فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / فروش مستقیم پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ارزان

فروش مستقیم پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ارزان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را اگر با روش خرید مستقیم انجام دهید، کارآمدتر بوده و منجر به تهیه اش با قیمت ارزان می گردد.
برخی از پارچه ها با مصارف گوناگون وجود دارد که محدوده مصرفش متنوع بوده، اما می توان از روی نامشان پی به الیاف سازنده اش برد.
برخی از پارچه ها هم هست که نمی توان وقتی نام آن را شنید، متوجه شد در کارخانه ها و شرکت های سراسر کشور با چه الیافی تولید گشته، مگر این که قبلا از آن استفاده نموده و یا از یک کارشناس نساجی، اطلاعات تکمیلی را دربافت کرده باشید.
در میان انواع پارچه های مصرفی در بیمارستانی، عده ای منسوحات که انفاقا کم استفاده در این اماکن نیستند هم نامشان به گونه ای است که دربرگیرنده و دربردارنده الیاف تشکیل دهنده اش هست و برخی دیگر نه.
اگر بخواهیم در این باره به نمونه ای اشاره ای کرد، می توان پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه اسپان باند بیمارستانی را ذکر کرد.

پارچه اسپان باند یا همان پارچه های یکبار مصرف همان گونه که مشخص است نامش به گونه ای نمی باشد که بتوان متوجه شد از چه الیافی در صنایع تولید گشته، در حالی که پارچه فلامنت بیمارستانی را می شود حدسش را زد که از الیاف فلامنت تولید شده بطوری که لیف فلامنت از الیاف مصرفی در تولید پارچه های بیمارستانیست.

فروش پارچه فلامنت پنبه

نمایندگی فروش مستقیم پارچه بیمارستانی

عملیات فروش و عرضه پارچه های بیمارستانی و در جمع کالاهای مورد نیاز انسان ها را نمایندگی ها هم به شیوه مستقیم و هم به روش غیرمستقیم انجام می دهند.
مسلما هم می دانید کدام دسته از نمایندگی های فروش، محبوبیت بیشتری را توانسته کسبب کنند و موفق باشند.

قیمت فروش مستقیم انواع پارچه

قیمت فروش مستقیم انواع پارچه

به دلیل این که در مراکزی که اقدام به فروش مستقیم می نمایند، قیمت بسیار مناسب است نسبت به نمایندگی هایی که فروش غیرمستقیم را با حضور واسطه انجام می دهند، آمار معاملات مراکز عرضه مستقیم بطور فزاینده و چشمگیری بالا بوده و اکثریت قریب به اتفاق مشتریان، خواهان خرید از این گونه منابع فروش هستند.

بصورت عمده ارسال پارچه خریداری شده و انتخابی از نمایندگی فروش مستقیم از سوی کارخانجات تولید کننده صورت می پذیرد و پای هیچ واسطه ای در این میان نیست.
چون خود شرکت های تولید کننده در مراکز فروش مستقیم، تامین کننده نهایی بحساب می آیند جتی می توان خرید پارچه بیمارستانی را در متراژهای بالا با ویژگی های مشخص و منحصر به فردی انجام داد که مورد نظر مراجعه کنندگان به این گونه فروشگاه هاست.
ویژگی و مشخصاتی که عرف نبوده و بصورت متداول برای همه خریداران، تولید نمی گردد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

دوخت لباس های بیمارستانی از چه پارچه ای انجام می شود؟

پارچه های بسیاری را می توان در دوخت لباس های بیمارستانی بکار برد.
خیاطان طرف قرارداد با بیمارستان ها براساس سفارشی که می گیرند و مدنظر مراکز درمانی است، پارچه های متفاوتی را خریداری می کنند.
بر فرض نمونه دوخت شان و گان غالبا از پارچه یکبار مصرف است و دوخت لباس پزشکان و پرستاران و در کل کادر درمانی از پارچه ترگال یا کجراه.

آن چیزی هم که مشخص کننده جنس نهایی البسه بیماران خواهد بود، مدت زمان بستری شدنشان است، چنانچه بیماران با طول درمان زیاد را لباس های مصرفیشان از پارچه ای کاملا متفاوت می دوزند نسبت به زمانی که لباس سایر بیماران، طول نقاهت کمتری دارند.

