فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / مرکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی | خرید پارچه یکبارمصرف بصورت عمده

مرکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی | خرید پارچه یکبارمصرف بصورت عمده

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در مراکز تعبیه شده از سوی شرکت های تولید کننده و نمایندگی های طرف قرار داد با آن ها بصورت عمده و در تعداد طاقه های کم نیز صورت می پذیرد تا مراجعه کنندگان براساس نیاز و مصرفشان، خرید خود را نهایی و ثبت نمایند.
مصرف پارچه در مراکز درمانی به هر نحوی هم که شده قابل توجه بوده و نمی توان آن را حذف و یا بعبارتی جایگزیی با کالاهای دیگر نمود.
این محصولات که می تواند جایگزین کالای دیگر شوند، با مواد اولیه متفاوتی از سوی کارخانه های مربوطه تولید می گردد.
در مراکز درمانی و سازمان هایی که مسئول حفاظت جان انسان ها و سلامتی شان و اصلا ارتقایش هستند، مدت زمان زیادی است که استفاده از پارچه باب شده و متداول هست.
در واقع بیمارستان ها از انواع پارچه که مد نظرشان هست بصورت طاقه ای و متری و در یک جمع بندی، خام استفاده نکرده و آن را زمانی مورد کاربردشان قرار می دهند و مناسب استفاده می دانند که تبدیل به البسه و وسایل مصرفیشان کرده باشند.
حالا در میان انواع پارچه مورد کاربرد مراکز درمانی که به پارچه بیمارستانی شناخته می شود، در هر زمان مصرف یک نوع از این محصول متداول تر شده و پرطرفدارتر است.

خیلی از سازمان ها که امروزه بعنوان مراکز بهداشتی و درمانی یا بیمارستان ها و کلینیک های فوق تخصصی یا مطب ها یا درمانگاه های کوچک و هر جای دیگر که مرتبط با سلامتی انسان هاست فعالیت می کنند برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان خود و پذیرش آن ها از پارچه که تبدیل به وسایل مورد استفاده شان شده مصرف دارند و بصورت ماهیانه نیاز خود را در این بازه تامین کرده و برطرف می کنند، این در حالی است که آن ها بیشتر ترجیح می دهند با شرکت ها و تولیدی هایی کار کنند که مورد قبولشان بوده و قدیمی باشند تا کمتر نگران تامین وسایل ضروری خود را داشته و دغدغه ای در این مورد حس نکنند.

چند سالی است که در مراکز درمانی کشورهای مختلف، کاربرد پارچه های یکبار مصرف بیشتر از سایر پارچه ها مورد طرفدارتر بوده و آن ها ترجیح می دهند در زمینه وسایل مورد کاربرد کارمندان و پزشکان و چه بیمارانشان از این پارچه استفاده کنند.
بیمارستان ها براساس نیازشان در تیراژ و تعداد مشخص که قبلا توسط مسئول خریدشان تعیین و ارزیابی شده، سفارشش را به خیاطان داده و برای آن ها نوعش را مشخص می کنند که موظفند در این زمان، آن را تحویل دهند.
کوچکترین دیر کرد در این باره مورد قبول بیمارستان ها نبوده و اگر چنین اشتباهی رخ دهد در نهایت مشاهده می نمایید که قطع همکاری شده و به سراغ تولیدی های دیگر می روند.

با جرات می توان گفت که خیاط خانه های طرف قرارداد در ۹۰ درصد موارد برای آماده سازی سفارشات، ابتدا اقدام به خرید از نمایندگی فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی می کنند چون بیشتر در خواستی هایشان البسه و وسایلی است که از پارچه یکبار مصرف دوخته شده باشد.
این که پارچه اسپان باند با چه مشخصات و ویژگی هایی مناسب مصارف بیمارستانی است، در درجه اول بستگی به نظر خود آن مرکز درمانی و در درجه دوم بسته به محدوده کاربردشان دارد.
بعنوان مثال برای دوخت لباس از پارچه یکبار مصرف با یک وزن خاص استفاده می گردد که عرض مشخصی را دارد که نتیجه اش می شود پرتی و دور ریز کمتر و همین طور برای دوخت ملحفه هم یک گرماز متفاوت بکار می رود با یک عرض دیگر.

در ادامه به  اختصار به این مشخصات خواهیم پرداخت.

فروش پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

اگر فعالیتی با بیمارستان ها دارید و مدت زمان هر چقدر کوتاه هم با آن ها همکاری دارید، می دانید پارچه یکبار مصرف را اگر قرار به استفاده در این امبااکن دارید باید در چه رنج وزن و عرض و حتی رنگی باشد.

قبل از هر چیز مستحضر هستید که واحدهای مربوطه، تولید پارچه یکبار مصرف را با هر محدوده رنگ و عرض و وزنی انجام می دهند، به گونه ای که از متداول ترین این شاخصه ها تولیدش با رنح گرماژی بین ۱۷ الی ۱۲۰ و عروض بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ و طیف رنگی مختلف خواهد بود.

زمانی باید به شاخصه های این پارچه ریزبین تر شد که محدوده کاربردش در بیمارستان ها فرق کند.
بیشتر این پارچه را اگر قرار به مصارف بیمارستانی اش باشد برای دوخت البسه یا روتختی و روبالشتی و ملحفه و کمتر برای دوخت کاور جسد بکار می برند.

