فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با ارزان ترین قیمت ممکن در نمایندگی های فروش مستقیم انواع پارچه بیمارستانی، بدون هیچ واسطه ای در جای جای ایران امکان پذیر می باشد.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

آیا می دانید که با تجارت اینترنتی انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی، خریداران می توانند ارزان تر و مطمئن تر از هر فروشگاهی امروزه بدون حتی نیاز به مراجعه حضوری خرید کنند؟
دغدغه های خرید پارچه بیمارستانی در بازارهای حقیقی امروزی سبب شده تا درصد بالایی از مردم جامعه جهت خرید بفکر گشتن در بازارهای آنلاین باشند.
این موضوع سبب شده تا شاهد رونق بالای خرید و فروش اینترنتی انواع پارچه به خصوص پارچه بیمارستانی باشیم.
شاید خیلی ها با خود بگویند که مگر بدون لمس پارچه می توان خریدی مطمئن از کیفیت آن انجام داد؟
باید گفت که خرید پارچه بیمارستانی اگر می خواهد همراه با کیفیت بالایی باشد، حتما بایستی از نمایندگی هایی معتبر صورت بگیرد که دارای مشخصات واضحی هستند.
این سایت فروشگاهی رسالت آن را دارد تا مشتریانی که به آن رجوع می کنند، دست خالی سایت را ترک نکرده و به آنان از بابت خرید اینترنتی اطمینان کامل دهد.
در ادامه ضمن معرفی ویژگی های نمایندگی معتبر فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی، بهترین خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان را برایتان رقم خواهیم زد.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

از کدام مراکز فروش آنلاین پارچه بیمارستانی خرید کنیم؟

همانطور که متوجه شدید امروزه تجارت اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی می تواند خریداران را به خریدی که به خرید مدینه فاضله مشهور است، برساند.

یعنی خریدی آسان، ارزان، مقرون به صرفه و کاملا مطمئن از کیفیت پارچه که شاید دارا بودن تمامی این ویژگی ها هنگام خرید، در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات امروزی دور از انتظار باشد.
اگر می خواهید شما هم خرید اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم تا از مراکز فروشی خرید کنید که این ویژگی ها را دارند:

  1. دارای مشاورینی با تجربه بوده و مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید را به مشتریان می دهند.
  2. ارتباط مستقیم با معتبرترین تولید کنندگان پارچه بیمارستانی داشته و تمامی واسطه ها را حذف نموده اند.
  3. کالیته رنگی پارچه های بیمارستانی را همراه با نمونه های عدلی رایگان به دست مشتریان می رسانند.
  4. امکان سفارش خرید عمده در متراژهای بالا را با قیمت دست اول کارخانه فراهم می آورند.

گروه بازرگانی پارچه پارادا مفتخر است که یکی از این نمایندگی های معتبر فروش انواع پارچه های بیمارستانی باکیفیت و البته ارزان قیمت بوده و نمی گذارد مشتری دست خالی از این سایت خارج گردد.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

انواع پارچه بیمارستانی ارزان قیمت کدام اند؟

در بازارهای داغ خرید و فروش پارچه بیمارستانی؛ انواع پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت که تولیدات کارگاه های تولیدی منسوجات و البسه بیمارستانی را با کمترین قیمت ممکن می سازند، همیشه از میزان تقاضای بالاتری برخوردار بوده اند.
البته پارچه هایی که در عین داشتن قیمت پایین، کیفیت بالایی داشته و بتوانند قدرت فروش این کارگاه های تولیدی را افزایش داده باشند.
اگر چه ملاک قیمت گذاری انواع پارچه بیمارستانی، غالبا عرض پارچه، گرماژ پارچه و یا رنگ پارچه بوده، اما به طور کلی میزان مواد اولیه استفاده شده در تهیه و تولید پارچه از موارد مهم تری بوده اند.
انواع پارچه بیمارستانی ارزان قیمت تولیدی توسط کارخانجات داخلی عبارتند از:

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی از گرانولی با نام پلی پروپیلن تهیه شده و هیچگونه الیافی از تار و پود نداشته و در دسته منسوجات بی بافت قرار می گیرد.
این پارچه کاملا سبک، نرم و خنک است و می تواند با ویژگی هایی همچون آب گریز یا آب دوست، آنتی باکتریال و … تولید و روانه بازارهای فروش گردد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی با نام پارچه یکبار مصرف هم مشهور بوده و می تواند در عرض ها و گرماژهای گوناگون، بیشترین مصارف را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستانی داشته باشد.
پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم با عرض ۱۵۰ سانتی متر به شکل ساده و طرح دار عرضه شده و مناسب ترین گزینه برای دوخت لباس فرم بیماران هستند.
پارچه تترون بیمارستانی متنوع ترین رنگ ها، عرض ها و گرماژها در میان پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت داشته و امروزه در کارخانجات نساجی اصفهان با بالاترین کیفیت بافت و رنگ تولید و به عرضه می رسد.
در ادامه کمی بیشتر با مصارف پارچه اسپان باند بیمارستانی و مشخصات آن آشنا خواهیم شد.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

مصارف پارچه اسپان باند بیمارستانی و مشخصات آن

همانطور که متوجه شدید پارچه اسپان باند بیمارستانی در دسته منسوجات بی بافت قرار داشته و هیچگونه تار و پودی را شامل نمی گردد و دارای الیاف پرس می باشد.

این پارچه به سبب مسائل بهداشتی و به خصوص مسائل اقتصادی می تواند از مصارف خوبی در بخش های گوناگون ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها برخوردار باشد.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با عرض ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری تولید و با گرماژهای ذیل به فروش می رسند:

  • ۳۰ گر
  • ۳۸ گرم
  • ۴۰ گرم
  • ۵۰ گرم
  • ۶۰ گرم
  • ۷۰ گرم
  • ۸۰ گرم
  • ۹۰ گرم

این پارچه ها با رنگبندی هایی چون آبی آسمانی؛ آبی کاربنی؛ سبز، صورتی و … بیشترین استفاده و نرخ فروش را دارا بوده و از مصارف زیر برخوردار هستند:

  1. تهیه شان و گان بیمارستانی
  2. تولید البسه اتاق جراحی مانند لباس جراحان، ماسک، کلاه یکبار مصرف، کاور کفش
  3. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  4. تهیه البسه فرم بیماران

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

اگر چه قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی قیمت کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای بوده، اما امروزه با توجه به وجود واسطه ها و دلالان اقتصادی در بازار پارچه، ممکن است خریداران نتوانند این پارچه را با قیمت واقعی خرید کنند.
شایان ذکر است اغلب کارگاه های تولید البسه و منسوجات بیمارستان به دنبال خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در متراژها و حجم های بالا هستند.
پس بنظر می رسد که با وجود واسطه ها در بازارهای حقیقی خرید و فروش پارچه بیمارستانی،خریداران نتوانند به خواسته های خود دست پیدا کنند.
با وجود فروشگاه آنلاین عرضه مستقبم انواع پارچه های بیمارستانی، هم ارزان و هم با کیفیت بالا خرید خواهید کرد.

فروشگاه آنلاین عرضه مستقیم پارچه های بیمارستانی

در فروشگاه آنلاین عرضه مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی؛ خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان در متراژهای بالا در کالیته رنگی متنوع امکان پذیر می باشد.

خریداران می توانند پس از کسب مشاوره های لازم و انتخاب رنگ مورد نظر، از میزان متراژ مورد سفارش خود این مشاورین را مطلع کرده و در کمترین روز کاری این سفارشات را دریافت نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی | نمایندگی معتبر فروش پارچه یکبار مصرف

امروزه، سایت های اینترنتی در تمامی زمینه ها شروع به فعالیت کرده اند. پارچه اسپان باند که به عنوان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی شناخته می شوند نیز از این امر مستثنی نیست. جنس این پارچه از پلی پروپیلن است و در کالیته های رنگی متفاوتی تولید می شود. با جستجو در گوگل می توانید سایت های فعال و معتبر در زمینه پارچه اسپان باند بیمارستانی را پیدا کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید . خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی نیز یکی از روش های خرید به شمار می رود.  نمایندگی معتبر فروش پارچه یکبار مصرف ، خدمات مورد نظر را با قیمتی عمده و مقرون به صرفه به تمامی بازارهای کشور ارائه می دهند. بهتر است قبل از هر گونه خرید، از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان لازم را حاصل کنید و قیمت های چندین سایت را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. 

کانال تلگرام اینستاگرام