فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان | توزیع و فروش انواع پارچه

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان | توزیع و فروش انواع پارچه

کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان توانسته مرغوبترین کیفیت از این پارچه را از طریق نمایندگی رسمی توزیع و فروش انواع پارچه بیمارستانی پارچه پارادا، روانه بازارهای فروش نموده باشد.
قبل از پرداختن به کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان و شناخت محصولات این کارخانه، باید این نوع پارچه را شناخت و  دانست که مصرف آن  کجاست و به چه دردی می خورد. این پارچه در زمره منسوجات بی بافت و جنس پلی پروپلین است. اسپان باند به نام های پارچه یکبار مصرف، بی بافت، نبافته، نبافته سوزنی، و نبافته اسپان نیز شناخته می شود.
این پارچه مانند پارچه های معمول تار و پودی از الیاف طبیعی نیست، بلکه از الیاف پرس تشکیل شده است. پارچه اسپان باند با ضخامت و وزن های مختلف تولید می شود، از این رو به بی بافت یا نبافته شهرت دارد. برای درک بهتر از مفهوم واژه منسوجات بی بافت، می توان نوع بافت نمد و موکت را در نظر بگیرید.
مصارف پارچه اسپان باند آنقدر زیاد است که همه با آن سر و کار دارند. این پارچه در تولید چای کیسه ای تا صنایع نظامی و مهم تر از همه در بیمارستان به کار می رود اکثر افراد در طول روز با این پارچه سر و کار دارند اما یا اسم آن را نمی دانند یا به آن آشنایی ندارند.
بی شک با توجه به مصارف گسترده و متنوعی که پارچه های اسپان باند داشته اند، ممکن است چالش های زیادی هنگام خرید این پارچه در بازار وجود داشته باشد.
یکی از مهم ترین چالش ها، حضور واسطه ها و دلالان پارچه است که نقش پر رنگی در ارائه این پارچه با قیمت غیر منصفانه و حتی گاها کیفیت پایین دارند.
آیا می دانید که با خرید اینترنتی پارچه اسپان باند اصفهان به صورت مستقیم از درب کارخانجات تولیدی معتبر، شما خریداران می توانید خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه های یکبار مصرف داشته باشید؟

تمامی خریداران پارچه اسپان باند در صنایع مختلف و به خصوص تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، مخاطب این سایت بوده و می توانند تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده تا خریدی امن را تجربه نمایند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان

در فرایند تولید پارچه اسپان باند، مواد اولیه دستگاه اکسترودر وارد می شود. سپس از ذوب، پلی پروپلین وارد مجموعه ای از سوزن‌های سرنگ‌های مانند می‌شود که با فشار وارده از طرف اکسترودر باعث خروج مواد مذاب به صورت الیاف بسیار باریک به شکل رشته های فیلامنت می شود.
فیلامنت ها بعد از خنک شدن به شکل آیرودینامیک روی نقاله های خط تولید، کش داده شده و لایه های اسپان تولید می شود. دستگاه تولید اسپان باند قیمت گران دارد و هر کس توانایی خرید آن را ندارد. کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی به این روش تولید پارچه اسپان باند را انجام می دهد. این کارخانجات بیشتر در شهر های اصفهان و تهران وجود دارد. قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی یا  قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در این کارخانه جات هر روز به روز رسانی و به بازار عرضه می شود. کارخانه تولید پارچه کیلویی در اصفهان تولیدات خود را بیشتر به صورت عمده وارد بازار می‌کند.
در کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان و ایران، این پارچه ها با مشخصات ذیل تولید شده و سپس روانه بازارهای فروش پارچه می گردند:

  • عرض های پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ پارچه اسپان باند: ۸ الی ۴۰۰ گرم
  • کالیته رنگی بسیار متنوع
  • تولید شده با خصوصیاتی همچون: آب دوست بودن، آب گریز بودن، قابلیت چاپ داشتن، طرح دار یا ساده بودن، آنتی باکتریال، آنتی یو وی و غیره

در این میان با توجه به مصارف گوناگونی که پارچه اسپان باند در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته، درصد بالایی از تیراژ تولیدی منسوجات بی بافت کارخانجات کشور، جهت همین مصارف بیمارستانی است.
پس پارچه های اسپان باند تولیدی در این کارخانجات که قرار است در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرند، حتما بایستی آنتی باکتریال بوده و با عرض، گرماژ و طیف رنگی مخصوصی به عرضه رسیده باشند.

پارچه اسپان باند بیمارستانی با عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۲۵، ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرمی بیشترین استفاده را در زمینه تولیدات بیمارستانی داشته و فروش اصلی کارخانجات نیز در همین عرض ها و گرماژهاست.

