فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت عمده پارچه اسپان باند با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی

قیمت عمده پارچه اسپان باند با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی

قیمت عمده پارچه اسپان باند با خرید از کارخانه های تولیدی بسیار به صرفه می باشد. با خرید مستقیم از این کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند می توانید این پارچه را با مناسب ترین قیمت عمده آن تهیه کنید.

هر آنچه از مشخصات پارچه اسپان باند باید بدانید

پارچه اسپان باند جزء منسوجات بدون بافت است و مواد اولیه برای تولید آن انواع مختلف پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه‌ های نفتی می باشد.
معمولاً این پارچه را در بازار به نام های پارچه یکبار مصرف، پارچه بی بافت، نبافته، نبافته سوزنی و بسیاری از نامهای دیگر می شناسند.
در روند تولید این پارچه به هیچ عنوان از الیاف تار و پود و نخ استفاده نمی شود بلکه روش تولید آن با کمک دستگاه های باندینگ و فشار و کشش در سرعت بالا می باشد.
خوب است بدانیم که در روند تولید پارچه های اسپان باند از روش‌ های مکانیکی حرارتی و شیمیایی به طور همزمان و یا به صورت جداگانه استفاده می‌ کنند تا الیاف به دست آمده از ذوب شدن پلیمرها به صورت یک فیلم پلاستیکی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
به دلیل تکنیک ها و تنوع گسترده روش های تولید پارچه های نبافته این پارچه ها با خصوصیت‌ های زیادی تولید می شوند.
در حال حاضر به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و به روز شدن صنایع نساجی کشور ما انواع مختلف پارچه های اسپان باند با وزن و گرماژ های متنوع بافته می شود.
ممکن است برخی از افراد تصور کنند که این پارچه ها یک محصول جدید و نوآورانه است اما خوب است بدانید که این این روش بافت یک قدمت دیرینه دارد و از روزگاران قدیم پارچه های نمدی را نیز با این روش تولید می کردند.
اما در حال حاضر با کمک گرفتن از تکنولوژی‌ های جدید پارچه های اسپان باند با ظرافت بیشتر و با کمک الیاف مصنوعی تولید می‌ شوند.
پارچه های اسپان باند دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی است که موجب پرکاربرد شدن این پارچه در صنایع مختلف می باشد.
خوب است به طور مفصل با برخی از ویژگی ها و قابلیت های پارچه اسپان باند آشنا شوید:

  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به دو شکل هیدروفیل و واتر پروف وجود دارد به صورتی که پارچه های هیدروفیل کاملاً جاذب آب هستند و پارچه‌ های واترپروف دافع آب می باشند.
  • الیاف بکار برده شده در روش تولید این پارچه ها به گونه ای است که محصول نهایی کاملاً نرم و لطیف می باشد.
  • به دلیل وجود الیاف متخلخل و سطح بافت سوزنی شکل کاملا قابل تنفس هستند.
  • الیاف پارچه به گونه‌ ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند و مستحکم می باشند که از مقاومت کششی بالایی برخوردار است.
  • با توجه به مقاومت بالا در برابر کشش در دسته پارچه های انعطاف پذیر قرار می گیرد.
  • با توجه به این که در گروه های مختلفی تولید می شود اما جزء پارچه های کاملاً سبک وزن است.
  • در حین استفاده هیچ گونه پرزی ایجاد نمی کند.
  • این پارچه ها کاملا در برابر اشک مقاومت خوبی دارند.

خوب است بدانید که این پارچه ها به شکلهای مختلف و با کمک پلیمرهای گوناگونی ساخته می شوند پس تمامی مشخصات ذکر شده به خصوص مشخصات متناقض در یک منسوج جمع نمی شود. بلکه دسته ‌های مختلف پارچه های اسپان باند این مشخصات را دارند.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

بازار هدف فروش پارچه اسپان باند

در حال حاضر پارچه های اسپان باند به شکل گسترده ای در کارخانجات نساجی تولید می شوند و تقریباً کارخانجات بخش زیادی از تولیدات خود را به این منظور اختصاص داده اند.
مشخصات و ویژگی های خاصی پارچه های اسپان باند دارند که موجب شده تا موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها بسیار زیاد باشد.
شاید برای شما سوال به وجود بیاید که بازار هدف فروش پارچه اسپان باند کجاست؟
حتماً تا به حال در اطراف خود پارچه های اسپان باند را دیده اید و می دانید که این پارچه ها در صنایع مختلف مورد استفاده و کاربرد قرار دارند.
با کمی بررسی درمی یابیم که می‌ تواند بازار هدف فروش پارچه های اسپان باند صنایع مختلفی می باشند که از این پارچه به شکل عمده استفاده می کنند.
برای آشنایی بیشتر با بازار هدف فروش پارچه اسپان باند به طور کلی برخی از صنایع مهم که در حجم های عمده از این پارچه ها استفاده می کنند را بررسی می کنیم از جمله:

  • صنعت پزشکی: در حال حاضر از پارچه های اسپان باند در تمامی بخش های بیمارستانی، درمانگاه ها و تمامی مراکز بهداشتی برای تولید ماسک، لباس بیمار، روانداز و زیرانداز، گان و شان جراحی و بسیاری از موارد کاربرد دارد.
  • در صنت تولید فیلتر: از پارچه های اسپان باند با ضخامت های مختلف برای تولید انواع فیلترهای دستگاه های صنعتی مانند دستگاه شیردوش، دستگاه نوشابه سازی، دستگاه تصفیه آب و فیلتر جارو برقی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
  • در صنعت تولید کاور: برای تولید انواع کاور لباس های مجلسی، کاور کت و شلوار های مردانه و همچنین کاور لوازم الکترونیکی و انواع مختلف کاور های دیگر این پارچه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
  • در صنعت کشاورزی برای محافظت زمینها از یخ زدگی در گلخانه ها به عنوان روکش و پوشش گیاهان و در تولید قارچ و همچنین بسته بندی کود های مورد نیاز کشاورزی و یا بسته بندی محصولات برداشت شده نیز از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند.
  • در صنعت راه و ساختمان: برای کنترل فرسایش خاک در جاده سازی ها، همچنین پوشش های محافظتی در ساختمان سازی و تثبیت بستر های ریلی و تولید قالب های مختلف از این پارچه ها استفاده می کنند.
  • در صنعت اتومبیل سازی: به عنوان یک عایق مناسب صوتی و حرارتی و همچنین در بخش های رنگرزی و تزئینات داخل اتومبیل ها از این پارچه ها به کار می برند.
  • در صنعت گردشگری: از این پارچه برای تولید ملحفه های تخت و روبالشی و همچنین تولید دمپایی های یکبار مصرف و بسیاری از لوازم مورد استفاده در هتل ها، مسافرخانه ها، قطارها و بسیاری از موارد دیگر به کار برده می شود.
  • صنایع متفرقه: به طور کلی از این پارچه ها برای تولید چای کیسه ای تا صنعت نظامی و همچنین لایه های عایق پشت بام نیز استفاده می کنند.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی تولید ایران

یکی از موارد استفاده و کاربرد فراوان پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی می باشد.
خوب است بدانید که پارچه‌ هایی که در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند باید کاملا آنتی باکتریال بوده و در ضخامت و گرماژهای خاص تولید شود.
در حال حاضر پارچه اسپان باند پزشکی تولید ایران در بالاترین سطح کیفیتی قرار دارد و به راحتی می ‌توان از این پارچه ها در بخش های مختلف پزشکی بیمارستانی استفاده کرد.
پارچه اسپان باند پزشکی تولید ایران به حدی دارای کیفیت بالایی است که با خیال راحت می توان در شرایط ویروس کرونا از آن در محیط‌ های درمانی استفاده کرد.
این نکته مهم است که پارچه های اسپان باند مورد استفاده در محیط های بیمارستانی و درمانی معمولاً از رنگ بندی های خاصی برخوردار می باشند که بیشترین رنگ های به کار برده شده در این محیط ها رنگ سبز، آبی، سفید و صورتی می باشد
همچنین برای مصارف بیمارستانی در برخی از موارد خاص به پارچه های اسپان باند سه لایه، حتی پنج لایه نیز نیاز می باشد که محصولات تولید شده در ایران امکان پاسخ دهی به این نیاز را نیز دارند.
از پارچه های اسپان باند سه لایه و بیشتر برای تولید ماسک و گان جراحی و همچنین لباس های مخصوص بخش های ایزوله استفاده می کنند تا بتواند به عنوان یک لایه محافظتی خوب پاسخگو باشد.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

لیست قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار

پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالایی تولید می‌ شود که این تنوع موجب مصارف و کارکردهای بیشتر آن است.
همانطور که می دانید استفاده از این پارچه در همه صنایع دیده می ‌شود و تقریباً حذف آن به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد
برای تمامی افرادی که به پارچه های اسپان باند به صورت عمده نیاز دارند لیست قیمت این پارچه اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار بسیار مناسب می باشد.
با انتخاب مرکز عرضه معتبر و مطمئن می توانید از دریافت لیست قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار اطمینان کافی داشته باشید.
اما خوب است بدانیم که عوامل زیادی می‌ تواند بر قیمت پارچه های اسپان باند تاثیر گذار باشد.
در اینجا به برخی از عامل های مهم که به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم بر لیست قیمت عمده پارچه اسپان باند تاثیر می گذارند اشاره می کنیم از جمله:
کیفیت پارچه اسپان باند که به شکل مستقیم به کیفیت مواد اولیه و دستگاه های به کار برده شده در روند تولید ارتباط دارد.
گرماژ پارچه های اسپان باند نیز در تنوع بالایی است و هرچه گرماژ بیشتر باشد در نتیجه مواد بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
عرض پارچه های اسپان باند نیز یک عامل مهم در قیمت گذاری آن محسوب می شود زیرا برخی از عرض ها تقاضای بیشتری در بازار دارند.
تنوع رنگ بندی پارچه های اسپان باند نیز ممکن است موجب تغییرات قیمتی این محصول شود.
حجم سفارش برای خرید پارچه های اسپان باند نقش تاثیرگذاری بر قیمت آن می‌ گذارد. هرچه میزان سفارش پارچه بیشتر باشد امکان تهیه آن با قیمت کمتر به وجود می ‌آید.
انتخاب مرکز خرید مستقیم و بدون واسطه نیز نقش موثر و مستقیم در تهیه این پارچه ها با قیمت کمتر دارند.
میزان عرضه و تقاضا در بازار نیز می ‌تواند تاثیر گذار باشد در برخی از اوقات که میزان تقاضا برای تهیه پارچه افزایش های ناگهانی دارد با قیمت ‌های بالاتر پارچه در بازار روبه رو می شوید.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

روش های خرید اقتصادی پارچه اسپان باند بیمارستانی

در حال حاضر استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بسیار گسترش پیدا کرده است.
برای تمامی مراکز درمانی و تولیدیهای منسوجات بیمارستانی مهم است که با روش های کاملا اقتصادی این پارچه‌ ها را تهیه کنند.
تهیه مناسب ترین قیمت عمده پارچه های اسپان باند بیمارستانی موجب کم شدن هزینه های مختلف در مراکز درمانی و همچنین امکان عرضه بهتر این منسوجات می باشد.
بهترین راه برای خرید اقتصادی این پارچه ها انتخاب مرکز عرضه مستقیم و بدون واسطه می باشد زیرا حذف واسطه ها از افزایش قیمت های بی دلیل می کاهد.
در اینجا با برخی از روش های خرید اقتصادی پارچه اسپان باند بیمارستانی آشنا می شویم از جمله:

  1. انتخاب کارخانجات تولید کننده به صورت مستقیم در صورتی که به این پارچه ها در حجم های زیاد نیاز داشته باشید.
  2. انتخاب نمایندگی های معتبر پخش در سراسر کشور یکی از راه‌ های خرید مستقیم و بدون واسطه است که با قیمت دست اول این پارچه ها را تهیه می کنید.
  3. انتخاب سایت های آنلاین معتبر عرضه پارچه های اسپان باند که به صورت مستقیم توسط کارخانجات و یا نمایندگی های آنها فعالیت می کنند نیز یکی دیگر از راه های دسترسی آسان و ارزان به این پارچه ها می باشد.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

سفارش آسان انواع پارچه یکبار مصرف از شرکت پارادا پارچه

قیمت عمده پارچه اسپان باند جز عواملی است که برای همه افراد متقاضی خرید این پارچه ها اهمیت دارد.
اگر به دنبال سفارش آسان انواع پارچه یکبارمصرف هستید با انتخاب مراکز معتبر می‌ توانید به راحتی به هدف خود دست پیدا کنید.
شرکت پرادا پارچه یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع پارچه یکبار مصرف می باشد که با امکان دسترسی راحت تر به این پارچه ها بهترین مسیر خرید را ایجاد کرده است.
شرکت پارادا پارچه با امکان عرضه محصولات خود به شکل حضوری و آنلاین و در برخی از موارد ثبت سفارش های تلفنی بهترین راه های دسترسی به این محصولات را به وجود آورده است.

فقط با یکبار سفارش از این شرکت می توانید با راز خرید آسان انواع پارچه یکبار مصرف با قیمت مناسب آشنا شوید. توجه به این نکته مهم لازم و ضروری است که بدانید پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان تر به معنای تهیه این پارچه با کیفیت پایین نمی باشد بلکه به دلیل رعایت شرایط خاص امکان عرضه این پارچه ها با قیمت های مناسب به وجود آمده است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

کانال تلگرام اینستاگرام