فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت، کیفیت بسیار خوبی را در کالیته رنگی متنوع در بزرگترین مرکز عمده فروشی پارچه های بیمارستانی تولید جدید داشته اند.
برای بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، خریداری البسه یکبار مصرف بیمارستانی از اهمیت جدی برخوردار بوده است.
چرا که این البسه و منسوجات همانطور که از نامشان پیداست، یکبار مصرف هستند و از نظر بهداشتی و جلوگیری از ورود آلودگی ها و میکروب ها به افراد و تجهیزات در بیمارستان ها، نقش فزاینده ای را داشته اند.
اگر چه امروزه وجود نمایندگی های گوناگون خرید و فروش پارچه بیمارستانی به صورت عمده در سراسر کشور، خرید آسان را برای تمامی خریداران امکان پذیر نموده، اما هنوز هم مشتریان به دنبال نمایندگی های فروشی هستند که خرید با قیمت درب کارخانه و به شکل تضمین شده از نظر کیفیت را برای مشتریان فراهم آورده باشند.
آیا می دانید که هم اکنون با خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی از طریق همین مجموعه فروشگاهی، در پایان این شما خریداران هستید که از سود خوبی برخوردار بوده و خریدی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور را انجام خواهید داد؟
کافیست برای یکبار هم که شده از این نمایندگی خرید کرده و پس از آن تبدیل به مشتری دائم این مرکز فروش گردید.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف و تولید آن در ایران

از پارچه هایی که با قیمت شاید خیلی ارزان تر از آنچه که فکر می کنید در کارخانجات صنایع نساجی ایران تولید می گردد، پارچه های یکبار مصرف هستند.
این پارچه ها که جزو پارچه های بی بافت و بدون تار و پود بوده، از الیاف پرس تشکیل شده و در کارخانجات گوناگون توسط دستگاه های مخصوص تهیه و تکمیل می گردند.
پارچه های یکبار مصرف با نام هایی همچون پارچه اسپان باند، پارچه بی بافت، پارچه لایه سوزنی و پارچه نبافته در میان عامه شهرت داشته و مورد خرید و فروش قرار می گیرند.
تولید پارچه یکبار مصرف با قیمت تولیدی تمام شده کاملا مقرون به صرفه ای توسط کارخانه ها در کشور ما تولید شده و این موضوع می تواند برای کارخانجاتی که از این پارچه ها مصرف می کنند، کاملا مناسب باشد.
چرا که این کارخانجات و کارگاه های تولید کننده انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف، می توانند با قیمت خیلی کمتر، تولیدات بیشتری را به انجام رسانیده باشند و در این صورت می توانند از قدرت فروش بالایی هم برخوردار گردند.
ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه های یکبار مصرف یا پارچه های اسپان باند، می تواند حتی شرایط بسیار ویژه ای را برای صادرات متراژهای زیاد این پارچه به سایر کشورهای دنیا نیز داشته باشد.
پارچه های یکبار مصرف در انواع تک لایه، دو لایه و چند لایه نیز تولید شده و می توانند از مصارف ذیل هم برخوردار باشند:

  1. تهیه انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی
  2. تولید انواع ساک و کیف دستی
  3. تهیه انواع دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی
  4. تولید رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین صنایعی که از پارچه های یکبار مصرف استفاده می کنند؛ صنایع بهداشتی، درمانی و پزشکی هستند.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با مشخصات ویژه تری در کارخانجات تولید شده و غالبا در متراژهای زیاد و به شکل رولی، به کارگاه ها و کارخانجات تولید کننده لباس و منسوجات بیمارستانی عرضه می گردند.
آیا می دانید که مشخصات بهترین کیفیت و جنس پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟
چگونه می توان با قیمت واقعی و در کالیته رنگی مورد نظر، جدیدترین تولیدی این پارچه ها را در بازارهای امروزی خریداری کرد؟

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

مشخصات بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

با توجه به مسائل بهداشتی که اهمیت جدی در محیط های درمانی و بهداشتی داشته، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در صدر خواسته های بیمارستان ها قرار داشته اند و کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات یکبار مصرف، باید بتوانند این پارچه ها را با کیفیت خوب و کاملا استریل از بازارهای فروش خریداری کرده باشند.
از آنجا که اهمیت این پارچه ها سبب شده گاها در برخی از بازارهای فروش شاهد عرضه آنها با قیمتی غیر واقعی باشیم، اما هنوز هم هستند مراکز فروشی که قیمت ارزان و واقعی را عرضه می دارند.
جدای از قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، آنچه که برای کارگاه های تولید کننده منسوجات یکبار مصرف و آنهایی که از این پارچه ها مصرف می کنند، این مشخصات پارچه است که اهمیت جدی تری دارد.
از جمله مشخصات بهترین و باکیفیت ترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می توان این موارد را ذکر کرد:

  • نرمی زیر دست
  • سبک وزن
  • عدم ایجاد کننده حساسیت های پوستی
  • تنوع رنگی مناسب بیمارستان ها
  • قیمت کاملا ارزان و مناسب

آیا می دانید که چگونه می توان یک پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با چنین مشخصاتی را در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی خریداری کرد؟
در ادامه می توانید با پاسخ سوال فوق چالشی تر برخورد کرده و از بهترین شیوه خرید با مناسب ترین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، اطلاعات کافی پیدا خواهید نمود.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

مناسب ترین قیمت پارچه یکبار مصرف کجا عرضه می شود؟

با توجه به اینکه قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از اهمیت جدی برخوردار بوده، مهم است که شما خریداران از طریق کدام نمایندگی ها و مراکز فروش پارچه بیمارستانی خرید خود را انجام می دهید.
اگر می خواهید بدانید که مناسب ترین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی کجا عرضه می گردند، باید به شما گفت که امروزه نمایندگی هایی هستند که با حذف واسطه ها میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه، همان قیمت درب کارخانه را به مشتریان خود ارائه می دهند.
خوشبختانه این نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی توانسته خودش را به عنوان یکی از این مراکز فروشی معرفی کند که ضمن حذف واسطه ها، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.
پس در حقیقت مناسب ترین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی یعنی اینکه خریداران و متقاضیان خرید توانسته باشند با قیمت درب کارخانه بدون هیچ واسطه ای خرید خود را به انجام رسانیده باشند.
مناسب ترین قیمت پارچه های یکبار مصرف می تواند با توجه به فاکتورهای ذیل هم تعیین شده باشد که عبارتند از:

  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • گرماژ پارچه

شایان ذکر است که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ذیل در بازارهای موجود، خرید و فروش می گردد:

  1. ۳۰ گرم
  2. ۳۸ گرم
  3. ۴۰ گرم
  4. ۵۰ گرم
  5. ۶۰ گرم
  6. ۷۰ گرم
  7. ۸۰ گرم
  8. ۹۰ گرم
گفتنی است که در حال حاضر پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای سبک ۳۰ الی ۶۰ گرمی از میزان نرخ فروش بیشتری برخوردار بوده و می توانند از قیمت بیشتری نسبت به سایر عرض ها و گرماژها برخوردار باشند.
آیا می دانید که با خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به شکل عمده و در متراژهای زیاد، می توانید خریدی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی تر را در بازارهای امروزی تجربه کرده باشید؟
در پایان باید گفت که کالیته رنگی پرفروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی هم عبارتند از:

  • آبی
  • سفید
  • سبز
  • صورتی

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید

عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می تواند با کیفیت های گوناگونی از پارچه ها برخوردار بوده باشد و از این حیث همواره مشتریان با خود چالش هایی را پیش رو داشته اند.
به همین سبب است که پیدا کردن بزرگترین مراکز عمده فروشی پارچه های بیمارستانی، می تواند مهم ترین دغدغه ی کارگاه ها و کارخانجات تولیدی بوده باشد.
چرا که تولید کنندگان مصرفی از این پارچه ها می دانند که در صورت خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده و در متراژهای بالا، می توانند تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه تری را به انجام رسانیده باشند.
از آنجا که امروزه تهیه مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای تولید پارچه در صنایع نساجی هم با مشکلاتی روبرو بوده، اما همواره کارخانجات معتبر تولیدی توانسته اند بهترین کیفیت را برای پارچه های خود در نظر گرفته باشند.
در ادامه اینکه آن دسته از نمایندگی های فروشی که به شکل مستقیم با این کارخانجات در ارتباط بوده و عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید را در دستور کار خود قرار داده اند، می توانند مشتریان را به نوعی از دغدغه ی موجود خارج گردانیده باشند.
پس یکی از مهم ترین شیوه هایی که شما مشتریان خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می توانید برای خرید مطمئن از قیمت و کیفیت انجام دهید این است که معتبرترین و بزرگترین نمایندگی های فروش مستقیم را در بازار شهر خود شناسایی کرده و سپس خرید خود را از این طریق به انجام برسانید.

نمایندگی آنلاین پارچه های بیمارستانی باکیفیت در ایران

اگر شما هم نگران این موضوع بوده اید که چگونه می توانید نمایندگی های آنلاین و فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی را در شهر خود پیدا کنید، بهتر است کمی بیشتر در سایت های اینترنتی جستجو کرده و کلمات کلیدی گوناگونی را وارد کنید.
قطعا با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه شده اید که سایت های فروشگاهی این مجموعه، توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی نه تنها در یک شهر خاص، بلکه در تمامی شهرهای کشور شناسانده باشد.
خوشبختانه نمایندگی آنلاین پارچه های بیمارستانی با نام پارچه بیمارستانی پارادا توانسته با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولید کننده انواع پارچه های بیمارستانی، مشتریان را به سمت خرید ارزان و با قیمت درب کارخانه سوق داده باشد.
از جمله مزایای خرید از این نمایندگی آنلاین می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. خرید مستقیم از درب کارخانجات بزرگ تولید کننده
  2. دریافت مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید جهت خریدی مطمئن و آگاهانه
  3. دریافت رایگان کالیته رنگی و نمونه های عدلی
  4. امکان سفارش خرید عمده در کمترین زمان ممکن
  5. دریافت سفارشات در کمترین روز کاری

آیا می دانستید که ممکن است توسط حتی برخی از نمایندگی های فروش اینترنتی در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، خرید با قیمت واقعی نصیب مشتریان نشده باشد؟
خیلی از خریداران به دنبال این موضوع هستند تا جدیدترین نرخ قیمت تولیدی پارچه های بیمارستانی به خصوص پارچه های یکبار مصرف را خریداری کنند و برخی به دنبال پارچه های بیمارستانی تولید جدید!
پارچه های بیمارستانی تولید جدید با توجه به جدیدترین تکتولوژی روز دنیا در صنعت نساجی تولید شده و می توانند از نظر بهداشتی، در بالاترین سطح ممکن برخوردار باشند.
در کمترین زمان ممکن، شناخت نمایندگی هایی که فروش عمده با تضمین در کیفیت پارچه های یکبار مصرف را در دستور کار خود قرار داده اند، توسط این مجموعه امکان پذیر شده است.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

جدیدترین لیست قیمت پارچه های بیمارستانی با خرید عمده

جدیدترین لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با خرید عمده از طریق این نمایندگی آنلاین قابل استعلام بوده و خریداران می توانند با کمترین معطلی در هنگام ثبت سفارش، مستقیما با خود مشاورین فروش در ارتباط باشند تا کمترین زمان را برای خرید صرف نمایند.
لیست قیمت پارچه های بیمارستانی به شکل عمده، مناسب ترین لیست قیمتی است که تابحال در بازارهای فروش عرضه شده و مشتریان می توانند آن را از این طریق دریافت کرده و تصمیمات لازم را جهت سفارشات خود به انجام رسانیده باشند.
در حال حاضر سایت گروه بازرگانی پارچه پارادا در نظر دارد تا انواع پارچه های بیمارستانی ذیل را با کالیته رنگی متنوع و در عرض ها و گرماژهای گوناگون به دست مشتریان برساند:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه های ملحفه ای بیمارستانی

تمامی این پارچه ها به شکل طاقه ای، عدلی و یا رولی با کالیته مخصوص هر کارخانه، آماده سفارش خرید در تمامی متراژها با توجه به میزان عرض و گرماژ تولیدی بوده اند.

شما می توانید پس از آنکه با مشاورین در این حوزه مشورت های لازم را در خصوص انتخاب میزان عرض، متراژ و گرماژ پارچه بیمارستانی داشته، و پس از آن خرید با مناسب ترین قیمت و کیفیت را به انجام برسانید.
کافیست همین حالا بدون فوت وقت، با مراجعه به سایت های مهم قروشگاهی این مجموعه، نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام کرده و خریدی متفاوت تر از آنچه که مراجعه به بازارهای حقیقی برای شما رقم می زند را تجربه نمایید.

خرید آنلاین پارچه بیمارستانی از طریق این مجموعه یعنی اینکه شما می توانید ارزان، باکیفیت و بدون هیچ واسطه ای خرید خود را بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی انجام دهید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه یکبار مصرف

فروشگاه عرضه مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را برخی نمایندگی ها به شیوه عرضه مستقیم از سوی …

کانال تلگرام اینستاگرام