از جمله پرفروش ترین طیف رنگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی مورد تولید این کارخانجات نیز می توان به رنگبندی آبی، سفید، سبز و صورتی اشاره نمود.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان

قابلیت چاپ بر روی پارچه های بیمارستانی اسپان باند

جدای از تمامی مشخصات و ویژگی هایی که در مورد پارچه های اسپان باند تا الان می دانید؛ یکی از مهم ترین ویژگی های این پارچه را می توان قابلیت چاپ انواع طرح، لوگو و غیره بر روی این پارچه ها نام برد.
پارچه های اسپان باند ساده و رنگی، این قابلیت را داشته تا با استفاده از دستگاه های چاپ، طرح های گوناگونی را بر روی این پارچه چاپ نمود.
شایان ذکر است که چاپ بر روی پارچه های اسپان باند به دو شکل چاپ سیلک و چاپ فلکسو انجام می گردد که در این میان چاپ فلکسو نسبت به نوع چاپ سیلک، سریع تر و حتی اقتصادی تر بوده است. البته ناگفته نماند که زمانی که قرار بود پارچه های اسپان باند در متراژهای پایین، چاپ دار شوند، چاپ سیلک می تواند بهترین گزینه باشد.
امروزه اغلب بیمارستان های دولتی و خصوصی، می توانند با استفاده از قابلیت چاپ طرح بر روی پارچه اسپان باند؛ به خوبی استفاده کرده و طرح لوگوی خود را بر روی البسه و منسوجات بیمارستانی، چاپ نموده باشند.
ذکر این نکته هم خالی از لطف نبوده که علاوه بر صنعت پزشکی و بیمارستانی، قابلیت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند می تواند برای صنایع بسته بندی و کاور و صنعت تولید انواع ساک های تبلیغاتی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد.
اما باید گفت که امروزه بیشترین استفاده از پارچه اسپان باند در صنعت بیمارستانی و بهداشتی بوده و بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی تقریبا در تمامی ایام سال، داغ و پرحرارت می باشد.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان

مهم ترین مصارف پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها کدام است؟

همانطور که در خطوط فوق ذکر شد، صنایع پزشکی و بهداشتی امروزه بیشترین استفاده را از پارچه های اسپان باند نموده اند.
پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها به سبب مسائل بهداشتی و از آن مهم تر به دلیل مسائل اقتصادی، خیلی زیاد حائز اهمیت می باشد.
یکبار مصرف بودن البسه و منسوجاتی که از پارچه اسپان باند تولید می گردند، رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی را برای بخش های گوناگون بیمارستانی، تضمین می کند.
به خصوص که هم اکنون شاهد شیوع گسترده بیماری واگیردار کرونا در دنیا و جوامع مختلف بوده ایم و بیمارستان ها از اولین مراکزی هستند که بایستی در آن ها پروتکل های بهداشتی به خوبی اجرا گردد.
شاید با خودتان بگویید که یکبار مصرف بودن منسوجاتی که برای مصارف بیمارستانی استفاده می گردند، توجیه اقتصادی ندارد. اما باید گفت که قیمت ارزان و کاملا اقتصادی پارچه های اسپان باند، این فرضیه را کاملا رد کرده است.
در حال حاضر اگر چه استفاده از دستگاه اتوکلاو برای استریل پارچه های قابل شست و شو و ضد عفونی، مرسوم بوده، اما هزینه های ناشی از ضد عفونی، مصرف مواد شوینده و غیره، در قبال استفاده از پارچه های اسپان باند، قابل مقایسه نیست.
هم اکنون اغلب تولید کنندگانی که طرف قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی هستند، از اصلی ترین مخاطبین خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی به شمار می آیند.
این تولیدی ها با دانستن نوع بکارگیری پارچه های اسپان باند و خرید این پارچه ها با کیفیت عالی و قیمت ارزان، می توانند تولیدات هر چه بهتر و با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تر را انجام داده و محصولات تولیدی خود را با قدرت فروش بالاتری روانه بازار پارچه کنند.
از جمله مهم ترین مصارف پارچه یکبار مصرف اسپان باند برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. انواع البسه مخصوص اتاق عمل مانند گان و شان، ماسک جراحی، کلاه یکبار مصرف و کاور کفش
  2. لباس و کلاه مخصوص بیماران زن و مرد (بیمارانی که تنها ۴۸ ساعت مورد بستری هستند)
  3. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی مناسب تخت بیماران و تخت مخصوص ویزیت
  4. پرده های بیمارستانی به خصوص پرده های اورژانس بیمارستان ها
  5. انواع ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی
  6. تولید دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی (اسپان باند ۴۰ گرم)

این موارد از جمله اصلی ترین مصارف پارچه های اسپان باند در بیمارستان ها هستند. در صنعت بهداشتی هم پارچه اسپان باند در تولید انواع پوشک نوزادان، رویه نوار بهداشتی و پد روزانه بانوان و انواع دستمال های خیس و مرطوب بهداشتی، کاربرد ویژه ای داشته است.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان

نحوه خرید و بازار پارچه اسپان باند در شهرهای کشور

در حال حاضر نحوه خرید پارچه اسپان باند در شهرهای مختلف کشور، با توجه به بازار هدف موجود در آن شهر، می تواند متفاوت باشد.
به طور کلی تمامی خریدارانی که می خواهند پارچه اسپان باند را خریداری کنند، ۲ راهکار اصلی برای خرید خود دارند:

  1. راه اول مراجعه به بنکداران و مراکز فروش عمده پارچه در بازار آن شهر است. امروزه بازار پارچه اسپان باند در شهرهایی همچون ملایر، همدان، تبریز، رشت، اصفهان و تهران، پرمخاطب تر است.
  2. راه دوم مراجعه به نمایندگی های فروش اینترنتی پارچه اسپان باند در بستر فضای مجازی می باشد. این روش یکی از اقتصادی ترین شیوه های خرید پارچه اسپان باند در بازار حال حاضر به شمار می آید.

بنظر می رسد که این دو راهکار می توانند تفاوت هایی با هم داشته باشند که مهم ترین آنها عدم وجود واسطه ها هنگام خرید اینترنتی و حضور دلالان هنگام خرید از بازار پارچه است.
مراکز فروش حقیقی در بازار، بنا به دلایلی مجبورند تا درصدی قیمت را بر روی قیمت واقعی پارچه های اسپان باند کشیده باشند تا بدین طریق سود قابل توجهی بدست بیاورند.
حال بماند که گاها به قدری پارچه های اسپان باند در اصطلاح دست می شوند که حتی از کیفیت آن هم کاسته می گردد.
آیا می دانید که چطور امکان آن وجود داشته تا دو اصل کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند که مورد توجه اغلب خریداران بوده را متناسب با هم خریداری کرد؟
آیا فروش اینترنتی پارچه اسپان باند توانسته کمک شایانی به خرید این پارچه با قیمت و کیفیت مناسب نماید؟

چطور می توان کیفیت و قیمت متناسب با هم از پارچه اسپان باند را خرید؟

اغلب تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی به دنبال آن بوده تا نیاز پارچه ای خود را با کیفیت درجه یک و قیمت اقتصادی تر تأمین نموده باشند.
چرا که می دانند در صورت خرید پارچه اسپان باند با کیفیت خوب و ارزان قیمت، در درجه اول کیفیت محصولات تولیدی آن ها بیشتر شده و می توانند قدرت فروش بالاتری را تجربه کنند.
در طرف مقابل، قیمت تمام شده تولیدی البسه و منسوجات تولید شده از پارچه اسپان باند هم کاملا اقتصادی بوده و می تواند به خصوص برای تولیدی های تازه تأسیس، اهمیت فوق العاده ای داشته باشد.
بازرگانی پارچه پارادا با حذف واسطه ها و ارائه انواع پارچه اسپان باند مستقیما از درب کارخانه، خرید این پارچه با کیفیت و قیمت متناسب با هم را به خوبی امکان پذیر نموده است.

توزیع کننده انواع پارچه اسپان باند ببمارستانی

 

فاکتور هایی که انواع پارچه های اسپان باند را از یکدیگر متمایز می کند، شامل موارد زیر است:

  •   وزن( گرماژ)
  • رنگ بندی
  •  عرض
  •  طول هر رول

این فاکتورها اگر چه می توانند در نرخ قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، تعیین کننده باشند، اما بنظر می رسد که خرید مستقیم پارچه از درب کارخانه می تواند به نوعی خریدی اقتصادی تر را برای تمامی مشتریان رقم بزند.
این مجموعه با در ارتباط بودن با برترین کارخانجات تولیدی انواع پارچه اسپان باند، توانسته است با حذف واسطه ها، بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی را با با قیمت درب کارخانه به خریداران عرضه نموده باشد.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند ببمارستانی اصفهان

عمده فروش پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند تولید شده در شهر های ملایر، همدان،  تبریز تهران، اصفهان، یزد، مشهد، و کلاردشت بیشتر معروف هستند و اکثر تولیدات خود را به صورت عمده فروش پارچه اسپان باند به بازار عرضه می کنند.

این نمایندگی فروش در نظر دارد تا با ایجاد بستری امن در فضای مجازی، خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در حجم و تناژ بالا را به راحتی فراهم آورده باشد. خریداران در هر کجا که هستند می توانند پس از انجام مشاوره های لازم قبل از خرید، سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کمترین روز کاری، هر کجا که هستند تحویل بگیرند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام