فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه تولید اصفهان و یزد هم براساس متری و هم براساس کیلوگرم که در عرض ۱۶۰، کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان و در سایر عرض ها ۸۲۰۰۰ تومان است قابل استعلام می باشد و می توان با یک فرمول ساده این دو تا را به هم تبدیل نمود.
لیست فیمت خرید بدون واسطه پارچه اسپان باند
دانستن قیمت کیلویی و متری پارچه های اسپان باند در موقع خرید از تولیدکنندگان، بسیار راحت می باشد، ولی دقت کنید خرید پارچه اسپان باند بصورت متری کار پسندیده تری است چرا که اگر این پارچه را بصورت کیلویی تهیه نمود، باید هزینه اضافی زا پزداخت کزد همچون هزینه بوبین وسط پارچه یا شیرینگ دورش، در ثانی سفارش خرید وسایل دوخته شده از اسپان باند را بصورت تعدادی می دهند نه کیلویی.

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه های خرید مستقیم در پایین ترین حد خود قرار دارد. آیا می دانید چند نوع پارچه اسپان باند بیمارستانی داشته و رنج قیمت هر یک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ اطلاعاتی در خصوص مشخصات اسپان باند از قبیل عرض، گرماژ و … در دست دارید؟ می دانید یک پارچه اسپان باند خوب باید از چه ویژگی ها و مشخصاتی برخوردار باشد؟ به منظور دریافت پاسخ این سوالات می توانید به ادامه مطلب بروید.
خیلی وقت ها نام پارچه یا منسوجاتی را در بازار می شنوید که شاید اصلاً آن را نشناخته و یا اطلاعات کمی درباره آن دارید. پارچه اسپان باند یکی از همین پارچه هاست که هنوز آنطور که باید و شاید در بازار مطرح نشده و همه آن را نمی شناسند.
در صورتیکه ۴۰ الی ۴۵ درصد فروش پارچه در بازار ایران به پارچه های اسپان باند اختصاص پیدا کرده است و این پارچه عملاً یک پارچه پرفروش و کاربردی می باشد.

در این تاپیک تصمیم گرفتیم که درباره جزئیات پارچه اسپان باند صحبت کرده و اطلاعات خوبی در رابطه با مشخصات و ویژگی های آن در اختیار افرادی قرار دهیم که اسپان باند را اصلاً نمی شناخته یا کمی با آن آشنا بودند.

معرفی پارچه های اسپان باند تولید ایران

پارچه های اسپان باند را باید پارچه های بی بافت و نبافته معرفی کرد. چرا؟
چون اگر منسوجات و پارچه هایی از قبیل فاستونی، نخی، ترگال و … از تار و پود تشکیل شده و به شیوه خاصی بافت آن ها صورت گرفته است، پارچه اسپان باند نه دارای الیاف بوده و نه شیوه تولید آن ارتباطی با دستگاه های بافندگی دارد. برای همین، نام اسپان باند، بی بافت و نبافته بر روی آن قرار گرفته است.
شیوه تولید پارچه های اسپان باند به این صورت است که مواد اولیه طی حرارت بالا در دستگاه اکسترودر مذاب می شوند. این مواد مذاب از خروجی های سوزن مانند دستگاه دیگری خارج شده و به صورت الیاف فیلامنت در می آیند. در مرحله بعد، الیاف بعد از کمی خنک شدن، توسط دستگاه مخصوصی تحت کشش های مداوم قرار می گیرند. نهایتاً ورق های پارچه اسپان باند بعد از طی مراحل ذکر شده تولید می شود.
حال بعد از مطالعه مراحل تولید پارچه اسپان باند، متوجه این شده اید که چرا پارچه اسپان باند نبافته است و در مقایسه با دیگر منسوجات آن را بی بافت تلقی می کنند.
در ایران، کارخانه های تولیدی تنها توانایی تولید چند مدل از انواع پارچه اسپان باند را دارند که عبارتند از:

  • پارچه اسپان باند تک لایه
  • پارچه اسپان باند دو لایه
  • پارچه اسپان باند سه لایه
  • پارچه اسپان باند چهار لایه

پارچه های اسپان باند با تعداد لایه های مختلف را در بازار به شیوه خاصی می شناسند. اینطور که تعداد لایه را با s نشان می دهند. مثلاً تک لایه با نام اسپان باند s، دو لایه با نام اسپان باند ss، سه لایه با نام اسپان باند sss و چهار لایه با نام اسپان باند ssss یا sms شناخته می شود.

در بخش میانی پارچه های اسپان باند بیشتر از یک لایه، از ماده ملت بلون استفاده شده است. وجود این ماده سبب گردیده تا مقاومت این پارچه در برابر نفوذ آب و مایعات بالا رود.

قیمت پارچه اسپان باند

عرض و گرماژ پارچه اسپان باند

همانند دیگر پارچه های بافتنی در بازار که در تراکم های مختلفی تولید و روانه بازار فروش شده تا در موارد خاص مورد استفاده قرار گیرند، پارچه اسپان باند هم در گرماژ و وزن های مختلفی تولید می شود.

  • عرض
  • تعداد لایه
  • گرماژ یا وزن
  • طول طاقه
  • ضد آب بودن یا نبودن
  • آنتی باکتریال بودن یا نبودن

و مواردی از این قبیل، همگی سبب متنوع شدن بازار پارچه اسپان باند شده است. در این بخش تنها به بررسی عرض های مختلف پارچه اسپان باند و گرماژ های گوناگون آن صحبت کنیم.
پارچه اسپان باند اصولاً در عرض های زیر توسط کارخانه ها تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد:

  1. ۱۰۰ سانتی متر
  2. ۱۲۰ سانتی متر
  3. ۱۶۰ سانتی متر

هر یک از این عرض ها برای مصارف خاصی تولید می شوند. برای تهیه چیز های کوچک تر بهتر است از عرض های کمتر پارچه اسپان باند استفاده شود تا میزان ضایعات به حداقل خود برسد.
گرماژ پارچه یا همان وزن هر متر مربع آن، از ۱۶ گرم به بالا می باشد. جالب است بدانید که در کارخانه های تولیدی، وزن پارچه اسپان باند از ۲۰ گرم تا ۱۱۰ گرم به صورت مضرب ۵ افزایش پیدا می کند که در این بین، هر یک مناسب برای مصارف خاصی خواهد بود.
هر چه گرماژ و وزن پارچه بالاتر رود، مسلماَ ضخامت و تعداد لایه پارچه اسپان باند هم افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه، نفوذ آلودگی، آب، رطوبت و … هم در آن سخت تر و سخت تر خواهد شد.
پس اگر برای کار خاصی به دنبال خرید پارچه اسپان باند هستید، اول عرض، گرماژ، مشخصات خاص و … را بررسی کرده و نهایتاً با آگاهی کامل خرید کنید. نداشتن آگاهی در خصوص پارچه هایی نظیر اسپان باند باعث می شود تا فروشندگان سودجو از شما خریداران غیر مطلع سوء استفاده نمایند.

قیمت پارچه اسپان باند

مصارف مختلف پارچه یکبار مصرف چیست؟

پارچه های اسپان باند بعضاً به گونه ای تولید شده اند که تنها یکبار قابل مصرف و استفاده باشند. شاید از دید اول خرید آن ها مقرون به صرفه نباشد، اما اگر به قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی یکبار مصرف در بازار توجه کنید، خرید آن در ذهنتان توجیح خواهد شد.
بد نیست قبل از خرید پارچه اسپان باند، چندی از موارد مصرف نمونه یکبار مصرف و چند بار مصرف آن را بدانید.
مصارف مختلف پارچه یکبار مصرف:

  • پزشکی
  • بهداشتی
  • آرایشی
  • مصارف مختلف پارچه های چند بار مصرف:
  • پوشاک محافظتی
  • عایق بندی
  • چادر های صنعتی
  • صنایع نظامی
  • ماکت سازی
  • دکوراسیون و ساخت و ساز و غیره.

در کل با بیان موارد مصرف و استفاده از پارچه اسپان باند، می توان متوجه شد که چقدر این پارچه کاربردی است و دلیل فروش بالای آن در بازار چه می باشد.
قیمت پارچه های یکبار مصرف در مقایسه با چند بار مصرف ها کمتر است. به همین خاطر، پارچه اسپان باند بیمارستانی نسبت به پارچه های تترون و … در بازار از فروش بالاتری برخوردار می باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

اسپان باند پزشکی که همان پارچه اسپان باند بیمارستانی است و در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله اسپان باند های یکبار مصرف است که قیمت به نسبت پایینی در بازار فروش دارد.
این اسپان باند ها شاید از نظر شیوه تولید تفاوتی با اسپان باند های معمولی و مصرفی در زمینه های دیگر نداشته باشند، اما ویژگی و مشخصاتی دارند که آن ها را از اسپان باند های معمولی متمایز ساخته است. مانند:

  • آنتی باکتریال بودن
  • ضد یو وی بودن
  • ضد حساسیت بودن
  • داشتن نرمی و لطافت فوق العاده
  • سبک و راحت بودن

و … . جالب است بدانید که این پارچه های اسپان باند در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ روانه بازار فروش شده و گرماژ آن ها بسته به نوع استفاده معمولاً بین ۲۰ تا ۵۰ گرم می باشد که البته این مسئله از دید افراد مختلف متغیر است.
موارد استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی با توجه به گرماژ عبارت است از:

  1. پارچه اسپان باند با گرماژ ۳۵ و ۴۰ گرم، در دوخت یونیفرم و لباس بیماران، پرستاران و پزشکان استفاده می شود.
  2. اسپان باند ۲۵ گرمی، در دوخت ملحفه، رو تختی و رو بالشتی کاربرد گسترده ای دارد.
  3. پارچه های اسپان باند با عرض های کم و گرماژ ۱۸ گرم در تهیه کاور کفش، کلاه و … به کار گرفته می شود.

یکی از مشخصات پارچه اسپان باند پزشکی یا بیمارستانی، آنتی باکتریال بودن آن می باشد. بد نیست بدانید که در بیمارستان و مراکز درمانی، یکی از مهمترین چیز ها، استریل بودن پوشش بیماران، پزشکان و پرستاران می باشد.
ممکن است میزان اهمیت استریل بودن هر یک از پوشیدنی ها متفاوت باشد، اما باید گفت که هیچگاه بی اهمیت نخواهد بود. مثلاً آنتی باکتریال بودن ملحفه تخت جراحی، کلاه جراح، لباس جراح و … از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کلاه بیمار، روتختی بیمار و … جزو چیز هایی است که اهمیت استریل و آنتی باکتریال بودنش به نسبت کم می باشد.
پس برای خرید پارچه اسپان باند پزشکی، سعی کنید که مشخصات و ویژگی هایی که دارد از قبیل آنتی یووی بودن، آنتی باکتریال بودن، آب دوست یا آب گریز بودن را بررسی نمایید.

 

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند سفید ۶۰ گرمی

گرماژ ۶۰ پارچه اسپان باند را در صنعت و برای دوخت کاور، لمینت، دوخت ساک، چادرهای مسافرتی، زیرساز کیف و کوسن و… مورد استفاده قرار می دهند.
عرض پارچه اسپان ۶۰ گرمی بصورت رایج، ۱۶۰ سانتی متر می باشد، ولی عرض های غیر رایج را بصورت سفارشی مورد تولید قرار می دهند که برای این منظور می بایست سفارش در حجم زیاد و حداقل ۱ تن باشد که با توجه به مصرف بالای این گرماژ، شاهد تولید انبوه در سایر عرض ها می باشیم.
تولید پارچه اسپان باند سفید ۶۰ گرمی در متراژ ۲۰۰ انجام می گیرد و همه کارخانه ها از این سورس و واحد، پیروی می کنند.
پارچه اسپان ۶۰ گرم سفید، در رنگ های زیر هم با تقاضای خوبی مواجه شده است:

  • طوسی
  • مشکی
  • کرم بدنی که به آن کرم بژ یا کرم نسکافه ای هم گفته می شود
  • کرم استخوانی
  • قرمز
  • زرد
  • آبی روشن
  • سبز مغزپسته ای
  • نارنجی

که طوسی، سفید، مشکی و کرم ۶۰ گرم، قیمت پایین تری را نسبت به رنگ های دیگر که در بالا اشاره شد دارد.
باز هم می گوییم اگر سفارش زیاد باشد، حرف اول را خریدار می زند و اوست که تعیین می کند سفارش با چه رنگی و عرضی باشد، حتی می توان متراژ طاقه ها را نیز مورد تغییر در اینصورت قرار داد و با متراژ مدنظر خریدار، تولید را انجام نمود.
پارچه اسپان باند 60 گرم طوسی

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟ (نحوه خرید با قیمت ارزان تر)

همیشه و در همه حال، خریدار به دنبال این است تا هزینه های مصرفی برای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی را به حداقل برساند. به همین خاطر، دنبال شیوه های خریدی است که از طریق آن موفق به خرید پارچه اسپان بیمارستانی ارزان قیمت شود.
خرید از مراکز عرضه و توزیع مستقیم که شامل هیچ واسطه ای نشود، بهترین راه برای خرید پارچه با قیمت ارزان است. اما ممکن است فرد به این فکر کند که چگونه می توان به فروشندگان مستقیم و بی واسطه پارچه اسپان باند بیمارستانی دست پیدا کرد؟
یافتن چنین مراکزی اصلاً سخت نیست. یکی از این روش های خرید مستقیم، خرید بی واسطه از کارخانه تولید کننده است. بد نیست بدانید که قطب های اصلی تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی، اصفهان، یزد، مشهد و تبریز می باشد. برای ساکنین این شهر ها، خرید مستقیم از کارخانه و تحویل درب کارخانه کار عاقلانه ای می باشد. اما پیشنهاد شما برای کسانیکه در دیگر شهر های کشور هستند چیست؟
میزان فروش کارخانجات تولید پارچه اسپان باند، عمده فروش شان در سطح کشور توسط نمایندگی ها انجام می شود. در شهر های بزرگ، معتبر ترین تولید کنندگان پارچه اسپان باند دارای نمایندگی رسمی هستند.
این نمایندگی های رسمی راه خوبی برای خرید محسوب می شوند. چون:

  • قیمت محصولات عرضه شده توسط آن ها برابر با قیمت کارخانه است.
  • مشاورین فروش، خریدار را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.
  • بدون هزینه، کاتالوگ توسط نمایندگی ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  • با خرید از نمایندگی دیگر لازم نیست نگران کیفیت و قیمت محصول باشید و غیره.

آیا در شهر محل زندگی شما کارخانه تولید پارچه اسپان باند است یا تامین نیاز پارچه اسپان باند از طریق نمایندگی های فعال صورت می گیرد؟
اگر برند خاصی از پارچه اسپان باند مد نظرتان است، با مراجعه به سایت شرکت می تواند آدرس و راه های ارتباطی با نمایندگی اش را بیابید.

قیمت پارچه اسپان باند

کم ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار آنلاین

راه دیگر برای خرید پارچه اسپان باند، راه اینترنتی و غیر حضوری است که این روز ها در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته.
اگر در میان سایت های فروشنده و مراکز فروش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی به دنبال مرکزی هستید که به کمترین قیمت، انواع پارچه اسپان باند را در اختیار شما بگذارد، باید به دو دسته سایت مراجعه نمایید:

  1. سایت رسمی نمایندگی ها
  2. سایت اداره شده توسط خود تولیدی

از آنجایی که سایت های فروشنده در بازار آنلاین زیاد هستند و هر یک قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را چیز متفاوتی اعلام می کنند، این دو سایت انتخاب بهتری برای خرید خواهند بود.
البته بعد از گرفتن استعلام قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی از دیگر سایت های فروشنده، در صورتیکه رنج قیمت ها به قیمت کارخانه نزدیک بود، با در نظر گرفتن شرایط ذیل، خرید ممکن خواهد شد:

  • وجود نشان اعتماد
  • عدم وجود کامنت نارضایتی مشتریان قبل در نظرسنجی
  • ارائه لیست قیمت کامل محصولات
  • فراهم کردن امکان خرید با شرایط ویژه برای مشتریان جدید و مواردی از این قبیل.

درست است که خرید حضوری از فروشگاه ها و مراکز عرضه پارچه اسپان باند، دقیق تر بدون ریسک تر می باشد، اما معایب بسیاری هم دارد. در مقابل، مزایا و خوبی های روش خرید اینترنتی و آنلاین هم سبب شده تا روش های خرید حضوری جای خود را به روش های خرید غیر حضوری بدهند. این مزیت ها عبارتند از:

  • ثبت سفارش در ساعات دلخواه
  • دریافت مشاوره فروش رایگان ۲۴ ساعته
  • حذف هزینه های مربوط به رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان مصرفی پروسه خرید
  • بهره مندی از شرایط فوق العاده خرید در برخی از ماه های سال
  • مطالعه نظرات مشتریان گذشته و حال و غیره.
شما می توانید برای اطمینان از کیفیت و قیمت خرید عمده پارچه های اسپان باند پزشکی، خرید از طریق این مجموعه را انجام دهید. قطعا این مجموعه را به دیگران معرفی خواهید کرد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.2 (5 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی | نمایندگی معتبر فروش پارچه یکبار مصرف

امروزه، سایت های اینترنتی در تمامی زمینه ها شروع به فعالیت کرده اند. پارچه اسپان باند که به عنوان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی شناخته می شوند نیز از این امر مستثنی نیست. جنس این پارچه از پلی پروپیلن است و در کالیته های رنگی متفاوتی تولید می شود. با جستجو در گوگل می توانید سایت های فعال و معتبر در زمینه پارچه اسپان باند بیمارستانی را پیدا کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید . خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی نیز یکی از روش های خرید به شمار می رود.  نمایندگی معتبر فروش پارچه یکبار مصرف ، خدمات مورد نظر را با قیمتی عمده و مقرون به صرفه به تمامی بازارهای کشور ارائه می دهند. بهتر است قبل از هر گونه خرید، از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان لازم را حاصل کنید و قیمت های چندین سایت را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. 

کانال تلگرام اینستاگرام