فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز پخش پارچه از کارخانه اسپان باند حریر بافت امیر

مرکز پخش پارچه از کارخانه اسپان باند حریر بافت امیر

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر محصولات با کیفیت بالا و مطرح تولید می کند. در این مرکز پخش می توانید تنوع بالایی از محصولات کارخانه اسپان باند حریر بافت امیر را با قیمت مناسب پیدا کنید.

پارچه اسپان باند سوزنی چیست؟

پارچه اسپان باند سوزنی که در واقع همان پارچه های اسپان باند یکبار مصرف می باشد که در بازار به نامهای متنوعی مانند: پارچه بی بافت، پارچه نبافته یا لایه سوزنی مشهور هستند.
این پارچه ها بدون هیچ گونه تار و پودی از الیاف فیلامنت با کمک فشار و پرس تولید می شوند.
پارچه های اسپان باند را توسط پلیمر های مختلف که از پالایشگاه ها به دست می آیند با کمک دستگاه های پیشرفته و به روز تولید می کنند و با تغییر هر پلیمر ممکن است پارچه اسپان باند نیز ویژگی های خاصی داشته باشد.
در اینجا به بررسی پلیمرهای مورد استفاده در تولید پارچه ‌های اسپان باند سوزنی می پردازیم که عبارتند از:

  • پلیمر پلی استر: در بین انواع پلیمر های مورد استفاده برای تولید این پارچه پلی استر جزء گرانترین آنها می باشد زیرا این پلیمرها قابل بازیافت نیستند، پارچه های تولید شده توسط این پلیمرها از استحکام کششی و پایداری بالاتری نسبت به دیگر پارچه ها برخوردار است.
  • پلیمر پلی اتیلن: این پلیمر جزء پلیمر های سنتی و اولیه در روند تولید پارچه های اسپان باند است که در حال حاضر به دلیل تکنولوژی های بیشتر خصوصیات پارچه های تولیدی بسیار بهتر شده است.
  • پلیمر پلی پروپیلن: از این پلیمر برای تولید پارچه های اسپان باند به صورت قابل توجه استفاده می شود، زیرا خواص این پلیمر بسیار خوب است و به دلیل امکان بازیافت چندین باره ضایعات صرفه اقتصادی بیشتری دارد.
  • پلیمر پلی اورتان: جزء پلیمرهایی است که در سالهای اخیر از آن برای تولید پارچه های اسپان استفاده می کنند، در برخی از موارد استحکام این پارچه‌ها به قدری بالا است که از آن می توان برای مصارف پوشاک و کاربردهای مختلف دیگر استفاده کرد.
  • پلیمر ریون: در بین پلیمر های متنوع پلیمر ریون با استفاده از روش های اسپکینگ پارچه های اسپان را تولید می کند که مهم ترین خصوصیت این پارچه ها نرمی و لطافت بیش از حد آنها می باشد و همچنین این پارچه ها از خاصیت کشسانی خوبی برخوردار هستند.
امکان رنگ پذیری و چاپ پذیری پارچه های اسپان باند بسیار بالا است و به دو صورت چاپ سیلک و فلسکو می توان بر روی این پارچه ها چاپ را انجام داد. چاپ فلسکو به نسبت سیلک سریع تر و کم هزینه تر می باشد و در مواردی که حجم عمده‌ ای از این پارچه ها قرار است چاپ شوند توصیه می شود که از چاپ فلسکو استفاده کرد. اما چاپ سیلک از کیفیت رنگ بالاتری برخوردار است و برای استفاده در متراژهای پایین صرفه اقتصادی دارد.

