فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / تولید کننده پارچه اسپان باند | خرید اسپان باند از کارخانه

تولید کننده پارچه اسپان باند | خرید اسپان باند از کارخانه

تولید کننده پارچه اسپان باند این محصول را در تنوع بالا از لحاظ عرض و گرماژ ارائه می دهد. این مجموعه با داشتن ارتباطات مستقیم، امکان خرید از کارخانه را باکیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم کرده است.
آیا می دانید که برترین تولید کننده پارچه اسپان باند، چه مشخصاتی دارد؟
آیا پارچه های اسپان باند و ویژگی ‌های آنها را می شناسید؟
آیا می دانید کدام عرض و گرماژ، پارچه اسپان باند حجم فروش بیشتری دارد؟
آیا می دانید نرخ قیمت پارچه اسپان باند رنگی چگونه مشخص می گردد؟
آیا می دانید که بهترین شیوه خرید پارچه اسپان باند کدام است؟
پیشرفت های تکنولوژی سبب شده تا پارچه های اسپان باند با قابلیت های بسیار ویژه و خاص تولید و به بازار ارائه شوند، وجود این پارچه ها به عنوان یک راهکار بسیار مناسب در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند.
در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با موارد استفاده و کاربرد های پارچه اسپان باند و یافتن پاسخی مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید؛ زیرا قصد داریم بهترین مرکز، فروش پارچه اسپان باند تهران را نیز معرفی کنیم.

 

برترین تولید کننده پارچه اسپان باند

تولید کننده پارچه اسپان باند

 

پیشرفت های تکنولوژی و وجود تجهیزات کاملاً به روز، سبب شده تا انواع مختلف پارچه در بازار مشاهده شود، که برای بافت هر کدام از این پارچه ها از الیاف طبیعی مانند: پنبه، پشم، ابریشم و یا الیاف مصنوعی استفاده شده است.
اما همه این الیاف باید پروسه ریسندگی و بافندگی را طی کنند تا تبدیل به پارچه های مختلف شوند.
اما با پیشرفت های تکنولوژی در حال حاضر امکان تولید برخی از پارچه ها به شکل مستقیم از الیاف به دست آمده از پلیمرهای مختلف، بدون استفاده از هیچ گونه دستگاه ریسندگی و بافندگی وجود دارد و به محصولاتی که از این روش ها تولید می شوند پارچه اسپان باند می گویند.
پارچه های اسپان باند را می توان جزء مهمترین تولیدات قرن اخیر دانست؛ زیرا ظهور این پارچه سبب شده تا از آن در صنایع گوناگون استفاده شود.
پارچه های اسپان باند را به دلیل نوع بافت خاصی که دارند یعنی در واقع هیچ نوع بافتی در این پارچه ها صورت نمی گیرد؛ بلکه فرایند اتصال الیاف فیلامنت توسط دستگاه‌ های خاص و با روش ‌های گوناگون صورت می پذیرد، معمولاً به نام پارچه های نبافته یا بدون بافت هم می شناسند.
این پارچه ها با داشتن ویژگی ها و مشخصات بسیار منحصر به فرد حجم گسترده ای از بازار را پوشش می ‌دهند، به همین جهت در کارخانجات زیادی در زمینه صنعت نساجی، اقدام به راه اندازی خطوط تولید پارچه های اسپان باند کرده ‌اند.
در شهرهای مختلف ایران از جمله: اصفهان، مشهد، تهران، رشت و حتی شیراز کارخانجات بسیار معتبری مانند کارخانه بافتینه، کارخانه بهبود، کارخانه حریر بافت، کارخانه بافتیران و کارخانه بافت تهران و بسیاری از کارخانجات دیگر، پارچه های یکبار مصرف باکیفیت بالا ارائه می دهند.
هرگاه بخواهید در بین تنوع بالای کارخانجات، برترین تولید کننده پارچه اسپان باند را مشخص کنید؛ باید به دنبال برخی از مشخصات و ویژگی ها در محیط کارخانه باشید، که با وجود آنها می توانید به برتر بودن و ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت آن اطمینان کافی به دست آورید.
در اینجا به برخی از مهمترین مشخصه های برترین تولید کننده پارچه اسپان باند اشاره می ‌کنیم:

  • استفاده از مواد اولیه درجه یک و تهیه این مواد به شکل مستقیم از پالایشگاه ها برای کاهش هزینه های نهایی
  • داشتن دستگاه های پیشرفته و مجهز، مطابق با استانداردهای روز بین الملل
  • به کار گرفتن مهندسین متخصص، برای ترکیبات دقیق و اصولی مواد اولیه و نظارت بر کار دستگاه ها
  • استفاده از کارگران ماهر و مجرب و مسلط به کارکرد دستگاه ها و خطوط تولید
  • داشتن آزمایشگاه ثابت در محیط کارخانه، برای آزمایش مرحله ‌ای روند تولید پارچه اسپان باند
  • بررسی دوره ای و مرتب دستگاه ها برای جلوگیری از خرابی های طولانی مدت و یا کارکردهای نا مرغوب

هر کارخانه ‌ای با داشتن چنین ویژگی هایی به طور قطع در بین برترین تولید کنندگان پارچه اسپان باند قرار دارد، که محصولات ارائه شده توسط این کارخانجات به راحتی در بخش ‌های مختلف صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ویژگی های پارچه یکبار مصرف بی بافت چیست؟

تولید کننده پارچه اسپان باند

 

در روند تولید پارچه اسپان باند از پلیمرهای مختلفی استفاده می کنند که هر پلیمر می ‌تواند ویژگی منحصر به فردی به پارچه های اسپان باند بدهد.
همچنین پارچه های اسپان باند را در ضخامت ها و گرماژهای متفاوت تولید می کنند، تا به آسانی بتوانند از این پارچه در صنایع گوناگون استفاده نمایند.
به دلیل ویژگی ‌های خاص پلیمرها، این پارچه ها قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند و به آسانی می توانند در پروسه تولید و یا پس از پایان تولید مورد رنگرزی قرار بگیرند.
بافت پارچه های اسپان باند به گونه‌ ای مستحکم و با تراکم است که مانع عبور هرگونه باکتری، ویروس و آلودگی می شود ،به همین جهت از این نوع پارچه ها در مصارف بهداشتی نیز استفاده های زیادی می کنند.
اما به طور کلی برخی از ویژگی ها در پارچه اسپان باند وجود دارد که این پارچه را نسبت به سایر منسوجات موجود در بازار منحصر به فرد می کند. برخی از مهم ترین این ویژگی ها که سبب تمایز این پارچه ها می شوند عبارتند از:

  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به صورت تک لایه و چند لایه
  • تولید این پارچه در تنوع بالا از لحاظ عرض، طول و گرماژ
  • دسترسی به تنوع بالای رنگ بندی های پارچه اسپان باند
  • تولید این پارچه ها با دو ویژگی هیدروفیل و واترپروف
  • داشتن الیافی کاملاً نرم و لطیف، درعین حال استقامت بسیار بالا در برابر کشش و سایش
  • عرض و گرماژ پرفروش پارچه نبافته اسپان باند

معمولا پارچه های اسپان باند را در کارخانجات مختلف از گرماژی بین ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید می کنند که تغییر وزن گرماژ این پارچه ها، بر اساس یک الگوی خاص و منظم صورت می ‌پذیرد.
همچنین از لحاظ عرض نیز در تنوع بسیار بالایی از عرض ۶۰ سانتی متر پارچه در کارخانه تولید می شود و تا عرض ۳ متر نیز در برخی از کارخانجات پارچه های اسپان باند را تولید می کنند.
اما در بین این تنوع بالا برخی از عرض ها و گرماژها از استقبال و فروش بیشتری برخوردار هستند.
معمولاً پارچه هایی بیشتر پرفروش می شوند، که موارد استفاده و کاربرد آنها نیز بیشتر باشد، در مورد پارچه های اسپان باید گفت بیشترین عرض و گرماژ آن در مصارف پزشکی است.
به طور کلی در صنعت پزشکی بیشترین تنوع عرض و گرماژ مورد استفاده قرار می گیرد؛ در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از مهمترین آنها بپردازیم:

  1. پارچه های اسپان باند با گرماژ ۱۷ تا ۲۵ گرم با عرض ۶۰ سانتی متر، ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر؛ در جهت تولید زیر انداز
  2. پارچه های اسپان باند با گرماژ ۲۵ تا ۳۵ گرم با عرض ۱۶۰ سانتی متر، برای تولید انواع ماسک های سه بعدی، فیلتردار و پرستاری
  3. پارچه های اسپان باند با گرماژ ۳۸ تا ۵۰ گرم و عرض ۱۶۰ سانتی متر برای تولید لباس بیمار
  4. پارچه های اسپان باند با گرماژی بین ۳۵ تا ۴۰ گرم و عرض ۱۶۰ سانتی ‌متر برای تولید انواع گان و شان جراحی
  5. پارچه های اسپان باند با گرماژ ۶۰ تا ۷۰ گرم با عرض های متفاوت، جهت تولید انواع ساک های دستی و دوخت انواع کاور
  6. پارچه های اسپان باند با گرماژ ۹۰ گرم در جهت دوخت کاور جسد

پس بطور خلاصه می توان گفت که پارچه‌ هایی با گرماژ ۱۷ گرم، ۲۵ گرم، ۳۸ گرم، ۴۰ گرم، ۶۰ گرم، ۹۰ گرم جزء پرمصرف ترین گرماژها می باشند.
همچنین پارچه های اسپان باند با عرض های ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر و ۱۶۰ سانتی متر در گروه پرمصرف ترین و پرفروش ترین عرض ها قرار می گیرند.

بررسی نرخ قیمت عمده پارچه اسپان باند رنگی

تولید کننده پارچه اسپان باند

 

پارچه اسپان باند در حال حاضر جزء پرکاربردترین منسوجاتی است، که در کلیه مراکز بهداشتی و درمانی و حتی صنایع مختلفی مانند: صنعت اتومبیل سازی، صنایع نظامی، صنایع راه و ساختمان و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به حجم بالای سفارش برای خرید، قیمت پارچه اسپان باند یکی از عوامل بسیار مهمی است که برای خریداران عمده اهمیت پیدا می کند.
با بررسی دقیق برخی از عوامل مهم و موثر بر قیمت پارچه های اسپان باند در می یابیم که نحوه ارائه لیست قیمت این پارچه ها در بازار چگونه صورت می گیرد.
از آنجا که حجم عمده استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی است، معمولاً اغلب مدیران مراکز و صاحبان تولیدی های مختلف ترجیح می ‌دهند تا پارچه اسپان باند را با کمترین قیمت ممکن در بازار تهیه کنند، تا بتوانند از این طریق در هزینه های نهایی خود نیز صرفه جویی چشم گیری داشته باشند.
خوب است بدانید که مشخص شدن قیمت عمده پارچه اسپان باند رنگی به برخی از عوامل ارتباط پیدا می‌ کند، که عبارتند از:

  • لطافت پارچه اسپان باند با توجه به انتخاب نوع مواد اولیه و دستگاه های تولید کننده آن
  • ویژگی هیدروفیل یا واترپروف بودن پارچه اسپان باند
  • تنوع بالا در گرماژهای پارچه اسپان باند و انتخاب نوع مناسب با مصارف گوناگون
  • متنوع بودن پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض و طول و امکان تهیه آن در متراژهای مدنظر
  • تنوع در رنگ بندی ها و کیفیت رنگ به کار برده شده در روند تولید
  • وجود برخی از رنگ بندی های خاص و شیوه های بدست آوردن آن ترکیب ها
  • حجم سفارش برای خرید پارچه اسپان باند
  • تغییرات قیمتی مواد اولیه در بازار و نوسانات ارز

تمامی عواملی که در این جا ذکر شده، می توانند به صورت مجزا بر قیمت این محصول تاثیر داشته باشند؛ اما در صورتیکه برای خرید پارچه اسپان باند، یک مرکز عرضه و فروش معتبر را انتخاب کنید، می توانید از تمامی مشخصاتی که در اینجا ذکر شده اطمینان کافی به دست آورده و بهترین قیمت را برای این پارچه پرداخت نمایید.
هرچقدر که واسطه ها را از معاملات خود حذف کنید، به همان میزان می توانید پارچه اسپان باند را با قیمت درب کارخانه تولید کننده آن تهیه کرده و سود قابل ملاحظه به دست آورید.

