فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان

کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان

کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان یکی از شناخته شده ترین تولیدی های این نوع از پارچه بی بافت است که خوشبختانه از محصولاتش در بازار فروش به خوبی یاد می شود. آیا می دانید به چه شیوه هایی خرید پارچه اسپان باند اصفهان برای خریداران عمده یا جزئی ممکن شده است؟ به نظر شما، قیمت عمده پارچه اسپان باند اصفهان تا چه اندازه با قیمت خرد آن تفاوت دارد؟
پارچه های بی بافت این روز ها کاربرد های بسیاری دارند و جالب است بدانید که در حوزه های مختلفی حتی کارخانه های صنعتی هم از این پارچه ها استفاده می شود. تنوع در پارچه های بدون بافت زیاد است و معروف ترین آن ها پارچه اسپان باند می باشد.
چون تقاضا برای پارچه اسپان باند در بازار داخلی افزایش پیدا کرده و از طرفی واردات این پارچه اصلاً مقرون به صرفه نیست، روز به روز به تعداد کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند در سطح کشور اضافه شده است.
در ادامه، شهر هایی که مبدا تولید پارچه اسپان باند در ایران هستند و بخش عظیمی از نیاز بازار داخلی را به بهترین شکل پاسخ می دهند معرفی خواهیم کرد.

تولید پارچه اسپان باند در ایران

همانطور که گفته شد، در بیشتر شهر های ایران تولیدی های کوچک و بزرگ پارچه اسپان باند وجود دارد که هر یک با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، موفق به کسب جایگاه خوبی در بازار فروش پارچه شده اند.
از معروف ترین شهر های تولید کننده پارچه اسپان باند در بازار داخلی کشور عبارتند از:

  • یزد
  • اصفهان
  • تهران
  • کلاردشت
  • مشهد
  • تبریز
  • ملایر
  • همدان

این شهر ها به چند دلیل در زمره معروف ترین تولیدی های اسپان باند ایران قرار گرفته اند:

  1. استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز که مطابق با استاندارد های جهانی کار می کنند.
  2. به کارگیری مواد اولیه مرغوب و باکیفیت که برخی تولید داخل کشور است و برخی از دیگر کشور ها وارد می شود.
  3. کمک گرفتن از پرسنل آشنا با خط تولید که تاثیر بسیاری بر روند تولید پارچه اسپان باند خواهند داشت.
  4. در نظر گرفتن قیمت فروش مناسب برای محصولات در بازار فروش که سبب جلب نظر مشتریان شده است و این قیمت ها در مقایسه با کیفیت بسیار مناسب است.

خیلی ها بر این تصورند که پارچه اسپان باند تنها یک نوع دارد. در صورتیکه اینطور نیست و وجوه تمایز میان انواع پارچه اسپان باند به شرح ذیل است:

  • عرض پارچه
  • نوع مواد اولیه پارچه
  • گرماژ یا وزن پارچه
  • رنگبندی پارچه
  • طول طاقه پارچه

بد نیست بدانید که مواد اولیه مورد نیاز در خط تولید پارچه اسپان باند، پلی استر، ویسکوز و پنبه می باشد. این مواد با درصد های مختلفی ترکیب شده و پارچه های اسپان باند با ویژگی های مختلف را به وجود آورده اند.
ناگفته نماند که مشتریان می توانند این پارچه را سفارشی سازی کرده و درخواست دهند تا چه مقدار از الیاف پنبه ای و چه مقدار از الیاف غیر طبیعی در خط تولید اسپان باند به کار گرفته شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

بهترین کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان کدام است؟

همانطور که در بخش گذشته گفته شد، اصفهان یکی از مبدا های تولید پارچه اسپان باند به حساب می آید. در این کارخانه، پروسه تولید و آماده سازی پارچه اسپان باند به شکل زیر پیش می رود:

  1. مواد اولیه جامد وارد دستگاه اکسترودر می شوند.
  2. در این دستگاه، مواد اولیه ذوب می گردند.
  3. مواد ذوب شده از طریق فشار اکسترودر، وارد سوزن های دستگاه شده و به صورت الیاف رشته رشته خارج می شوند.
  4. این رشته های الیاف فیلامنتی به بخشی منتقل شده تا خشک و خنک شوند.
  5. رشته های خنک شده مدام تحت کشش قرار می گیرند تا ورق های اسپان باند به وجود آید.

از بازگو کردن اتفاقاتی که در خط تولید اسپان باند می افتد، متوجه شدید که این پارچه در مقایسه با منسوجات دیگر از تار و پود تشکیل نشده و دستگاه بافندگی در کارخانه تولیدی آن کاربردی نخواهد داشت.
بی شک در حال حاضر خواهید فهمید که دلیل نام گذاری پارچه اسپان باند چیست و به چه دلیل با عنوان پارچه بی بافت، پارچه سوزنی، پارچه نبافته و … از آن یاد می شود.

