فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین نمایندگی فروش پارچه اسپان باند اصفهان

بهترین نمایندگی فروش پارچه اسپان باند اصفهان

فروش پارچه اسپان باند اصفهان توسط بهترین نمایندگی آن، با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت نسبت به قیمت های موجود در بازار با حذف واسطه و دلال، به صورت آنلاین انجام می گیرد.

خط تولید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند از جمله پارچه های مهمی هستند که به تازگی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
تولیدی های زیادی با استفاده از این پارچه، محصولات متنوعی را تولید می نمایند و به بازار عرضه می کنند.
در حال حاضر تولید پارچه اسپان باند از مهمترین و پرسودترین خط تولید پارچه به شمار می رود که طرفداران بی شماری هم دارا می باشد.
پارچه های اسپان باند کاربرد بسیار بالایی نیز در صنایع گوناگون دارند و همه ی ما استفاده های زیادی از این پارچه می کنیم که شاید با نام آن آشنایی نداریم.
اسپان باند را می توان با نام های گوناگونی همچون بی بافت، نبافته، یکبار مصرف، لایه ی سوزنی، نبافته ی اسپان در بازار پیدا کرد.
این پارچه از جمله پارچه های بی بافت می باشد که ماده ی اولیه آن را پلی پروپلین تشکیل می دهد.
همانند سایر پارچه ها از الیاف تار و پود تشکیل نشده است و الیاف آن پرس می باشد.
این نوع از پارچه را با ضخامت و وزن های گوناگونی مورد تولید قرار می دهند که هر تولیدی با توجه به محصولی که قصد تولیدش را دارد، یکی از گرماژها و ضخامت ها را انتخاب می نماید و سپس به تولید محصول مورد نظر اقدام می کند.
اگر به نوع بافت نمد و موکت دقت نمایید کاملا با مفهوم بی بافتی که بیان کردیم، آشنا خواهید شد.
در فرآیند تولید پارچه ی اسپان باند، دستگاهی با عنوان اکسترودر وجود دارد که عامل اصلی تولید این پارچه می باشد.
ماده ی اولیه با نام پلی پروپلین وارد این دستگاه می شود و مورد عملیات ذوب قرار می گیرد.
پس از این که کاملا ذوب شدند، وارد یک مجموعه از سوزن هایی که به شکل سرنگ هستند می شوند و با فشاری که از طرف اکسترودر به مواد ذوب شده وارد می شود، آن ها به صورت الیاف بسیار باریک شکل رشته های فیلامنت خارج می شوند.
پس از این که این فیلامنت ها خنک شدند، به شکل آیرودینامیک بر روی نقاله های خط تولید، کش داده می شوند و لایه های اسپان در آن زمان مورد تولید قرار می گیرند.
با توجه به توضیحات فوق، پاسخ جمله اسپان باند چیست؟ را به دست می آورید.
اسپان باند ماسک و پارچه اسپان باند سه لایه، همچنین اسپان باند اس ام اس نیز به همین منوال با کمی تغییرات در نوع آماده سازی آن ها تولید می شود.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

چرا پارچه اسپان باند ارزان قیمت است؟

پارچه های اسپان باند که عرض کردیم با عنوان یکبار مصرف هم در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به عبارتی ارزان هستند.

ارزان بودن این پارچه ها را نباید دلیلی بر بی کیفیت بودن آن ها قرار داد بلکه پارچه های اسپان باند با به کارگیری مواد اولیه ای که در تولیدشان به کار می رود، از قیمت مناسبی برخوردار می شوند.
چه بسیا کیفیت پارچه یکبار مصرف از بسیاری پارچه های دیگر بالاتر باشد و همچنین کاربرد بیشتری هم دارا می باشد.
اسپان باند ارزان قیمت را می توانید از کارخانه های متعددی خریداری نمایید و تفاوت موجود در قیمت آن ها بسیار کم است که عوامل زیادی می تواند تأثیرگذار باشد و سبب ایجاد این تغییرات شود.
پارچه اسپان باند قیمت مناسبی نسبت به مابقی پارچه های موجود در بازار دارد و همان طور که متوجه شدید این تفاوت در قیمت ها به دلیل وجود نوع مواد اولیه و همچنین روش تولید آن ها می باشد.
ضخامت پارچه و عرضی که برای آن در نظر گرفته می شود و همچنین رنگبندی و برند کارخانه ی تولید کننده از جمله عواملی هستند که می توانند قیمت پارچه اسپان باند را کم و یا زیاد کنند.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

بهترین پارچه اسپان باند اصفهان و مصارف آن

پیشتر در همین مقاله بیان کردیم که کارخانه های زیادی هستند که وظیفه ی تولید این پارچه را بر عهده دارند که در شهرهای گوناگون در حال فعالیت هستند و همچنین نمایندگی های بسیاری را راه اندازی کرده اند.
یکی از شهرهایی که بالاترین تجربه در زمینه ی تولید انواع پارچه را دارد، شهر اصفهان می باشد که از دیرباز شغل ساکنینش به تولید پارچه معروف می باشد.
وجود کارخانه های تلویدی فراوان در این شهر سبب شده است تا آن را با عنوان قلب تولید پارچه ی ایران نام گذاری نمایند.
کارخانه اسپان باند اصفهان از معروف ترین کارخانه ها و نساجی ها می باشد و توانسته است محصولاتی بسیار باکیفیت را در میان کارخانه های اسپان باند تولید نماید و به بازار مورد عرضه قرار بدهد.
کارخانه پارچه اسپان باند واقع در اصفهان نیز این پارچه ها را در حجم های گوناگونی تولید می نماید و به تولیدی های موجود در سراسر کشور عرضه می کند تا بتوانند بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را از این پارچه ها داشته باشند.
اسپان باندها دارای مصارف و کاربردهای متنوع و زیادی هستند که از جمله آن ها می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

  1. استفاده در صنایع پزشکی و بهداشتی
  2. صنایع کشاورزی
  3. بسته بندی و کاور کردن
  4. اتومبیل سازی
  5. حفظ محیط زیست
  6. راه سازی و عمران
  7. تولید صافی های صنعتی
  8. صنایع نظامی
  9. بسیاری موارد متفرقه ی دیگر

هرکدام از موارد فوق دارای زیر مجموعه های بی شماری می باشد که با استفاده از پارچه اسپان باند این امکان میسر شده است تا نیاز مشتری رفع بشود.
فروش پارچه اسپان باند اصفهان نیز به طرق گوناگونی صورت می گیرد و طرفداران زیادی دارد.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی برای بیمارستان ها

پارچه های یکبار مصرف را در عرض ها و گرماژهای متنوعی تولید می کنند و از ان ها همان طور که گفتیم در صنایع گوناگونی استفاده می نمایند و به کار می بندند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز یکی از انواع مواردی هستند که از اسپان باند تولید می شوند و در حال حاضر بالاترین میزان مصرف را در جامعه دارا می باشد.
خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی نیز توسط تولیدی های فعالی در این حوزه انجام می گیرد و محصولاتی که کاملا مرتبط با این شاخه می باشد را مورد تولید قرار می دهند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، افراد شاغل در مراکز درمانی و همچنین مردمی که به نوعی با افراد زیادی سر و کار دارند، ترجیح می دهند تا از لباس هایی و ابزاری استفاده نمایند که به صورت یکبار مصرف هستند تا دیگر نگرانی خاصی نداشته باشند که آیا خوب شسته شده است و یا درست مورد ضد عفونی قرار گرفته است یا خیر!
شاید به نظر مسئله ی پیچیده ای نیاید اما افراد حاضر این مشاغل به شدت با انواع میکروب و ویروس در ارتباط هستند و ترجیح می دهند از لباس هایی بهره ببرند که پس از استفاده آن ها را دور بیندازند.
این کار با استفاده از پارچه های اسپان باند امکان پذیر میباشد و می تواند ضرر کمتری به مراکز درمانی و یا افراد استفاده کننده وارد آورد.
از پارچه های اسپان باند بیمارستانی جهت تولید موارد ذیل استفاده می شود:

  1. لباس های مخصوص فرم بیماران
  2. تولید انواع یونیفرم های پزشکان و پرستاران و همچنین پرسنل شاغل در مراکز درمانی
  3. ملحفه ها و روتختی ها و روبالشتی ها
  4. کلاه و روکش های کفش و تجهیزات آن ها
  5. انواع ماسک
  6. زیرانداز و روانداز بیماران
  7. و بسیاری موازد دیگر که با استفاده از این پارچه مورد تولید قرار می گیرند.
اسپان باندهای بیمارستانی را عموما در رنگبندی های خاصی با رنگ های آبی، صورتی، سفید و سبز تولید می نمایند و در گرماژهای مشخصی از ۴۰ گرم به بالا و در عرض های ۱۱۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ مورد تولید قرار می گیرند.
برای تولید هر محصولی که نام بردیم از یک گرماژ و عرض مشخص استفاده می نمایند، مثلا برای تولید لباس های بیماران لازم است از گرماژی استفاده نمایند که علاوه بر این که فرد بیمار در آن راحت است و احساس گرما نمی کند، باید بدن نما هم نباشد تا بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

