فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی قیمت جدید

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی قیمت جدید

فروش پارچه تترون بیمارستانی به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین پارچه تترون، در این مجموعه انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که مرکز های معتبر فروش، همه روزه و هر ساعتی از شبانه روز با قیمت جدید این محصول را در اختیار مشتریان می گذارند.
پارچه تترون یکی از انواع پارچه های پرفروش در بین پارچه های تولید شده داخلی بوده و خرید و فروش این پارچه رونقی خاص در بازار ایجاد کرده است. امروزه با پیشرفت چشمگیری که کارخانجات نساجی کشور کرده اند تولیدکنندگان، پارچه هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب راهی بازار می کنند که پارچه تترون یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات تولید شده در کارخانه های نساجی است.
این پارچه به دلیل جنس، کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع بسیار بالای رنگی که دارد برای مصارف مختلف و فراوانی خرید و فروش می شود.
بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی بزرگترین خریداران این پارچه بوده و در موارد مختلف این پارچه را به استفاده می رسانند.

فروش بالای پارچه تترون بیمارستانی نشان از رضایت مشتریان دارد. همان طور که واضح است رضایت اتفاقی نیست. بنابراین تترون های موجود در بازار کیفیت مورد نظر را داشته و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.
به نظر شما چرا تترون بیمارستانی بین بیماران و کادر درمانی انقدر طرفدار دارد؟

فروش پارچه تترون بیمارستانی

شناخت بیشتر پارچه های تترون

پلی استر، ویسکوز و فلامنت الیاف تشکیل دهنده تترون بوده که به این پارچه ویژگی های خاص خودش را اعطا می کند. تترون در عرض های متفاوتی از ۹۰ سانتی متر تا ۳ متر تولید می شود که هر کدام از این عرض ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
این پارچه یکی از پرتنوع ترین رنگ بندی ها را دارد که غالبا کارخانه های نساجی ۴۰ تا ۹۰ رنگ از آن را به تولید انبوه رسانده اند. تولید این پارچه در عرض های گوناگون این اجازه را به خیاطان می دهند تا دستی باز برای برش مناسب و انتخاب عرض مناسب برای مصرف مورد نظر داشته باشند.
پارچه تترون انواع مختلفی در بازار دارد که طبعا هر کدام برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله انواع تترون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تترون پیراهنی: این تترون که معمولا با عرض ۱۵۰ سانتی متری تولید و خریداری می شود در بین خریداران و خیاطان محبوبیت زیادی دارد. به دلیل لطافت و رنگ های متنوع، برای دوخت انواع پیراهن های مردانه مورد استفاده قرار می گیرد و همه روزه حجم بسیار زیادی از این تترون به فروش می رسد. به خصوص تترون با رنگ مشکی از پر فروش ترین تترون ها برای پیراهن های مردانه است.
  2. تترون بیمارستانی: در بیمارستان و مراکز درمانی کشور لباس بیماران، پرسنل، پرستاران و ملحفه و روتختی ها از این پارچه تهیه می شود. عرض های متفاوتی از این پارچه در بیمارستان مورد استفاده می باشد.
  3. طرحدار: تترون های طرحداری نیز در بازار موجود هستند که بسته به سلیقه مشتری و کاربردی که دارد از فروش خوبی برخوردار است و طرح های چهارخانه و راه راه آن پرفروش تر هستند.
  4. تترون خارجی: تترون های تولید داخلی از نظر کیفیت چیزی کمتر از تترون های خارجی ندارند. کیفیت بالای تترون تولید داخل و قیمت بالاتری که تترون خارجی نسبت به داخلی دارد سبب شده تا طرفداران تترون های داخلی بیشتر و فروش بالاتری نیز داشته باشند. اما هنوز کم و بیش تترون های ژاپنی و چینی جزء آن دسته از پارچه هایی هستند که به ایران واردات دارند.
  5. منظور از پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

تترون بیمارستانی یکی از انواع پرکاربرد و پرمصرف تترون موجود در بازار است که روزانه حجم زیادی از این تترون توسط باربری ها به سراسر کشور ارسال می شود.

این نوع پارچه بیمارستانی، باید از تراکم بافت مناسبی برخوردار باشد تا از بدن نما بودن لباس جلوگیری کند. به تترون های که با رنگ های بیمارستانی تولید می شود اصطلاحا تترون بیمارستانی گفته می شود.
رنگبندی روشن، وزن و قیمت پایین تر عواملی است که تترون بیمارستانی را از تترون معمولی جدا می کند. به این دلیل که بیمارستان ها مصرف پارچه بسیار زیادی دارند منطقی است که باید از پارچه ای استفاده کنند که قیمت پایین داشته و به صرفه باشد. لازم به ذکر است که لباس بیمار در عین داشتن قیمتی پایین باید از کیفیت بسیار بالای نیز برخودار باشد.
بنابراین پارچه تترون بیمارستانی گزینه بسیار مناسبی برای بیمارستان ها ست که هم با شرایط بیمار سازگار و هم برای مراکز، صرفه اقتصادی دارد. تترون ها دارای وزن های مختلفی هستند که طبیعتا هرچه کیفیت محصول بالا تر باشد وزن آن نیز بیشتر است و مسلما قیمت آن نیز بالاتر می باشد.
تترون های بیمارستانی وزنی بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ گرمی دارند. گاهی برخی از مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی پارچه با وزن ۱۹۰ گرمی می خواهند که این پارچه را برخی از کارخانه ها با توجه به سفارش بیمارستان ها برای آن ها تولید و بدستشان می رسانند.
بخش های درمانی خصوصی مجاز به انتخاب رنگ های تترون بیمارستانی دلخواه هستند. کارخانه های تولید کننده تترون بعد از انجام تمامی مراحل یعنی ریسیدن و تولید نخ، بافت پارچه و رنگریزی، پارچه ها را با متراژی که خود شرکت تعیین کرده است در طاقه ها می پیچیند. بعد از بسته بندی طاقه را راهی بیمارستان ها می کنند تا بدست مصرف کنندگان برسد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تهیه لباس بیماران بیشترین مصرف تترون را دارد. لباس هایی که بیماران عزیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می کنند باید به گونه ای باشد که روحیه بیماران را حفظ و بالا ببرد تا سلامتی خود را به خوبی بدست بیاورند.
تترون در بیمارستان ها با عرض های متفاوتی مورد استفاده است. که معمولا برای لباس بیماران از عرض ۱۵۰ سانتی متری و برای ملحفه و روتختی از عرض ۳ متر استفاده می شود اما بعضی از دوزندگان از تترون با عرض ۳ متر به دلیل راحتی در برش بیشتر استفاده می کنند. طبیعی است که پارچه با عرض ۳ متر قیمت بالاتری نسبت به سایر عرض ها داشته باشد. کارخانه ها و برند های معتبر و بسیاری در کشور وجود دارد که سالانه حجم انبوهی از تترون بیمارستانی را با کیفیت بالا تولید و به بهره برداری می رسانند.
از بین این همه رنگ موجود در بازار، آبی، صورتی، سفید و سبز به این دلیل که رنگ های روشن و شادی هستند پرمصرف ترین رنگ ها در بیمارستان ها می باشند. در بعضی از بیمارستان ها از تترون هایی که عروسکی هستند و چاپ عروسکی دارند برای لباس کودکان بیمار استفاده می شود.
فروش پارچه تترون بیمارستانی با عرض های مختلف توسط بیمارستان ها خریداری می شود. هرکدام از این عرض ها در مراکز درمانی به مصارف خاصی می رسند.
همانطور که گفتیم تترون بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متری برای لباس بیماران بزرگسال، عرض ۹۰ سانتی متری از این پارچه برای تهیه مقنعه پرستاران خانم و لباس بیماران کودک و عرض ۲ متر و ۳ متر برای ملحفه و روتختی در بیمارستان ها به مصرف می رسند.
برخی بیمارستان ها روپوش های بلند بیمارستانی و آزمایشگاهی خود را نیز از رنگ سفید این پارچه تهیه می کنند. در بین انواع تترون ها، تترون بیمارستانی بیشترین فروش را دارد که بزرگترین مشتریان این پارچه نیز بیمارستان ها می باشند. تولید کردن تترون بیمارستانی کار راحتی نیست. چون کیفیت پارچه برای بیماران بسیار مهم است تولید آن پیچیدگی های خاص خودش را دارد و باید از مواد اولیه مرغوب استفاده شود که پارچه تولید شده با کیفیت بوده و رضایت مشتریان را جلب کند.
این نکته را فراموش نکنید که جنس لباس بیمار باید به گونه ای باشد تا برای شخص حساسیت پوستی ایجاد نکند. چند بار مصرف بودن تترون بیمارستانی و قابلیت شستشویی که دارد نیز مزیده بر علت شده تا بیمارستان ها از این پارچه برای مصارف خود استفاده کنند.

