فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / پارچه اسپان باند قیمت ارزان | فروش پارچه بیمارستانی تولید جدید

پارچه اسپان باند قیمت ارزان | فروش پارچه بیمارستانی تولید جدید

پارچه اسپان باند قیمت مناسب و ارزان جهت تولید انواع ماسک و البسه بیمارستانی، با قیمت جدید و به روز در بازارهای فروش پارچه، امکان خرید در تناژ و حجم بالا را داشته و می تواند کیفیت تضمین شده ای هم دارا باشد.
کارگاه های تولید کننده ی انواع ماسک، لباس و منسوجات بیمارستانی تقریبا در تمامی ایام سال نیاز پارچه ای داشته اند و می دانند که اگر در انتخاب خود اشتباه کنند، چه خساراتی در کمین آن ها خواهد بود.
امروزه در بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی متأسفانه بیش از سایر بازارهای پارچه، شاهد حضور واسطه ها و دلالان اقتصادی بوده ایم که نگرانی و دغدغه ی خرید را در میان خریداران بیش از پیش نموده است.
شما تصور کنید حتی پارچه اسپان باند قیمت ارزان هم در این بازارها ممکن است با قیمت غیر واقعی و حتی خیلی گران تر در شرایطی که میزان تقاضا هم زیاد است به فروش برسد.
آیا می دانید چطور می توان پارچه اسپان باند قیمت ارزان را با همان قیمت واقعی که قیمت درب کارخانه است در شرایط امروزی بازارهای کشور خریداری کرد؟

پارچه اسپان باند قیمت

اهمیت تولید پارچه اسپان باند یکبار مصرف چیست؟

در ابتدا باید اشاره داشت به این موضوع که در حال حاضر توسط کارخانجات تولید کننده انواع پارچه های بیمارستانی، پارچه ها یا به صورت قابل شست و شو تولید می شوند و یا به شکل یکبار مصرف!
شایان ذکر است که با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، هر دو پارچه مورد نیاز بوده اما پارچه های یکبار مصرف شاید در رعایت نکات بهداشتی گزینه مناسب تری بوده اند.
آیا می دانید که کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند به عنوان یک پارچه یکبار مصرف، این پارچه ها را با قیمت ارزان تری تولید کرده و برای مصارف گوناگون بیمارستانی به شکل حجم بالا عرضه می کنند؟
اهمیت تولید پارچه اسپان باند یکبار مصرف به آنجایی برمی گردد که این پارچه دیگر نیاز به شست و شو نداشته و با قیمت ارزانی که داشته می تواند کاهش هزینه های بیمارستان ها را نیز شامل بگردد. در کشور ما پارچه های اسپان باند از الیاف پرس با استفاده از دستگاه هایی مخصوص تولید شده و پس از رنگرزی روانه بازار می گردند و به شکل رولی خرید و فروش می شوند.
امروزه نه تنها برای مصارف بهداشتی و بیمارستانی، بلکه در سایر صنایع نیز پارچه اسپان باند استفاده ی مناسبی داشته و این موضوع نیز اهمیت تولید این پارچه دو چندان تر نمایان می سازد.
اما آیا می دانید که کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند این پارچه را با چه ویژگی ها و مشخصه هایی تولید می کنند که اینقدر محبوبیت در میان صنایع گوناگون داشته است؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما بوده و در پایان خریدی استثنایی را از بهترین پارچه اسپان باند یکبار مصرف تجربه کنید.

ویژگی های پارچه اسپان باند تولیدی

همانطور که متوجه اهمیت تولید پارچه های اسپان باند به خصوص برای مراکز درمانی و بهداشتی شدید، باید گفت که یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت نساجی، همین پارچه اسپان باند است.
پارچه اسپان باند با گرانولی به اسم پلی پروپیلن و سپس با استفاده از دستگاه هایی مخصوص در گرماژهایی بین ۸ تا ۳۰۰ گرم و در عرض های متنوع تولید و با کالیته رنگی متنوع به عرضه می رسد.
هم اکنون در شهرهایی مانند اصفهان، تهران، یزد و … شاهد فعالیت چشمگیر کارخانجاتی هستیم که در آن به تولید انواع پارچه اسپان باند با کیفیت مرغوب و درجه یک پرداخته می گردد.
در این کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، تولید کنندگان ویژگی های منحصربفردی را برای این پارچه در نظر گرفته و سبب محبوبیت پارچه اسپان باند در مصارف بسیاری از صنایع شده اند.
ویژگی های منحصربفردی که غالب کارخانجات تولیدی برای پارچه های اسپان باند در نظر می گیرند عبارتند از:

  1. پارچه های اسپان باند را آنتی باکتریال تولید می کنند.
  2. این پارچه ها یا آب دوست هستند و یا به شکل آب گریز تولید می شوند.
  3. قابلیت چاپ انواع طرح ها بر روی پارچه های اسپان باند وجود داشته است.
  4. ضد اشعه ی نور خورشید تولید می گردند.
  5. آنتی یو وی هستند.
  6. نرمی زیر دست و لطافت خوبی دارند.

شایان ذکر است که این ویژگی ها سبب شده تا نه تنها در صنایع پزشکی، بلکه در بسیاری از صنایع گوناگون شاهد استفاده های خوبی از پارچه های اسپان باند هستیم.
این پارچه ها به صورت تک لایه، دو لایه و سه لایه تولید شده که می توانند مناسب کاربردهای خاصی بوده باشند.

پارچه اسپان باند قیمت

مصارف پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون

همانطور که متوجه شدید یکی از پرفروش ترین و مصرفی ترین پارچه ها در صنعت نساجی امروزه که توسط کارخانجات گوناگونی در کشور ما با تناژهای بالا تولید می گردد، پارچه اسپان باند بوده هست.
این پارچه در دسته منسوجات بی بافت قرار دارد، چرا که هیچ گونه الیافی از تار و پود نداشته و تنها از الیاف پرس تشکیل می گردد و امروزه در بازار عامه با نام های ذیل نیز شهرت دارد:

  • پارچه بی بافت
  • پارچه نبافته
  • پارچه سوزنی
  • پارچه یکبار مصرف

گفتنی است که این پارچه ها با گرماژهای ۸ الی ۳۰۰ گرم و عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری تولید شده و از مصارف گوناگونی در صنایع مختلف برخوردار هستند.
مصارف پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون عبارتند از:

  • صنایع بسته بندی و کاور: روکش مبل، روکش لوازم خانگی، روکش لباس، بسته بندی میوه، حبوبات و برنج، بسته بندی چای، بسته بندی کیف و کفش، کاور ماشین، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی، کاور کت و شلوار، بسته بندی محصولات کارخانجات و غیره.
  • عمران و راهسازی: دیوار کاذب، تثبیت راه و خاکسازی، نما و روکش ساختمان های نیمه ساز
  • صنعت کشاورزی: پوشش مزارع، پوشش گلخانه، استفاده در آبیاری و کاهش مصرف آب، استفاده محافظ گل و نهال
  • فیلتر سازی و فیلتراسیون: کیسه جارو برقی، فیلترهای دقیق و فیلترهای صنعتی، فیلتراسیون مایع، انواع فیلتر هوا، آب و مایعات
  • مصارف متفرقه: ماکت سازی، دکوراسیون، تولید مبل، چرم مصنوعی، ملحفه های یکبار مصرف، البسه محافظتی، تولید کاعذ دیواری، لمینت، چادرهای صنعتی، پارچه نویسی و چاپ، لباس های صنعتی و کار و …

به جرئت می توان ادعا کرد که در صنعت پزشکی و بهداشتی استفاده از پارچه های اسپان باند بیشتر از سایر صنایع بوده است.
این پارچه ها برای مصارف بیمارستانی با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی مشهور بوده و می توانند استفاده های خوبی دارا باشند.
آیا از مصارف پارچه های اسپان باند در بیمارستان ها چیزی می دانید؟

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید جدید

کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در بسیاری از مواقع خط تولیدی خود را جهت تولید عرض ها و گرماژهای مناسب مصارف بیمارستانی تنظیم می کنند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی هم از الیاف پرس و بدون تار و پود تشکیل می گردد و با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری اما گرماژهای سبک تر از ۳۰ الی ۶۰ گرم مورد استفاده قرار می گیرد.
البته ناگفته نماند که پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای بین ۳۰ تا ۴۰ گرم، بیشترین کاربرد را برای مصارف بیمارستانی و بهداشتی دارا بوده هست.
تولید جدید پارچه های اسپان باند بیمارستانی با تکنولوژی جدیدتر و مواد اولیه مرغوب تر، توانسته منسوجات و البسه بیمارستانی باکیفیت تر را برای کارگاه های تولید کننده رقم زده باشد.
در حال حاضر از پارچه های اسپان باند بیمارستانی در تولیدات ذیل استفاده به عمل می آید:

  1. لباس بیمار بزرگسال (زن و مرد) که کمتر از دو روز بستری می باشند
  2. گان بیمارستانی مخصوص اتاق جراحی و بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها مانند آی سی یو و سی سی یو
  3. انواع ماسک و کلاه یکبار مصرف برای پرستاران، پزشکان و مخصوص اناق های جراحی
  4. کاور کفش
  5. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  6. رو بالشی های یکبار مصرف
  7. ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی
  8. انواع دمپایی یکبار مصرف مخصوص بخش های بستری، رادیولوژی و …

یکبار مصرف بودن هر یک از مصارف فوق می تواند در راستای رعایت نکات بهداشتی در محیط های بیمارستانی اهمیت فوق العاده جدی داشته باشد.

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه اسپان باند گرماژ ۴۰ برای تولید ماسک

در حال حاضر یکی از بیشترین مصارفی که برای پارچه اسپان باند نام برده شده، تولید انواع ماسک های بهداشتی بوده است.
پارچه اسپان باند برای ماسک می تواند در هر عرض و گرماژی مورد استفاده قرار بگیرد، اما به طور کلی عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ یا ۴۰ گرمی این پارچه می تواند مناسب ترین عرض و گرماژ برای تولید انواع ماسک های تک لایه یا چند لایه باشد.
پارچه اسپان باند برای تولید ماسک غالبا در رنگ سفید و همچنین در رنگبندی های آبی و سبز نیز مورد استفاده کارخانجات تولیدی ماسک قرار گرفته است.
امروزه در شرایطی که جوامع گوناگون با انواع ویروس ها و بیماری های واگیردار دست و پنجه نرم می کنند، نیاز به انواع ماسک بیشتر و بیشتر شده است تا اینکه شیوع کمتری از بیماری ها و ویروس ها را شاهد باشیم.
اگر چه متأسفانه در مواقعی که نیاز بازار به ماسک زیاد است، دلالان و افراد سودجو سر و کله شان پیدا می شود و در بازارهای فروش پارچه، دست به احتکار یا گران فروشی می زنند.
بنظر شما بهترین راهکار خرید پارچه اسپان باند قیمت مناسب برای تولید انواع ماسک و سایر منسوجات و البسه بیمارستانی چیست؟
آیا تاکنون به خرید اینترنتی و آنلاین این پارچه فکر کرده اید و می دانید که کدام نمایندگی های فروش پارچه بیمارستانی، پارچه اسپان باند قیمت مناسب را از انواع عرض و گرماژهای موجود با کالیته رنگی متنوع عرضه آنلاین و مستقیم می کنند؟

پارچه اسپان باند قیمت مناسب در بازار آنلاین

پارچه اسپان باند با هزینه ی بسیار کمی در کارخانجات نساجی پارچه تولید و سپس روانه بازارهای خرید و فروش انواع پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی می گردد.
اما در برخی از شرایط حاکم بر جامعه متأسفانه دیده شده که قیمت واقعی این پارچه توسط عرضه کنندگان پارچه ارائه نمی گردد و آن زمانی است که میزان تقاضا در بازار زیاد می باشد.
به عنوان مثال وقتی یک ویروس یا آنفلونزا در جامع هم گیر می شود، اولین تذکری که سازمان بهداشت جهانی به دنیا اعلام می دارد، رعایت نکات بهداشت فردی چه در جوامع و چه در محیط های بیمارستانی بوده است.
خود این موضوع سبب می گردد تا منسوجاتی مانند ماسک و یا گان و روپوپش های یکبار مصرف و حتی انواع رو اندازها و زیر اندازهای بهداشتی مخصوص بیمارستان ها، بیشتر تولید گردند که هر یک نیاز پارچه ای داشته اند.
یکی از پارچه های مصرفی جهت تولید این منسوجات همان طور که قبلا بیان شد، پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف بوده که پارچه ای بهداشتی، آنتی باکتریال، آب دوست و یا آب گریز است و می تواند پیرامون مسائل بهداشتی، گزینه ارجح تری نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی باشد.
اما مسئله ی اساسی که آن هم در شرایطی که میزان تقاضا در بازار زیاد است، قیمت پارچه اسپان باند می باشد.
به طور کلی قیمت پارچه اسپان باند به فاکتورهایی مانند رنگ پارچه، عرض پارچه، گرماژ پارچه و حتی کیفیت پارچه بستگی داشته است.
اما وجود واسطه ها و دلالان سودجویی که حتی در شرایط بحرانی هم به فکر جیب خود بوده، تمامی معادلات در تعیین قیمت پارچه اسپان باند را برهم زده و این وسط تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی هستند که متحمل ضرر می گردند.
چرا که این عوامل موجود در بازار، هم امکان دست شدن پارچه را بیشتر کرده و هم نمی گذارند تا پارچه اسپان باند قیمت مناسب به بازارهای فروش عرضه شده باشد و در واقع هر قیمتی که آنان تعیین می کنند می شود قیمت مرجع در بازار خرید و فروش پارچه که چندان هم مورد پسند خریداران قرار نمی گیرد اما ناچارا تن به خرید اجباری می دهند!
به نظر می رسد که تنها راهکار خرید پارچه اسپان باند قیمت مناسب که همان قیمت روز بازار و قیمت درب کارخانه است، خرید از نمایندگی های فروش مستقیم و آنلاین در بازارهای با شرایط فوق می باشد.

فروش پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف با قیمت روز

خوشبختانه در نمایندگی فروش شرکت ها زنجیره ای پارچه های بیمارستانی، انواع پارچه اسپان باند قیمت مناسب که همان قیمت درب کارخانه و بدون هیچ افزایشی داشته، به شکل آنلاین عرضه می گردد.
خریدارانی که نگران از بابت دو موضوع کیفیت و قیمت پارچه های اسپان باند در صورت خرید عمده و به شکل آنلاین هستند، می توانند روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کرده باشند.

فروش پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف در انواع پارچه فلامنت و پارچه اسپان باند قیمت مناسب از طریق این مجموعه سبب شده تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری، خریدی شگفت انگیز و باورنکردنی را تجربه نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی | نمایندگی معتبر فروش پارچه یکبار مصرف

امروزه، سایت های اینترنتی در تمامی زمینه ها شروع به فعالیت کرده اند. پارچه اسپان باند که به عنوان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی شناخته می شوند نیز از این امر مستثنی نیست. جنس این پارچه از پلی پروپیلن است و در کالیته های رنگی متفاوتی تولید می شود. با جستجو در گوگل می توانید سایت های فعال و معتبر در زمینه پارچه اسپان باند بیمارستانی را پیدا کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید . خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی نیز یکی از روش های خرید به شمار می رود.  نمایندگی معتبر فروش پارچه یکبار مصرف ، خدمات مورد نظر را با قیمتی عمده و مقرون به صرفه به تمامی بازارهای کشور ارائه می دهند. بهتر است قبل از هر گونه خرید، از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان لازم را حاصل کنید و قیمت های چندین سایت را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. 

کانال تلگرام اینستاگرام