فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بافتینه

بهترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بافتینه

قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در بزرگترین مرکز رسمی فروش مستقیم انواع پارچه های یکبار مصرف در ایران، بهترین لیست قیمتی است که خریداران می توانند آن را همین حالا به شکل آنلاین، سفارش داده باشند.
در روزهایی که کادر بهداشت و درمان در کشور، درگیر بیماری منحوسی چون کرونا هستند، بیش از پیش نیاز به منسوجات یکبار مصرف و بهداشتی، به چشم می آید.
این موضوع سبب شده تا هم اکنون شاهد بازار داغ خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند پزشکی و بیمارستانی باشیم که توسط کارخانجات گوناگونی تولید و روانه بازارهای فروش شده اند.
متأسفانه در این میان، برخی از تولیدی های ناشناخته در کشور هم به دنبال بازار پر تب و تاب فروش پارچه اسپان باند، سعی در تولید این پارچه ها داشته اند که گاها نه کیفیت خوبی نداشته و نه قیمت مناسبی را دارند.
در اینجاست که شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده انواع پارچه اسپان باند که در کشور فعالیت می کنند، از اصلی ترین چالش هایی بوده که مراکز تولیدی انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی، با آن دست و پنجه نرم می کنند.
آیا می دانید که در حال حاضر، معتبرترین کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند یکبار مضرف در کشور، کدام اند؟
آیا نمایندگی هایی که مستقیما با این کارخانجات در ارتباط بوده و انواع بهترین کیفیت پارچه اسپان باند را به مشتریان عرضه می کنند را می توانید به تنهایی در بازار پارچه، پیدا کنید؟
بی تردید اینترنت و فضای مجازی بستری مناسب برای آن است که شما بتوانید ضمن شناخت کارخانجات معتبر تولیدی انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، این پارچه را با قیمت و کیفیت متناسب با هم سفارش خرید عمده دهید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا ضمن شناخت بهترین پارچه اسپان باند تولیدی در کشور، شما را با چگونگی خرید اینترنتی این پارچه آن هم به صورت عمده و در عرض و گرماژ یا رنگبندی سفارشی، آشنایی خواهیم نمود.

قیمت پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

همانطور که متوجه شدید، هم اکنون با توجه به شیوع ویروس و بیماری واگیر دار منحوسی چون کرونا، بازار فروش پارچه، یکی از دوره های پر تب و تاب خود را سپری می کند، خصوصا پارچه هایی که در مصارف پزشکی و بهداشتی، استفاده بیشتری داشته اند.
یکی از این پارچه ها، پارچه اسپان باند است که نوعی پارچه بی بافت و بدون هیچ گونه تار و پود بوده و در دسته منسوجات بی بافت و پارچه های ارزان قیمت بیمارستانی قرار می گیرد.
با توجه به یکبار مصرف بودن منسوجاتی که از انواع پارچه اسپان باند تولید می گردند، موضوع رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس و بیماری به محیط اطراف و افراد، از اهمیت ویژه تری برخوردار می گردد.
این موضوع می تواند منجر به آن شود که شاهد تولید انواع پارچه یکبار مصرف در بسیاری از کارخانجات نساجی در کشور باشیم که به نوعی سعی در تأمین این پارچه برای مصارف پزشکی و بهداشتی داشته اند.
اما در این میان هستند کارخانجاتی که با سابفه بالا و درخشان، چندین سالی است که تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی بوده و توانسته اند در میان مشتریان، از جایگاه بالایی برخوردار بوده باشند.
یکی از نام آورترین و مشهورترین کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند بی بافت، کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه است که توانسته محصولاتی باکیفیت و درجه یک را به بازار عرضه داشته باشد.
پارچه اسپان باند بافتینه، از مشخصات و ویژگی های منحصربفردی برخوردار بوده و امروزه نه تنها در صنعت پزشکی، بلکه در بسیاری از صنایع دیگر نیز شاهد استفاده از انواع این پارچه با تعداد لایه ها، ضخامت ها و رنگبندی های مختلف بوده ایم.
منسوجات بی بافت تولید شده از کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه، متشکل از فیلامنت های ممتد بوده که در یک فرآیند شامل مراحل ذیل، تولید و به واحد رنگرزی عرضه می گردند:

  • اکستروژن
  • کشش
  • تشکیل وب و باندینگ

شاید با خود بگویید که چرا باید منسوجات بافتینه را برای خرید انتخاب کرده باشید؟
پاسخ این سوال کاملا واضح است، چرا که تمامی منسوجات بی بافت یا همان پارچه های اسپان باند کارخانه بافتینه، با استحکام بالا و یکنواختی مناسب تولید شده اند و دارای سایر خضوصیات ذیل نیز می باشند:

  • گرماژ: ۸ الی ۱۵۰ گرم
  • تولید شده به دو صورت آب دوست و آب گریز
  • در انواع رنگبندی ها و با قابلیت سفارش رنگ
  • دارای حداکثر عرض تولیدی ۴۲۰ سانتی متر
  • دارای خصوصیات مکانیکی فوق العاده

این ویژگی ها سبب شده تا هم اکنون شاهد تولیدات متنوع کارخانه بافتینه خصوصا برای مصارف پزشکی و بیمارستانی بوده باشیم.
در حال حاضر پارچه های اسپان باند تولیدی با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم و عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری، از بهترین و مناسب ترین پارچه هایی هستند که می توانند در صنعت پزشکی و بیمارستانی، مصارف عمده ای را داشته باشند.
در ادامه علاوه بر مصارف پزشکی پارچه های بی بافت اسپان باند، به برخی دیگر از کاربردهای این پارچه نیز اشاره خواهیم داشت.

