداری نمایید تا با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید. با توجه به دوام و کیفیت باای پارچه اسپان از آن در تولید روپوش پرستاران، حراست، پزشکان ، روتختی و … استفاده می گردد. مردم نیز گاها آن را برای مصارف شخصی خریداری می نمایند . 

پارچه های اسپان بیشتر در اسفهان، ملایر و چند شهر دیگر تولید می شوند و در سراسر کشور به فروش می رسند . 

مرکز تولید و پخش پارچه کجراه بیمارستانی

مرکز تولید و پخش پارچه کجراه بیمارستانیتولیدکننده پارچه اسپان باند بیمارستانی آن را با ویژگی های متفاوتی تولید می نماید. این پارچه علاوه بر ویژگی های عمومی مانند جنس، اندازه، حجم و … ویژگی هایی از قبیل ضد آب یا آب دوست بودن، آنتی باکتریال بودن و … را نیز دارا می باشد که فرد با توجه به نیاز خود اقدام به خرید یکی از این انواع از تولید کننده می نماید. اسپان علاوه بر این ها ویژگی ها زیاد دیگری نیز دارد. مصارف این پارچه آنقدر زیاد است که همه با آن سر و کار دارند و در صنایع گوناگون مثل پزشکی، کشاورزی و … از آن استفاده های مختلفی می شود. 

خرید و فروش عمده پارچه کجراه بیمارستانی

خرید و فروش عمده پارچه کجراه بیمارستانی

در فرآیند تولید پارچه‌ی اسپان باند، مواد اولیه در دستگاه
اکسترودر وارد می‌شوند. پس از ذوب، پلی‌پروپلین وارد مجموعه‌ای از سوزن‌های سرنگ‌مانند
می‌شود که با فشار وارده از طرف اکسترودر باعث خروج مواد مذاب به صورت الیاف بسیار
باریک به شکل رشته‌های فیلامنت‌ می‌شود. فیلامنت‌ها بعد از خنک شدن به شکل
آیرودینامیک روی نقاله‌های خط تولید، کش داده شده و لایه‌های اسپان تولید می‌شود
.

در صورتی که قصد خریداری این پارجه را با قیمتی ارزان تر دارید می توانید از خرید عمده استفاده نمایید. در این صورت با خریداری نمودن پارچه ای با همان کیفیت بالا، هزینه ای کمتر خواهید پرداخت و سودی بیشتری می کنید.

انواع پارچه کجراه بیمارستانی

انواع پارچه کجراه بیمارستانی پارچه های اسپان می توانند به صورت جند لایه تولید گردند. هر فرد با توجه به کاربردی که از این پارچه ها انتظار دارد می تواند اقدام به خریداری یکی از انواع گسترده پارچه اسپان کند. کارگاه های تولیدی می توانند به توجه به نیاز بازار اقدام به تولیدی نوعی از این پارچه نمایند که بیشتر مورد نیاز است و از این طریق سود زیادی کسب نمایند. 

پارچه اسپان از نوع منسوجات بدون بافت است که این منسوجات شامل موکت و نمد نیز می باشند . 

سایت فروش پارچه بیمارستانی به قیمت ارزان

سایت فروش پارچه بیمارستانی به قیمت ارزانفروش پارچه های اسپان به صورت طرح دار یا بدون طرح، ضد uv ، با لطافت، آب دوست یا آب گریز و … به فروش می رسند . همچنین این پارچه ها در رنگ های مختلف تولید می گردند . این پارچه ها قیمتی مناسب دارند و در کنار این موضوع، کاربرد های زیادی نیز دارند ؛ به همین علت زیاد مصرف می گردند.

روی پارچه های اسپان درست مانند کاغذ می توان طرح چاپ کرد که این موضوع بریا ساخت برخی محصولات مفید می باشد. در صورتی که قصد خرید پارچه اسپان را دارید می توانید از طریق سایت های معتبر اینترنتی و یا فروشگاه های سطح شهر اقدام به این کار نمایید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مرجع خرید و فروش پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول را از مرجع فروش پارچه های بیمارستانی انجام دهید. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام