فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در مراکز عرضه و فروش با توجه به کیفیت پارچه و برند تولید کننده تغییر پیدا می کند. خرید اسپان باند ارزان با انتخاب مرکز فروش پارچه اسپان باند مستقیم و بدون واسطه میسر می گردد.
به دلیل کاربرد گسترده پارچه اسپان باند برای تأمین نیاز بازار، کارخانجات متعددی در شهرهای مختلف فعالیت می ‌کنند. هر کدام از کارخانجات سعی دارند، پارچه های با کیفیت بالا و متناسب با نیاز عمده بازار تولید نمایند.
قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم متناسب با برند تولید کننده آن و مراکز عرضه و فروش و بسیاری از موارد دیگر مشخص می گردد.پس مسئله مهم این است که مراکز فروش پارچه اسپان باند جزء عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در کیفیت پارچه ها و نرخ آنها در بازار است.
به دلیل تنوع بالای این پارچه ها در هنگام خرید پارچه اسپان باند نیاز است که به برخی از فاکتورهای مهم توجه نمایید، تا در نهایت بتوانید منسوجاتی پرکاربرد و مقرون ‌به‌ صرفه تهیه کنید.

هر آنچه در مورد پارچه های اسپان باند باید بدانید

تولید کننده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء پارچه های پرکاربرد در صنعت نساجی به شمار می ‌آیند که در گروه پارچه های بی بافت قرار می‌ گیرند. این پارچه با داشتن ویژگی های فوق العاده توانسته، جایگاه مناسبی در صنعت نساجی به دست آورد.
همچنین پارچه ها در سال‌ های اخیر توانسته اند، بسیاری از پارچه ها را در صنایع مختلف حذف کرده و به عنوان جایگزین مناسب آنها قرار بگیرند. به گونه ‌ای که تا به اکنون هیچ نوع متریال دیگری به عنوان جایگزین پارچه یکبار مصرف تولید نشده است.
پارچه های اسپان باند در زمره پارچه های پلی پروپیلن قرار می گیرند که از الیاف به دست آمده از پلیمرهای ذوب شده در دستگاه اکسترودر تولید می گردد. این پارچه ها به دلیل شیوه بافت دارای سطح سوزنی است که در برخی از بازارها به آنها پارچه سوزنی هم می گویند.
در روند تولید این پارچه به هیچ عنوان از الیاف تار و پود به صورت سنتی استفاده نمی شود و نیاز نیست که در طی زمان های طولانی الیاف در یکدیگر تنیده شود. بلکه این الیاف در کنار یکدیگر قرار گرفته و توسط دستگاه های پرس مخصوص، پارچه هایی با ضخامت های کاملاً یکسان و هماهنگ در تمام طول پارچه ایجاد می گردد.
امکان تولید این پارچه ها در کارخانه از گرماژ ده گرم تا گرما ۴۰۰ گرم وجود دارد و تغییر در گرماژ بر اساس برنامه‌ های دقیقی صورت می گیرد که در کارخانجات بر روی دستگاه ها تنظیم شده است. در صورتی که به گرماژهایی مابین برنامه های از قبل مشخص شده کارخانجات نیاز پیدا کردید، می توانید آنها را به صورت کاملا سفارشی تهیه کنید. اما باید سفارشات شما حجم های زیادی داشته باشد، تا برای کارخانجات از لحاظ اقتصادی تغییر دادن تنظیمات دستگاه ها به صرفه گردد.
از لحاظ رنگبندی نیز این پارچه ها در تنوع بالایی آماده می ‌شوند، زیرا پلیمرهای مورد استفاده در روند تولید، رنگ پذیری بالایی داشته و با اضافه کردن رنگ های مخصوص به این مواد مذاب می توان پارچه های اسپان باند رنگی تولید کرد.

