فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / خرید پارچه ترگال بیمارستانی | تولید کننده بهترین پارچه روپوش پزشکی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی | تولید کننده بهترین پارچه روپوش پزشکی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی به عنوان بهترین پارچه در تهیه روپوش پزشکی و پرستاری، مستقیما از درب کارخانه تولید کننده این پارچه از طریق این سایت امکان پذیر گردیده و همراه با قیمتی باور نکردنی می باشد.
پارچه ترگال از پارچه هایی بوده که با قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره، مصارف بسیار خوبی را در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک داشته است.
کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال این پارچه را برای طیف وسیعی از تولید کنندگان حوزه پوشاک به با عرض و گرماژ متفاوت و در کالیته رنگی متنوع به عرضه می رسانند.
از آنجا که همواره در تمامی ایام سال انواع پارچه ترگال از مشتریان خاص خود برخوردار هستند؛ آیا می دانید چطور امکان آن هست تا کیفیت خوب و درجه یک از این پارچه را با قیمتی مناسب تر خرید کرد؟
در درجه اول یکی از گام های مهمی که خریداران پارچه ترگال باید آن را مهم بدانند، شناخت مشخصات و ویژگی های این پارچه، کارخانجات تولیدی و مصارف آن بوده است.
بنظر می رسد که اگر سایتی وجود داشته باشد تا خریداران در آن، ضمن دریافت اطلاعات فنی و مشخصات نوع مرغوب پارچه ترگال، خرید خود را هم انجام دهند، مدینه ی فاضله برای مشتریان بوده است.

در این مطلب قصد داریم تا مشتریان خود را با انواع پارچه ترگال آشنا کرده و خرید پارچه ترگال بیمارستانی جهت تولید انواع روپوش پزشکی را برای آنان با بهترین قیمت و کیفیت ممکن رقم بزنیم.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

آشنایی با انواع پارچه ترگال

همانطور که متوجه شدید یکی از گام های مهم قبل از خرید هر پارچه برای استفاده در تولید انواع لباس و پوشاک، شناخت مشخصات، نوع مصارف و حتی قیمت این پارچه می باشد.
پارچه ترگال از پارچه های مصرفی در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک است که امروزه به طور خاص در نساجی های اصفهان به شکل عمده تولید و روانه بازارهای فروش پارچه می گردد.
این پارچه از دسته پارچه های تولیدی تخت بافت است که در کارخانجات تولیدی، در انواع ذیل به عرضه می رسد:

  1. پارچه ترگال ساده
  2. پارچه ترگال کجراه

اگر بخواهیم پیرامون اطلاعات فنی پارچه ترگال ساده مطالبی را عنوان کنیم باید بگوییم که پارچه ترگال ساده در شبکه منظمی از الیاف تار و پود در طول و عرض خود تهیه و تکمیل شده که تار پارچه ترگال ساده از الیافی با نام پلی استر ویسکوز بوده است و دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر می باشد.
پود پارچه ترگال از نخ فلامنت یا به اصطلاح فیلامنت است که نمره نخ قلامنت پارچه ترگال، ۱۵۰ است.
بافت پارچه تزگال ساده مربعی بوده و تراکم بافت و یا در اصطلاح همان وزن یا گرماژ آن، ۲۴۰ گرم می باشد که یعنی مساحت ۱ متر طول در عرض پارچه که ۱۵۰ سانتی متر است، وزنی معادل ۲۴۰ گرم دارد.
در طرف مقابل پارچه ترگال کجراه وجود داشته که اصلی ترین تفاوت این دو آلبوم در ضخامت و یا همان گرماژ آنها بوده که پارچه ترگال کجراه گرماژ بیشتری داشته و معادل ۲۸۰ گرم می باشد.
پارچه ترگال کجراه دارای بافتی کج راه بوده و به طور کلی ضخیم تر بوده و زیر دست قوی دارد و امروزه در بازارهای خرید و فروش پارچه، با نام پارچه لباس کاری مشهور هست.
شایان ذکر است که پارچه ترگال کجراه که مخصوص انواع لباس کاری بوده، می تواند با ترکیبی از الیاف دیگر به غیر از الیاف معمول، تولید شده باشد که این الیاف عبارتند از:

