فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / قمیت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه در بازار

قمیت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه در بازار

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه به عنوان مناسب ترین پارچه جهت دوخت لباس بیماران، همان قیمت دست اول کارخانه در بازار آنلاین خرید و فروش پارچه های بیمارستانی است.
در بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، پارچه هایی که قیمت ارزان تری داشته، خصوصا برای مصارف ارگان های دولتی، بیشتر مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرند.
پارچه فلامنت از پارچه های ارزان قیمت مصرفی در تولید البسه و منسوجات بیمارستانی است که می تواند در کاهش هزینه های بیمارستان ها نقش فزاینده ای داشته باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع پارچه فلامنتی که در بازار موجود بوده و توسط کارخانجات تولید شده، معرفی کرده و سپس به بررسی مصارف مهم بیمارستانی این پارچه و نحوه خرید آسان آن بپردازیم.

انواع پارچه فلامنت کدام اند؟

پارچه فلامنت یکی دیگر از پارچه های موجود در بازار پارچه است که امروزه برای مصارف گوناگون، هم کیفیت و هم قیمت قابل قبولی را دارد.
فلامنت همانگونه که از نامش برمی آید، از الیاف فلامنت تولید شده است. این پارچه دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر بوده و گرماژهای معینی دارد که غالبا بین ۱۴۰ الی ۱۷۵ گرم می باشد.
در حال حاضر بازار پارچه فلامنت، دو نوع از این پارچه را به خود دیده که هر یک مصارف مجزایی را دارا هستند:

  1. پارچه فلامنت لباسی
  2. پارچه فلامنت ورزشی

البته که در یک دسته بندی دیگر می توان پارچه فلامنت پرده ای را نیز به این موارد، اضافه کرد که البته فروش نسبتا کمتری نسبت به سایر پارچه های فلامنت داشته است.
پارچه فلامنت ورزشی الیافی درشت تر نسبت به فلامنت لباسی داشته و همواره یکی از مناسب ترین پارچه ها در تولید انواع لباس های ورزشی برای فصول گوناگون می باشد.
در طرف مقابل پارچه فلامنت لباسی وجود داشته که با توجه به نوع مصرفش، در انواع پارچه فلامنت فلامنت و پارچه فلامنت پنبه تولید و به عرضه می رسد.
این پارچه نرمی زیر دست و قابلیت کشسانی بالایی دارد و به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد. البته اگر و تنها اگر از مواد اولیه درجه یک و با یک رنگرزی فوق العاده تهیه و تکمیل شده و سپس روانه بازار فروش پارچه گردد.
در این میان پارچه فلامنت پنبه به سبب دارا بودن الیاف طبیعی پنبه، از نرمی و لطاف بیشتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری را هم دارا می باشد.
یکی از مهم ترین موارد مصرفی پارچه های فلامنت لباسی، در مصارف بیمارستانی بوده هست. قیمت ارزان و سایر ویژگی هایی که پارچه فلامنت داشته، سبب شده تا کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، توجه زیادی به بازار فروش این پارچه داشته باشند.
از مصارف پارچه فلامنت بیمارستانی چه می دانید؟ چگونه می توان پایین ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی را در بازارهای پر از واسطه ی امروزی، سفارش خرید عمده با تضمین در کیفیت داد؟

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

پارچه فلامنت و مصارف بیمارستانی آن

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که بدانید امروزه از پارچه های گوناگونی بنا به سلیقه و یا بودجه بیمارستان ها و کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارسانی، در مصارف بیمارستانی استفاده می گردد.
لزوم رعایت بهداشت در مراکز درمانی سبب شده تا پارچه های مختلف و خاصی در تهیه منسوجات بیمارستانی بکار گرفته شوند. این پارچه ها برای مصارف گوناگون، خصوصیات منحصربفردی را هم دارا بوده اند.
بجز مسائل بهداشتی، مسئله اقتصادی بیمارستان ها نیز اهمیت جدی داشته و مدیران بیمارستان ها می خواهند تا با کمترین هزینه، البسه و منسوجات مورد نیاز بخش های گوناگون خود را تهیه نموده باشند.
پارچه فلامنت از پارچه هایی با قیمت تمام شده تولیدی ارزان بوده و با دارا بودن مشخصات ویژه، می تواند یکی از پارچه های مصرفی برای تولیدات پزشکی و بیمارستانی لقب بگیرد.
پارچه فلامنت بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری داشته و در دو مدل ذیل عرضه می شود:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی ساده رنگی
  • پارچه فلامنت بیمارستانی طرح دار

در میان طرح های گوناگون پارچه فلامنت بیمارستانی، پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه از بیشترین میزان نرخ تولید و فروش برخوردار بوده هست.
از مهم ترین مصارفی که پارچه های فلامنت بیمارستانی دارند، می توان این موارد را نام برد:

  1. تهیه لباس بیماران
  2. انواع رو تختی و رو بالشی
  3. انواع ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