بهترین کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان به خاطر کیفیت خوب محصولات، قیمت مناسب، تنوع تولید و … در بازار مطرح شده است. مثلاً در این تولیدی، پارچه اسپان باند در وزن و یا گرماژ های مختلفی بین ۱۶ تا ۲۰۰ گرم بر متر مربع تولید می شود.
همانند دیگر پارچه ها، عرض های مختلفی از پارچه اسپان باند روانه بازار فروش می گردد که رایج ترین عرض ها برای این نوع پارچه برابر است با ۱۰۰ سانتی متر، ۱۲۰ سانتی متر و ۱۶۰ سانتی متر.
تنوع رنگ اسپان باند تولیدی در کارخانه پارچه اسپان باند، آنقدر زیاد است که نیاز و انتظار تمامی مشتریان در سطح کشور را برآورده می سازد. به عنوان مثال، پارچه اسپان باند بیمارستانی که در رنگ های روشن به بازار عرضه می گردد، توسط این کارخانه تولیدی با بهترین کیفیت آماده سازی می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را بشناسید

در اواخر بخش گذشته از پارچه اسپان باند بیمارستانی صحبت شد. بله این پارچه در زمره پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی قرار گرفته و از ویژگی و خصوصیات جالبی برخوردار است.
از آنجایی که رعایت بهداشت در بیمارستان ها و مراکز درمانی یکی از اصلی ترین اولویت هاست، پس استفاده از پارچه های یکبار مصرف بسیار عاقلانه می باشد. چون دیگر نگرانی برای شستشوی مجدد وجود نداشته و هزینه گزافی صرف ضد عفونی پارچه ها نمی شود.
شاید از دیدگاه اول خرید پارچه اسپان باند و استفاده از آن در مراکز درمانی بسیار هزینه بر باشد، اما اینطور نیست و در مقایسه با پارچه های معمولی که نیاز به شستشو، اتو زدن، ضد عفونی کردن و … دارند، هزینه ای را شامل نمی شود.
یکی از دلایلی هم که بیمارستان ها، درمانگاه ها و دیگر مراکز درمانی به پارچه های اسپان باند روی آورده اند، همین قیمت مناسب این پارچه می باشد.
در رابطه با مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی می توان چنین گفت:

  • این پارچه ها از زیر دست نرم و لطیفی برخوردار هستند.
  • پارچه های اسپان باند بیمارستانی اصلاً بدن نما نیستند.
  • گرماژ پارچه های بیمارستانی بین ۲۰ تا ۶۰ گرم است که به صورت مضرب ۵ بالا می رود.
  • رنگ پارچه های اسپان باند ثابت است.
  • پارچه های بیمارستانی اسپان باند سبک و راحت می باشد.
  • اغلب پارچه های اسپان باند مصرفی در بیمارستان ها دارای عرض ۱۲۰ و ۱۶۰ می باشند.

رنگ هایی که اغلب به عنوان پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد را همه می شناسید. اما به منظور تکمیل اطلاعات پیرامون این نوع پارچه، در زیر به رنگ های رایج اشاره کرده ایم:

  • صورتی
  • سبز
  • سفید
  • آبی
  • گلبهی
  • زرد یا لیمویی و …

شاید فکر کنید که این پارچه ها تنها در دوخت و دوز پوشیدنی های بیمارستانی کاربرد دارند. در صورتیکه اینطور نیست و از موارد کاربرد آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  1. در زمینه کشاورزی به منظور جلوگیری از آفت گیاهان
  2. در زمینه اتومبیل سازی برای تولید برخی از قطعات
  3. در زمینه راه و ساختمان به منظور ساخت دیوار های کاذب
  4. در زمینه بسته بندی به منظور تولید کاور و بگ های تبلیغاتی
  5. در زمینه آرایشی بهداشتی برای تولید رویه های نوار بهداشتی و …
اگر به سایت های مختلف برای کسب اطلاعات بیشتر سر بزنید، بی شک اطلاعات بیشتری هم به دست خواهید آورد. اما سعی کنید سایت های معتبر در فضای مجازی را برای کسب اطلاعات و آگاهی ها انتخاب کنید تا از صحت آن ها مطمئن باشید.