  • فلامنت – فلامنت
  • پلی استر – فلامنت
  • پلی استر پنبه – فلامنت
  • پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز
  • ۲۰ درصد پنبه – ۸۰ درصد پلی استر
  • ۳۰ درصد پنبه – ۷۰ درصد پلی استر
  • ۷۰ درصد پنبه – ۳۰ درصد پلی استر
  • ۱۰۰ درصد پنبه (کتان)

در حال حاضر در بسیاری از مصارف ذیل از انواع پارچه ترگال ساده و کجراه استفاده می کنند:

  1. لباس مدارسی
  2. روپوش پزشکی و پرستاری
  3. لباس کار در حوزه های گوناگون کارگاهی، پالایشگاهی، اداری و …
  4. تولید انواع مانتو زنانه

شایان ذکر است که برای هر یک از تولیدات فوق، مهم است که چه کیفیت و جنسی از پارچه ترگال بایستی مورد استفاده قرار گرفته باشد.
طبیعی بوده که هر چقدر مرغوبیت پارچه ترگال مصرفی بیشتر باشد، شاهد تولیدات باکیفیت تر بوده و از این حیث کارگاه های تولید کننده لباس می توانند ضمن ارائه کیفیت خوب و قوی، با افزایش قدرت فروش نیز مواجه شده باشند.
آیا می دانید که در کدام کارخانجات انواع پارچه ترگال با خصوصیات و ویژگی های مرغوب و درجه یک تولید می گردد.
پیشنهاد می کنیم باز هم با ما همراه بوده تا کمی بیشتر با پارچه ترگال و خصوصا مصارف آن در بیمارستان ها آشنا شوید.

خصوصیات پارچه ترگال خوب کدام است؟

از دیگر نکاتی که خریداران پارچه ترگال قبل از خرید باید آن را مورد توجه قرار دهند، آگاهی از خصوصیات یک پارچه ترگال خوب است.
چرا که تنها در این صورت است که می توانند بهترین کیفیت این پارچه را خریداری کرده و با استفاده از آن ها تولیدات مرغوب تر و باکیفیت را به انجام رسانیده باشند.
از خصوصیات یک پارچه ترگال خوب می توان این موارد را نام برد:

  • تراکم و ضخامت مناسب
  • عدم تل و گوله شدن
  • ثبات رنگی و سایشی
  • تنوع رنگی خوب
  • عدم جذب مایعات
  • دارا بودن آهار مناسب و مقاوم در برابر پارگی

این ویژگی ها سبب شده تا انواع پارچه ترگال ساده و کجراه، مصارف خیلی زیادی را در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک به خصوص در مصارف بیمارستانی داشته باشند.
اگر چه کیفیت پارچه ترگال برای خریداران مهم است، اما خرید این پارچه با یک قیمت ثابت و قیمت روز بازار، از دیگر نکاتی بوده که همواره با خود چالش ها و نگرانی هایی را در میان متقاضیان خرید به ارمغان آورده است.
آیا می دانید که لیست قیمت پارچه ترگال در بازارهای شهرهای گوناگون کشور چگونه است و چه فاکتورهایی بر قیمت پارچه های ترگال ساده و کجراه نقش تعیین کننده ای داشته اند؟
یا به طور کلی از طریق کدام یک از نمایندگی های فروش پارچه ترگال در بازارهای شهرهای کشور می توان بهترین قیمت پارچه ترگال که همان قیمت درب کارخانه است را خریداری نمود؟