چرا پارچه تترون مناسب لباس بیماران است؟

بسیار مهم است که بیماران دغدغه ی لباس نامناسب نداشته و با آرامش به بهبودی خود بیاندیشند. این امر مستلزم این است که جنس لباس مناسب و در عین حال که نرم و لطیف است بدن نما نبوده و بیمار در آن راحت باشد. تترون بیمارستانی به دلیل جذب کردن عرق بدن برای مصارف بیمارستانی و بهداشتی بسیار کاربردی و مناسب است.
به رنگ لباس بیمار برای بالا بردن روحیه باید توجه خاصی می شود. بهتر است از پارچه با رنگ های شاد استفاده شود که معمولا تترون صورتی برای بانوان و تترون آبی برای آقایان استفاده می گردد.
مهم است که با وجود مصرف بسیار زیاد مراکز درمانی از پارچه، تهیه آن به صرفه و قیمت مناسبی داشته باشد به همین دلیل تترون بیمارستانی مناسب ترین گزینه برای این کار است.
قیمت مناسب، سبکی و لطافت، خنکی این جنس از پارچه، چند دلیل از ده ها دلیل استفاده این پارچه برای مراکز درمانی است. از آن جایی که بیمارستان ها بزرگ ترین مشتریان و خریداران تترون بیمارستانی هستند سالیانه حجم عظیمی از این پارچه در کارخانه ها تولید می شود.
بیمارستان ها و مراکز درمانی این پارچه ها را برای لباس بیماران، پرستاران و کادر درمانی خریداری و تبدیل به لباس مناسب می کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

نکات مهم قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی

قبل از خرید در نظر داشته باشید که تترون بیمارستانی مرغوب باید ویژگی های به خصوصی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. پارچه مناسب لباس بیمار بهتر است درصد نخ بیشتری نسبت به پلاستیک آن پارچه داشته باشد.
بنابراین هنگام خرید به براقیت پارچه دقت کنید. پارچه ی خریداری شده نباید براق باشد و درصد نخ استفاده شده در بافت پارچه باید بالا تر از پلاستیک آن باشد. توجه داشته باشید که تترون براق از مرغوبیت خوبی برخوردار نیست.
یکی دیگر از چندین مواردی که هنگام خرید باید آن را در نظر بگیرید این است که رنگ پارچه در تمام آن یک دست باشد و با وجود شستشوی زیاد و همچنین استفاده زیاد از مواد ضد عفونی کننده، رنگ پارچه باید از ثبات خوبی برخودار باشد. بنابراین لازم است که خوب و باکیفیت رنگریزی شده باشد.
تراکم بافتی که در هنگام بافت پارچه استفاده شده، بدن نما نبودن لباس، نرمی و لطافت و عرض های مناسب از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه شود، خریداری کردن از نمایندگی های معتبر و خرید مستقیم از تولیدکنندگان است که باعث می شود پارچه را با قیمت واقعی و کیفیت بالا تهیه کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت جدید

عوامل متعددی مانند نوع و درصد نخ مصرفی در بافت پارچه، عرض و وزن خریداری شده و کیفیت رنگرزی، در قمیت فروش پارچه تترون بیمارستانی دخیل هستند.
مراکز و نمایندگی هایی در سراسر کشور وجود دارند که پارچه را مستقیما از خود کارخانه برای مشتریان با قیمت روز و کیفیت بالا ارسال می کنند.
این مراکز با کوتاه کردن دست واسطه ها در این بین باعث می شوند که خریداران با خیالی آسوده از کیفیت، محصول مورد نظر خودشان را با قیمت واقعی خریداری کنند. بدیهی ست که دست به دست شدن پارچه میان دلالان و هزینه های جا به جایی، قیمت کاذبی در بازار برای تترون بیمارستانی ایجاد می کنند.
خریداران با پیدا کردن نمایندگی های معتبر می توانند در آرامش به دور از رفت و آمد به بازارهای شلوغ و پرهیاهو با صرف کمترین وقت و هزینه، بهترین و مناسب ترین خرید مورد نظر خود را انجام دهند.
یکی دیگر از دلایلی که خرید از مراکز مستقیم را برای مشتریان دلپذیر کرده، مشاوره ی درست این مراکز قبل از خرید است. توجه داشته باشید که نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. بنابراین هر قیمت ارزانی که در بازار موجود است نشانه ی خرید مستقیم از کارخانه نمی باشد، لذا هنگام خرید دقت کنید.
مرکز های فروش معمولا تعداد ۳۰ تا ۴۵ رنگ مختلف از این پارچه را در کالیته های کوچک در اختیار خریداران قرار می دهند تا بتوانند رنگ دلخواه خود را به بهترین نحو ممکن انتخاب کنند.
خرید کردن بدون واسطه و مستقیم از شرکت علاوه بر کاهش هزینه ها این امکان را به شما می دهد تا محصول مورد نظر خود را با کیفیت واقعی تهیه کنید. ناگفته نماند که این نمایندگی ها در سریع ترین زمان ممکن سفارش را به دست خریدار رسانده و امکان پیگیری سفارشات را برای شما فراهم آورده است تا با اطمینان کامل از خرید خود لذت ببرید.

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی به دلیل این که مستقیما از تولیدکنندگان و کارخانجات نساجی محصول را برای مشتری ارسال می کنند بنابراین سفارش را با قیمت روز به دست مشتریان می رساند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین پارچه لباس بیمارستانی

سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی از نمایندگی آنلاین

خرید پارچه تترون بیمارستانی از مراکز فروش آنلاین چطور ممکن است؟ به نظر شما، می …

کانال تلگرام اینستاگرام