کارخانه پارچه اسپان باند

قابلیت ها و ویژگی های یک پارچه اسپان باند خوب

ویژگی ها و قابلیت های پارچه های اسپان باند به قدری زیاد است که از آن در تولید چای کیسه ای و تا صنایع نظامی استفاده می کنند.
به طور حتم در حال حاضر حذف این پارچه از زندگی روزمره مردم امکان پذیر نمی باشد زیرا در بخشهای مختلف صنایع از این پارچه استفاده های فراوانی می شود.
پارچه های اسپان باند دارای قابلیتها و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که برخی از این قابلیتها عبارتند از:

  1. پارچه اسپان باند را به دو شکل آب گریز و آب دوست که آنها را به نام‌ پارچه‌ های هیدروفیل و واترپروف می نامند تولید می ‌کنند.
  2. به دلیل نحوه بافت خاص این پارچه ها دارای لطافت و نرمی ویژه می باشند.
  3. پارچه های اسپان باند را می توان به صورت صد در صد آنتی باکتریال تولید کرد که به راحتی در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی‌ شود.
  5. امکان چاپ و رنگ پذیری بالایی دارد به همین جهت در مصارف تبلیغاتی استفاده از این پارچه ها بسیار زیاد است.
  6. این پارچه در تنوع رنگی بسیار زیادی تولید می شود و هم به صورت خود رنگ و هم پس از تولید می‌ توان آن را رنگ کرد.
  7. امکان تولید این پارچه در چند لایه مختلف موجب تنوع مصرف این محصول است.
  8. مهمترین قابلیت و ویژگی پارچه اسپان که موجب فراگیر شدن آن در صنایع مختلف شده است قابلیت بازیافت آن می باشد زیرا پس از پایان استفاده به راحتی این مدل پارچه ها می توانند به چرخه تولید برگردند.

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

در حال حاضر کارخانجات زیادی مشغول تولید پارچه های اسپان باند می باشند که محصولات تولیدی آنها در بازار با یکدیگر رقابت می کنند.
کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر یکی از کارخانجات مطرح در زمینه تولید پارچه های سوزنی و یکبار مصرف می باشند
کارخانه اسپان باند حریر بافت امیر تلاش می کند تا این پارچه ها را به صورت چند لایه نیز تولید کند و با قرار دادن لایه ملت بلون در بین لایه ها قدرت و نفوذ ناپذیری پارچه را بالا می برد.
پارچه ملت بلون نیز جز پارچه های نبافته ازست که ظرافت بیشتری دارد و قرار گرفتن آن در بین لایه های اسپان موجب استقامت و مقاومت بیشتر این پارچه در برابر نفوذ مایعات، ویروس و میکروب می شود.
محصولات تولید شده در این شرکت دامنه گسترده‌ ای دارند و از پارچه های تولیدی آن در صنایع مختلفی مانند: خودروسازی، کشاورزی، راه و ساختمان و همچنین بخشهای پزشکی استفاده می کنند
مدیران این شرکت تلاش می کنند تا هر ساله خدمات و محصولات خود را بیشتر کرده و با بالا بردن سطح کیفیت خدمات خود قسمت بیشتری از بازار را به سمت خود جلب کنند و مشتریان ثابت برای خود ایجاد نمایند.
این کارخانه معتبر تلاش می کند تا با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته و همچنین به کارگیری مهندسین و متخصصین با تجربه و فعال منسوجات تولیدی خود را با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کند.