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

مقایسه قیمت جنس های مختلف پارچه ترگال

همانطور که مستحضر هستید اغلب تولیدی هایی که از پارچه ترگال در تولیدات خود استفاده می کنند؛ به دنبال خرید این پارچه با کیفیت متناسب با قیمت هستند.
خصوصا تولیدی های تازه تأسیس که همواره به دنبال قیمت دست اول پارچه های مصرفی خود بوده تا با هزینه های کمتری، تولیدات بهتر و بیشتر خود را به انجام رسانیده و البسه و پوشاک تولیدی را با قیمت تمام شده مقرون به صرفه تر روانه بازارهای فروش نمایند.
شایان ذکر است که در تعیین قیمت پارچه های ترگال ساده و کجراه همیشه یک اصل ثابت بوده و آن این است که پارچه کجراه به سبب ضخامت و وزن بیشتر، همواره قیمت بالاتری را دارا می باشد.
اگر چه که به طور کلی می توان فاکتورهای ذیل را در تعیین قیمت پارچه های ترگال، موثر و مفید دانست:

  1. عرض پارچه
  2. رنگ پارچه
  3. گرماژ پارچه
  4. کیفیت پارچه

طبیعی است که هر چه عرض، گرماژ و کیفیت پارچه بیشتر باشد، قیمت آن پارچه هم در بازارهای خرید و فروش انواع پارچه نیز بیشتر بوده است.
اگر چه در برخی از کارخانجات و نمایندگی های کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، طیف های رنگی گوناگون این پارچه قیمت ثابتی دارند، اما تجربه نشان داده که این موضوع به ضرر برخی از مشتریان تمام می شود.
آیا می دانید که در چه طیف های رنگی، پارچه ترگال قیمت بیشتری دارد؟

تأثیر رنگ در قیمت پارچه های ترگال

اگر به ویژگی های پارچه ترگال به خوبی دقت کرده باشید، حتما دانسته اید که این پارچه با تنوع رنگی گوناگون تولید می گردد و بعد از طاقه بندی به بازارهای فروش عرضه می شود که در کالیته رنگی بیشتر کارخانجات، چیزی در حدود ۸۰ طیف رنگی دیده شده است.
اگر بخواهیم با توجه به رنگ پارچه ترگال این پارچه را قیمت گذاری کنیم؛ باز هم پای یک اصل ثابت در میان می باشد.
به طور کلی پارچه های ترگالی که رنگ روشن داشته، از نرخ قیمت کمتری نسبت به پارچه های ترگال با رنگ سیر، برخوردار بوده اند.
در واقع این اختلاف قیمت به واسطه تفاوت قیمت مواد اولیه درنوع رنگرزی پارچه های ترگال بوده است.

امروزه بسیاری از کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، برای هر رنگ کد خاصی داشته و در لیست قیمت خود، کدها را در گروه هایی تقسیم بندی کرده و آن ها را به مشتریان خود ارائه می دهند.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال و روپوش پزشکی

از تمامی این موارد که بگذریم، هم اکنون شما با انواع پارچه ترگال و مصارف خاص این پارچه آشنا شده و می دانید که نحوه فروش و قیمت گذاری آن به چه صورت بوده است.
اما آیا می دانید که امروزه در کارگاه های تولیدی انواع لباس و منسوجات بیمارستانی هم به خوبی از بهترین جنس و کیفیت پارچه های ترگال استفاده می شود؟
پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی، به دلیل دارا بودن ویژگی های ذیل، گزینه مناسبی برای تهیه و دوخت انواع روپوش پزشکی می باشد:

  1. عدم جذب مایعات
  2. ثبات در رنگ و ضد آبژاول بودن
  3. ثبات سایشی و کششی
  4. قابلیت شست و شو و ضد عفونی شدن و استفاده چندین باره

شایان ذکر است که به دلیل موقعیت کاری پزشکان، ممکن است با هر گونه مایعات برخورد داشته باشند و استفاده از پارچه ترگال خوب که ویژگی عدم جذب مایعات را داشته، از نکات اززشمند در انتخاب این پارچه برای این حوزه می باشد.
از طرفی جنب و جوش پزشکان خصوصا در اورژانس بیمارستان ها، این نکته را ایجاب کرده تا پارچه لباس یا روپوش آنها، از ثبات سایشی خوبی هم برخوردار بوده و با دارا بودن آهار مناسب، مقاومت خوبی در برابر پارگی داشته باشد.
به طور کلی جهت دوخت انواع روپوش پزشکان و حتی پرستاران، از انواع پارچه ترگال بیمارستانی با رنگ سفید استفاده می کنند.
البته ناگفته نماند که رنگ آبی نیز در طیف رنگی پارچه ترگال بیمارستانی فروش خوبی دارد و از دیگر مصارف این پارچه می توان موارد ذیل را هم نام برد:

  1. تهیه انواع ملحفه بیمارستانی
  2. تولید لباس فرم بیماران به خصوص برای ارگان های خصوصی بیمارستان ها که میزان بودجه بیشتری دارند

با توجه به تمامی این مواردی که بیان شد، خرید پارچه ترگال بیمارستانی خوب و مرغوب آن هم با قیمت مناسب و ارزان، ممکن است در برخی از شهرهای بزرگ که در آن واسطه ها و دلالان پارچه زیاد است؛ به همین راحتی ها هم نباشد.
شما خریداران یا باید مسافت های طولانی را طی کرده و به بازارهای فروش پارچه در شهر خودتان بروید، یا اینکه در هر کجا که هستید بمانید و خرید پارچه ترگال بیمارستانی مورد نیاز خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید!
شما کدام یک از راهکارهای خرید پارچه ترگال بیمارستانی را امتحان کرده و جواب خوبی گرفته اید؟

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت در کارخانه

امروزه به جرئت می توان ادعا داشت که خرید پارچه ترگال بیمارستانی یا هر پارچه دیگر از معتبرترین سایت های عمده فروشی و فروش مستقیم پارچه، بهترین، امن ترین و اقتصادی ترین شیوه خرید به شمار آمده است.
منتهی این خود خریداران هستند که بایستی با انجام تحقیقات لازم پیرامون نمایندگی های فروش اینترنتی، خرید خود را در بستری امن و با اطمینان کامل به انجام رسانیده باشند.
توصیه مشاورین فروش پارچه های بیمارستانی این است که خرید پارچه ترگال بیمارستانی به شکل آنلاین از نمایندگی هایی انجام شود که:

  1. دسترسی بی واسطه به کارخانجات معتبر تولیدی دارند.
  2. نمونه های عدلی پارچه را به مشتریان ارسال می کنند.
  3. مشاوره های لازم قبل از خرید را به مشتریان می دهند تا آگاهانه خرید نمایند.

خوشبختانه این امکان هم اکنون از طریق همین مجموعه فراهم شده تا تمامی کارگاه های تولید کننده روپوش پزشکی و پرستاری بتوانند خرید پارچه ترگال بیمارستانی باکیفیت را با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه انجام دهند.
با ثبت سفارش اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی به شکل عمده، شما می توانید خریدی اقتصادی تر با کاهش هزینه های رفت و آمد و اتلاف وقت بی خودی داشته و یکی از خریداران باایمان این نمایندگی فروش شوید.

در ضمن در این مرکز فروش، سایر پارچه های بیمارستانی مانند پارچه تترون، پارچه اسپان باند و پارچه فلامنت بیمارستانی هم با قیمت درب کارخانه به تمامی مشتریان عرضه مستقیم می گردند و خریداران می توانند با شناخت کافی پیرامون انتخاب خود، خرید خوبی را تجربه نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مشخصات پارچه ترگال آب ژاول

مشخصات پارچه ترگال آب ژاول + راهنمای خرید

مشخصات پارچه ترگال آب ژاول باعث شده تا این نوع پارچه یکی از پر کاربردترین …

کانال تلگرام اینستاگرام