فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بازار پارچه اسپان باند عمده با قیمت درب کارخانه

بازار پارچه اسپان باند عمده با قیمت درب کارخانه

بازار پارچه اسپان باند عمده از استقبال بسیار بالایی برخوردار است، جهت خرید با قیمت درب کارخانه تولید کننده و اطمینان از کیفیت بالای این محصول با کارشناسان مجموعه فروش ما تماس بگیرید.
مواد اولیه مورد استفاده برای تولید پارچه های اسپان باند چیست؟
آیا با تفاوت پارچه های اسپان باند و سایر پارچه های صنعت نساجی آشنایی دارید؟
آیا با تنوع عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند آشنا هستید؟
بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند چه مشخصاتی دارند؟
ویژگی‌ ها و مشخصات پارچه های اسپان باند مناسب برای مصارف پزشکی چیست و از این پارچه در کدام بخش ها استفاده می شود؟
بازار پارچه اسپان باند عمده با توجه به کیفیت و ویژگی ‌های منحصر به فردی که این محصولات نو ظهور در صنعت نساجی دارند از استقبال خوبی برخوردار است، به همین جهت کارخانجات زیادی در شهرهای مختلفی از کشور ما در حال فعالیت و تولید پارچه اسپان باند در تنوع بالا هستند.
در صورتی که به دنبال پیدا کردن مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند هستید با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ضمن معرفی بهترین مرکز خرید اینترنتی پارچه های اسپان باند اطلاعات کاملتری راجب این پارچه ها به دست آورید.

بازار پارچه اسپان باند عمده

تولید پارچه اسپان باند و تفاوت آن با سایر پارچه ها

تولید پارچه های اسپان باند با استفاده از الیاف فیلامنت در سال‌ های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است، زیرا با تحولات عظیمی که در صنعت نساجی رخ داده امکان تولید این پارچه در تنوع بالا با ویژگی های منحصر به فرد فراهم آمده است.
معمولاً به پارچه های اسپان باند در بازار های عرضه و فروش پارچه نبافته، لایه سوزنی و پارچه یکبار مصرف نیز گفته می‌ شود.
مهمترین مواد اولیه که در روند تولید پارچه های اسپان باند کاربرد دارد پلیمرهای مختلفی مانند پلی استر، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی آمید هستند که دارای خاصیت ویسکوزیته ذوب بالا هستند.
با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر از پلیمرهای با ویسکوزیته ذوب متوسط نیز می ‌توان این پارچه ‌ها را تولید نمود هر چه دمای ذوب ویسکوزیته بالاتر با استفاده از حجم کمتری از مواد می ‌توان سطح بیشتری از پارچه اسپان باند را تولید نمو،د زیرا پوشش دهی این پلیمرها خوب است.
مهمترین تجهیزاتی که در روند تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می ‌گیرد دستگاه اکسترودر است، که با کمک پمپ هوا و سوزن ‌های سرنگ‌ شکل الیاف فیلامنت را از پلیمرهای مذاب تولید می‌ کند و با کمک نوار نقاله های متحرک این الیاف را تحت کشش قرار داده تا به الیاف میکروفیلامنت تبدیل شود.
روند تولید پارچه های اسپان باند به گونه ای است که تفاوت چشمگیری با سایر پارچه های صنعت نساجی دارد؛ در اینجا سعی می ‌کنیم تا به برخی از مهم ترین تفاوت های این پارچه ها با یکدیگر بپردازیم:

مواد اولیه

پارچه های اسپان باند از لحاظ نوع مواد اولیه با پارچه های صنعت نساجی تفاوت چشمگیری دارد، زیرا در روند تولید این پارچه ها به هیچ عنوان از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه استفاده نمی‌ کنند و به شکل مستقیم از الیاف فیلامنت به دست آمده از پلیمرهای مختلف تولید می شود.

استحکام

پارچه های اسپان باند را معمولاً به صورت یکبار مصرف تولید می کنند و در برابر ضربه، کشش و فشار مقاومت خوبی دارند، اما به نسبت سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی از استحکام کمتری برخوردار است و امکان استفاده از این پارچه برای چندین مرحله وجود ندارد.

کاربرد

پارچه های اسپان باند با توجه به ویژگی های خاص در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند و به نسبت سایر پارچه های صنعت نساجی مصارف استفاده و کاربردهای بسیار زیادتری دارد.

عرض و گرماژ

پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ عرض و گرماژ تولید می شوند، اما سایر پارچه های صنعت نساجی از لحاظ تنوع عرض و گرماژ محدودیت دارند.

رنگبندی

پارچه های اسپان باند با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت مورد رنگرزی قرار می ‌گیرند و تنوع در رنگ بندی این پارچه ها به نسبت سایر پارچه ها بسیار بیشتر است، اما کیفیت رنگ در این پارچه ها به گونه ‌ای هست که به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی‌ کند.

سرعت تولید

پارچه های اسپان باند در کمترین زمان ممکن تولید می ‌شوند اما برای تولید سایر پارچه های صنعت نساجی مدت زمان زیادی باید صرف شود.