برای استفاده از پارچه های یکبار مصرف در دوخت لباس، ویژگی های پارچه اسپان باند بقرار ذیل است:

  1. وزن بین ۳۵ الی ۴۵ گرم
  2. عروض بین ۱۴۰ الی ۱۶۰ سانتی متر
  3. رنگ های آبی نفتی، آبی روشن، سبز و صورتی.

اما برای دوخت وسایلی نظیر روتختی، پارچه های یکبار مصرف را با مشخصات ذیل بیشتر بکار می برندفروشگاه

  1. گرماژ بین ۲۵ الی ۳۵
  2. عرض ۱۲۰
  3. و باز هم رنگ آبی تیره و سفید.

برای دوخت کاور هم بهتر است خرید را از مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی با وزن ۹۰ الی ۱۱۰ گرم و در رنگ مشکی و در عرض ۱۶۰ سانتی متر انجام داد.

خرید عمده پارچه اسپان باند کارخانه سمنان

فروش پارچه اسپان باند

مردم و خریداران به دلیل مشغله کاری زیادی که دارند سعی می کنند در مورد کالاهایی که حجم خریدشان بالا و عمده است به مراکز فروش مراجعه کرده و خرید خود را اولا بصورت عمده انجام دهند و دوما هم یک کارخانه که تولیداتش از نظر کیفیت بالا باشد را انتخاب نمایند.

از زمان تاسیس و به دنبال آن تولید کارخانه ای که در شهر سمنان و شهرک صنعتی اش می باشد، حدودا قریب به ۱۵ سال می گذرد و امروزه خریداران، پارچه اسپان باند سمنان را بعنوان یک پارچه باکیفیت در این بازه می دانند و مورد سفارش قرار می دهند.

باتوجه به رقابت بسیار حجیمی که در زمینه فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی از سوی نمایندگی ها با توجه به حجم خرید زیاد مشتریان وجود دارد، فروشندگان باید به سلیقه مراجعه کنندگان خود که مشتریانششان می باشد توجه داشته و همیشه سعی کنند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند.

فروشگاه اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند

متقاضیان با توجه به تایم و زمان کوتاهی که دارند همراه با مشغله های کاری، ترجیح می دهند خریدشان را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و تایمشان را برای کارهای ضروری تر صرف کنند.

علاقه مندان برای خرید می توانند به مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت اینترنتی مراجعه کرده که فعال هستند و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کرده و سودشان را افزایش دهند.

پارچه یکبار مصرف و محصولاتی که از آن دوخته می شود بسیار از سوی بیمارستان ها تقاضا شده و مورد مصرفشان قرار می گیرد، این در جالی است که این پارچه ها از چند لایه پرس شده بدست آمده و توسط ماشین آلات موجود در کارخانه ها مورد تولید قرار می گیرد.

فروشنده پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه

فروش پارچه اسپان باند

باز هم به دلیل مشکلات اقتصادی که فراگیر شده و در اصطلاح دامن همه را گرفته، ترجیح همه بر این است که از فروشنده های منصف خرید کنند که پارچه را به قیمت کارخانه مورد عرضه قرار می دهند.

آیا خرید پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه ممکن می باشد؟

آیا خرید پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه ممکن می باشد؟

منظور از خرید به قیمت کارخانه مراجعه به نمایندگی هایی می باشد که اقدام به فروش با قیمت اصلی و بدون هیچ ازدیاد و افزایشی می کنند، به گونه ای که تعداد فروشگاه هایی که روش عرضه این گونه دارند زیاد بوده و این بدان معناست که خرید با قیمت کارخانه میسر می باشد.

فروشنده ها هم به دلیل رقابت زیادی که با یکدیگر دارند دست به فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی های اینترنتی زده اند تا هم بتوانند محصول پرمصرفی مانند پارچه یکبار مصرف را در اختیار خریداران به آسانی قرار دهند و هم با این کار نبض بازار را در دست گرفته و در زمینه فروش موفق باشند.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با بهترین کیفیت

آیا واقعا می توان اقدام به خرید با بهترین کیفیت که در زمینه فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی هستند از مراکز موجود نمود؟
آیا پارچه یکبار مصرف با کیفیت قابل قبول و بالایی توسط کارخانه ها و شرکت ها مورد تولید قرار می گیرد؟

تقریبا همه افراد در طول زندگی خود حتی یکبار هم که شده سر و کارشان با مراکز درمانی و بیمارستان ها افتاده.
زمانی که بیماران از سوی این سازمان بهداشتی پذیرش می شوند، توقع دارند به آن ها بهترین خدمات ارائه گردد تا سلامتیشان را در مدت زمان کوتاهی باز یابند.
هم چنین توقع آن ها این است در زمان مراجعه شان هزینه زیادی مشمولشان نشده و درمانشان با سرعت العمل زیاد و با قیمت ارزان رخ دهد.

لباس و وسایلی که از پارچه یکبار مصرف در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد آن ها را مشمول هزینه زیاد نکرده چرا که این پارچه ها نسبت به پارچه های بیمارستانی دیگر قیمت ارزان تری داشته و دوما در شرکت ها بصورت تمام و کمال با مواد اولیه خالص تولید می گردد.
به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

کانال تلگرام اینستاگرام