ویژگی های پارچه اسپان باند ۶۰ گرم

پارچه اسپان باند را در کارخانجات در گرماژهای متنوع تولید می کنند که هر کدام از گرماژها برای مصارف خاصی بیشتر کاربرد دارند. شناخت گرماژهای پارچه ها و موارد استفاده و کاربرد آنها کمک می کند تا در هنگام تهیه این پارچه ها انتخاب های بهتری انجام دهید.
پارچه اسپان باند ۶۰ گرم یکی از گروه های پر استفاده است که در شرایط مختلف می ‌توان از آن استفاده نمود. زیرا این نوع گرماژ همچنان از لطافت بالایی برخوردار بوده، اما در کنار لطافت استحکام خوبی هم دارد.
به طور کلی این پارچه از برخی ویژگی ‌ها و مشخصاتی برخوردار است که موجب شده تا در مصارف مختلف به راحتی از آن استفاده شود. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • نرمی و لطافت بالای پارچه به دلیل شیوه بافت خاص پارچه های یکبار مصرف
  • برخورداری از قابلیت کشسانی بالا و بدون آسیب دیدگی با قرارگیری در شرایط کشش و سایش
  • ایجاد نکردن هیچ نوع حساسیت پوستی در حین استفاده
  • تولید این پارچه ها به صورت آنتی باکتریال و آنتی uv
  • ثبات داشتن رنگ آنها و پس ندادن رنگ در حین استفاده
  • تولید این پارچه به دو صورت آبگریز و آب دوست با توجه به نوع پلیمرها و شیوه اتصال الیاف

مهمترین موارد استفاده از پارچه اسپان باند ۶۰ گرم

پارچه اسپان باند تناژ بالا

‏ در بین تنوع بالای گرماژهای پارچه های اسپان باند، گرماژ ۶۰گرم جزء پرطرفدارترین گرماژها است؛ زیرا به راحتی می توان از آن در شرایط مختلف استفاده نمود.
قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم به گونه‌ ای محاسبه می ‌شود که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. به همین دلیل برای کاهش هزینه های بسیاری از مراکز از این پارچه به جای پارچه های سنتی و بسیاری از متریال های دیگر استفاده می کنند.
پارچه اسپان باند ۹۰ گرم هم مانند پارچه های ۶۰ گرمی موارد استفاده و کاربردهای خاصی دارند. باید کارخانجات این نوع پارچه ها را در تناژ بالا تولید کنند، تا بتوانند به خوبی نیاز بازار را تأمین نمایند.
در این بخش به بررسی برخی از موارد استفاده از پارچه اسپان باند ۶۰ گرم می پردازیم، تا به دلایل اهمیت این پارچه در بازار پی ببرید:

استفاده در مراکز درمانی

از این ضخامت برای بخش ‌های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی استفاده می شود و بیشتر برای دوخت لباس خانم ها، کاورهای محافظتی دستگاه ها مهم در اتاق های عمل به کار می برند.

دوخت انواع ساک تبلیغاتی

برای دوخت ساک های تبلیغاتی از این پارچه ها استفاده می شود؛ زیرا با داشتن قیمت مناسب، استحکام بالا، چاپ پذیری خوبی داشته و امکان درج تمامی اطلاعات مورد نیاز برند های مختلف بر روی این ساک وجود دارد. در واقع از این نوع ساک ها به عنوان یک بنر تبلیغاتی متحرک استفاده می کنند.

برای دوخت ساک خرید

برای حذف نایلون های پلاستیکی در سال ‌های اخیر استفاده از ساک های پارچه ‌ای گسترش پیدا کرده است که ساک های دوخته شده با پارچه یکبار مصرف، جزء محبوب ترین نوع ساک ها می باشد. زیرا در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می گردد و امکان دوخت آنها با سرعت بالا و مقروم به صرفه وجود دارد.

برای دوخت بقچه و ارگانایزر کمد

برای دادن نظم به کمد و کشو از برخی بقچه ها و طبقه بندی ها استفاده می کنند که این پارچه به دلیل ایستایی مناسب و لطافت بالا، جزء بهترین منسوجات پرکاربرد در این حوزه است که در روند تولید انواع کاور نیز به کار می رود.