دوخت انواع لباس بیمارستانی با اسپان باند

تولید کننده پارچه اسپان باند

 

‏برترین برندهای تولید کننده پارچه اسپان باند، همه آنها نمونه هایی را مناسب برای دوخت البسه بیمارستانی عرضه می کنند، که به آسانی می توان این پارچه ها را تهیه کرد.
اما در اکثر مواقع فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند برای تهیه لباس بیمارستانی مورد توجه مراکز تولیدی قرار می گیرد.
با توجه به مواردی که در اینجا ذکر شده، خوب است بدانید که پارچه اسپان باند که در جهت تهیه انواع لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد باید از گرماژی بین ۳۸ گرم تا ۵۰ گرم وزن داشته باشد؛ زیرا بدن نما نبودن این پارچه ها در جهت دوخت البسه بیمار اهمیت زیادی پیدا می ‌کند و به خصوص برای دوخت البسه مناسب بانوان این موضوع بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرد.
مناسب ترین رنگ هایی که در جهت تولید این لباس ها انتخاب می شوند، در بیمارستان‌ ها و مراکز دولتی رنگ آبی، برای لباس آقایان و رنگ صورتی برای لباس خانم ها می باشد؛ اما در برخی از مراکز خصوصی از رنگ های دیگری مانند لیمویی، بنفش و سبز نیز استفاده می کنند.
به دلیل استفاده از عرض ۱۶۰ سانتی متر معمولاً این لباس ها را به شکل کاملا آزاد تولید می کنند تا بیمار درون آنها احساس راحتی داشته باشد و برای اغلب سایزها این لباس ها مناسب هستند.
خوب است بدانید که در محیط های بیمارستانی انواع مختلف لباس بیمار مورد استفاده قرار می گیرد که از این پارچه در جهت تولید لباس مناسب برای اغلب بیماران می توان استفاده کرد.
به عنوان مثال از این پارچه در جهت دوخت لباس بیماران بستری در اورژانس بیماران بستری کمتر از ۴۸ ساعت، بیماران در بخش های ارتوپدی و بیماران بخش mri استفاده می کنند.
به کار بردن این پارچه ها به عنوان لباس بیمار نقش تاثیر گذاری در حفظ سلامت بیماران و جلوگیری از انتقال هر گونه ویروس و آلودگی به افراد دیگر دارد.

 

مرکز خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

تولید کننده پارچه اسپان باند

 

در صورتی که خرید اسپان باند از طریق مراکز معتبر با حضور کمترین واسطه ‌ها انجام شود، می توانید از جنس های ارائه شده و قیمت های آن اطمینان کافی به دست آورید.
این مرکز خرید اینترنتی به عنوان یکی از معتبرترین ها در این حوزه فعالیت می کند و با خیال راحت می توانید هر گونه سفارش پارچه اسپان باند را در این مرکز ثبت نمایید.
این مرکز با داشتن ارتباطات خوب و مناسب با کارخانجات برند و مطرح در زمینه تولید پارچه های اسپان باند سعی کرده است که بهترین ترین پارچه ها را ارائه کند.
از آنجا که اغلب پارچه های اسپان باند مناسب برای مصارف بهداشتی و بیمارستانی است، استفاده از مواد اولیه باکیفیت بالا جزء اولویت های این مرکز می باشد.

امکان ارسال پارچه های خریداری شده از درب کارخانجات تولید کننده سبب شده تا هزینه‌ های نهایی خریداران تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و به همین جهت مورد توجه آنها قرار گرفته است.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه تولید اصفهان و یزد هم براساس متری و هم …

کانال تلگرام اینستاگرام