فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | کارخانه تولید پارچه فلامنت اصفهان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | کارخانه تولید پارچه فلامنت اصفهان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از معتبرترین کارخانه تولید پارچه فلامنت در اصفهان، به شکل مستقیم و بی واسطه توسط سایت ذیر به انجام می رسد.
پارچه های بیمارستانی تقریبا در تمامی ایام سال از بازار داغ خرید و فروش برخوردار بوده اند.
این حرارت در بازارهای پارچه های بیمارستانی می تواند منجر به باز شدن پای واسطه ها و دلالان پارچه شده باشد.
به خاطر همین است که اغلب کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی با دغدغه های فراوانی پیرامون چگونگی انتخاب پارچه های مصرفی خود مواجه شده اند.
گاها پیش آمده تا این کارگاه ها با انتخاب اشتباه پارچه بیمارستانی مورد نظر از جهت کیفیت رنگ و بافت، خسارات سنگین مالی در ادامه کاهش قدرت فروش خود، متحمل شده اند.
بنظر می رسد که امروزه هیچ راهکاری بهتر و امن تر از خرید انواع پارچه بیمارستانی به شکل مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی نیست.
در دنیایی که تجارت اینترنتی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، دیگر شناخت این کارخانجات معتبر و نمایندگی هایی که با این کارخانجات در ارتباط مستقیم هستند، کار چندان دشواری نمی باشد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

انواع پارچه های مصرفی در بیمارستان ها کدام اند؟

همانطور که می دانید در بخش های گوناگون بیمارستان های دولتی و خصوصی، با توجه به میزان بودجه ای که هر بیمارستان داشته، استفاده از پارچه های گوناگون جهت تولید البسه و منسوجات بیمارستانی رواج دارد.
اما به طور کلی پارچه های پرمصرف در تهیه و تولید لباس بیمارستانی و سایر منسوجات موجود، این پارچه ها می باشند:

  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی

پیرامون پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در ادامه بحث های زیادی خواهیم نمود.
پارچه اسپان باند بیمارستانی که جزو پارچه های بی بافت به شمار آمده، با نام های پارچه بی بافت بیمارستانی، پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و پارچه سوزنی بیمارستانی نیز در بازارهای امروزی خرید و فروش می گردد.
این پارچه دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم است که قیمت ارزان آن، کاملا توجیه اقتصادی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته است.
چرا که این پارچه ها غالبا جهت تهیه انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف کاربرد داشته و پس از یک بار استفاده دیگر قابلیت استفاده را نخواهند داشت و این موضوع از نظر بهداشتی می تواند کاملا مهم و با ارزش باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی هم از دیگر پارچه های بیمارستانی باکیفیت و قیمت مناسب است که با عرض یک و نیم متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی تولید و به دو شکل طاقه ای و عدلی روانه بازارهای فروش شده است.
این پارچه در کالیته رنگبندی سفید و سبز فروش بالایی داشته و می تواند در تهیه انواع روپوش پزشکی و البسه جراحان در اتاق عمل، گزینه مناسبی به شمار آمده باشد.
یکی از مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی، بی شک پارچه تترون بیمارستانی است که با عرض ها و گرماژهای متنوعی در بازار خرید و فروش می گردد.
این پارچه دارای عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر، ۲ و ۳ متر بوده و با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرم در بازار به عرضه می رسد.
تهیه البسه فرم بیماران، انواع مقنعه بیمارستانی، ملحفه بیمارستانی و … از جمله مصارف پارچه های تترون بیمارستانی به شمار می آیند.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را بیشتر بشناسید

همانطور که متوجه شدید یکی از پارچه های بیمارستانی مصرفی در مصارف گوناگون بیمارستانی، پارچه فلامنت است.
پارچه فلامنت در انواع ذیل با دو الیاف گوناگون به تولید می رسد:

طبیعی است که در این میان پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی دارای الیاف نرم تری بوده و می تواند مناسب ترین گزینه برای مصارفی همچون تهیه البسه فرم بیماران باشد. از طرفی باید اشاره داشت به این موضوع که پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی، قیمت بیشتری نسبت به پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی دارد. این پارچه ها با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ معینی عرضه شده که غالب گرماژهای آنها بین ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرم می باشد
.
شایان ذکر است که پارچه های فلامنت بیمارستانی در کالیته رنگی آبی، سبز، صورتی و سفید فروش بالاتری دارند و در مدل های ذیل به فروش می رسند:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی ساده
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه
  3. پارچه فلامنت بیمارستانی گلدار
  4. پارچه فلامنت بیمارستانی راه راه

بهداشتی بودن، نرم و لطیف بودن و البته سبک وزن بودن پارچه های فلامنت بیمارستانی سبب شده تا این پارچه ها جهت تولید لباس فرم بیماران بزرگسال مورد استفاده بیشتری قرار بگیرند.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به قیمت کارخانه

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در بسیاری از فروشگاه های عرضه انواع پارچه های بیمارستانی صورت می پذیرد.
آنچه که برای مشتریان این پارچه اهمیت داشته این موضوع است که چطور امکان آن وجود داشته تا انواع پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را با قیمت ارزان تر بدون هیچ واسطه ای خریداری کنند.
شایان ذکر است که فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی توسط سایت های معتبر اینترنتی، این امکان را فراهم می کند تا تمامی مشتریان بتوانند پارچه مورد نظر خود را از درب کارخانجات بزرگ تولیدی خریداری کنند.
خوشبختانه در حال حاضر تمامی شرایط فراهم است تا خریداران پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بتوانند در کمترین روز کاری، سفارشات خود مبنی بر خرید عمده این پارچه را به ثبت رسانیده و با کمترین قیمت ممکن خرید خود را صورت بدهند.
با خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به قیمت درب کارخانه، این کارگاه های تولیدی هستند که می توانند با قیمت تمام شده تولیدی کمتر و مقرون به صرفه تر، تولیدات خود را انجام داده و از قدرت فروش بالایی هم بهره مند گردند.

خرید انواع پارچه بیمارستانی تولید اصفهان

در این مجموعه گروه بازرگانی اینترنتی پارچه های بیمارستانی، امکان خرید انواع پارچه های بیمارستانی تولید اصفهان از کارخانجاتی چون مهنام، فدک، تک، آذین بافت، درنا و … فراهم گردیده است.
خریداران می توانند انواع پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ترگال بیمارستانی و پارچه اسپان باند بیمارستانی را در حجم و متراژ مورد نیاز خود ضمن استعلام قیمت واقعی و دریافت رایگان کالیته رنگی، سفارش خرید در کمترین زمان ممکن داده باشند.

خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی تولید اصفهان را فقط و فقط از طریق این سایت فروشگاهی، با تضمین در قیمت و کیفیت انجام دهید و از خرید خود درصد رضایت بالایی را داشته باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار + قیمت مناسب

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار یک گزینه عالی برای خریدارانی است که در …

کانال تلگرام اینستاگرام