کارخانه پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند نبافته در بازار

پارچه اسپان باند نبافته در بازار، از قیمت های متفاوتی برخوردار است که این تفاوت قیمت ها به خاطر وجه تمایزی است که میان انواع پارچه اسپان باند وجود دارد.
عوامل زیر همگی از مواردی هستند که تاثیرشان بر قیمت پارچه اسپان باند غیر قابل چشم پوشی می باشد و هر کدام به نوعی بر قیمت خرید فروش پارچه اسپان باند در بازار تاثیر می گذارند:

  1. درصد مواد اولیه کاربردی در تولید پارچه اسپان باند
  2. رنگ و طرح پارچه اسپان باند
  3. عرض پارچه و طول طاقه و رول پارچه اسپان باند
  4. نوع بسته بندی پارچه اسپان باند به منظور عرضه در بازار
  5. برند و کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند
  6. کشور سازنده پارچه های اسپان باند

به عنوان مثال، اگر درصد الیاف پنبه ای به کار رفته شده در تولید پارچه اسپان باند بیشتر از الیاف مصنوعی باشد، بی شک قیمت آن در بازار پارچه اسپان باند هم بیشتر خواهد بود. زیرا این درصد بالا نشان از برتری کیفیت است و بالا بودن سطح کیفیت هم که سبب افزایش قیمت خرید فروش در بازار خواهد شد.
جدای از این مسائل، خرید فروش عمده یا جزئی هم بر قیمت پارچه اسپان باند نبافته اثر دارد. برای همین است که مراکز درمانی و بیمارستان های مصرف کننده این پارچه، کارخانه های اتومبیل سازی، افرادی که در صنعت کشاورزی فعالیت دارند و دیگر مصرف کنندگان این پارچه، عمده آن را خریدار هستند.
به بیان ساده تر، اگر پارچه اسپان باند در بازار خرده فروشی به ازای هر متر با قیمت ۱۰۰۰ تومان به فروش برسد، با خرید عمده می توان این قیمت را حتی به ۸۰۰ تومان هم رسانید.
جدای از این مسائل، انتخاب درست مرکز خرید هم تاثیر بسیاری بر قیمت نهایی پارچه اسپان باند خواهد داشت. در کل، مراکز فروش به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. آن مراکزی که فروشنده بی واسطه هستند.
  2. آن مراکزی که فروشنده واسطه محسوب می شوند.

مسلماً متوجه هستید که اگر مرکز فروش بی واسطه و کارخانه تولیدی را برای خرید انتخاب کنید، محصول با قیمت دست اول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما مراکز فروش واسطه ای چون رابط میان خریدار و فروشنده بوده و برای خود هم سود فروش در نظر می گیرند، محصول را گرانتر از درب کارخانه عرضه می دارند.
پیشنهاد می شود قبل از خرید، از مراکز فروش واسطه ای و غیر واسطه ای درخواست لیست قیمت کنید که بتوانید خرید پارچه اسپان باند را در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن انجام دهید.

کارخانه پارچه اسپان باند

خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

چگونگی خرید پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی با کیفیت قابل قبول و قیمت ارزان، شاید برای خیلی از شما مسئله مهمی باشد. اما چون با پیشرفت تکنولوژی، این روز ها شیوه های خرید متعددی پیش روی خریداران قرار گرفته، دیگر نگرانی بابت این موضوع بی معنا می شود.
چه مرکز فروش واسطه ای را برای خرید پارچه اسپان باند انتخاب کنید و چه خرید مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند را برای خرید گزینش نمایید، به دو شیوه می توانید ثبت سفارش نمایید:

  • حضوری
  • غیر حضوری

بله درست است. جدای از شیوه حضوری که همیشه برای خرید محصولات مختلف از جمله پارچه مرسوم بوده، روش غیر حضوری هم با صرف هزینه کم و زمان حداقل برای شما فراهم شده است.
در واقع شاید از دید شما خرید حضوری بهتر بوده و امکان لمس و مشاهده مستقیم پارچه را برایتان فراهم می کرده است. اما در این بین، هزینه زیادی صرف رفت و آمد ها شده و زمان زیادی از فرد خریدار سلب خواهد شد.
برای همین، خرید غیر حضوری (اینترنتی و یا تلفنی) برای خریداران مقدور شده تا:

  1. هزینه زیادی را صرف رفت و آمد نکنند.
  2. زمان زیادی از آن ها گرفته نشود.
  3. راحت تر و در بازه زمانی بیشتری امکان ثبت سفارش داشته باشند.
  4. بتوانند با خیال راحت از مشاوره فروش رایگان بهره مند شوند.
  5. با صبر به دیدن مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف پارچه اسپان باند بپردازند.
  6. گاهاً با کمترین هزینه و یا به صورت رایگان، محصول را درب محل دریافت نمایند و …

اگر تا به امروز به شیوه حضوری خرید می کردید، حال بد نیست برای یکبار هم که شده خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی یکبار مصرف را از طریق سایت های معتبر و قابل اعتماد انجام دهید.
سایت هایی که تحت نظر کارخانه های تولیدی فعالیت می کنند، پارچه هایی زیر قیمت بازار، ارزان و باکیفیت را عرضه می دارند. پس برای خرید بدون دردسر و نگرانی، این سایت ها گزینه های مناسب تری هستند.

هم اکنون می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و با کاهش هزینه های رفت و آمدی خود، خریدی زیر قیمت بازار را از طریق همین مجموعه، به انجام رسانیده و آن را به دیگر مشتریان و دوستان خود معرفی نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

کانال تلگرام اینستاگرام