برای تولید محصولات هتلی

در روند تولید محصولات هتلی از پارچه های یکبار مصرف استفاده زیادی می شود که بخش مهمی از این پارچه ها با گرماژ ۶۰ گرم است که در روند تولید انواع دمپایی ها و ساک های مخصوص کاربرد دارد.

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم

تولید کننده پارچه اسپان باند

به دلیل این که شاهد افزایش میزان تقاضا برای تهیه انواع پارچه اسپان باند در رنگبندی های مختلف هستیم، بحث قیمت پارچه ها جزء مسائلی قرار گرفته که برای خریداران اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.
در مراکز فروش پارچه اسپان باند به دلیل شلوغ بودن این بازارها خریداران دچار دغدغه و نگرانی می ‌شوند که می‌ توانند در کنار کیفیت خوب به نرخ مناسب هم دسترسی پیدا کنند. آشنایی با عواملی که می توانند بر قیمت این پارچه ها در بازار تأثیر بگذارند، کمک می کند تا با در نظر گرفتن این فاکتورهای مهم خرید خود را انجام دهند.
مسئله مهم این است که به هیچ عنوان نباید قیمت پارچه یکبار مصرف را به گونه ای در نظر گرفت که کیفیت پارچه کاهش پیدا کند. زیرا در اغلب مواقع این پارچه ها در محیط های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند و داشتن کیفیت بالا از مهمترین مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد.
در این بخش به چند عامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم می پردازیم تا با بررسی این عامل ها در هنگام خرید کمتر دچار چالش شوید:

کیفیت پارچه

بحث کیفیت پارچه اسپان باند ارتباط مستقیم به نوع پلیمری که در روند تولید این پارچه مورد استفاده قرار گرفته پیدا می کند. البته ماشین آلات و تجهیزاتی که در خطوط تولید وجود دارد، هم عامل موثری در کیفیت است.

قیمت مواد اولیه

با مشخص شدن نوع پلیمرهای مورد استفاده در روند تولید قیمت این پلیمرها در بازار نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند و می تواند بر نرخ نهایی پارچه ها تأثیر بگذارد.

عرض پارچه

پارچه اسپان باند ۶۰ گرم هم به مانند سایر گروه‌ های دیگر در چندین عرض متنوع تولید می گردد تا برای هر شرایطی بتوان بدون اسراف از این پارچه ها استفاده نمود.

تناژ خریداری شده

هرچقدر که تناژ خریداری شده بیشتر باشد، امکان دسترسی به نرخ ‌های ارزان تر فراهم می ‌گردد و در صورت نیاز به حجم عمده از این پارچه انتخاب مراکز تولید کننده به شکل مستقیم تأثیر زیادی در کاهش هزینه ها می گذارد.

نحوه سفارش

نحوه سفارش از مراکز خرید جزء عوامل بسیار مهمی است که باید به تمامی روند آنها توجه گردد. انتخاب مراکزی که به شکل مستقیم با تولید کنندگان ارتباط دارند کمک می کند تا با حضور کمترین واسطه پارچه ها را با قیمت درب کارخانه به دست آورید.

نکات مهم در خرید پارچه اسپان باند

گسترش استفاده از پارچه اسپان باند در صنایع مختلف موجب شده تا این پارچه ها در تنوع بیشتری تولید گردد. چرا که رفع نیاز بازار توسط تولیدات داخل تأثیر بیشتری در کاهش هزینه ها می گذارد. در صورتی که به پارچه های صادراتی برای رفع بخشی از بازار نیاز باشد، لازم است که هزینه های بیشتری با توجه به ارز کشورهای تولید کننده پرداخت شود.
حضور تولیدکنندگان متعدد در بازار پارچه های یکبار مصرف موجب می ‌شود تا تنوع این پارچه ها بسیار زیاد باشد. پس در هنگام خرید باید کیفیت هر کدام از پارچه ها به صورت مجزا مورد بررسی قرار بگیرد، تا در نهایت محصولی مرغوب تهیه شود.
چند نکته مهم در خرید پارچه اسپان باند عبارتند از:

  • در هنگام خرید پارچه های اسپان باند بهتر است که ضخامت پارچه ها به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد، تا در تمام سطح طاقه ضخامت پارچه کاملاً یکسان باشد.
  • بررسی کیفیت رنگ پارچه ها نیز جزء موارد بسیار مهم قرار دارد و با یک پارچه سفید نم دار می توان رنگدهی یا ثبات رنگی آنها را مشخص کرد.
  • عرض پارچه ها جزء موارد بسیار مهم بوده که باید دقیق مشخص گردد. زیرا برای الگوسازی و برش در برخی از مواقع کم و زیاد شدن عرض مشکلات زیادی برای کارگاه ها ایجاد می کند.
  • صاف بودن لبه های پارچه بدون خوردگی و هیچ مشکل دیگری جزء عوامل بسیار ضروری بوده که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • تراکم بالای بافت پارچه یکی دیگر از عوامل طول عمر این پارچه ها در شرایط گوناگون است که باید مورد توجه باشد.

توجه کردن به این نکات و قیمت آنها در هنگام خرید پارچه های یکبار مصرف تأثیر زیادی در استفاده بهینه از این پارچه ها در محیط کارگاه های تولیدی دارد. پس حتماً قبل از اقدام به ثبت سفارش نهایی، پارچه های انتخابی برای خرید را مورد بررسی قرار دهید. همه این موارد را می توانید با بیرون کشیدن یک طاقه به شکل کاملا اتفاقی از بین پارچه ها بررسی کنید.

عرضه پارچه اسپان باند ارزان با حذف واسطه ها

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند بر اساس عرض و گرماژی که به بازار ارائه می گردند، برای شرایط مختلفی کاربرد دارند. اغلب این پارچه ها به عنوان ماده اولیه مراکز تولیدی و کارگاه ها محسوب شده، پس باید از نوع با کیفیت بالا انتخاب شوند.
در کنار توجه کردن به کیفیت این پارچه ها، بررسی قیمت ارائه آنها در بازار نیز جزء مواردی است که برای خریداران عمده مهم بوده و باید مد نظر قرار بگیرد. زیرا قیمت پارچه یکبار مصرف تأثیر مستقیم بر نرخ ارائه محصولات تولید شده از این پارچه ها می گذارند.
این مجموعه یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه عرضه پارچه اسپان باند ارزان است. زیرا با حذف واسطه ها و دلالان از معاملات خود، توانسته قیمت های درب کارخانه را به دست مصرف کنندگان نهایی برساند.
ممکن است در هنگام انتخاب پارچه در بین تنوع بالا دچار سردرگمی شده و نتوانید مناسب ‌ترین نوع پارچه را با توجه به کاربردهای خود انتخاب نمایید. در این زمینه کارشناسان متخصص در این مجموعه می توانند به صورت کاملا حرفه ای اطلاعات لازم و کاربردی را به شما ارائه دهند. دریافت اطلاعات و مشاوره به صورت کاملاً رایگان صورت گرفته تا خریداران بتوانند خریدی آگاهانه انجام دهد.

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در این مجموعه با توجه به شرایط ارائه آن به بازار به نسبت سایر مراکز دیگر، اقتصادی تر است. به جهت خرید مقرون به صرفه و ثبت سفارشات خود در بهترین شرایط با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کننده پارچه اسپان باند

بازار پارچه اسپان باند عمده با قیمت درب کارخانه

بازار پارچه اسپان باند عمده از استقبال بسیار بالایی برخوردار است، جهت خرید با قیمت …

کانال تلگرام اینستاگرام