چرا پارچه اسپان باند حریر بافت امیر بخرم؟

از کاربرد و موارد مصرف متعدد پارچه های اسپان باند در زندگی روزمره افراد و همچنین در صنایع مختلف نمی توان چشم پوشی کرد.
در بین برندهای معروف و مطرح موجود در بازار پارچه اسپان باند حریر بافت امیر جز پارچه های زبان زد و با کیفیت می باشد که با یک بار استفاده به طور حتم مشتری دائم این منسوجات می شوید.
اگر شما هم به دنبال تهیه پارچه های اسپان باند به صورت عمده هستید به طور قطع این سوال برایتان به وجود می‌ آید که چرا پارچه اسپان باند حریر بافت امیر بخرم؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت که روند تولید پارچه های اسپان باند در کارخانجات مختلف تقریباً یکسان و مشابه می باشد.
تنها تفاوتی که ممکن است در بین پارچه های کارخانه های مختلف وجود داشته باشد در تهیه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می باشد.
انتخاب پلیمر با کیفیت بالاتر موجب ایجاد الیاف رشته‌ای فیلامنت با کیفیت و در نتیجه تولید پارچه اسپان با کیفیت بالا و مناسب تر می شود.
همچنین برای اسپان های رنگی نیز انتخاب یک رنگ درجه یک تاثیر زیادی در کیفیت پارچه های اسپان می ‌گذارد.
کارخانه تولید اسپان باند حریر بافت امیر تلاش می کند تا تمامی مواد اولیه در کارخانه را از بهترین و با کیفیت ترین آنها تهیه کنند.
همچنین با استفاده از افراد متخصص و باتجربه در روند تولید این پارچه ها نظارت کافی را دارد.
معمولاً در طولهای زیاد از پارچه های اسپان باند حریر بافت امیر هیچ گونه تضاد رنگی و اختلالی وجود ندارد و کاملاً یکدست می باشند و این نکته جز عوامل مهمی است که تولیدی ها به آن اهمیت می دهند.

کارخانه پارچه اسپان باند

نکات مهم قبل از خرید تناژ بالا از پارچه های یکبار مصرف

در حال حاضر استفاده از پارچه های یکبار مصرف بسیار زیاد شده است و در صنایع مختلف به صورت گسترده از این پارچه استفاده می شود.
برای تولیدی هایی که از این پارچه ها استفاده می کنند بهتر است تا این محصول را به صورت تناژهای بالا خریداری کنند زیرا خرید به صورت عمده صرفه اقتصادی بیشتری برای تولیدی ها دارد.
در خرید به صورت تناژ بالا باید به برخی از نکات و عوامل مهم دقت کرد تا در پایان از خرید خود کاملاً راضی باشید و خرید موجب سود بیشتر شود و نه این که ایجاد نگرانی و ضرر برای تولید کننده کند.
نکات مهم قبل از خرید تناژ بالا از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند عبارتند از:

  • رنگ پارچه اسپان باند: در خرید به صورت عمده دقت کافی به رنگ پارچه اسپان در طول طاقه اهمیت بالایی دارد که این رنگ به صورت یکسان در تمامی طول طاقه وجود داشته باشد برای این منظور چندین طاقه را به صورت تصادفی باز می‌ کنند و کیفیت رنگ آن را بررسی می نمایند.
    وزن یا گرماژ پارچه: وزن یا گرماژ پارچه مشخص کننده ضخامت پارچه در طول یک متر مربع می باشد که در خرید به صورت عمده دقت به یکسان بودن ضخامت پارچه در تمام متراژ آن اهمیت زیادی دارد.
  • عرض پارچه: در خرید به صورت عمده باید به عرض پارچه های اسپان دقت زیادی کرد زیرا هر عرض مناسب برای کارکرد خاصی می باشد در صورتی که عرض پارچه اسپان کمتر یا زیادتر از حد معمول انتخاب شود ممکن است برای تولیدی ها هزینه های اضافی ایجاد کند.
  • طول طاقه: پارچه های اسپان متناسب با گرماژ آن رول می کنند و طول این پارچه ها کاملا مشخص نمی باشد اما معمولاً این پارچه ها را به وزن ۴۰ کیلوگرم روانه بازار می نمایند.
  • نوع پارچه: این پارچه در دو نوع هیدروفیل و واترپروف تولید می‌ شود که انتخاب نوع مناسب مطابق با کارکردی که از پارچه انتظار دارید می تواند صرفه اقتصادی خوبی به دنبال داشته باشد.

پارچه ساده یا طرح دار باید با توجه به نیاز خود این پارچه ها را در رنگهای مختلف یا سفید و همچنین به صورت طرح دار انتخاب کرد به عنوان مثال اگر برای کارهای تبلیغاتی به این پارچه نیاز دارید باید حتماً آن را به صورت ساده تهیه کنید.
حجم خرید قبل از اقدام به خرید نهایی میزان مصرف خود را کاملاً بررسی کرده و به طور کامل این پارچه ها را یک جا تهیه کنید زیرا خرید در چندین مرحله ممکن است که موجب تفاوت های رنگی در این پارچه ها شود.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در دوران کرونا

در دوران ویروس کرونا بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشترین مکانهای در معرض خطر هستند که باید به طور کامل این مراکز مورد ضدعفونی و شستشو قرار بگیرند.
در بین منسوجات متنوعی که در بیمارستانها ‌به کار می رود پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در دوران کرونا جزء مناسبترین گزینه ها می باشند.
برای جلوگیری از انتشار بیماری از فردی به فرد دیگر بهتر است تا تمامی البسه و منسوجات مختلف دیگر بیمارستانها از پارچه های یکبار مصرف انتخاب شوند تا پس از پایان استفاده به راحتی دور انداخته شوند.
بیشترین منسوجاتی که در این دوران مورد استفاده قرار گرفته از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی است که از این پارچه ها بیشتر برای تولید ماسک و لباس بیمار استفاده می کنند.
با شیوع ویروس کرونا به یکباره مصرف ماسک در بین افراد مختلف جامعه افزایش پیدا کرده استفاده زیاد از ماسک موجب شد تا کارخانجات به صورت شبانه‌ روزی اقدام به تولید پارچه های مناسب برای ماسک نمایند.
کارخانجات مختلف تولید پارچه های اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی با زیاد کردن خط تولید خود در این دوران به کشور کمک کردند تا به راحتی از این بحران نیز عبور کند.

کارخانه پارچه اسپان باند

مزایای خرید پارچه اسپان باند از شرکت پارادا پارچه

تمامی افرادی که به پارچه اسپان باند به صورت عمده نیاز دارند دچار این دغدغه و چالش می شوند که پارچه های اسپان باند را از کجا تهیه کنند؟
چگونه از قیمت عرضه این محصولات اطلاع پیدا نمایند؟
در پاسخ به این سوالات و برخی از سوالات دیگر باید گفت که بهترین راه برای خرید پارچه و اطمینان از قیمت این محصول مراجعه به نمایندگی ‌های معتبر پخش محصولات می باشد.
شرکت پارادا پارچه جزء شرکتهای معتبر است که در زمینه عرضه پارچه های اسپان باند فعالیت می کنند.
اگر به دنبال تهیه پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید همین حالا می توانید با ثبت سفارش خود در این شرکت از تمامی مزایای مختلفی که برای خریداران در نظر گرفته است بهره مند شوید.
مزایای کلی خرید پارچه اسپان باند در شرکت پرادا پارچه بدین صورت است که:

  • ارتباط مستقیم این شرکت با کارخانجات تولیدی این منسوجات امکان عرضه تنوع بالای محصول را به وجود آورده است.
  • تهیه مستقیم و بدون واسطه محصولات از کارخانه پارچه اسپان باند موجب می شود تا این محصولات با حذف واسطه ها و قیمت مناسبتری عرضه شود.
  • این شرکت به صورت حضوری اینترنتی و تلفنی محصولات خود را عرضه می کند که می توانید هر کدام از این روشهای عرضه را انتخاب کنید.
  • امکان پرداخت هزینه منسوجات خریداری شده در امن ترین حالت ممکن با استفاده از درگاه های ایمن بانکی موجب اطمینان خاطر خریدار می شود.
  • ارسال پارچه های خریداری شده در بسته بندیهای کاملا مقاوم و بهداشتی برای جلوگیری از نفوذ هر گونه آلودگی ها به درون پارچه ها جزء ویژگی های منحصر به فرد این شرکت می باشد.
  • امکان ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن و هر نقطه‌ای که مورد نظر خریدار باشد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

پایین ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کارخانه های تولیدی، مراکز فروش بی واسطه و راه …

کانال تلگرام اینستاگرام