نحوه تولید

پارچه های اسپان باند را با کمک الیاف فیلامنت و قرار دادن این الیاف در کنار یکدیگر به صورت شبکه عنکبوتی تولید می کنند، اما برای بافت پارچه‌ های سنتی از کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود و تنیده شدن این الیاف در یکدیگر به دست می آید.

بازار پارچه اسپان باند عمده

پارچه اسپان باند چه عرض و گرماژی دارد؟

پارچه های اسپان باند را با استفاده از دستگاه های مخصوص در کارخانجات از لحاظ مشخصات و ویژگی ها در تنوع بالا تولید می ‌کنند.
خوب است بدانید که امکان تولید پارچه اسپان باند از گرماژ بین ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم وجود دارد به همین جهت موارد استفاده و کاربرد این پارچه بسیار گسترده است.
همچنین امکان تولید پارچه های اسپان باند و تنوع بالا از لحاظ عرض سبب می ‌شود تا برای هر نوع استفاده های به راحتی از عرض مناسب این پارچه تهیه شود.
در بین تنوع بالای عرض و گرماژ بخشی از آنها مورد استقبال بیشتر قرار می ‌گیرند به همین سبب کارخانجات تمرکز بالاتری در روند تولید این پارچه ها دارند.
پارچه های اسپان باند با گرماژ ۱۰ گرم، ۲۵ گرم، ۳۸ گرم، ۴۰ گرم، ۵۰ گرم و همچنین ۶۰ گرم جزء پر استفاده ترین گرماژهای تولید شده در اغلب کارخانجات تولید کننده این پارچه هستند.
پارچه های اسپان باند با عرض ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر، ۱۶۰ سانتی متر و دو متر جزء پر استفاده ترین عرض های تولید شده هستند که اغلب کارخانجات تولید کننده سعی می کنند تا با راه اندازی خطوط تولیدی مختلف این پارچه ها را در عرض های پر استفاده تر به بازار ارائه دهند.
نکته مهم برای تولید این پارچه ها در عرض های مختلف و متنوع این است که برای هر عرض و گرماژ باید خطوط تولیدی خاصی راه اندازی شود که هر کارخانه با توجه به محدودیت فضایی که دارد می‌ تواند چند خطوط تولیدی را راه اندازی کند.
در صورتی که به عرض و یا گرماژ خاصی نیاز باشد کارخانجات تولید کننده امکان تولید این پارچه ‌ها را فراهم کرده ‌اند اما نکته مهم در ثبت این سفارشات حجم بالا است، زیرا برای کارخانجات، تولید این پارچه در حجم های کم از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

بهترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در ایران

در حال حاضر در شهرهای مختلفی کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند وجود دارد که هر کدام از آنها سعی دارند تا بهترین پارچه ها را با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد ارائه دهند.
بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند در ایران سعی می‌ کنند تا با فراهم آوردن تمامی موارد مورد نیاز، بازار رقابتی مناسبی برای محصولات خود به دست آورند.
بهترین کارخانه تولید کننده باید دارای مشخصات و ویژگی‌ های خاص باشند که عبارتند از:

  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای روز دنیا
  • تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا و به شکل مستقیم و بدون حضور واسطه
  • استفاده از مواد اولیه بدون هیچ گونه مواد افزودنی و ناخالصی
  • داشتن آزمایشگاه های کنترل کیفیت به صورت کامل و دقیق
  • استفاده از مهندسین متخصص و حرفه ای برای ترکیبات مواد اولیه به طور اصولی
  • داشتن کارگران ماهر و زبده برای کنترل دستگاه های تولید کننده

بهترین کارخانجات تولید کننده با توجه به فضایی که در اختیار دارند سعی می کنند تا با راه‌ اندازی یک یا چند خطوط تولیدی پارچه اسپان باند با بالاترین کیفیت ممکن و در نهایت قیمت مناسب را ارائه دهند.
شهر اصفهان جزء یکی از معروف ترین شهرها در زمینه صنعت نساجی است که با فعالیت های خوب و گسترده سعی دارد تا جزء برترین تولید کنندگان معرفی گردد.
البته کارخانجات تولید پارچه های یکبار مصرف در شهرهای دیگری مانند همدان، تبریز، مشهد، کلاردشت و یزد نیز وجود دارند که سعی می کنند تولیدات باکیفیت مناسب و به صورت برندهای خصوصی ارائه دهند.
فروش پارچه اسپان باند با کیفیت بالا در حال حاضر در بازارهای عرضه و فروش از استقبال خوبی برخوردار است، زیرا نیاز بسیاری از صنایع را برآورده می کند به همین جهت اغلب کارخانجات سعی می کنند تا محدوده تولید خود را بیشتر کنند.

