فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی کارخانه ایران | خرید عمده پارچه یکبار مصرف

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی کارخانه ایران | خرید عمده پارچه یکبار مصرف

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی که در کارخانه های ایران تولید می گردد، سبب خرید عمده اش از نمایندگی های عرضه کننده شده است.
همه ما به خوبی مستحضر هستیم که در بیمارستان ها از انواع پارچه استفاده خواهد شد.
بعنوان نمونه برای دوخت لباس جراحانی که در اتاق عمل هستند و اعمال جراحی را انجام می دهند، خواه مدت زمان این عمل طولانی باشد یا کوتاه، از پارچه های خاصی استفاده می گردد که بتواند دستگاه استریل و اتو کلاو را تحمل کند.
در مقابل برای دوخت لباس بیماران، کمتر از انواع پارچه بیمارستانی فاقد خاصیت آب ژاول استفاده می شود.
سوالی که در اینجا مطرح می گردد و ممکن است پیش بیاید این است که آیا انواع پارچه یکبار مصرف، تحمل استریل را داشته و کیفیت خود را با ورود به دستگاه استریل و اتوکلاو حفظ می نماید یا نه؟

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

به تاریخ بروز رسانی ها دقت شود، برای اطلاع دقیق تر از قیمت می توان با شماره ۰۹۱۲۵۸۱۴۲۱۶ تماس بگیرید.

بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

اگر در مورد ویژگی های انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اطلاعات کم و بیشی داشته باشید، می توانید اذعان دارید که با خیال راحت البسه و وسایل دوخته شده از این پارچه ها را می توان با دستگاه های مخصوص، استریل نمود.

بنابراین پارچه های یکبار مصرف را می توان با خیال آسوده حتی برای دوخت پک های حراحی نیز استفاده نمود که نیاز به استریل دارد و مشاهده می شود که پارچه یکبار مصرف با دارا بودن این خاصیت، از پارچه های پرمصرف در بیمارستان هاست.

شایان ذکر است که این پارچه ها در کارخانه های ایران با بهترین کیفیت تولید می گردد.
این داشتن بهترین کیفیت، انواع پارچه یکبار مصرف را واحد شرایط هم برای صادرات نیز می نماید.
حالا که این پارچه در زمره کالاها و محصولات صادراتی می تواند مطرح گردد، قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی کارخانه ایران در جه رنجی است؟
آیا می توان در کنار کیفیت مناسب، قیمت را هم مناسب و ارزان در نظر گرفت؟

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

صادرات پارچه یکبار مصرف ارزان

برای این که بتوان در زمینه صادرات هر محصولی وارد شد، بهتر است یک دید کلی از خصوصیات و ویژگی های آن بدست آورد.
در خطوط بالایی هم اشاره شد که انواع پارچه یکبار مصرف ایران هم قیمت ارزانی دارد و هم از نظر کیفیت و جنس نیز مناسب برای صادرات است.

کنترل کیفیت پارچه یکبار مصرف ایران

کنترل کیفیت پارچه یکبار مصرف ایران

اگر پارچه های یکبار مصرف تولید صنایع ایران، کیفیت مناسبی نداشته و در زمان خروج و پس از صادرات به مرزهای کشورهای مقصد از نظر کنترل کیفیت بررسی شده و تاییده را دریافت نکند، شاهد مرجوعیت به داخل کشور هستیم که خوشبختانه تا به امروز در این زمینه، مشکلی وارد نشده و مشاهده نگردیده است.

غالبا بصورت رول های ۱۰۰۰ متری، انواع پارچه های یکبار مصرف را به کشورهای ذیل صادر می کنند:

  • پاکستان
  • جمهوری آذربایجان
  • عراق
  • افغانستان
  • سوریه
  • ارمنستان
  • ترکیه و….

