فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی ارزان قیمت

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی ارزان قیمت

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی که در این زمینه معتبر بوده، از طریق نمایندگی ها و منابع رسمی فروش خود در بازار، خریدی ارزان قیمت و باکیفیت را برای مشتریان رقم زده است.
ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها را می توان از مراکزی نام برد که بیشترین سهم را در بازار فروش پارچه به خصوص اختصاص داده اند.
در واقع کارگاه های تولیدی البسه و سایر مصارف بیمارستانی که طرف قرارداد با بیمارستان ها هستند، در تمامی ایام سال نیاز به پارچه جهت دوخت و تولید محصولات خود دارند.
اگر در این میان انتخاب پارچه بیمارستانی اشتباه صورت بگیرد، قطعا تنها کسی که ضرر می کند و خسارات سنگینی را متحمل می گردد، همان تولید کننده در کارگاه های تولیدی است.
پس مهم است که این کارگاه ها بتوانند قبل از خرید خود، با کارخانجات معتبر و تأیید شده در زمینه تولید انواع پارچه های بیمارستانی آشنا شده باشند.
بی شک شناخت این کارخانجات معتبر می تواند این نوید را به خریداران دهد که پارچه خریداری شده، با درصد بالایی، کیفیت و حتی قیمت خوبی هم داشته است.
البته که متأسفانه بازار پارچه بیمارستانی از آن دسته بازارهایی پر از واسطه و دلالی است که حتی ممکن است پارچه بیمارستانی تولیدی کارخانجات معتبر در آن، هم بی کیفیت باشند هم با قیمت گران تری به عرضه برسند.

بنظر شما چگونه می توان ضمن شناسایی کارخانجات بزرگ تولید کننده انواع پارچه های بیمارستانی، خریدی بی چون و چرا و بدون دغدغه را در بازارهای با این شرایط انجام داد؟
در حال حاضر برای چند دقیقه هم شده کار دیگری نکنید و تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید. قطعا به ضررتان نخواهد شد.

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی

انواع پارچه بیمارستانی مورد فروش کدام اند؟

اولین گام برای آنکه یک کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی یا سایر منسوجات بیمارستان ها، بتواند در تولیدات خود موفق باشد و کیفیت خوب و درجه یکی را ارائه دهد، شناخت انواع پارچه بیمارستانی است.
اگر چه ممکن است سلیقه و یا حتی بودجه این کارگاه ها در انتخاب پارچه های گوناگون دخیل باشد، اما آنچه که واضح و مبرهن است این بوده که انواع پارچه بیمارستانی مورد فروش که بیشترین مصرف را در صنعت پزشکی دارند، این پارچه ها بوده اند:

  • پارچه کجراه بیمارستانی
  • پارچه ترگال ساده بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی

هر یک از پارچه های فوق می توانند با دارا بودن ویژگی های منحصربفرد، مصارف خاص خود را جهت تولیدات گوناگون برای مصارف ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستانی داشته باشند.
در یک دسته بندی کلی می توان گفت که پارچه کجراه و پارچه تترون بیمارستانی، جزو پارچه های باکیفیت تر و در واقع پارچه هایی با خاصیت ضد آبژاول بوده و قابلیت شست و شو و استریل با اتوکلاو را دارند.
به همین سبب است که در بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، پارچه های ترگال و تترون، همواره قیمت بیشتری را هم دارا بوده اند.
در طرف مقابل پارچه های اسپان باند و فلامنت بیمارستانی وجود داشته که مصارف یکبار مصرف برای بیمارستان ها داشته اند. این پارچه ها کاملا ارزان قیمت اند و توجیه اقتصادی خوبی برای بیمارستان های دولتی و خصوصی دارند.
اما همواره باید این موضوع را مد نظر داشت که کیفیت پارچه های بیمارستانی بسیار مهم تر از حتی قیمت آنها بوده است.
چرا که برخی از پارچه های بیمارستانی در تولید البسه بیمارستانی مانند لباس بیماران و یا لباس پرسنل، پزشکان و پرستاران بکار گرفته می شوند.
طبیعی است که اگر کیفیت این پارچه ها پایین باشد می تواند در اثر تماس مستقیم با پوست انسان ها، به عنوان مثال حساسیت های پوستی گوناگونی را به وجود آورده باشد.

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی

چه نگرانی هایی قبل از خرید پارچه بیمارستانی وجود داد؟

همانطور که در انتهای مبحث قبلی بیان شد، بحث قیمت پارچه های بیمارستانی اگر چه مهم است، اما آنچه که شاید بیشتر از قیمت اهمیت داشته، کیفیت پارچه های بیمارستانی می باشد.
به طور کلی امروزه با توجه به بازار داغ واسطه گری ها و دلالان پارچه، گاها نمی توان از هر مرکز فروشی انتظار آن را داشت که کیفیت خوبی از یک پارچه بیمارستانی را عرضه کنند.
نکته جالب تر آنکه حتی برخی از مراکز فروش پارچه بیمارستانی در بازار نیز، خودشان اسیر دست واسطه ها شده و مجبورند با کیفیت و قیمتی نابرابر برخی از پارچه ها را خرید و آن را به دست مشتریان برسانند.
پس به نظر می رسد که نگرانی های قبل از خرید پارچه بیمارستانی بیشتر در بازارهای حضوری وجود داشته است.
به تمامی این موارد می توان هزینه هایی که برخی از افراد برای رفت و آمد خود به بازارهای فروش پارچه می کنند نیز اشاره کرد.
نگرانی هایی که ممکن است هیچ وقت تمامی نداشته باشند، اگر و تنها اگر مشتریان بتوانند یک راهکار خوب را برای فرار از این نگرانی ها پیدا کرده باشند.
خوشبختانه با توجه به فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی در دنیای امروزی، این نوید به مشتریان داده می شود که با کمی تحقیقات؛ بتوانند خرید پارچه بیمارستانی مورد نیاز خود را بدون نگرانی انجام دهند.
اما قطعا پیدا کردن نمایندگی های فروش اینترنتی معتبر که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه را متناسب با هم عرضه می کنند نیز می تواند از نگرانی های خرید اینترنتی این پارچه ها باشد.

چقدر پارچه کجراه بیمارستانی را می شناسید؟

حال قبل از آنکه بگوییم چگونه می توانید خرید خوبی از انواع پارچه های بیمارستانی به شکل اینترنتی داشته باشید، شما را با یکی از باکیفیت ترین و مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی یعنی پارچه کجراه بیمارستانی آشنا می نماییم.
در ابتدا باید گفت که پارچه ترگال یکی از پارچه های تخت بافت و ضخیم به شمار آمده که امروزه مصارف بسیار زیادی را در صنعت تولید انواع پوشاک دارد.
این پارچه دارای دو آلبوم پارچه ترگال ساده و پارچه کجراه است که در این میان پارچه کجراه، بادوام تر، ضخیم تر، پرتراکم تر و گران قیمت تر می باشد.
پارچه کجراه اگر چه در مصارفی مانند لباس مدارس و به خصوص انواع لباس کار، کاربرد جدی داشته، اما در مصارف بیمارستانی هم بسیار مناسب بنظر آمده است.
پارچه کجراه بیمارستانی تولیدی از الیافی به نام پلی استر ویسکوز بوده که به صورت تخت بافت، تهیه و تکمیل شده و در سالن های رنگرزی به شکل خمی یا راکتیو؛ رنگ شده و مورد طاقه پیچی قرار می گیرد.
این پارچه در دسته پارچه های ضد آبژاول است. یعنی منسوجات تولیدی از پارچه کجراه بیمارستانی می توانند مورد شست و شو با مود ضد عفونی کننده؛ ضد عفونی و استریل شده، بدون آنکه کیفیت رنگ و بافت خود را از دست داده باشند.
در حال حاضر یک پارچه کجراه بیمارستانی با مشخصات ذیل در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد:

  • دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر
  • گرماژ ۲۸۰ گرم
  • ثبات در رنگ
  • ثبات سایشی و کششی
  • عدم تل و گوله شدن
  • عدم جذب مایعات
  • عرضه شده به صورت طاقه ای و عدلی

شایان ذکر است که به طور کلی در خط تولید و رنگرزی پارچه های بیمارستانی مانند پارچه کجراه، رنگبندی های مورد علاقه مراکز درمانی، بیشترین تناژ تولیدی را به خود اختصاص می دهند.

در این میان پارچه کجراه بیمارستانی سبز، یکی از رنگبندی های پرفروش است که به طور خاص در تولید البسه و منسوجات مصرفی برای اتاق های جراحی، مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرد.

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه بیمارستانی ضد آبژاول برای مصارف اتاق جراحی

پارچه کجراه بیمارستانی سبز آبژاول، یکی از پارچه های مصرفی برای بیمارستان ها به شمار می رود. این پارچه با نام پارچه سبز اتاق عملی مشهور بوده و بایستی در بالاترین درجه استریل مورد مصرف قرار بگیرد.
از آنجا که مهم است چه نوع منسوجاتی در اتاق های جراحی استفاده شود، این منسوجات بایستی به طور مدام، شست و شو شده و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده مانند آبژاول، استریل و ضد عفونی شوند.
این موضوع ایجاب می کند تا در تهیه و دوخت انواع البسه پرسنل اتاق عمل و منسوجات مصرفی این بخش از بیمارستان ها، از پارچه ای استفاده گردد که بتواند کیفیت خود را در برابر شست و شوی مداوم، حفظ کرده باشد.
به نظر می رسد که پارچه کجراه بیمارستانی یکی از مناسب ترین گزینه ها در حوزه تولیدات مربوط به بخش اتاق عمل بوده و در دوخت موارد ذیل کاربرد جدی دارد:

  1. گان پزشکان، جراحان، متخصصین بیهوشی و پرسنل اتاق عمل
  2. شان مخصوص افرادی که قرار است مورد جراحی قرار بگیرند
  3. انواع ماسک جراحی
  4. انواع کلاه جراحی

البته ناگفته نماند که در برخی از بیمارستان ها به منظور کاهش هزینه های مربوط به شست و شو، ضد عفونی و استریل منسوجات اتاق عمل، از پارچه های یکبار مصرف نیز استفاده می کنند.
در حال حاضر با توجه به اینکه گفته شد قیمت پارچه کجراه بیمارستانی بیشتر از پارچه های یکبار مصرف است، اما آیا می دانید که چگونه می توان کیفیت خوب این پارچه را با قیمت ارزان تری سفارش خرید داد؟
کدام کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی در کشور ما توانسته کیفیتی خوب از این پارچه را تولید و توسط نمایندگی های خود در سراسر کشور، خریدی ارزان و مقرون به صرفه تر را برای مشتریانش رقم بزند؟

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی ارزان

همانطور که قبلا هم بارها گفته شده بود، یکی از گام هایی که خریداران را به خریدی مطمئن از یک پارچه بیمارستانی نزدیک تر می کند، شناخت کارخانه تولید کننده پارچه های بیمارستانی مرغوب و درجه یک است.
پارچه کجراه بیمارستانی به عنوان یکی از پارچه های باکیفیت، ضخیم و درجه یک که استفاده های کاملا مهمی در بیمارستان ها دارد، امروزه در کارخانجات گوناگونی تولید می گردد.
اما به جرئت می توان گفت که اصفهان، یکی از قطب های بزرگ و شناخته شده در نساجی پارچه به خصوص انواع پارچه های ترگال به شمار می آید.
کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی در اصفهان، با نام های گوناگونی نزد مشتریان، نام آشنا بوده است.
از جمله برندهای معتبری که در اصفهان، تولید پارچه کجراه بیمارستانی درجه یک و باکیفیت را انجام می دهند، می توان به مهنام، تک، فدک، کیمیا بافت، آیدین بافت و غیره اشاره کرد.
در این کارخانجات تولیدی پارچه کجراه، از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، نخ مرغوب و دستگاه هایی مجهز و مدرن استفاده شده تا شاهد کیفیتی مرغوب از پارچه ی تولید شده باشیم.
کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی ارزان قیمت، یعنی کارخانه ای که توانسته باشد محصولات خود را بدون واسطه و با همان قیمت واقعی، به دست مشتریانش برساند.
این موضوع تنها در صورتی به واقعیت می پیوندد که این کارخانه توانسته باشد از طریق نمایندگی های فعال خود در سراسر کشور، امکان خریدی ارزان و مطمئن را برای مشتریان، فراهم آورده باشد.
بی تردید اینترنت، فضا یا بستری مناسب بوده که می تواند کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی را به نمایندگی های فروش اینترنتی معتبر، وصل کرده تا آنان بتوانند سودآوری بیشتری برایشان داده باشند.

نمایندگی رسمی فروش پارچه کجراه بیمارستانی باکیفیت

هم اکنون گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا با قبول نمایندگی فروش پارچه کجراه بیمارستانی تولیدی کارخانجات معتبر، از نرخ فروش بالایی در میان سایت های همطراز خود برخوردار بوده اند.
در این نمایندگی، هیچ واسطه ای ما بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه های بیمارستانی وجود نداشته است. این تضمین به مشتریان داده می شود که خرید از درب کارخانجات تولیدی را می توانند تجربه کنند.
بنظر شما خرید پارچه کجراه بیمارستانی از درب کارخانجات معتبر، چه مزایایی را می تواند داشته باشد؟
نمایندگی رسمی فروش پارچه کجراه بیمارستانی با نام پارچه پارادا، برای مشتریانی که خرید اینترنتی از طریق این مجموعه را انتخاب نموده اند، مزایای ذیل را در نظر گرفته است:

  • امکان ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن بدون فوت وقت
  • امکان دریافت مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین قبل از خرید برای تجربه یک خرید آگاهانه
  • کاهش هزینه های رفت و آمدی
  • دریافت رایگان کالیته رنگی پارچه در سراسر کشور
  • دریافت سفارشات در کمترین روز کاری

اگر قصد دارید تا برای یکبار هم که شده، خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم از طریق همین سایت این کار را انجام دهید.

مزایایی که برای مشتریان در نظر گرفته شده، سبب می گردد تا سفارش خرید عمده پارچه کجراه بیمارستانی، قیمت درب کارخانه را داشته باشد. این یعنی آنکه خریداران می توانند با قیمت دست اول کارخانه که زیر قیمت بازار است، خرید خود را انجام داده باشند.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مرجع خرید و فروش پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول را از مرجع فروش پارچه های بیمارستانی انجام دهید. …

کانال تلگرام اینستاگرام