فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / سایت فروش کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان

سایت فروش کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان

کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان نیز از به روزترین و کامل ترین تجهیزات تولید پارچه استفاده می نماید و تولیداتش را با قیمتی ارزان و استثنایی و بالاترین کیفیت به مشتریانش از طریق این مجموعه، عرضه می کند.

همه آنچه درباره اسپان باند باید بدانید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در زمینه ی تولید منسوجات بی بافت فعالیت دارید و یا این که از افرادی می باشید که شغل و کارتان در زمینه ی خرید و فروش انواع منسوجات است، احتمالا با پارچه های اسپان باند هم آشنایی دارید.
یا شاید با آن سر و کار داشته اید اما آن را با این نام نشناسید و با نام های دیگری همچون بی بافت، نبافته، یکبار مصرف، نبافته ی سوزنی بشناسید.
در حال حاضر به دلیل این که از این منسوجات بی بافت بسیار استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارند، بازار خرید و فروش پارچه های اسپان باند بسیار داغ است و طرفداران زیادی دارد.
کارخانه های زیادی در شهرهای گوناگون کشورمان در حال تولید این پارچه ها می باشند و آن ها را با کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می نمایند.

پارچه اسپان باند از جنس پلی پروپلین ساخته می شود و از الیاف پرس تشکیل شده است و مانند پارچه های معمولی که از آن ها استفاده می نماییم از تار و پود ساخته نشده است. کارخانه های تولیدکننده ی این پارچه در شهرهایی مانند همدان، ملایر، تبریز، تهران، کلاردشت، اصفهان، مشهد و یزد قرار گرفته است و در تولید این منسوجات فعالیت مفیدی دارند
.

کارخانه پارچه اسپان باند

انواع ضخامت های پارچه اسپان باند و مصارف آن

پارچه های اسپان باند را با ضخامت ها و وزن و گرماژهای گوناگونی مورد تولید قرار می دهند و از هرکدام در تولید مورد خاصی استفاده می کنند.
جالب است بدانید که مصارف این پارچه ها به قدری زیاد است که تقریبا تمامی افراد به نحوی با آن سر و کار داشته اند و از آن پارچه ها استفاده نموده اند.
تولیدی های بسیاری در سطح کشور هستند که با توجه به کاربردهایی که این پارچه ها دارا می باشند، به این حوزه ی کاری وارد شده اند و موارد متعددی را مورد تولید قرار داده اند.
این مصارف گوناگون را می توانیم به شرح ذیل بیان نماییم:

  • در انواع مصارف پزشکی و بهداشتی مانند دستمال های مرطوب، لباس اتاق های عمل و مخصوص جراحی، ساک های مخصوص حمل وسایل، زیرانداز و رواندازهای بیماران، رویه های بهداشتی نوار بهداشتی و پوشک کودکان و غیره
  • مصارف کشاورزی در بسته بندی کودها و محصولات باغ و مرکبات، در جهت جلوگیری از سرمازدگی محصولات و زمین زراعی، در پرورش قارچ و مرغداری و دامداری، پوشش های گلخانه ای و آبیاری و همچنین جلوگیری از مصرف زیاد آب
  • در صنایع راه و ساختمان، تولید دیوارهای کاذب، تثبیت خاک و راه سازی، روکش ساختمان های نیمه ساخته، در انواع دکوراسیون
  • صنایع اتومبیل سازی، در تولید انواع کاور و چادر ماشین، تزیینات داخلی خودرو، صداگیری اتومبیل
  • صنایع بسته بندی و کاور کردن، بسته بندی انواع مواد غذایی، کیف و کفش، تولید زیرانداز قفس پرندگان و انواع حیوانات خانگی، روکش های مبل و لوازم خانگی، تولید کاور کت و شلوار و غیره
  • انواع صافی های صنعتی، تولید فیلتر مایعات، صنایع نوشابه و شیر، فیلترهای صنعتی
  • در محیط زیست، در رفع آلودگی های نفتی، محافظت های فیزیکی و غیره
  • و سایر موارد متفرقه ای که با استفاده از پارچه های اسپان باند حل می شوند همانند تولید انواع تشک و لحاف و بالش، تولید کیسه های جاروبرقی، تولید آستر لباس، قاب سازی و تابلوسازی و موارد دیگر
هرکدام از مواردی را که در بالا بیان کردیم از پارچه های اسپان باند با ضخامت های گوناگون و گرماژهای متفاوت تولید می نمایند و مورد استفاده قرار می دهند. پارچه های اسپان باند را معمولا با گرماژی بین ۸ تا ۴۰۰ گرم تولید می نمایند.

