فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / قیمت خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی | خرید و فروش انواع پارچه ارزان قیمت

قیمت خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی | خرید و فروش انواع پارچه ارزان قیمت

قیمت خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی نسبت به تنوع کاربرد و استفاده ای که در تولیدات مختلف شامل می شوند، بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته شده است.
خرید و فروش انواع پارچه ارزان قیمت نوع اسپان از طرق گوناگونی امکان پذیر می باشد که یکی از بهترین روش ها، بهره گیری از شبکه های مجازی و یا مراجعه به سایت های معتبری است که تنها در این زمینه فعالیت می کنند؛ زیرا این سایت ها در واقع تولیدکننده اصلی و احتمالا تعیین کننده نرخ قیمت پارچه در بازار نیز به شمار می روند.
پارچه های اسپان را به نام پارچه های یکبار مصرف نیز می شناسند زیرا به دلیل عدم کاربرد تار و پود و اصطلاحا بافت درون پارچه از عمر کوتاهی برخوردار بوده و به همین دلیل امکان استفاده طولانی مدت از آن وجود نداشته و به خودی خود بلااستفاده می گردد.

قیمت خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی | خرید و فروش انواع پارچه ارزان قیمت

تولیدکننده انواع پارچه اسپان باند

تولیدکننده انواع پارچه اسپان باند تولیدکنندگان اسپان باند اصفهان که یکی از بهترین و مهم ترین نوع پارچه در کشور به شمار می روند، این نمونه از پارچه های یکبار مصرف و رنگی را بهترین وسیله برای جلوگیری از میکروب و آلودگی ها می شناسند.
زیرا پارچه اسپان به گونه ای طراحی و تولید شده که هم تنفس و خنکی بهتر و بیشتری را تولید می کند و هم از ورود ذرات گرد و غبار و آلودگی و… به درون ممانعت به عمل می آورد.
به همین دلیل است که یکی از کاربردهای ویژه این نمونه از پارچه ها در بیمارستان و مراکز بهداشتی می باشد.
کارخانه تولید پارچه بیمارستانی یا همان اسپان باند اغلب در شهرهایی چون تهران، اصفهان، مشهد و تبریز قرار دارد که سطح تولیدات وسیعی را به داخل و خارج از کشور ارسال دارند.

لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانیلیست قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی یا پارچه های اسپان باند را می توان از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر فروش بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان دریافت نمود.
حتما برای تان جالب خواهد بود اگر بدانید که انواع مدل لباس هایی که در بیمارستان مورد استفاده پزشکان، بیماران و… قرار می گیرند از نوع یکبارمصرف و همین مدل پارچه های اسپان می باشد؛ حتما می پرسید چرا؟ مگر این پارچه ها چه ویژگی و مشخصاتی را دارند؟
برخی از مزایا و ویژگی هایی که می توان برای انواع مدل پارچه اسپان باند بیمارستانی نام برد عبارت است از:

  1. وزن سبک با گرماژ پایین
  2. عدم نخ کش شدن
  3. عدم دست و پا گیر بودن هنگام کارهای خطیر پزشکی
  4. عدم جذب آلودگی به خود
  5. گردش هوای آسان در بین پارچه
  6. عدم لکه گیری و تمیزی آسان

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانیکارخانه تولید پارچه بافتینه که در استان تهران قرار دارد و از اعتبار بالایی در حجم تولیدات پارچه های بی بافتی چون اسپان باند برخوردار است، این نمونه از پارچه ها را با کیفیت مطلوب و مناسب به بازار عرضه نموده، ضمن آن که از تنوع کمی و کیفی گسترده ای بهره می برد.
خط تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در این کارخانه یکی از کامل ترین و بی نقص ترین خطوطی است که در داخل کشور وجود داشته و در امر صادرات نیز فعالیتی مضاعف را دارد, چرا که با کمک بهترین ماشین آلات روز تولید و بافته شده و از ظرفیتی بالغ بر ۴۷۰۰۰ تن در سال برخوردار است.
برخی از خطوط تولید این کارخانه عبارت است از:

  1. خطوط تولید انواع منسوجات نبافته
  2. خطوط تولید انواع مدل پارچه های نبافته مانند اسپان
  3. خطوط تولید کامپوزیت های نوع مرکب
  4. خطوط تولید ملت بلون

خرید و فروش پارچه های اسپان باند

خرید و فروش پارچه های اسپان باند بازار پارچه اسپان باند تهران بدون تردید یکی از بزرگترین مراکزی به شمار می رود که حجم عظیمی از تولیدات پارچه های بی بافت و بافت دار را بر عهده دارد که اغلب در امر صادرات نیز فعال است.
به همین دلیل خرید و فروش پارچه های اسپان باند در این بازار اغلب به نرخ عمده و به شکل کلی انجام می گیرد زیرا اکثر خریداران این سبک از پارچه های یکبار مصرف پرکاربرد، عمده فروشان و مراکز درمانی و پزشکی می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه تولید اصفهان و یزد هم براساس متری و هم …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام