فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه لباس بیمارستانی / بهترین پارچه لباس بیمارستانی + لیست قیمت روز

بهترین پارچه لباس بیمارستانی + لیست قیمت روز

بهترین پارچه لباس بیمارستانی، پارچه ای است که از یک سری ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد برخوردار باشد و منظور از این ویژگی ها و خصوصیات آن دسته ای است که سبب شده تا این نوع پارچه ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. در مراکز درمانی و بهداشتی و علی الخصوص بیمارستان ها به دلیل ارتباط داشتن با انواع بیماری و آلودگی نیاز است تا از یک سری پارچه های با ویژگی های مخصوص استفاده کرد تا اولا از لحاظ ایمنی و ضد میکروب بودن به کار بیاید و ثانیا از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه باشد زیرا در بسیاری از بیمارستان های دولتی که از نظر مالی دچار مشکل هستند، خرید کالاهای اساسی بیمارستان باید با دقت و توجه لازم انجام گیرد که متحمل خسارات جبران ناپذیر نشوند. خرید پارچه لباس بیمارستانی یکی از آن مواردی است که باید در خرید و انتخاب آن دقت لازم را به عمل آورد.
در بیمارستان ها برای پارچه لباس بیمارستانی از انواع پارچه ها مانند پارچه تترون و پارچه اسپان باند استفاده می کنند این پارچه ها به دلیل داشتن یک سری ویژگی های خاص و منحصربفرد نسبت به سایر پارچه ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشترین کاربرد را دارا می باشند. متاسفانه امروزه به دلیل تقاضای بالای این نوع پارچه از سوی مراکز درمانی و بهداشتی موجب شده تا این نوع پارچه ها در بازارهای داخلی و خارجی با برند های مختلف و تقلبی و کیفیت پایین عرضه شوند ودر این میان افراد سودجو و منفعت طلب بیشترین بهره و سود را می برند پس برای جلوگیری از بروز این کونه موارد بهتر است تا با برخی از ویژگی ها و خصوصیات مهم این گونه از پارچه لباس های بیمارستانی آشنا شوید تا در خرید و انتخاب این کالای مهم و اساسی دچار اشتباه نگردید.
در این مقاله سعی داریم تا شما عزیزان را با انواع پارچه لباس بیمارستانی و خصوصیات و کاربردهای این نوع پارچه ها بیشتر آشنا کنیم در ضمن اگر شما از خریداران انواع پارچه لباس بیمارستانی هستید، می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش این نوع از پارچه لباس های بیمارستانی در سراسر کشور مراجعه نمایید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پارچه لباس های مدنظر، نسبت به ثبت سفارش مطمئن و با کیفیت خود اقدام نمایید همچنین می توانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا از خصوصیات و ویژگی های بهترین پارچه لباس بیمارستانی مطلع شوید.

انواع پارچه لباس بیمارستانی

در گذشته به دلیل کمبود امکانات و عدم پیشرفت علم و تکنولوژی، پارچه هایی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گرفت از کیفیت و مرغوبیت مناسبی برخوردار نبودند اما امروزه با پیشرفت علم و همین طور به وجود آمدن ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و قوی در صنعت این امکان را می دهد تا محصولات و کالاهای تولید شده نسبت به قبل از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار باشد که در این میان می توان به تولید انواع پارچه های مورد استفاده در بیمارستان ها اشاره کرد که در حال حاضر بیشتر کارخانه های تولیدی پارچه برای بیمارستان ها و مراکز درمانی در رقابت شدید بر سر کیفیت بالاتر هستند و هرچه کیفیت بهتر باشد به طبع تقاضا از آن برند بیشتر خواهد بود.
همچنین باید این نکته را در نظر داشت که در میان این همه پارچه های تولید شده در کارخانجات نساجی، چرا یک سری از آن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟ علت تقاضا و انتخاب گونه ای از پارچه ها نسبت به دیگر پارچه در چیست؟ جواب بسیار ساده است دلیل این انتخاب به یک سری عوامل و فاکتورهای مهم و حائض اهمیت باز می گردد که باعث شده تا این نوع از پارچه ها در حجم های بالایی مورد استفاده قرار گیرند از جمله این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد حساسیت بودن پارچه لباس ها: بهترین نوع پارچه برای مصارف بیمارستانی آن است که موجب حساسیت در افراد و به خصوص بیماران نگردد و با انواع پوست ها قابلیت سازگاری داشته باشد.
  • بدن نما نباشد و بیمار در آن احساس راحتی و سبکی نماید.
  • باکیفیت و مقاوم بوده و سریعا دچار پوسیدگی و یا ساییدگی نشود.
  • از لحاظ رنگ بندی شاد باشد و همچنین از دوخت شیکی برخوردار باشد.

موارد بالا تنها بخشی از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب و خرید پارچه های بیمارستانی می باشد. به طور کلی پارچه های بیمارستانی برای مصارف مختلفی تهیه می شوند که از آن جمله می توان به لباس فرم بیماران، یونیفرم پرسنل اعم از پزشکان، پرستاران و حراست، ملحفه و روتختی، لباس گان و شان و همچنین مصارف موجود در اتاق عمل اشاره کرد. انواع پارچه های مورد استفاده در بیمارستان ها عبارتند از:

  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه
  • پارچه تترون
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه فلامنت- فلامنت
  • پارچه فلامنت- پنبه
  • پارچه برزنت بیمارستانی
  • پارچه اس ام اس(sms)
  • پارچه ویسکوز- ویسکوز ساده و طرح دار

 

بهترین پارچه لباس بیمارستانی

 

مشخصات کیفی پارچه های بیمارستانی چیست؟

بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی از جمله مراکزی هستند که باید عاری از هرگونه میکروب وآلودگی باشد و مرتبا باید در حال شست و شو و ضدعفونی کردن باشند و باید این امر به خوبی مدیریت شود و غفلت از این موضوع مهم ممکن است عواقب خطرناکی به دنبال داشته باشد. این امر سبب شده است تا پارچه های بیمارستانی به عنوان یکی از کالاهای پر مصرف در بیمارستان ها به شدت مورد توجه قرار بگیرد و برای استفاده از آن ها، انواعی را انتخاب نماییم که یا به صورت یک بار مصرف باشند و یا به نوعی باشند که جنس آن ها مقاوم بوده و در برابر شست و شو و ضدعفونی کردن به صورت مرتب دچار پارگی و یا ساییدگی نشود.
به همین منظور در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی از پارچه های استفاده می شود که در برابر انواع مواد ضدعفونی کننده و شوینده به خصوص آب ژاول، مقاوم باشد تا هم کیفیت بافت تغییری نکند و هم خللی در رنگ پارچه ایجاد نگردد و به صورت کلی پارچه ثبات خود را حفظ نماید. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از کارخانه های تولید نساجی در کشور و همچنین خارج از کشور در تولید پارچه های مقاوم در برابر شست و شو و مواد ضدعفونی کننده بیشترین دقت لازم را به کار بگیرند تا بتوانند محصولات خود را در حجم های بالاتری به فروش برسانند.
مورد بعدی در خصوص مشخصات کیفی پارچه می توان به کیفیت و لطافت و گرماژ پارچه اشاره نمود. در خصوص بافت پارچه های بیمارستانی باید گفت که این نوع از پارچه ها به دلیل تماس داشتن به صورت مستقیم با پوست افراد باید از مرغوب ترین الیافت بهداشتی استفاده شود تا ضد حساسیت بوده و با هر نوع پوستی سازگار باشد. این نوع از پارچه ها که برای لباس بیماران استفاده می شود باید وزن سبکی داشته باشند تا بیماران و به خصوص سالمندان در آن احساس راحتی نمایند و منظور از سبک بودن وزن پارچه این نیست که پارچه و لباس نازک و بدن نما باشد بلکه باید در گرماژهای استاندارد تعیین شده تولید گردند.
به طور کلی در خصوص گرماژ و یا همان وزن پارچه می توان گفت که هر نوع پارچه در یک یا چندین عرض تولید می شود. برای اندازه گیری وزن پارچه و یا گرماژ پارچه یک متر از طول پارچه را در عرض آن محاسبه می کنند به عنوان مثال وقتی گفته می شود که وزن پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر ۱۷۰ گرم است یعنی پارچه تترونی به ابعاد یک متر در یک متر و نیم، این وزن را دارا می باشد. گرماژ پارچه به تراکم بافت پارچه مرتبط است و هر چه وزن پارچه بالاتر باشد، نشان دهنده تراکم بافت بیشتر آن است.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

لباس های بیمارستانی به دلیل استفاده بیماران، پزشکان، پرستاران، افراد خدماتی و همچنین حراست بیمارستان از این گونه پارچه ها باید به گونه ای باشد تا بهترین و مرغوب ترین کیفیت را داشته و در برابر مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده مقاوم بوده و ضد آب نیز باشد پس برای انتخاب و خرید پارچه های بیمارستانی باید تمامی نکات گفته شده را مدنظر قرار داده تا متحمل ضرر و زیان های بعدی نشوید. یکی از آن پارچه هایی که از تمامی این ویژگی ها برخوردار می باشد پارچه تترون است. منظور از پارچه تترون بیمارستانی این است که به دلیل مصرف بالای بیمارستان ها از پارچه تترون، کارخانه های تولید کننده و همین طور مشتریان و خریداران این نوع پارچه به تترون هایی که با طیف رنگ بیمارستانی تولید و عرضه می گردند، اصطلاحا پارچه تترون بیمارستانی می گویند.
از تفاوت های اصلی پارچه تترون معمولی با پارچه تترون بیمارستانی می توان به قیمت ارزان تر، رنگ بندی روشن و گرماژ پارچه اشاره کرد. در میان انواع پارچه های تولید شده و به کار گرفته شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی مناسب ترین و به صرفه ترین پارچه برای لباس بیماران، پارچه تترون بیمارستانی است. از پارچه تترون رنگ سفید معمولا برای لباس پرسنل، روپوش پزشکان و پرستاران استفاده می شود. از اصلی ترین عوامل موثر در انتخاب پارچه تترون بیمارستانی برای تولید لباس های بیمارستانی می توان به فاکتورهای زیر اشاره نمود:

  • قابل شست و شو بودن
  • امکان استفاده چندین بار بعد از هر بار شست و شو و ضدعفونی کردن
  • قیمت ارزان این نوع پارچه
  • سبک بودن
  • لطافت و رنگ بندی متنوع

تمامی موارد بالا از دلایل مهم وحائض اهمیت استفاده این نوع پارچه در بیمارستان ها می باشد و در خصوص طیف رنگ بندی انواع پارچه تترون بیمارستانی می توان گفت که هر بیمارستان و مرکز درمانی با توجه به سیاست های خود، رنگ لوگو و یا آرم خود، خصوصی و یا دولتی بودن آن، سلیقه های شخصی و مدیریتی و بسیاری از موارد دیگر رنگ پارچه تترون لباس بیمارستانی مصرفی خود را انتخاب می نماید.

 

 

خرید بهترین پارچه لباس بیمارستانی

 

 

قیمت بهترین پارچه لباس بیمارستانی

 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد در بیمارستان ها از انواع مختلف پارچه استفاده می نمایند که هر کدام دارای یک سری ویژگی و خصوصیات منحصربفردی می باشد که باید ابتدا این ویژگی ها و خصوصیات آن ها را بشناسیم تا در هنگام انتخاب و خرید پارچه های بیمارستانی دچار اشتباه و ضرر و زیان نشویم. پارچه های بیمارستانی به دلیل استفاده زیاد از آن ها در مراکز درمانی و بهداشتی نسبت به سایر پارچه باید از یک سری فاکتورها و ویژگی های منحصربفردی برخوردار باشد که از آن جمله می توان به مقاوم بودن این نوع پارچه ها در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده مانند وایتکس اشاره کرد همچنین پارچه های بیمارستانی باید ضد آب بوده تا در هنگام کار و در صورت ریختن مایع بر روی لباس مجبور به تعویض و یا شست و شو نباشیم و از لحاظ ایجاد حساسیت، این گونه پارچه ها باید با هر نوع پوستی سازگار بوده و موجب حساسیت نشود و بیماران در آن احساس راحتی نمایند. تمامی این مواردی که گفته شد در قیمت نهایی پارچه لباس بیمارستانی موثر بوده و در بازار می توان این گونه پارچه ها را با قیمت های مختلفی مشاهده کرد که تفاوت قیمت این نوع پارچه ها در کیفیت و مرغوبیت آن ها می باشد.
در این مقاله سعی کردیم تا ویژگی ها و خصوصیات بهترین پارچه لباس بیمارستانی را عنوان نماییم و راه های شناخت این ویژگی ها را بیان نمودیم و گفتیم که پارچه تترون و پارچه اسپان باند و پارچه ترگال از بهترین و مناسب ترین پارچه برای لباس های بیمارستانی می باشند که برای خرید این گونه پارچه ها علاوه بر خرید از بازارهای داخلی و خارجی می توان به نمایندگی های فروش این نوع پارچه ها در سراسر کشور مراجعه کرد و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع پارچه ها نسبت به خریدی باکیفیت و ارزان قیمت تر نسبت به بازارهای داخلی و خارجی اقدام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com
کانال تلگرام اینستاگرام