کارخانه پارچه اسپان باند

ویژگی های یک پارچه اسپان باند باکیفیت چیست؟

در زمینه ی مشخصات و ویژگی ها، مواردی وجود دارند که سبب می شوند اسپان ها را هم از یکدیگر متفاوت نماید و هم از دیگر پارچه هایی که در بازار وجود دارند.
این ویژگی ها را می توان به این صورت بیان نمود:

  1. وزن و گرماژ پارچه ی اسپان باند
  2. عرض این پارچه ها
  3. نوع رنگبندی اسپان باندها
  4. و در نهایت طول هر رول پارچه اسپان باند

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم از جمله مشخصاتی است که به سبب آن ها، پارچه های اسپان باند از یکدیگر تمیز داده می شوند.
در این میان موارد و ویژگی هایی هستند که بر اساس آن ها می توان گفت پارچه های اسپان باند به سبب دارا بودن این مشخصات بر سایر پارچه ها برتری دارند:

  • دارای خاصیت آب گریز بودن می باشند.
  • اسپان باندها ویژگی منحصر به فرد آب دوست بودن دارند.
  • ضد آب و یا واترپروف هستند.
  • در بازار به صورت چاپ دار و یا ساده می توانید پیدایشان کنید.
  • دارا بودن ویژگی آنتی باکتریال
  • آنتی یووی
  • لطافت خاص و جلب توجه کننده

پارچه های اسپان باند می توانند ویژگی های بالا را داشته باشند و یا آن ها را در خود نداشته باشند که با دارا بودن این مشخصات است که می توان گفت، اسپان باندی کیفیت دارد و مرغوب است و یا خیر.

پارچه یکبار مصرف پزشکی جهت مصارف بیمارستانی

همان طور که متوجه شدید پارچه هایی با عنوان پارچه یکبار مصرف پزشکی وجود دارد که از آن ها در جهت تولید انواع محصولاتی که در زمینه ی پزشکی و بهداشتی به کار می رود، استفاده می نمایند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی را با عرض و گرماژ مشخصی تولید می کنند.
اسپان باندهای بیمارستانی را با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و با گرماژی از ۱۶ گرم به بالا می توانید بیابید.
از این پارچه های یکبار مصرف در جهت تولید انواع لباس بیماران در بخش های گوناگون، لباس های مخصوص عمل و جراحی مانند شان و گان، کاورهای کفش، تولید ماسک، زیرانداز و رواندازهای بیماران و غیره بهره می برند.
شما می توانید این پارچه را در رنگ های گوناگونی مانند آبی، صورتی، سفید، قرمز و سبز و آبی نفتی در بازار پیدا کنید.
از هر رنگ و گرماژی در جهت تولید مورد خاصی در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می شوند.

کارخانه پارچه اسپان باند

بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در حال حاضر

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته ایم که بالاترین میزان مصرف پارچه در کشور را، پارچه های یکبار مصرف اسپان باند تشکیل می دهند.
اکنون با توجه به موردی که بیان کردیم، بازار خرید و فروش اسپان باند بسیار خوب می باشد و محصولات تولیدی از این پارچه، فروش بالایی دارا می باشد.
از پارچه های اسپان باند در جهت تولید محصولات بیمارستانی متنوعی استفاده می شود و از این رو طرفداران زیادی دارند، زیرا می توان پس از استفاده آن ها را دور انداخت و دیگر نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد که آیا شست و شوی خوبی داشته اند و یا ویروس ها و میکروب های آن ها کشته شدند و دیگر از این لحاظ دارای مشکلی نیستند.
بیمارستان ها و مراکز درمانی، پارچه های اسپان باند را در حجم های گوناگونی خریداری می نمایند و از آن ها در جهت تولید محصولات مورد نظرشان اقدام می نمایند.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که بالاترین میزان مصرف اسپان باندهای بیمارستانی به تولید انواع ماسک باز می گردد و بالاترین سهم فروش را برای خود برداشته اند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار ایران

برای به دست آوردن قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، لازم است تا ابتدا با موارد و ویژگی های پارچه های اسپان باند آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید به راحتی قیمت و کیفیت را تطبیق بدهید.
قیمت این پارچه در بازار ایران با توجه به کیفیتی که پارچه دارا است و همچنین میزان گرماژ و عرض آن بستگی مستقیمی دارد و بر این اساس است که قیمت یک نوع آن بیشتر و دیگری کمتر می باشد.
بنابراین هرچه کیفیت تولید اسپان باند بیشتر باشد، آن پارچه از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
در حالت کلی هم اگر بخواهیم در رابطه با قیمت اسپان باندها اطلاعاتی بدهیم، باید این را بگوییم که پارچه های اسپان باند از قیمت های پایین و خوبی در بازار پارچه برخوردار هستند و این قیمت پایین را نسبت به سایر پارچه ها اعلام می کنیم.