بازار پارچه اسپان باند عمده

بازار پارچه اسپان باند عمده مناسب مصارف پزشکی

نقش پارچه ها در مراکز درمانی و بیمارستانی بسیار زیاد است به طوری که در کلیه بخش ها معمولا از منسوجات مختلف استفاده می ‌شود یکی از منسوجات پر استقبال، پارچه های اسپان باند می ‌باشند؛ زیرا این پارچه ‌ها یکبار مصرف بوده و دیگر نیاز به شستشو و استریل ندارند.
می ‌دانیم که پارچه های اسپان باند در صنایع مختلفی مانند صنعت پزشکی، صنعت کشاورزی ،صنعت ساختمان سازی و همچنین صنعت تولید فیلتراسیون و کاور و بسته ‌بندی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.
اما بازار پارچه اسپان باند عمده مناسب برای مصارف پزشکی از رونق بسیار خوبی برخوردار است، زیرا این پارچه با داشتن ویژگی ‌های خاص و تولید آن به دو شکل هیدروفیل و واترپروف سبب شده تا در بخش ‌های مختلف بیمارستانی به راحتی از آن استفاده شود.
معمولاً پارچه های اسپان باند بیمارستانی به دلیل خاصیت تنفس پذیری، آنتی باکتریال بودن و تنوع بالا در عرض و گرماژ جزء مناسب ترین منسوجاتی هستند که در مراکز پزشکی کاربرد دارند.
از پارچه اسپان باند در بخش ‌های مختلف بیمارستانی استفاده می‌ شود به همین جهت بازار استفاده از این پارچه از رونق خوبی برخوردار است به این صورت که:

  1. مورد استفاده برای تولید انواع البسه های بیماران بستری در بخش های مختلف و همچنین بخش ارتوپدی
  2. برای تولید انواع گان و شان جراحی و کلاه جراح مناسب برای اتاق عمل
  3. به عنوان روانداز و زیرانداز بیماران در بخش ‌های عفونی و آی سی یو
  4. برای تولید انواع ماسک جراحی، پرستاری و همچنین ماسک‌ های فیلتر‌دار و سه بعدی

قیمت ارزان پارچه اسپان باند را از کجا خریداری کنیم؟

قیمت پارچه اسپان باند در زمان خرید برای مشتریان و مصرف کنندگان عمده این پارچه ها مورد توجه و اهمیت زیادی است زیرا نقش تاثیرگذاری در هزینه های نهایی آنها دارد.
معمولاً قیمت گذاری پارچه های اسپان باند به عوامل مختلفی مانند برخی از ویژگی های این پارچه از لحاظ آب دوست بودن و یا واترپروف بودن و همچنین تنوع عرض، گرماژ و برند کارخانجات تولید کننده بستگی پیدا می ‌کند.
قیمت ارزان پارچه اسپان باند را از کجا خریداری کنیم؟
این سوال ممکن است برای همه خریداران عمده و یا اغلب افرادی که به تازگی وارد دنیای پارچه ‌ها شده اند به وجود بیاید که البته یافتن پاسخ مناسب برای سوال بسیار مهم است.
بهترین توصیه به خریداران می توان کرد این است که از طریق مرکز عرضه و پخش مستقیم و بدون حضور واسطه این پارچه ‌ها را خریداری نمایند زیرا نبود واسطه ها از افزایش قیمت ها و یا ارائه پارچه های باکیفیت پایین جلوگیری می کند.
برخی از مراکز مهم عرضه کننده پارچه های اسپان باند برای خرید با قیمت ارزان به شرح ذیل می باشند:

  • کارخانه تولید کننده این پارچه ها به شکل مستقیم و بدون حضور واسطه ها
  • نمایندگی های معتبر پخش در شهرهای مختلف
  • سایت های آنلاین ارائه دهنده پارچه یکبار مصرف
  • بنکداری ها و عمده فروشی های موجود در بازارهای بزرگ

بازار پارچه اسپان باند عمده

مرکز فروش مستقیم پارچه اسپان باند تهران از درب کارخانه

بازار پارچه اسپان باند عمده در کلیه شهرها مراکزی که استفاده از این پارچه زیاد باشد از استقبال خوبی برخوردار هست.
انتخاب مراکز فروش مستقیم و بدون حضور واسطه ها منجر به خریدی اقتصادی و تهیه محصولات باکیفیت بالا می گردد.
این مرکز فروش با عرضه مستقیم پارچه اسپان باند تهران از درب کارخانه تولید کننده سعی می ‌کند تا پارچه یکبار مصرف باکیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.
ارسال پارچه های خریداری شده توسط این مرکز از درب کارخانه از هزینه های مربوط به حمل و نقل و جابجایی جلوگیری می ‌کند.
همچنین این مرکز با راه اندازی امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند سعی می‌ کند تا به همه مصرف‌ کنندگان در اقصی نقاط کشور سرویس های مناسبی را ارائه دهد.

در صورتی که به دنبال خرید پارچه اسپان باند با قیمت مناسب و کیفیت اصل هستید همین حالا با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته تا تجربه ی خرید لذت بخش را به دست آورید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در مراکز عرضه و فروش با توجه به کیفیت …

کانال تلگرام اینستاگرام