فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان

فروش پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان

فروش پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان با قیمتی ارزان و به صرفه همراه با ارسال کالیته ی رایگان در نمایندگی های معتبر و سایت مجموعه ی پارادا به راحتی صورت می پذیرد.

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

کارخانه های متعددی در زمینه ی تولید پارچه اسپان باند فعالیت می کنند که توانسته اند سهم بسزایی در تولید پارچه های یکبار مصرف در بازار داشته باشند.
کارخانه های پارچه اسپان باند در شهرهایی مانند: ملایر، همدان، تبریز، یزد، تهران، کلاردشت، اصفهان و مشهد وجود دارند.
البته در شهرهای دیگری هم کارخانه های اسپان باند وجود دارند اما این کارخانه ها در این شهرها از شهرت بالاتری از نظر کیفیت برخوردارند.
یکی از کارخانه هایی که می خواهیم با هم در مورد ویژگی ها و خصوصیات و تولید آن صحبت کنیم،کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه است.
این گروه صنعتی فعالیت خودش را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده است و اولین تولیدهای آن به انواع موکت و نخ های پلی پروپلین باز می گردد.
این کارخانه در سال ۱۳۸۲ تصمیم به تحولی شگرف در بازار کاری خود و همین طور کارخانه ی خود شد.
با سرمایه گذاری های میلیون دلاری و میلیاردی در دو مرحله و استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا توانست، وارد تولید منسوجات بی بافت بشود.
این مجموعه در شهرستان ملایر، استان همدان واقع شده است.
سبب مشغول به کار شدن عده ی زیادی در این صنعت هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم شده و مدیریت این گروه صنعتی با عنوان کارآفرین نمونه و ماهر در کار شناخته شده است.
این مجموعه در تولید انواع پارچه های اسپان باند به صورت کلی فعالیت می کند و سهم بالایی در تولید و عرضه ی این پارچه به بازار دارد.
مجموعه بافتینه از معروف ترین کارخانه ها در زمینه ی تولید پارچه اسپان باند می باشد که معروفیتش را بیشتر مدیون دستگاه های به روز و پیشرفته و پرسنل مجرب و متخصص و دانایی مدیریت در تولیدی باکیفیت تر می باشد.
فروش پارچه اسپان باند در این کارخانه به دلیل شرایط و خصوصیات فوق، بسیار بالا می باشد.

فروش پارچه اسپان باند

مصارف پارچه اسپان باند بافتینه

از پارچه های اسپان باند بافتینه در مصارف گوناگون استفاده می شود.
موارد مصرف مختلف این پارچه سبب شهرت گروه صنعتی بافتینه شده است در عین حال که کیفیت قابل توجهی را این مجموعه در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
کارگاه های تولیدی که در بازار مشغول به فعالیت هستند می توانند با توجه به نوع مصارف این پارچه در بازار، وارد حوزه های مختلف این پارچه بشوند.
شایان ذکر است که ورود به هرکدام از این حوزه ها، شرایط و دستگاه های خاص خودش را می خواهد.
دستگاه های این حوزه از صنعت پارچه های اسپان باند شامل موارد ذیل می باشند که تولیدی ها از این دستگاه ها برای تولید محصولات با پارچه ی اسپان باند بسیار بهره می برند:

  1. دستگاه دوخت
  2. دستگاه برش
  3. دستگاه دوخت حرارتی
  4. و دستگاه چاپ پارچه اسپان باند

مصارف این پارچه های اسپان باند را به صورت تیتروار و با شرح ذیل بیان می کنیم:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی
  • مصارف کشاورزی
  • مورد استفاده در صنایع بسته بندی و کاور
  • صنایع اتومبیل سازی
  • صنعت راه و ساختمان
  • صافی های صنعتی
  • محیط زیست
  • و همین طور موارد متفرقه ی دیگر
موارد استفاده از این پارچه های اسپان باند بسیار زیاد می باشد، اما در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹، مصرف اسپان باند در حوزه ی پزشکی و بهداشتی رونق بسیاری داشته است.
از این پارچه ها در تولید انواع ماسک و گان، کلاه و روکش کفش، لباس های یک بار مصرف، زیرانداز و رواندازهای بیماران، ساک وسایل، رویه های بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه و لایه هیدروفیل استفاده می کنند.

فروش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی چند لایه

پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه نیز آماده می شوند که با انجام این کار، بازار مصرف ویژه تری پیدا خواهند کرد.
پارچه های اسپان باند چند لایه نیز به صورت لایه ای تولید می شوند. معمولا این پارچه ها بین یک لایه تا سه لایه وجود دارند.
در اسپان باندهای لایه ای، تعداد لایه ها را در کنار حرف انگلیسی s نشان می دهند. برای نمونه به اسپان باند سه لایه، ۳s و یا sss گفته می شود.
یک لایه در وسط این پارچه های اسپان باند سه لایه قرار می گیرد که به آن ملت بلون گفته می شود.
ملت بلون یکی از انواع منسوجات بی بافت می باشد که به دلایلی مانند ظرافتی که در الیاف پارچه وجود دارد و همچنین قدرت نفوذناپذیری بالای آن در برابر جذب مایعات، تبدیل به یکی از پرمصرف ترین منسوجات بی بافت شده است.
شاید این به ذهنتان بیاید که ماده اصلی تشکیل دهنده ی ملت بلون چه چیزی می باشد؟
ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی ملت بلون همانند پارچه های اسپان باند از پلی پروپلین است.
اسپان باندهای چهار لایه ای هم وجود دارد که آن ها را با نام اختصاری ssss و یا sms می شناسند.
این نوع اسپان باند ویژگی ها و خصوصیات خاص و منحصر به فردی دارد که از نفوذ باکتری و انواع و اقسام میکروب ها به آن جلوگیری می کند.
از این پارچه های اسپان باند چهار لایه در تولید انواع ماسک، گان جراحی و دیگر موارد بهداشتی که لازم است در ان ها بهداشت بسیار رعایت شود، بهره می برند.

فروش پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند مصارف پزشکی دارد؟

پارچه های اسپان باند به دلیل دارا بودن خصوصیات و ویژگی های عالی که دارند موجب شده است تا از آن ها در مصارف پزشکی که بسیار پرخطر هستند و باید تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند، استفاده شود.
این پارچه ها باید قابلیت جلوگیری از نفوذ انواع میکروب و ویروس را داشته باشند تا پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی با اطمینان خاطر کامل از آن ها استفاده نمایند.
پارچه های اسپان باند دارای خاصیت یک بار مصرف بودن می باشد.
در کنار این خاصیت مهم، ارزان بودن آن نیز باعث شده است تا کادرهای درمانی و بیمارستانی به استفاده از این پارچه ها روی بیاورند.
چند لایه بودن پارچه های یکبار مصرف و خواص و ویژگی های تکی که دارند، همگی در کنار هم سبب شده اند تا پارچه های اسپان باند در مصارف پزشکی و بهداشتی حرف اول را بزنند.
ویژگی هایی مانند انتخاب نوع وزن و یا گرماژ پارچه موجب می شود تا افراد بتوانند به راحتی این پارچه را برای رسیدن به اهدافشان انتخاب کنند.
به عنوان مثال لباس های بیماران باید خنک باشد و فردی که آن لباس را پوشیده است عرق نکند.
افراد بیمار خودشان به اندازه ی کافی حال خوشی ندارند و باید در محیط های درمانی شرایطی آماده شود تا فرد بیمار آرامش داشته باشد.
یکی از راه های افزایش آرامش برای بیماران، همین انتخاب پارچه ی مناسب برای لباس بیماران می باشد تا سبب نشود که دردی بر دردهایشان افزوده شود.
بنابراین متوجه شدید که انتخاب پارچه ی مناسب برای آماده سازی وسایل بهداشتی و پزشکی در محیط های درمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
لازم به ذکر است که دوباره تاکید کنیم بر این موضوع که، پارچه های اسپان باند به دلیل دارا بودن مشخصات و ویژگی هایی که بسیار مهم و خوب هستند،توانسته است سهم بالایی در استفاده های بیمارستانی را از آن خود کند.

فروش پارچه اسپان باند

چگونگی خرید بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

برای خرید پارچه های باکیفیتی خوب برای مصارف بیمارستانی و یا هر مصرف دیگری لازم است تا اطلاعاتی جامع و دقیق از جنس، کیفیت و مشخصات پارچه ها داشته باشیم.
هرچه یک فرد اطلاعات بیشتر و دقیق تری داشته باشد و همچنین تجربه ی بیشتری در زمینه ی پارچه ها داشته باشد، این امکان برایش فراهم می شود تا خریدی بهتر و موفق تر را تجربه کند.
انتخاب کارخانه ای که بتوان با خیالی راحت سفارش پارچه با حجم بالا به آن داد، کار آسانی نیست، اما کاری نشدنی هم نیست.
انجام این فعالیت، نیاز شدیدی به تلاش و کوشش دارد و بسیار تجربه ای دلنشین و شیرین در زمینه ی خرید پارچه ها من جمله پارچه های اسپان باند خواهد بود.
کارخانه های مهمی وجود دارند که از نظر کیفیت، توانسته اند افراد و تولیدی ها را راضی کنند.
کارخانه هایی که به نوعی دیگر به عنوان یک برند شناخته می شود و به تناسب همان برند بودن، قیمت بیشتری نسبت به کارخانه های دیگر دارند.
برای کسب اطلاعات در رابطه با پارچه های خوب و اعلا، هم می توان از کارشناسان فروش کارخانه ها اطلاعات را جویا شد و هم از طریق سایت های اینترنتی که در حال حاضر اکثر کارخانه ها برای خودشان دارند.
مسلما مطلع شدن و کسب اطلاعات مهم از طریق اینترنت که در هر لحظه از شبانه روز امکان پذیر است، بسیار راحت تر و به صرفه تر از موارد دیگر می باشد.
افراد می توانند با جویا شدن مشخصات پارچه های تولیدی کارخانه های مختلف در اینترنت، همچنین مقایسه ی آن ها با هم، هم از نظر کیفیت و مشخصات و هم از نظر قیمتی، خریدی به صرفه و مطمین و ارزان را از آن خودشان کنند.
هرچه میزان سفارش یک پارچه بیشتر باشد، قیمت نهایی آن ها برای خریدار به صرفه تر خواهد.
لازم به ذکر است که بگوییم حتی در زمینه ی حمل و نقل آن از کارخانه تا محل کار هم قیمتی مناسب تر برای خریدار به همراه دارد.
خرید پارچه های باکیفیت و تبدیل آن ها به محصولی که بسیار مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد، بیش از آنچه که فکر می کنید مهم است.
شما تصور کنید به عنوان یک مصرف کننده سفارشی کلان برای مثلا اتاق جراحی یک بیمارستان داده اید.
پس از دریافت سفارش خود از تولیدی با اجناس و محصولاتی کاملا بی کیفیت از نظر دوخت و جنس پارچه و رنگ و یا حتی شرایط و مشخصات دیگر پارچه های اسپان باند روبرو می شوید.
عکس العمل خودتان در این شرایط چه چیزی می باشد؟ در حالیکه قیمت تمام شده ی پارچه های باکیفیت و برند را پرداخت کرده اید؟
پاسخ این سوال در ذهن خودتان کمک می کند تا اگر تولید کننده ی پارچه و محصولاتش هستید بیش از فکر به سود بیشتر در کوتاه مدت، فکر این را هم بکنید که تحویل اجناس باکیفیت سبب جذب مشتری ثابت بیشتر و در عین حال سوددهی بیشتر در دراز مدت خواهد شد.

فروش پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان

مجموعه های تولیدی بسیاری در شهر اصفهان وجود دارند که کاری تمیز و باکیفیت به مصرف کنندگان تحویل می دهند.
همان طور که پیشتر توضیح دادیم یکی از شهرهایی که به دلیل وجود کارخانه های اسپان باند باکیفیت، از شهرت خوبی برخوردار است، همین استان اصفهان می باشد.
اگر تجربه های کاری زیادی در زمینه ی پارچه داشته باشید، به خوبی خواهید دانست که استان اصفهان قلب تولید پارچه در کشور به حساب می آید و بسیار کارخانه های معتبر و معروفی را در خود جای داده است.
کارخانه های متعدد در استان اصفهان به جهت رفاه حال مشتریانشان، نمایندگی های زیادی را در شهرهای گوناگون بازگشایی کرده اند.
از این طریق افراد و تولیدی ها، دیگر به راحتی و بدون این که بخواهند به استان اصفهان سفر کنند، کالیته ی محصول مورد نظرشان را مشاهده می کنند و از طریق آن سفارش خود را ثبت می نمایند.
مزیت مهمی که خرید از این نمایندگی ها دارد این است که از هزینه ی رفت و آمد و حمل و نقل به اصفهان معاف می شوند.
هم اینکه خرید از نمایندگی معتبر خود کارخانه، سبب می شود تا قیمت پرداخت شده به اندازه ی همان قیمتی باشد که فرد با مراجعه به درب کارخانه باید پرداخت می کرد.
تمامی دو مورد فوق برای خریدار فقط و فقط مزیت به حساب می آید و کاملا به سود وی خواهد بود.
در این بین باید بگوییم نمایندگی هایی هستند که از طرف کارخانه به رسمیت شناخته نشده اند، این نمایندگی ها ممکن است مبلغی را به عنوان حق واسطه گری بر روی اجناس بکشند و در نهایت به خریداران و مصرف کنندگان به فروش برسانند.
این تنها یک مورد از معایب این مورد است.
عیب دیگر این است که امکان دارد خریدی که از نمایندگی غیرمعتبر صورت می گیرد، از لحاظ کیفیت با تولیدی اصلی کارخانه برابری نکند و سبب بدنامی کارخانه ی اصلی شود، در حالی که شاید کارخانه از وجود این نمایندگی های نامعتبر بی خبر باشد.
بنابراین مهم است که با تجربه ی خوبی وارد این حیطه ی کاری شوید تا درگیر و در دام افراد سودجو و واسطه ها نیوفتید.

فروش پارچه اسپان باند از طریق نمایندگی های معتبر بسیار هم به صرفه و لازم برای جامعه می باشد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در مراکز عرضه و فروش با توجه به کیفیت …

کانال تلگرام اینستاگرام