پارچه لباس مناسب بیماران، شامل موارد ذیل می باشد:

  1. پارچه تترون
  2. پارچه فلامنت
  3. پارچه فلامنت پنبه

و برای جراحی های سرپایی و بیمارانی که دوره نقاهت بسیار کوتاهی در جد کمتر از یک روز و چند ساعت دارند، پارچه اسپان باند مناسب است.

فروش پارچه فلامنت پنبه

قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در فروشگاه ها، یا بصورت ساده ایت و یا بصورت طرح دار.
نوع طرح دار آن ممکن است تصویر چهارخانه، راه راه، لوزی لوزی یا طرح گل داشته باشد.
البته برای دوخت لباس بیماران خردسال و بچه ها نیز در ۹۹ درصد موراد پارچه فلامنت پنبه ای بکار می رود که طرح کارتونی داشته و با روجیه آن ها مناسب باشد.
بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی ای هم که خواهان خرید لباس های بسیار باکیفیت هستند، پارچه تترون بیمارستانی را جایگزین پارچه فلامنت پنبه کرده و سعی می کنند لباس های مناسب بیماران و مورد نیازشان را از پارچه فلامنت پنبه ندوزند و بجایش تترون را بکار ببرند.

قیمت خرید عمده پارچه فلامنت پنبه

قیمت خرید عمده پارچه فلامنت پنبه

در صورتی که خواهن خرید این پارچه و انواع پارچه بیمارستانی دیگر و در مجموع محصولات مورد نیاز هستید، کافیست که حجم خرید خود را افزایش دهید، مشاهده می نمایید که فروق اصلی حجم خرید عمده با خرید محدود و متراژی و حتی یک الی دو طاقه، قیمت خواهد بود.

فروش پارچه فلامنت پنبه

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت ارزان

مراکزی که در این زمینه وجود دارند، فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را با حجم های متفاوت و مورد استفاده خریداران انجام می دهند.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت پارچه فلامنت پنبه:

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت پارچه فلامنت پنبه:

کیفیت و جنس که نتیجه استفاده از الیاف متفاوت است، طرح پارچه، وزن و گرماژش و در آخر حجم خرید می باشد.

در صورتی که خواهان خرید پارچه فلامنت پنبه با قیمت ارزان هستید، سعی نمایید که حجم را ابتدا زیادتر کنید و سپس به دنبال یک نمایندگی مناسب برای این منظور بگردید.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

خرید مستقیم پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از درب کارخانه

در زمان مراجعه به مراکز فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بصورت مستقیم، کارخانه، پارچه مورد نظر برای متقاضیان ارسال می کند.

مدت زمان تحویل بار زمانی که کارخانه، ارسال کننده باشد:

مدت زمان تحویل بار زمانی که کارخانه، ارسال کننده باشد:

در همان روز سفارش، پارچه مورد نیاز به مقصد خریداران که شاید در شهرهای دیگر کارخانه تولید کننده باشد، ارسال می گردد که اگر ارسال را با تعاونی و اتوبوس ها انجام دهند، چند ساعت بعد از خرید، بارنامه تحویل داده شده و در مواقع تحویل بار به باربری ها، پیجک خود را خواهید توانست ۲۴ ساعت دیگر تجویل بگیرید و پیگیر سفارشات باشید.

بسیاری از کارخانه های تولید کننده حداقل پارچه، طرف قرارداد با باربری های خاص هستند.
بدلیل مدت زمان طولانی و مدیدی هم که از سابقه کار آن شرکت با آن باربری بخصوص می گذرد، اغلب پارچه های خریداران برای آن ها در کمتر از ۲۴ ساعت ارسال گشته و کوچکترین خرابی و مشکلی برای سفارشات پیش نخواهد آمد.

پارچه های بیمارستانی ارسال شده از درب کارخانه، توسط باربری ها بیمه گشته و در صورت خرابی و مفقودی، با شماره بارنامه توسط سیستم ردیابی گشته و خسارت وارده به خریداران پرداخت می گردد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار + قیمت مناسب

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار یک گزینه عالی برای خریدارانی است که در …

کانال تلگرام اینستاگرام