لیست قیمت عمده فروشی پارچه اسپان باند اصفهان

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را می توانید با استفاده از روش های گوناگونی دریافت نمایید و خریدهای خود را در هر حجمی مطابق با آن لیست قیمت انجام دهید.
یکی از روش های دریافت این لیست قیمت عمده اسپان باند از طریق برقراری ارتباط آنلاین با مراکز تولید این پارچه ها می باشد.
کارخانه ها و نمایندگی های زیادی در این حیطه ی فعالیت، با پیشرفت علم و تکنولوژی همراه هستند و در این راه، سایت هایی را طراحی و راه اندازی نموده اند که شما به عنوان یک فرد تولید کننده و یا تولیدی می توانید از طریق آن وبسایت، با این نساجی ها ارتباط بگیرید و درخواست لیست قیمت خود را به صورت اینترنتی ارسال نمایید.
کارشناسان و مشاوران هر مجموعه ای جهت ارائه ی انواع مشاوره در زمینه ی کیفیت پارچه ها و همچنین قیمت آن ها آمادگی کامل دارد تا به شما در این زمینه ها اطلاع رسانی نماید.
تولیدی هایی که عمده ی کارشان تولید محصولات از این پارچه ها می باشد می بایست از طریق برقراری ارتباط با خود کارخانه به صورت مستقیم، قیمت پارچه ها را دریافت نمایند تا در نهایت این توانایی را داشته باشند که محصولاتی با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه کنند.
حذف افرادی که با عنوان واسطه و دلال در این بازار فعالیت می کنند، از جمله موارد مهمی است که سبب کاهش قیمت و نوسانات در بازار می شود.
۵ نکته مهم قبل از خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی
قبل از خرید هر نوع محصولی لازم است تا با یک سری نکات آشنا شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن خریدهایتان را مورد ثبت قرار بدهید و سود خوبی را به دست بیاورید.
قبل از خرید پارچه اسپان باند لازم است تا نکاتی همچون موارد ذیل را رعایت فرمایید:

  • جهت خرید پارچه اسپان باند ابتدا باید هدف خرید را مشخص کنید که می خواهید با این پارچه چه نوع محصولی را تولید نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین گرماژ و عرض را خریداری نمایید.
  • هرچه هدفتان مشخص تر باشد، محصول تولیدی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و بازار فروش بهتری به همراه خواهد داشت.
  • می توانید قبل از هر خریدتان از مرکز تولید کننده درخواست کالیته بدهید که شامل گرماژ پارچه ها و رنگبندی که دارا هستند، می شود.
  • کالیته ها می توانند در تصمیم گیری شما از خرید از هر مجموعه ای کمک شایانی کند و شما را منصرف کند و یا کاری کند که قاطعانه بر خریدتان از آن کارخانه پافشاری نمایید.
  • خریدتان را از کارخانه ای انجام بدهید که از شرایط بهتری برخوردار است و در زمینه ی کیفیت محصولاتش نیازی ندارد که اثباتی داشته باشد.
  • این کارخانه ها معمولا تحت عنوان برند خاصی در حال فعالیت می باشند و قیمت تولیدی هایشان بالاتر از سایر کارخانه ها می باشد.
  • نوع و روش خرید خودتان را انتخاب نمایید تا راحت تر بتوانید در مورد حجم سفارش و شرایط دیگر آن تصمیم بگیرید.
  • خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی در حال حاضر از بهترین روش های خرید و فروش شناخته شده است که باید مطابق با اصول و قوانین خاصی صورت بگیرد تا افراد دچار مشکلی نشوند.

شما به عنوان یک تولیدی لازم است تا بازار هدفتان را به طور کامل مشخص نمایید تا هیچ گونه ابهامی وجود نداشته باشد و با تحقیقات فراوان در آن زمینه که چه میزان فروش دارد و چه مراکزی، محصول تولیدی شما را خریداری می نمایند، نسبت به تولید محصولات اقدام نمایید تا هیچ گونه ضرر و زیانی در کارتان پیش نیاید.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند اصفهان در بازار آنلاین

خرید و فروش در بازار آنلاین از روش های نوین می باشد که بسیار مورد توجه افراد و تولیدی ها قرار گرفته است.
این روش فارغ از هر گونه محدودیت زمانی و مکانی هم برای فروشنده و هم خریدار است، به همین دلیل نمایندگان فروش اینترنتی پارچه اسپان باند در اصفهان از شرایط خوبی برخوردارند.
شما می توانید به راحتی تمامی درخواست های خود را از طریق وبسایت ما ارسال نمایید و کارشناسان و مشاوران در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و هماهنگی تمام امور را انجام می دهند.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان نیز از طریق آنلاین و به شکل اینترنتی نیز میسر است و از بهترین راه های موجود در خرید و فروش پارچه شناخته شده است.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه تولید اصفهان و یزد هم براساس متری و هم …

کانال تلگرام اینستاگرام