فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز خرید پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

مرکز خرید پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

خرید پارچه اسپان باند به دلیل فراوانی تولید آن در حال حاضر رونق بسیاری دارد. خرید پارچه اسپان باند حریر بافت امیر که در سمنان واقع شده است، به طرق مختلف امکان پذیر است.

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

اسپان باند از جمله منسوجات بی بافت می باشد که جنس آن از پلی پروپلین است.
اسپان باندها با نام های متفاوتی چون: پارچه های یک بار مصرف، بی بافت، نبافته، لایه ی سوزنی، نبافته ی سوزنی و همین طور نبافته ی اسپان وجود دارند. امکان دارد هر فردی آن را با یکی از نام های فوق بشناسد.
این پارچه های اسپان باند مانند پارچه های معمولی تار و پودی از الیاف نخ ها نیست. بلکه این پارچه ها از الیاف پرس شده تشکیل می گردند.
پارچه های فوق الذکر با ضخامت و گرماژهای گوناگونی تولید می شود. منظورمان از گرماژ، وزن پارچه می باشد.
بافت نمد و موکت بیانگر روش بافت منسوجات بی بافت است.
این پارچه های اسپان باند موارد استفاده ی زیادی دارند و ما تقریبا به کرات از آنها در زمان های گوناگون و موارد مصرف مختلف استفاده می نماییم اما شاید چون آشنایی کاملی با آن ها نداریم، به طور کامل ندانیم که با چه نوع پارچه ای سر و کار داریم.
کارخانه های متعددی در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند در کشور وجود دارند که یکی از این کارخانه ها، حریر بافت امیر است که در شهر سمنان واقع شده است.
شهر سمنان یکی از شهرهای معروف در زمینه ی تولید اسپان باند است.
این کارخانه ی معروف و معتبر با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته و به کار گیری متخصصین و پرسنل دانا در زمینه ی تولید پارچه ی اسپان باند توانسته است نامی پر آوازه بر سر زبان های تولیدی هایی که از این نوع پارچه ها استفاده می کنند بیندازد.
کیفیت بالای محصولات تولیدی این کارخانه بسیار زبانزد می باشد و سبب فروش بسیار بالای این مجموعه شده است.
تولیدات این شرکت در زمینه های متعددی همچون: صنایع خودروسازی، کشاورزی، راه و ساختمان، پوشاک، بسته بندی، خدمات پزشکی و بهداشتی و همین طور فعالیت های زیست محیطی می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

مشخصات ویژه تولیدی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند

تولیدی های پارچه های یکبار مصرف و یا اسپان باند باید تمام شرایط خاص یک تولیدی را رعایت نمایند و طبق امکانات روز دنیا از دستگاه های مدرن در تولید پارچه ها استفاده کنند.
پارچه های اسپان باند دارای ویژگی های خاصی مانند:

  • آب گریز بودن
  • آب دوست
  • ضد آب یا واتر پروف بودن
  • چاپ دار و ساده
  • آنتی باکتریال
  • آنتی یووی
  • لطافت

می باشند که اسپان باند را از سایر پارچه های موجود در بازار جدا می نماید.
از جمله خصوصیات پارچه های اسپان باند هم می توان به وزن یا گرماژ، طول هر رول، عرض پارچه ها و رنگ بندی آن ها اشاره کرد.
پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد که هرکدام از ان ها، این پارچه ها را با ویژگی های خاص خودش مورد استفاده قرار می دهد.
مشخصاتی که برای پارچه های اسپان باند بیان کردیم، از جمله مشخصاتی است که شاید پارچه های دیگری هم آن ها را دارا باشند، اما چیزی که این پارچه ها را از سایر پارچه ها جدا می نماید، خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد آن هاست. ویژگی هایی همچون یک بار مصرف بودن، قابل تجزیه ی مجدد و بازگشت سریع آن به محیط زیست و غیره

پارچه اسپان باند و صنعت پزشکی و بهداشتی

از پارچه های اسپان باند در صنایعی مانند صنعت پزشکی و بهداشتی استفاده ی فراوانی می شود.
شایان ذکر است بیان کنیم که امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ که عده ای آن را به این نام می شناسند، استفاده از این پارچه های یک بار مصرف رونق زیادی داشته است.
زیرا یکی از خصوصیات مهم این پارچه ها، یک بار مصرف بودن آن ها است که سبب می شود افراد به راحتی از آن استفاده نمایند و در نهایت آن را دور بیندازند.
همین امر سبب کاهش انتقال انواع ویروس و میکروب به یکدیگر می شود زیرا دیگر شستنی در کار نیست.
از پارچه های اسپان باند در آماده سازی مواردی مانند: دستمال های خیس و بهداشتی، لباس های اتاق عمل و جراحی، زیراندازها و رواندازهای بیماران، لباس و کلاه و ماسک بیماران و پرسنل، روکش های کفش و تجهیزات، ساک وسایل، رویه های بهداشتی پوشک ها و پدهای بهداشتی بانوان، لایه ی هیدروفیل و موارد دیگری استفاده می گردد.

شاید مهم ترین و در واقع معروف ترین نوع مصرف این پارچه ها در بازار امروز و در میان مردم، ماسک های اسپان باندی باشد دیگر در دست تمامی اقشار مردم می توان دید.
از پارچه های اسپان باند در زمینه های مختلف و در صنایع مختلف استقبال شده است و افراد تمایل زیادی به استفاده از آن ها نشان می دهند.
یکی از دلایل این مورد استقبال واقع شدن پارچه های اسپان باند این است که به راحتی به چرخه ی محیط زیست بر میگردد. درواقع کاملا برعکس پلاستیک ها هستند.
یک بار مصرف بودن این پارچه ها هم تاثیر زیادی در مورد قبلی دارند.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت امیر

پارچه های اسپان باند به صورت لایه ای هم تولید می شوند.
معمولا این پارچه ها بین یک تا سه لایه تشکیل می گردند.
در اسپان باندهای لایه ای، تعداد لایه ها را در کنار حرف انگلیسی s نشان می دهند.
مثلا اسپان باند سه لایه را ۳s و یا sss می نامند که می توان گفت لایه ی وسطی این پارچه از ملت بلون تشکیل شده است.
اگر بخواهیم ملت بلون را توضیح بدهیم می توانیم بگوییم، ملت بلون یکی از چندین نوع منسوجات بی بافتی است که دارای ویژگی هایی مانند ظرافت در الیاف پارچه و قدرت نفوذناپذیری بسیار بالای آن در برابر مایعات می باشد.
این ویژگی ها سبب شده است که یکی از پر مصرف ترین منسوجات بی بافت به حساب بیاید.
ماده ی اولیه ی تشکیل دهنده ی ملت بلون هم، همان پلی پروپلین می باشد.
اسپان باندهایی هم وجود دارند که چهار لایه می باشند که به آن ها ssss و یا sms می گویند. این نوع از اسپان باندها از نفوذ انواع باکتری و میکروب ها جلوگیری می کنند و در تولید انواع ماسک و گان جراحی و دیگر موارد بهداشتی استفاده می شود.
کارخانه ی حریر بافت امیر از جمله کارخانه هایی است که توانسته است نامی معتبر در بین سایر کارخانه ها در این حوزه پیدا کند و مورد توجه خریداران واقع شود.
کارشناسان فروش این کارخانه با مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی و نشان دادن کالیته ی اسپان باندهای تولیدی کارخانه، سفارش های کلانی می گیرند که سبب تولید زیاد پارچه های اسپان باند بیمارستانی می شود.
شایان ذکر است تا بگوییم از معروف ترین کارخانه ها در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی، کارخانه ی حرید بافت امیر است که توانسته بالاترین میزان سفارش را از مراکز درمانی داشته باشد.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی دارای خصوصیاتی مانند ضد آب بودن و در عین لطیف بودن این پارچه ها است.