کارخانه پارچه اسپان باند

شرایط صادرات پارچه اسپان باند بیمارستانی

تمامی پارچه هایی که به نوعی در ایران مورد تولید قرار می گیرند را می توان با توجه به کیفیتی دارا می باشند، جهت صادرات به سایر کشورها معرفی نمود.
پارچه های اسپان باند را هم می توان در این گروه پارچه هایی که جهت صادرات می توان سایر کشورها معرفی نمود، قرار بدهیم.
صادرات این پارچه ها می تواند سرمایه ی زیادی را به کشورمان وارد کند و همچنین صادرات پارچه ی اسپان باند به کشورهایی مانند عراق، روسیه و ترکیه انجام می گیرد و فروش خوبی دارد.
پارچه ها را در بسته بندی های گوناگونی قرار می دهند و هر نوع بسته بندی از قیمت خاصی برخوردار است و تأثیر بسیار زیادی در قیمت آن ها دارا می باشد.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی که در ایران تولید می شوند با توجه به این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، طرفداران زیاد و در عین حال فروش بسیار زیادی را تجربه می کند.

خرید مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند

روش های خرید متعددی برای پارچه های اسپان باند در نظر گرفته شده است که می توانید با توجه به شرایط و تمایل خودتان یکی از آن ها را برگزینید و بر اساس آن نسبت به خرید خود اقدام کنید.
اما نکته ای که باید به آن بسیار توجه کنید این است که شما می بایست خریدهای خودتان را به صورت مستقیم از کارخانه ی تولیدکننده انجام دهید تا بتوانید در نهایت سود خوبی را به دست آورید.
این خرید مستقیم هم اشکال گوناگونی دارد: همانند این که به صورت مستقیم و حضوری به درب کارخانه ی مورد نظرتان مراجعه کنید و واسطه و دلال را حذف کنید و با قیمت مناسبی خریدهای خود را سفارش بدهید.
روش دیگر این است که به نمایندگی این کارخانه ها مراجعه کنید که در هر شهر و دیاری که کارخانه صلاح دیده باشد راه اندازی شده است و این مورد را دقت کنید که حتما به نمایندگی معتبر و رسمی کارخانه رجوع کنید.
روش آخر خرید به صورت مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند که در حال حاضر رواج زیادی هم داشته است و مشتریان زیادی با استفاده از این روش توانسته است محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند و به سود خوبی هم دست پیدا کنند، روش خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است که از وبسایت کارخانه و یا نمایندگی های آن ها انجام می گیرد و باز هم پای واسطه بریده شده است و افراد می توانند حتی با قیمتی بسیار کمتر از روش های دیگر محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند.

کارخانه پارچه اسپان باند

مزایای خرید پارچه اسپان باند از شرکت پارادا

شرکت پارادا نیز از جمله شرکت هایی می باشد که توانسته است با به کارگیری افراد متخصص و متبحر در زمینه ی تولید انواع پارچه ی اسپان باند در کنار حضور برترین و بهترین دستگاه های تولید پارچه، پارچه هایی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت را به مشتریان این عرصه، تقدیم و عرضه کند.
شما می توانید به راحتی از مجموعه ی ما خریدهای خودتان را تهیه کنید و در کنار تمام موارد بالا امکاناتی نیز برای شما عزیزان در مجموعه ی ما فراهم شده است که عبارت است از: ارسال کالیته برای شما خریداران محترم قبل از ثبت سفارشتان تا بتوانید علاوه بر مشاهده ی رنگبندی پارچه ها با جنس آن ها نیز آشنا شوید.
همچنین در این زمینه، مشاوران و کارشناسان فروش ما بر این موضوع هستند تا بتوانند شما را در زمینه ی انواع موارد و مسائل پارچه های اسپان باند یاری دهند و در تمام مراحل ثبت سفارشاتتان در کنار شما خواهند بود.

نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند یعنی شرکت پارادا نیز از عرضه کنندگان موفق در زمینه ی تولید پارچه های یکبارمصرف است و محصولات خود را با قیمتی بسیار ارزان تر از سایر کارخانه های تولیدکننده ی اسپان باند با همان کیفیت به مشتری ارائه می دهد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

کانال تلگرام اینستاگرام