قیمت پارچه اسپان باند

تمامی مصارف ویژه پارچه های یکبار مصرف تولیدی

در خطوط فوق بیان شد که پارچه های اسپان باند تولیدی کارخانه بافتینه، از چه ویژگی ها و خصوصیات منحصربفردی برخوردار بوده که سبب شده اند تا این کارخانه، تیراژ تولیدی بالا، با توجه به نیاز بازار فروش پارچه اسپان باند داشته باشد.
بجز مصارف پزشکی و بیمارستانی که امروزه به سبب بیماری کرونا، خیلی از تولیدی های منسوجات بیمارسنانی به دنبال این پارچه هستند، امروزه در دیگر صنایع هم شاهد استفاده زیاد از پارچه اسپان باند بوده ایم.
به نوعی می توان گفت که خصوصیاتی چون ضد آب بودن یا آب دوست بودن و به خصوص تنوع رنگی و البته قیمت ارزان پارچه های یکبار مصرف، می تواند از دلایل مهم بکارگیری این پارچه در صنایع ذیل بوده باشد:

  1. صنعت کشاورزی
  2. صنعت بسته بندی و کاور
  3. صنعت راه و ساختمان
  4. صنعت تولید چرم مصنوعی و دیگر صنایع متفرقه

اما به جرئت می توان ادعا کرد که هم اکنون در صنعت پزشکی و بیمارستانی، پارچه های اسپان باند بیشترین کاربرد را به واسطه مسائل و نکات بهداشتی داشته اند.
در حال حاضر تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی که طرف قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی هستند، از اصلی ترین مشتریان پارچه های یکبار مصرف اسپان باند به شمار می آیند.
پارچه اسپان باند از مصارف ذیل در صنعت بیمارستانی برخوردار می باشد:

  • تولید انواع ماسک های جراحی، تنفسی و بهداشتی
  • انواع دستمال های تنطیف
  • دستمال مرطوب، رویه نوار بهداشتی و پوشک
  • انواع رو انداز و زیر انداز برای بیماران بستری در بخش های بیمارستان ها
  • رو تختی و رو بالشی
  • انواع پرده برای بیمارستان ها
  • تولید انواع گان و شان بیمارستانی
  • انواع کلاه یکبار مصرف مخصوص بیماران و جراحان
  • کاورهای کفش مخصوص اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه

تمامی این مصارف با تنوع در رنگ و با عرض و گرماژهای گوناگون می تواند صورت پذیرد و این موضوع بستگی به میران بودجه بیمارستان ها داشته است.
با توجه به اینکه هم اکنون شاهد میزان تقاضای بالا از انواع پارچه اسپان باند در بازار کشور بوده ایم، قیمت پارچه اسپان باند نیز ممکن است تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته باشد.
قیمت پارچه اسپان باند با توجه به فاکتورهای گوناگونی تعیین می گردد که مهم ترین آنها، عرض و گرماژ پارچه اسپان باند و حتی رنگبندی این پارچه می باشد.
آیا می دانید که پارچه اسپان باند پزشکی در چه عرض و گرماژی، فروش بالایی داشته و امروزه چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت این پارچه های یکبار مصرف را سفارش خرید عمده داد؟
در ادامه ضمن معرفی بهترین عرض و گرماژ پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی، با ۲ راهکار اصلی و عمده برای خرید عمده این پارچه آشنا خواهید شد.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی با عرض و گرماژ مناسب

پارچه اسپان باند پزشکی خوب و درجه یک، با مواد اولیه مرغوب و درجه یکی تولید می شود، که هم اکنون اسپان باندهای بافتینه تولید شده، از این قاعده مستثنی نبوده است.
این پارچه دارای انواع تک لایه، دو لایه و چند لایه بوده که می تواند در ضخامت های بالاتر، کاربردهای مناسب پزشکی داشته و از دوام و طول عمر خوبی هم برخوردار باشد.
به عنوان مثال امروزه با توجه به نیاز بالای جامعه به ماسک های جراحی و بهداشتی، پارچه اسپان باندهای چند لایه که به سختی ذرات آلوده و ویروس موجود در جو و هوا را انتقال می دهند، مناسب ترین گزینه برای دوخت ماسک می باشند.
با توجه به اهمیت پارچه برای ماسک، کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در عرض های برش خورده ۱۵، ۱۶ و ۱۹ سانتی متری، این پارچه ها را جهت دوخت ماسک به تولیدی های ماسک عرضه می کنند.
بجز این موارد، هم اکنون تولید انواع لباس های ایزوله یکبار مصرف و انواع گان و شان بیمارستانی، انواع کلاه یکبار مصرف و ماسک های جراحی مخصوص بیمارستان ها، از اصلی ترین مواردی بوده که نیاز به پارچه یکبار مصرف را در این دوران کرونا، بیشتر و بیشتر نموده است.
در حال حاضر پارچه های اسپان باند بیمارستانی با عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهایی چون ۳۸، ۴۰ و ۵۰ گرم؛ از پرفروش ترین عرض و گرماژهای پارچه اسپان باند به شمار آمده که در رنگبندی ذیل، مورد استفاده قرار می گیرند:

  1. آبی
  2. سفید
  3. سبز
  4. صورتی

در این میان پارچه اسپان باند آبی و سفید جهت دوخت انواع گان بیمارستانی و ماسک، بیشترین فروش را داشته و از طرقی قیمت بالاتری را هم دارا بوده اند.
با همه این تفاسیر، آیا می دانید که شما به عنوان تولید کننده انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی، چگونه می توانید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را با دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم، سفارش خرید در تناژ و حجم بالا دهید؟
آیا راهکار مطمئنی را می شناسید که بتوان خریدی آسان و بدون دغدغه از انواع پارچه های اسپان باند داشت؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

۲ راهکار مهم در خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

هم اکنون با توجه به اهمیت تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی جهت مصارف گوناگون پزشکی، قیمت پارچه اسپان باند تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است.
به گونه ای که در برخی از مراکز عمده فروشی و بنکداران پارچه در بازار، شاهد ارائه لیست قیمت های گران و بی اصل و اساسی هستیم که دیگر صدای مشتریان و خریداران را هم در آورده است.
هم اکنون در این برهه از زمان که جامعه نیاز مبرم به انواع منسوجات یکبار مصرف خصوصا ماسک و انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی دارد، برخی از سودجویان هنوز هم به فکر جیب خود بوده و نمی خواهند بگذارند که قیمت واقعی پارچه اسپان باند به دست خریداران برسد.
شایان ذکر است که به طور کلی ۲ راهکار مهم در خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازارهای حال حاضر کشور ما وجود داشته که خریداران به نوعی در انتخاب آن مختار هستند:

  1. راهکار اول که شاید به ذهن همگان برسد، مراجعه حضوری به بازارهای فروش عمده پارچه است. این راهکار می تواند مشتریان را با چالش هایی چون واسطه ها و دلالان پارچه، افزایش قیمت های ناگهانی، عدم کیفیت مناسب پارچه و غیره مواجه گردانیده باشد.
  2. اما راهکار دوم که از آن با نام راهکار هوشمندانه در خرید پارچه اسپان باند یاد می شود را شاید هنوز درصد کمتری از خریداران جدی گرفته اند. آیا می دانید که با خرید اینترنتی پارچه اسپان باند، آن هم از مراکز معتبر فروش که با کارخانجات معتبر تولیدی ارتباط مستقیم و بی واسطه دارند، چقدر می تواند در خریدی مطمئن و به خصوص خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه، کمک کننده باشد؟

حال که با بهترین راهکار خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار امروزی آشنا شدید، وقت آن است که مرکز معتبر فروش مستقیم بهترین پارچه های یکبار مصرف را در دنیای اینترنت و فضای مجازی بشناسید.
آیا شما هم تاکنون از بازرگانی پارچه پارادا، خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی را انجام داده اید؟
آیا می دانید که لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در این مرکز فروش مستقیم، بهترین و ارزان ترین قیمتی است که در هیچکدام از نمایندگی ها و مراکز فروش آنلاین نمی توان آن را پیدا کرد؟

قیمت پارچه اسپان باند

مرکز فروش مستقیم بهترین پارچه بیمارستانی یکبار مصرف

بله خوشبختانه در حال حاضر مرکز فروش مستقیم بهترین پارچه بیمارستانی یکبار مصرف، یعنی پارچه پارادا، توانسته با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، خصوصا کارخانه بافتینه، متفاوت ترین شیوه خرید را برای مشتریان خود رقم بزند.
از جمله مزایای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از پارادا پارچه، می توان به این موارد اشاره داشت:

  • امکان دریافت مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید
  • ثبت سفارش آسان با دریافت رایگان کالیته رنگی پارچه بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • امکان خرید پارچه اسپان باند در حجم و تناژ بالا
  • قیمت پارچه اسپان باند ارائه شده در این مرکز، همان قیمت دست اول کارخانه است.
به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با عرض و گرماژ مناسب و تنوع رنگبندی جهت تولیدات بیمارستانی خود دارید، همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهند رسید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در مراکز عرضه و فروش با توجه به کیفیت …

کانال تلگرام اینستاگرام