این پارچه ها از مبدا و از سوی شرکت های تولید کننده، داخل نایلون قرار داده شده و بارگیری می گردد.
برخی از کشورها هم خواهان خرید البسه و وسایل دوخته شده از این پارچه نظیر روبالشتی، ملحفه ای و… هستند و به صورت آماده پک های دوخته شده از انواع پارچه یکبار مصرف را خریداری می کنند.
تولیدی های زیادی فعال در زمینه دوخت و دوز لباس و وسایل صادراتی به کشورهای دیگر هستند و از سوی تحار و بنکدارها، سفارشات را دریافت و برای آن ها آماده می کنند.

قیمت پارچه یکبار مصرف

خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

برای خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی علاوه بر این که می توانید از روش های سنتی و بصورت حضوری استفاده کنید، این امکان هم بوجود آمده با یک تماس توانایی سفارش را داشته باشید.

خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می تواند در وزن ها، عرض ها و رنگ های مختلفی صورت بپذیرد که این متقاضیان در زمان خرید هستند که مشخص می نمایند نیاز به خرید با چه خصایص و ویژگی هایی دارند که مدنظرشان است.

پارچه های یکبار مصرف از گرماژ ۱۵ الی ۱۴۰ گرم توسط شرکت ها و کارخانه های ایرانی تولید می گردد و این امکان را فراهم آورده تا با قیمت ارزان، گزینه مناسبی برای فعالیت تجار زیادی باشد و برای آن ها سودآوری اقتصادی بالایی نیز به همراه آورد.

قیمت پارچه یکبار مصرف

انواع پارچه یکبار مصرف صنعتی

در کنار تولید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، کارخانه های ایرانی نوع پارچه یکبار مصرف صنعتی را هم توسط ماشین آلات و دستگاه های خود تولید می نمایند.

انواع پارچه یکبار مصرف صنعتی همانند با نوع بیمارستانی اش است، این در حالی می باشد که از نظر گرماژ و درجه خلوص مواد اولیه که به آن PSI گفته می شود، رنج بالاتری خواهد داشت.

خرید پارچه یکبار مصرف صنعتی بصورت عمده با رنگ های متنوع بسیاری انجام می گردد که در خطوط ذیل به چند نمونه از این رنگ ها اشاره خواهد شد:

  • کرم بدنی
  • کرم استخوانی
  • مشکی
  • طوسی
  • نقره ای
  • قرمز
  • قهوه ای
  • زرد
  • دارچینی
  • یاسی
  • نارنجی
  • و رنگ های بیمارستانی
کرم بدنی رنگ تیره این پارچه ها است که بسیار نزدیک به رنگ قهوه ای می باشد و رنگ کرم استخوانی، رنگ روشن این پارچه است، جنانجه رنگ های بیمارستانی پارچه های یکبار مصرف را می توان به رنگ سبز، آبی، صورتی و سفید این پارچه ها اطلاق کرد و نسبت داد.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

زمانی که در خرید مشخص گردید که این پارچه ها را با چه ویژگی هایی از نظر گرماژ، عرض و رنگ می خواهید خریداری کنید، قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم بصورت دقیق تعیین می گردد.
برخلاف پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی که تنوع بالایی از نظر شاخصه های عنوان شده دارند، پارچه یکبار مصرف صنعتی این گونه نبوده و بیشترین تنوع را از نظر رنگ خواهند داشت.

انواع پارچه یکبار مصرف صنعتی با عرض رایج ۱۶۰ سانتی متر توسط متقاضیان مورد خرید و در مبدا از سوی کارخانه ها مورد تولید قرار می گیرد، در حالی که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی حداقل در هر وزنی با ۲ عرض و یا بیشتر تولید و مورد فروش قرار می گیرد.

مشخص است که وزن پارچه یکبار مصرف صنعتی از بیمارستانی یالاتر است و قیمت نیز که با زیاد شدن گرماژ افزایش می یابد، بنابراین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی پایین تر از قیمت پارچه یکبار مصرف صنعتی است، چرا که گرماژش هم کمتر و پایین تر می باشد.

قیمت پارچه یکبار مصرف

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند

مرکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی | خرید پارچه یکبارمصرف بصورت عمده

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در مراکز تعبیه شده از سوی شرکت های تولید کننده …

کانال تلگرام اینستاگرام