شایان ذکر است که پارچه فلامنت در مصارف بیمارستانی، همانند پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بوده و البسه و منسوجات تولیدی از این پارچه، یکبار مصرف اند.
در واقع قیمت ارزان پارچه فلامنت بیمارستانی، توجیه اقتصادی خوبی برای مصارف یکبار مصرف این پارچه در مراکز درمانی و بیمارستانی داشته است.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه لباس بیمار

همانطور که متوجه شدید پارچه فلامنت بیمارستانی از بیشترین استفاده در تولید لباس بیماران برخوردار می باشد.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه از مدل های پرفروش این پارچه است که با عرض ۱۵۰ سانتی متر و با رنگبندی آبی و صورتی، می تواند در دوخت لباس بیماران، بهترین گزینه باشد.
استفاده از پارچه هایی نرم و راحت برای دوخت لباس بیماران، یک اصل بوده و در طرف مقابل می توان به قیمت پارچه هایی اشاره کرد که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرند.
چه بهتر که پارچه ای در دوخت لباس فرم بیماران استفاده شود که علاوه بر دارا بودن خصوصیات و ویژگی های منحصربفرد، قیمت کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای را هم دارا بوده باشد.
این موارد تماما سبب شده که پارچه فلامنت بیمارستانی از پارچه هایی مناسب دوخت لباس بیماران زن و مرد تلقی گردد که خصوصا برای ارگان های دولتی، مورد استفاده قرار می گیرد.
فلامنت چهارخونه بیمارستانی با قیمت تمام شده تولیدی خیلی کمتری تولید شده و از کیفیت رنگ فوق العاده ای برخوردار هست.
این پارچه کشسانی خیلی خوبی داشته، عرق را جذب نمی کند و به هیچ وجه رنگ پس نداده و منجر به ایجاد حساسیت های پوستی برای افراد نمی گردد.
گرماژهای سبک پارچه فلامنت بیمارستانی مانند گرماژ ۱۴۰ الی ۱۷۵ گرمی، می توانند استفاده های خوب و کاملا مقرون به صرفه ای را برای بیمارستان ها داشته باشند.
با توجه به محبوبیتی که پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه در بازار فروش پارچه مناسب لباس بیماران پیدا کرده، ممکن است شاهد سیل دلالان زیادی در بازار این پارچه باشیم.
این موضوع می تواند چالش هایی را برای خریداران به وجود آورده باشد که عبارتند از:

  1. حضور واسطه ها و دلالان پارچه سبب می گردد تا قیمت واقعی این پارچه به دست مشتریان نرسد.
  2. دست شدن پارچه و در نهایت پایین آمدن کیفیت پارچه از دیگر نگرانی هایی بوده که خریداران هنگام خرید حضوری در بازار با آن مواجه هستند.

بنظر شما چگونه می توان فارغ از تمامی این نگرانی ها، بهترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه را با بهترین کیفیت در بازار شهرهای گوناگون کشور خریداری کرد؟
آیا تنها پارچه مناسب برای دوخت لباس بیماران، پارچه فلامنت بیمارستانی است؟

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه چه نرخی دارد؟

جدای از کیفیت پارچه های مصرفی در تولید لباس بیماران، آنچه که برای کارگاه های تولیدی اهمیت داشته، قیمت پارچه است.
قیمت ارزان پارچه ای که در دوخت لباس بیماران به کار گرفته می شود می تواند سبب آن گردد تا قیمت تمام شده تولیدی کارگاه ها، ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشد.
اما متأسفانه حضور چشمگیر واسطه ها در بازار داغ پارچه های بیمارستانی، گاها اجازه خرید با قیمت واقعی را به مشتریان نمی دهد.
پس راهکار چیست؟
در وهله اول خریداران باید بدانند که حدود لیست قیمت پارچه ای که قرار است آن را تهیه کنند، چه رنجی دارد. در واقع آگاهی از فاکتورهایی که در تعیین قیمت پارچه مهم هستند، اهمیت جدی قبل از خرید برای خریداران دارد.
همانطور که گفته شد، پارچه فلامنت بیمارستانی در دسته پارچه هایی در صنعت نساجی قرار داشته که با کمترین قیمت در کارخانجات، تولید می گردد.
اما در تعیین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه هم یک سری فاکتورها دخیل بوده اند که آگاهی از آن ها می تواند به مشتریان کمک کرده تا مطابق با بودجه خود خرید انجام دهند.
فاکتورهایی که در قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی نقش دارند، عبارتند از:

  1. گرماژ پارچه
  2. رنگ پارچه
  3. میزان حجم سفارشی پارچه
  4. کیفیت پارچه (کیفیت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بیشتر است و می تواند نرخ قیمت بالاتری را هم داشته باشد)

اگر چه این فاکتورها مهم اند، اما درصد بالایی از خریداران پارچه فلامنت بیمارستانی به دنبال دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این پارچه بوده اند.
آیا می دانید که چگونه و از طریق کدام مراکز فروش پارچه بیمارستانی در بازارهای حال حاضر، می تواند پایین ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه را سفارش خرید عمده داد؟

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

نمایندگی فروش مستقیم پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه همراه با الیاف پنبه، با توجه به اینکه کیفیت خوبی داشته، قطعا میزان تقاضای بالاتری را هم در بازار فروش پارچه های فلامنت بیمارستانی دارد.
از آنجا که قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی برای تولیدات ارزان و مقرون به صرفه تر، نقش فزاینده ای داشته، مهم است که از کجا و با چه کیفیتی نیز خریداری می گردد.
کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی می خواهند تا پارچه فلامنت بیمارستانی را با قیمت واقعی تهیه کنند و اینکه کیفیت خوبی را هم داشته باشد.
اما غالبا مراکز فروشی که در بازار فعالیت دارند، یا کیفیت خوبی از پارچه را عرضه می دارند و یا اینکه تنها قیمت ارزان و خوبی را ارائه می دهند.
هدف آن است که خریداران بتوانند مراکز فروشی را پیدا کرده و بشناسند که علاوه بر ارائه کیفیت خوب، قیمت ارزان و مناسب را هم به مشتریان عرضه کنند.
شاید پیدا کردن همچنین نمایندگی فروشی در بازار، مساوی باشد با گشتن در این بازارها و صرف زمان زیادی که حتی ممکن است سردرگمی هایی را برای خریداران به همراه داشته باشد.
در این میان بنظر می رسد که اگر خریداران از نمایندگی های فروش مستقیم خرید کنند، درصد اینکه خریدشان مساوی است با قیمت متناسب با کیفیت، بیشتر و بالاتر می باشد.

خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته خودش را به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش مستقیم در بازار پارچه های بیمارستانی به خریداران در سراسر کشور معرفی نماید.
در این نمایندگی، فروش مستقیم پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت دست اول کارخانه در کالیته رنگبندی مخصوص مراکز درمانی، به انجام می رسد.
مشتریان می توانند در بستر امن سایت فروش این نمایندگی، سفارش خرید خود را ثبت کرده و متفاوت تر از سایر سایت ها و مراکز فروش آنلاین، خرید خود را تجربه کرده باشند.
از برجسته ترین مزایای خرید پارچه فلامنت بیمارستانی به شکل مستقیم و بی واسطه، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • خرید در کوتاه ترین زمان ممکن
  • خرید با قیمت مقرون به صرفه تر
  • خرید عمده پارچه با کیفیت واقعی و مشابه خرید جزئی
  • دریافت رایگان مشاوره های قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه پیرامون انتخاب عرض، گرماژ و رنگ پارچه

شما می توانید تمامی ویژگی ها و مزایای فوق را از طریق این نمایندگی فروش، بهره مند شده باشید.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه

سفارش خرید عمده پارچه های مناسب لباس بیماران

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که خریداران بدانند کدام پارچه ها مناسب لباس بیماران بوده اند.
یک پارچه مناسب دوخت لباس بیماران، دارای ویژگی های ذیل است:

  • دارای نرمی زیر دست باشد.
  • بدن نما نباشد.
  • به هیچ وجه ایجاد حساسیت های پوستی برای بیماران نکند.
  • خنک و راحت باشد.
  • قابلیت کشسانی خوبی داشته باشد.
  • یا قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن داشته و یا اینکه یکبار مصرف باشد.

با توجه به این ویژگی ها می توان گفت که از بهترین و مناسب ترین پارچه های دوخت لباس بیماران می توان به این پارچه ها اشاره داشت:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی
  3. پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی از پارچه های ضد آبژاول و قابل شست و شو بوده که در رنگبندی آبی و صورتی عرضه شده است. این پارچه قیمت بیشتری را نسبت به دو پارچه فلامنت و اسپان باند دارد.
امروزه در اغلب ارگان های خصوصی بیمارستان ها که میزان بودجه بیشتری دارند، از پارچه تترون بیمارستانی جهت دوخت لباس بیماران استفاده می گردد.
اما در ارگان های دولتی، پارچه فلامنت بیمارستانی به نوعی جایگزین خوبی برای پارچه تترون بیمارستانی بوده و می تواند بیمارستان ها را با کاهش هزینه هایی محسوس، مواجه گردانیده باشد.
مقصود از کاهش هزینه های بیمارستان ها این است که البسه تولیدی از پارچه فلامنت و حتی اسپان باند، دیگر نیازی به شست و شو و ضد عفونی کردن، ندارند. پس بیمارستان ها هزینه آب مصرفی و خرید مواد شوینده و ضد عفونی کننده را پرداخت نمی کنند.

سفارش خرید عمده بهترین قیمت و کیفیت از پارچه های لباس بیمارستانی را همین حالا از طریق سایت این مجموعه، انجام دهید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار + قیمت مناسب

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار یک گزینه عالی برای خریدارانی است که در …

کانال تلگرام اینستاگرام