خرید پارچه اسپان باند

مشکلات خرید عمده پارچه اسپان باند در بازار چیست؟

همان طور که برای خرید عمده ی هر وسیله ای مشکلاتی می باشد در خرید به صورت عمده ی پارچه های اسپان باند هم مشکلاتی وجود دارد.
پارچه های اسپان باند را می توان با قیمتی بسیار مناسب و از طریق عمده و خرید به صورت یک جا تهیه کرد.
خرید پارچه اسپان باند باید به صورت یک جا انجام گیرد تا اگر افراد و تولیدی ها رنگ مشخصی را سفارش داده اند دقیقا تمامی موارد سفارشیشان یک رنگ باشد.
زیرا وقتی در دو پارت جداگانه سفارش داده می شود امکان تغییر رنگ هر چند جزیی بین دو پارت زیاد است و این مسئله باعث می شود که سفارشی که از بیمارستان ها و مراکز درمانی گرفته اند، با دو رنگ متفاوت تحویل داده شود.
این مسئله ی تغییر رنگ هم متاسفانه در میان تولیدی های پارچه های اسپان باند حل نشده می باشد و نمی توانند هماهنگی های لازم را انجام دهند که یک رنگ مشخص به وجود بیاید.
علت و چرای این مورد را نیز باید از خود کارخانه ها و تولیدی های پارچه های اسپان باند جویا شویم.
مورد دیگر که می تواند مشکل ایجاد نماید این است که گاهی تولیدی ها توانایی خرید عمده ی اسپان باندها را ندارند.
این مورد می تواند علل مختلفی داشته باشد مثل: نداشتن جا و مکان و یا انبار برای ذخیره کردن و نگهداری اسپان باندها، نداشتن بودجه ی کافی برای تسویه ی هزینه اسپان باندها و موارد دیگر اینچنینی.
گاهی هم تولیدی ها شرایط تحویل به موقع ندارند که این مورد نیز مانند وقتی است که تولیدی و یا کارخانه سفارشات زیادی را دریافت کرده است و این مسئله باعث شده است نتواند کار را به موقع به دست مشتری برساند.
یکی از مواردی که شاید افراد نتوانند به خاطر آن خرید پارچه های اسپان باند خود را به صورت عمده انجام دهند می تواند این مسئله باشد که یک عدم اعتمادی بین مشتری و کارخانه وجود دارد که آیا جنسی که نیاز دارم را با همان کیفیت بیان شده به من تحویل می دهد یا خیر!
گاها این مورد مسئله ساز می شود و مشاهده شده است که جنسی که به افراد به عنوان نمونه نشان می دهند با جنسی که بهشان تحویل می دهند، تقاوت دارد. این نیز خود سبب عدم اعتماد به خرید عمده می شود.
این که آیا کارخانه همان عرض و گرماژ مورد نیاز تولیدی را آماده می کند و با همان قیمت بیان شده تحویل می دهد یا خیر نیز سبب شده است افراد با کمی تامل نسبت به خریدهای خودشان اقدام نمایند.
برای خرید پارچه اسپان باند باید موارد بسیار زیادی رعایت شود تا سبب سوددهی افراد شود و امکان ضرر را کاهش بدهد.

خرید پارچه اسپان باند

نمایندگی خرید پارچه اسپان باند تولید کارخانجات معتبر

کارخانجات معتبری در شهرهای گوناگون در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند وجود دارند مانند شهرهای: اصفهان، تهران، تبریز، سمنان، کلاردشت، یزد، مشهد، همدان و غیره
هرکدام از این کارخانه ها علاوه بر این که فروش به صورت حضوری از درب کارخانه را نیز دارا می باشند، دارای نمایندگی هایی معتبر در سراسر کشور و در شهرهای مختلف نیز هستند که این نمایندگی ها هم نیز توانایی فروش تمامی محصولات همان کارخانه ها را به قیمت درب کارخانه دارا می باشند.
البته در این بین نمایندگی هایی هم هستند که به صورت رسمی با خود کارخانه قرارداد ندارند و این موضوع به این نتیجه می رسد که اجناس و پارچه ها را با قیمت کارخانه دریافت می نمایند و پس از سودی که بر روی آن ها می کشند، به بازار عرضه می کنند و در اختیار مشتری قرار می دهند.
این کار سبب ایجاد نوساناتی در بازار می شود و قیمت های اسپان باندی می شود که سبب کاهش سود تولیدی ها می گردد.
در این بین افرادی تازه کار هستند که بدون هیچ گونه اطلاعاتی وارد این عرصه شده اند که این کار اصلا توصیه نمی شود زیرا باید بدانید افراد در هر زمینه ای که قصد داشته باشند فعالیتی را آغاز کنند باید اطلاعاتی کامل در مورد همه چیزش داشته باشند.
این کسب اطلاعات می تواند از طریق نمایندگی های معتبر کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند نیز انجام شود که هم از طریق سایت هایی که دارند اطلاعاتی مفید در مورد انواع پارچه ها را در اختیار مشتری ها می گذارند و هم از طریق کارشناسان فروشی که هر کارخانه ای برای خود دارد این امر مهم اتفاق می افتد.
درکل می توانیم بگوییم نمایندگی خرید پارچه های اسپان باند عوامل مهمی هستند که جهت رفاه حال مشتریان و همین طور فروش بیشتز خود کارخانه ها به وجود آمده اند تا هر فردی از هر شهری بتواند از کارخانه ی مورد نظرش خرید انجام بدهد.
خرید پارچه اسپان باند در حال حاضر اکثرا از نمایندگی های معتبر انجام می شود. حال یا به صورت حضوری یا غیرحضوری و اینترنتی.

خریدارانی که به دنبال مطمئن ترین راه خرید عمده پارچه های اسپان باند در شرایط امروزی بازار هستند، می توانند همین حالا روی این مجموعه حساب کرده و برای یکبار هم که شده، سفارش خود را از این طریق به ثبت برسانند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در مراکز عرضه و فروش با توجه به کیفیت …

کانال تلگرام اینستاگرام