فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش عمده پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی آبی و سفید

فروش عمده پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی آبی و سفید

پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی جز پارچه های پرکاربرد در حوزه پزشکی است. فروش عمده پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی آبی و سفید توسط این مرکز در بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب صورت می گیرد.

کارخانه تولیدی بهترین اسپان باند در ایران

کارخانجات متعددی در ایران مشغول تولید پارچه های اسپان باند می باشند. پارچه اسپان باند یکی از زیر مجموعه ‌های صنعت نساجی بوده که در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است.
این پارچه به دلیل مشخصات و ویژگی‌ های خارق‌ العاده‌ای که دارد سهم بزرگی از بازار خرید و فروش پارچه را به خود اختصاص داده است زیرا از این پارچه در صنایع مختلف به راحتی می توان استفاده نمود.
می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند جزء منسوجات نبافته می باشد که در بازار به پارچه های یکبار مصرف، پارچه های لایه سوزنی، پارچه های بی بافت و نبافته مشهور هستند.
در بین تنوع بالای کارخانجات تولید کننده و تولیدات برخی از آنها از کیفیت بالاتری برخوردار است که در بازار استقبال بیشتری از آنها می شود.
همان طور که می ‌دانیم پارچه های اسپان باند به صورت نبافته تولید می ‌گردد و هیچ گونه الیاف تار یا پودی در روند تولید این پارچه مورد استفاده قرار نمی گیرد.
دلیل این که این اسم را بر روی پارچه های اسپان باند گذاشتند نحوه تولید این پارچه ها می باشد که با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر الیاف را به شکل رشته های آیرودینامیک برروی نقاله های خط تولید کشیده می کنند و پس از کشیده شدن و یک دست شدن با کمک دستگاه های مخصوص تحت عملیات باندینگ تبدیل به پارچه می نمایند.
بشترین موادی که برای تولید این پارچه ها مورد استفاده است انواع پلیمر های مختلف با خصوصیات خاص است که از پالایشگاه‌ های نفتی تهیه می گردد.
بهترین پلیمر هایی که می‌تواند در روند تولید پارچه های اسپان باند از آنها استفاده کرد پلیمرهایی با خاصیت دمای ذوب ویسکوزیته بالا است.
البته ناگفته نماند که در حال حاضر به دلیل پیشرفت بالای دستگاه ها امکان استفاده از پلیمرهای با دمای ذوب متوسط نیز وجود دارد.
خوب است بدانید که کارخانه تولیدی بهترین پارچه اسپان باند از شرایط و ویژگی‌ های خاصی برخوردار است که موجب تولید این پارچه ها در بالاترین سطح کیفیت می شود از جمله:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا به شکل مستقیم از پالایشگاه ها یکی از دلایل تولید پارچه های با کیفیت می باشد.
  • به کار بردن دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق استانداردهای بین المللی در کارخانجات یکی دیگر از دلایل تولید این پارچه ها به صورت درجه یک و با کیفیت است.
  • استفاده از مهندسین متخصص و ماهر که دارای دانش فنی بالا هستند یکی دیگر از دلایل تولید پارچه های با کیفیت می باشد.
  • تمامی کارگران و افراد فعال در پای دستگاه ها به صورت حرفه ‌ای آموزش دیده و کاملا ماهر و وارد به کار می باشند.
  • بررسی دوره ای دستگاه ها به شکل مرتب موجب می ‌شود تا هر گونه مشکلی در سریع ترین زمان حل شده و خط تولید را به تعطیلی نکشد.

پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی

معمولاً پارچه های اسپان باندی که در این کارخانجات تولید می شود دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد است که موجب پرکاربرد شدن آنها در صنایع مختلف می‌شود برخی از ویژگی های این پارچه عبارتند از:

  1. این پارچه ها به دو شکل آب دوست و آب گریز تولید می‌ شود که این ویژگی سبب استفاده بیشتر این پارچه در صنایع مختلف است.
  2. پارچه های یکبار مصرف از زیر دست کاملاً نرمی برخوردار می باشد.
  3. به هیچ عنوان برای پوست بدن افراد ایجاد حساسیت نمی کند.
  4. از خاصیت کشسانی و مقاومت کششی بالایی برخوردار است.
  5. امکان تولید این پارچه ها به شکل کاملاً آنتی باکتریال وجود دارد.
  6. در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد.
  7. از مقاومت کششی خوبی برخوردار است.

امکان تولید پارچه های اسپان باند در گرماژها و عرض های متنوع وجود دارد که استفاده از این پارچه ها را آسان تر می کند.
رنگ پذیری بالای پارچه های اسپان باند موجب ایجاد تنوع رنگی بالا شده و همچنین این پارچه‌ ها پس از تولید خاصیت چاپ پذیری خوبی‌ نیز دارند.

پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند کدام اند؟

پارچه های اسپان باند را در عرض ها و گرماژهای متنوع تولید می کنند که این امر موجب کاربردهای گسترده این پارچه در بخش‌ های مختلف صنعت شده است.
پارچه اسپان باند را از ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می کنند که روند افزایش گرماژ پارچه های اسپان باند کاملاً منظم صورت می گیرد.
در اینجا به برخی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین گرماژهای پارچه یکبار مصرف اشاره می کنیم از جمله:

  • گرماژ ۱۷ گرم از این گرماژ برای تولید انواع ملحفه کلاه و روکش کفش برای بخش های مختلف بیمارستانی استفاده می کنند.
  • گرماژ ۲۵ گرم از این سطح گرماژ بیشتر برای تولید ماسک های چند لایه استفاده می شود.
  • گرماژ ۳۰ تا ۴۰ گرم بیشتر برای تولید انواع ماسک و همچنین گان جراحی می باشد.
  • گرماژ بین ۳۸ تا ۵۰ گرم بیشتر برای تولید انواع لباس های بیمار زنانه و مردانه استفاده می کنند.
  • گرما ۶۰ تا ۹۰ گرم بیشترین موارد استفاده را به عنوان روکش دستگاه های مختلف دارد.

پارچه های اسپان باند در عرض های مختلفی از عرض ۶۰ سانتی متر تا ۳۰۰ سانتی متر تولید می شود که برخی از عرض های این پارچه از فروش و موارد استفاده بیشتری برخوردار است از جمله:

  • عرض ۶۰ سانتی متر بیشترین استفاده و کاربرد را برای ملحفه های یکبار مصرف در بخش های اورژانس به بستری های سرپایی دارد.
  • عرض ۱۰۰ سانتی متر بیشتر برای عنوان ملحفه در بخش‌ های مختلف بیمارستان به کار برده می شود.
  • عرض ۱۲۰ که بیشتر از آن برای تولید ماسک استفاده می کنند.
  • عرض ۱۶۰ سانتی متر که بیشترین مورد استفاده را برای دوخت انواع لباس های مختلف و همچنین گان و شان جراحی دارد.

پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی

پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی آبی و سفید

پارچه های اسپان باند در تنوع بالا از لحاظ عرض و گرماژ تولید می شود که خوب است بدانید در تمامی عرض و گرماژها، پارچه های استاندارد را در رنگ های آبی،سفید، صورتی و سبز تولید می کنند.
اما در اینجا به دنبال مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی آبی و سفید هستیم.
به طور معمول این پارچه را برای کاربردهای پزشکی و غیرپزشکی تولید می کنند اما بیشترین مورد استفاده از پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی آبی و سفید در مصارف پزشکی است.
در اغلب مواقع از این پارچه برای تولید ماسک های چند لایه بیمارستانی استفاده می‌ شود.
در کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند ۲۵ گرمی را به دلیل سبک بودن وزن در طاقه های ۱۰۰۰ متری قرار می دهند.
این پارچه ها برای تولید ماسک طبق ساختارهای خاصی تولید می‌ شوند که توانایی تصفیه هوا و جذب باکتری ها را تا ۹۵ درصد دارند.
معمولاً جزءپارچه های سبک،ضدآب و انعطاف پذیر قرار می‌گیرند که استفاده از آنها از لحاظ بهداشتی مناسب تر می باشد.
در برخی از موارد از پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی با عرض ۱۶۰ سانتی متر برای تولید انواع ملحفه نیز استفاده می‌ کنند.

پارچه اسپان باند مناسب لباس بیمار و بخش ام آر آی

از پارچه های اسپان باند برای تولید لباس بیمار هایی که کمتر از ۴۸ ساعت در بیمارستان بستری می ‌شوند استفاده می کنند.
همچنین برای تولید لباس بخش MRI نیز از پارچه های یکبار مصرف استفاده می شود زیرا به دلیل جنس خاصی که این پارچه ها دارند استفاده از آنها به راحتی امکان پذیر است.
معمولاً لباس بخش ام آر آی پس از پایان دوخت وزن آن بین ۴۰ تا ۵۰ گرم بیشتر نمی باشد زیرا در صورتی که ضخامت این پارچه ها بیشتر باشد ممکن است روند عکس برداری را با اختلال و مشکل روبرو کند.
البته نکته مهم این است که نباید این پارچه ها بیش از حد ممکن نازک باشند زیرا از لحاظ فاکتور های بهداشتی و رعایت اخلاقیات در جامعه مناسب نیست.
تولید لباسهای MRI باید از پارچه های یکبار مصرف ضد آب استفاده شود تا این پارچه ها با خاصیت خود مانع از انتقال عرق به دستگاه ها و همچنین در صورتی که بدن بیمار خونریزی داشته باشد مانع از رسیدن آلودگی ها به دستگاه ها می شود.
بهترین ویژگی پارچه های اسپان باند این است که پس از پایان استفاده به راحتی دور انداخته می شوند و برای استفاده های بعدی نیاز به شستشو ندارند.
به همین جهت با استفاده از لباس های یکبار مصرف دیگر نگران انتقال آلودگی به افراد مختلف نمی باشیم.
معمولاً از رنگ های خنثی مانند آبی و یا سبز برای تولید لباس بیمار و لباس MRI استفاده می ‌شود تا بیمار در آن احساس آرامش کند.

پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی

دغدغه های خرید عمده پارچه اسپان باند چیست؟

با توجه به موارد استفاده و کاربرد های فراوانی که پارچه های اسپان باند در صنایع گوناگون و به خصوص در صنعت پزشکی دارند باید در خرید آنها دقت کافی را به خرج داد.
دغدغه های خرید عمده پارچه اسپان باند چیست؟
ممکن است برای شما هم این سوال به وجود بیاید برای خرید پارچه های اسپان باند چه نکاتی مورد توجه و اهمیت می باشد تا از خرید خود کاملاً رضایت پیدا کنید؟
برای خرید پارچه های اسپان باند کیفیت این پارچه ها مورد توجه ویژه می باشد که این پارچه باید کاملاً با کیفیت بالا انتخاب گردند.
در اینجا به چند مورد از دغدغه ها و فاکتورهای مهم حین خرید عمده پارچه اسپان باند اشاره می کنیم از جمله:

  • با توجه به تنوع پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض و گرماژ باید مناسب با کارکرد خود این پارچه ها تهیه شوند.
  • توجه به آنتی باکتریال بودن و ضد حساسیت بودن پارچه های اسپان باند اهمیت بالایی پیدا می‌ کند.
  • تنوع رنگی پارچه های اسپان باند امکان خرید آسان تر این پارچه ها را به وجود آورده است اما باید با توجه به نوع مصارف خود رنگ های مناسب را انتخاب نمایید.
  • انتخاب کارخانجات تولید کننده و برندهای مطرح نیز یکی دیگر از دغدغه های خریداران محسوب می شود که در هنگام خرید باید بهترین کارخانجات تولیدی را برای خرید انتخاب کنند.
  • قیمت پارچه های اسپان باند یکی دیگر از دغدغه‌ های مهم خریداران در حین خرید می باشد که باید با بررسی قیمت این پارچه ها از چندین مرکز فروش بهترین تصمیم را بگیرند.
  • انتخاب مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه یکی دیگر از دغدغه های ذهنی خریداران می باشد که با انتخاب این مراکز می‌توانند از کیفیت و قیمت هردو اطمینان پیدا کنند.
  • با بررسی تمامی نکات در می یابیم که دقت در هنگام خرید پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی می‌ تواند موجب استفاده بهینه از این محصول در مصارف مختلف شود.

توجیه اقتصادی استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

می‌ دانیم که منسوجات متعددی در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد اما در حال حاضر استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بسیار افزایش پیدا کرده است.
استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در بخش‌های مختلف فراگیر شده و تقریباً در همه قسمت های بیمارستان از این پارچه به کار می برند.
ممکن است برای افرادی که از بیرون نظاره‌ گر هستند توجیه اقتصادی استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی مناسب نباشد.
اما باید گفت که با بررسی برخی از نکات مهم در مورد نحوه استفاده از منسوجات مختلف در بیمارستان ها و شرایط خاص نگهداری از این پارچه ها استفاده از پارچه های یکبار مصرف توجیه کاملاً اقتصادی پیدا می‌ کند.
به دلیل وجود آلودگی‌ های فراوان در محیط های بیمارستانی لازم است تا پس از یک بار استفاده از هر منسوجی آن را به شکل کامل مورد شستشو و استریل قرار دهند.
اما استفاده از پارچه های یکبار مصرف دیگر نیازی به شستشو ندارد و به راحتی دور انداخته می شود.
به چند دلیل مهم اقتصادی که استفاده از پارچه های یکبار مصرف در مصارف بیمارستانی دارد اشاره می کنیم از جمله:

  • صرفه جویی در مصرف مواد شوینده
  • حذف نیروهای خدماتی برای شستشوی منسوجات مختلف
  • صرفه جویی در مصرف برق و حذف کارکرد ماشین های شست و شو
  • حذف استفاده از دستگاه اتوکلاو برای استریل
  • ارزان بودن قیمت پارچه های اسپان باند در مقایسه با سایر منسوجات مختلف

با بررسی تمامی این موارد پی می بریم که به کار بردن پارچه های اسپان باند در موارد بیمارستانی و به خصوص خرید پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی می‌ تواند از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه باشد.

پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی

مرکز فروش پارچه اسپان باند تولید جدید

استقبال زیادی که از پارچه های اسپان باند در مصارف مختلف می‌ شود لازم است تا این محصول از مراکز معتبر خریداری شود.
پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی یکی از مواردی است که خریداری آن در شرایط حال جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است.
مرکز فروش با عرضه پارچه اسپان باند تولید جدید در کارخانجات امکان دسترسی به پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی و انواع دیگر پارچه های اسپان باند را به راحتی به وجود آورده است.
با انتخاب این مرکز فروش برای خرید پارچه اسپان باند تولید جدید می توانید این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.
زیرا این مرکز با تهیه محصولات خود به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات مطرح تولید کننده امکان عرضه آنها با قیمت کمتر را به وجود آورده است.

در صورتی که به دنبال خرید عمده پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی هستید همین حالا با کارشناسان بخش فروش این مرکز تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات کامل اقدام به خرید نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

کانال تلگرام اینستاگرام