فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند تناژ بالا با قیمت درب کارخانه

پارچه اسپان باند تناژ بالا با قیمت درب کارخانه

پارچه اسپان باند تناژ بالا با قیمت درب کارخانه را می توانید از طریق این مجموعه و ارتباط با بخش فروش آن به آسانی تهیه کنید، با کیفیت ترین پارچه های اسپان باند را تنها با یک تماس به دست آورید.
آیا از نحوه تولید پارچه های اسپان باند اطلاعی دارید؟ آیا با انواع ضخامت و گرماژهای این پارچه در بازار آشنا هستید؟ در مورد مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند چه می دانید؟ موارد استفاده و کاربرد های پارچه های اسپان باند را می شناسید؟
ممکن است برای شما هم این سوالات به وجود آمده باشد و یا اینکه از خود بپرسید دلایل استفاده بیش از حد از این پارچه چیست؟ در اینجا می‌ کنیم تا به این سوالات و بسیاری از سوالات دیگری که ممکن است برای هر کدام از شما به وجود بیاید پاسخ های مناسبی را ارائه دهیم.

پارچه اسپان باند تناژ بالا

اسپان باند تار و پود دارد؟

پارچه های اسپان باند، گونه‌ای از پارچه هستند که بدون هیچ گونه بافتی تولید می شوند و با در هم آمیختن الیاف در یکدیگر عملیات های اتصال خاص این پارچه ها به وجود می آیند.
در حال حاضر بیشتر از ۳۰ درصد از منسوجات تولید شده در کل جهان به شیوه بدون بافت به وجود می‌ آیند که هر روزه بر تعداد و کاربرد آنها افزوده می گردد.
رایج ترین منسوجات بی بافت در کشور ما پارچه های اسپان باند هستند که آنها را مستقیما از الیاف جدا از هم تولید می کنند، به صورتی که با کنار هم قرار دادن الیاف و استفاده از روش‌ های مختلف مانند سوزن های مخصوص، روش حرارتی و روش شیمیایی این الیاف به یکدیگر اتصال پیدا کرده و یک سطح یکدست را به وجود می آورند.
پارچه های اسپان باند یا منسوجات بی بافت که نام علمی آن ها Nonwoven fabrics است در حال حاضر کاربردهای بسیار وسیعی در جوامع مختلف و صنایع گوناگون پیدا کرده ‌اند. مهمترین کاربردهای این پارچه ها در صنعت پزشکی می باشد که شامل بخش‌ های گسترده‌ ای از منسوجات مورد استفاده در این صنعت می گردد.
همه ما می‌ دانیم که پارچه ها به صورت سنتی با کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود و در هم تنیده شدن این الیاف مطابق با نظم خاصی به وجود می‌ آیند. اما برای تولید پارچه های اسپان باند به هیچ گونه الیاف تار و پود نیاز نمی باشد بلکه این پارچه ها به صورت مستقیم از الیاف فیلامنت تولید می گردند.
الیاف فیلامنت نیز از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ‌های نفتی توسط دستگاه های خاص تولید می شوند که به دلیل وجود این الیاف و شیوه تولید آنها این پارچه ها از ویژگی‌ های بسیار خوبی برخوردار می گردند.
پس از تولید الیاف توسط دستگاه اکسترودر الیاف را تحت کشش و فشار قرار می دهند تا به صورت کاملاً یکدست و نازک در آیند و سپس با کمک دستگاه‌ های خاصی الیاف را مطابق نظم خاص یا به صورت کاملاً بدون نظم در کنار یکدیگر قرار داده و تبدیل به پارچه های اسپان باند می‌ کند.
دستگاه های تولید کننده این پارچه ها به گونه ای هستند که قابلیت تنظیم ضخامت و گرماژ این پارچه ها را به راحتی امکان پذیر کرده به همین جهت پارچه های اسپان باند در گرماژهای متنوع از ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم قابل دسترس می باشند.

پارچه اسپان باند تناژ بالا

مشخصات کیفیت خوب پارچه اسپان باند چیست؟

پارچه های اسپان باند که در گروه پارچه‌های بی بافت قرار می‌ گیرند، یعنی در روند تولید آنها هیچ گونه تار و پودی استفاده نمی‌ شود و این پارچه ها با کمک گرفتن از روش های مختلف به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.
این پارچه ها با توجه به نوع دستگاه های تولید کننده به گونه های مختلفی به وجود می‌ آیند، امکان تولید پارچه اسپان باند مقاوم در برابر رطوبت و همچنین تولید پارچه اسپان باند جاذب رطوبت به راحتی وجود دارد.
به همین سبب موارد استفاده و کاربردهای این پارچه ها بسیار گسترده تر از آن چیزی است که ممکن است در فکر شما وجود داشته باشد.
در اینجا سعی می‌ کنیم تا به برخی از مشخصات و ویژگی‌ های خوب پارچه اسپان باند اشاره کنیم از جمله:

  • پارچه های اسپان باند به دو مدل هیدروفیل و واترپروف وجود دارد به همین جهت می تواند هم به عنوان یک جاذب آب و هم به عنوان یک سد مقاوم در برابر رطوبت عمل کند.
  • این پارچه ها به گونه‌ ای تولید می ‌شوند که به هیچ عنوان برای پوست افراد ایجاد حساسیت نمی کند.
  • از انعطاف پذیری و نرمش پذیری بالایی برخوردار است و به راحتی به هر شکل و فرمی در می آید.
  • استحکام بالا و قدرت کششی بسیار خوبی دارند و همین جهت در بسیاری از کارکردهای صنعتی استفاده از این پارچه ها به آسانی صورت می پذیرد.
    به صورتی تولید می شود که به راحتی قابل تنفس می باشد.
  • در برابر اشعه uv مقاومت بالایی دارد و دچار پوسیدگی نمی گردد.
  • به صورت کاملا آنتی باکتریال تولید می شود و در حین استفاده نیاز به استریل و استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده نیست و بدون هیچ مشکلی برای افراد می توان از آن استفاده نمود.
  • نکته مهم در مورد این منسوجات این است که امکان تولید پارچه اسپان باند چند لایه به راحتی وجود دارد و به همین سبب می‌توان از این پارچه ها در مصارف خاص نیز استفاده کرد.

پارچه اسپان باند تناژ بالا

مهم ترین مصارف پارچه های اسپان باند یکبار مصرف

پارچه های اسپان باند با وجود تنوع بالا از لحاظ گرماژ و همچنین عرض جزء منسوجات پر مصرف حوزه نساجی محسوب می شود.
با توجه به ویژگی ها و کیفیت خوب پارچه های اسپان باند در می یابیم که این پارچه در صنایع مختلفی می‌ تواند بسیاری از مشکلات افراد را آسان‌ تر کند.
در اینجا به مهمترین مصارف پارچه های اسپان باند یکبار مصرف اشاره می کنیم تا با بررسی دقیق آنها در یابید که حذف آن از صنایع امکان پذیر نمی باشد زیرا هنوز پارچه‌ ای بهتر از این محصول و حتی در رده این محصولات نیز تولید نشده است.

مهمترین مصارف پارچه های اسپان باند عبارتند از:

  • صنعت پزشکی: از این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستانی و کلیه مراکز درمانی استفاده های بسیار زیادی می شود و نقش عمده این پارچه به عنوان لباس بیمار و همچنین لباس های مورد استفاده در اتاق عمل و تهیه ماسک و روکش های مختلف است.
  • در صنعت کشاورزی: به عنوان پوشش محافظتی گلخانه ها، پرورش قارچ، محافظت از یخ زدگی زمین ها در آبیاری های شبانه و بسته بندی کودهای شیمیایی و محصولات کشاورزی کاربرد دارد.
  • در صنایع تبلیغات و بسته بندی از این پارچه برای بسته بندی انواع مواد غذایی تولید ساک های خرید و بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی پوشاک، کیف و کفش و بسیاری از موارد مختلف دیگر استفاده می شود.
  • در صنعت تولید فیلتراسیون برای تولید انواع فیلترهای دستگاه های صنعتی یا خانگی مانند دستگاه نوشابه سازی، دستگاه شیردوش، دستگاه قهوه ساز، دستگاه های جاروبرقی و بسیاری از موارد دیگر می‌توان از این پارچه ها استفاده کرد.
  • در صنعت توریست و هتلداری از پارچه های اسپان باند برای تولید ساک های تبلیغاتی یا زیرانداز های مخصوص در هتل ها، تولید دمپایی های یکبار مصرف، دستمال های بهداشتی مرطوب و روکش متکا و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از مهمترین کاربرد های پارچه های اسپان باند می باشد با همین چند مورد در می یابیم این پارچه ها نقش بسیار گسترده‌ ای در بهبود صنایع مختلف ایفا می کند.

چرا پارچه اسپان باند ارزان است؟

ممکن است که برای شما سوال به وجود آمده باشد که چرا پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند و آیا از لحاظ هزینه استفاده از این پارچه ها به صرفه می باشد؟
در جواب این سوالات باید گفت که پارچه های اسپان باند و معمولاً با قیمت های بسیار مناسبی در بازار ارائه می گردند و با صرف کمترین هزینه ها می توان محصول مورد نظر خود را به راحتی تهیه کرد.
به چند دلیل عمده پارچه اسپان باند قیمت ارزان تری نسبت به دیگر منسوجات بافته شده سنتی دارد که عبارتند از:

  • پارچه اسپان باند با استفاده از تکنولوژی های جدید تولید می ‌شود و نیاز به صرف زمان و وقت زیاد برای تولید آن نمی‌باشد و در کمترین زمان می توان حجم زیادی از این پارچه‌ ها را تولید نمود.
  • مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این نوع پارچه ها به صورت بومی و در داخل کشور وجود دارد و جزء مواد بازیافتی محسوب می گردد.
  • پارچه های اسپان باند جزء پارچه هایی هستند که پس از پایان استفاده دوباره می تواند به چرخه تولید بازگردانده شود به همین جهت، هیچ گونه اسرافی در آن صورت نمی پذیرد.
  • کمک گرفتن از دستگاه های جدید امکان تولید این پارچه ها در تنوع بالا را به آسانی فراهم کرده است.

پارچه اسپان باند تناژ بالا

پرتقاضاترین عرض و گرماژ پارچه های یکبارمصرف

پارچه های اسپان باند از گروه منسوجاتی است که کاربردهای بسیار زیادی در صنعت پزشکی دارد به همین جهت از این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود.
همانطور که می دانید پارچه های اسپان باند در چندین عرض و گرماژ مختلف تولید می ‌شود، به همین جهت به راحتی می توان موارد استفاده و کاربردهای خاصی را برای این پارچه ها مشخص کرد.
در اینجا به چند نوع از پرمصرف‌ ترین عرض و گرماژهای پارچه های یکبار مصرف می پردازیم تا با مهمترین و پرتقاضا ترین این پارچه در بازار نیز آشنا شوید بدین صورت که:

پارچه های اسپان باند با گرماژ بین ۱۷ تا ۲۵ گرم که به عنوان مناسب ترین پارچه برای استفاده ملحفه و زیرانداز هستند در عرض های ۶۰ و ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر بیشترین کاربرد را دارند.

  • پارچه های اسپان باند با گرماژ بین ۲۵ تا ۳۸ گرم برای تولید ماسک با عرض ۱۶۰ سانتی متر بیشتر مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.
  • پارچه اسپان باند با گرماژ بین ۳۸ تا ۴۰ گرم که مناسب ترین پارچه برای دوخت گان و شان جراحی است و معمولاً از عرض ۱۶۰ سانتی متر استفاده می شود.
  • پارچه اسپان باند با گرماژ بین ۴۰ تا ۵۰ گرم برای دوخت لباس بیمار در بخش‌ های مختلف بیمارستانی به کار برده می ‌شود نیز بیشتر از عرض ۱۶۰ سانتی متر استفاده می کنند.
  • از گرماژهای ۵۰ تا ۶۰ گرم نیز برای دوخت انواع ساک های تبلیغاتی و همچنین ساک وسایل بیماران استفاده می شود و متناسب با اندازه ساک از عرض ۱۶۰ یا دو متر و یا ۱۰۰ سانتی متر به کار می برند.
  • پارچه اسپان باند با گرماژ ۶۰ تا ۹۰ گرم را بیشتر به عنوان پرده و روکش دستگاه های خاص متناسب با ابعاد دستگاه ها و پرده از پارچه های ۱۶۰ سانتی متر یا ۲ متر استفاده می کنند.

پارچه اسپان باند تناژ بالا و باکیفیت از کجا بخریم؟

با توجه به نوع مواد اولیه و پلیمر های مختلفی که در روند تولید پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند این پارچه ها در کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد.
با توجه به موارد استفاده و کاربرد های پارچه اسپان باند در می یابیم که اغلب مراکز تولیدی این پارچه ها را در تناژهای بالا تهیه می‌ کنند و برای آنها کیفیت جزء اصلی ترین فاکتورها در انتخاب این پارچه ها محسوب می شود.
خرید پارچه یکبار مصرف با کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب جزء دغدغه‌ های اصلی مصرف کنندگان عمده این پارچه ها محسوب می گردد.
یک توصیه مهم برای تهیه پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا این است که حتماً برای خرید محصول مورد نظر خود به دنبال مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه باشید.
در اینجا به چند گزینه مناسب برای دسترسی به مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه پارچه های استاندارد اشاره می کنیم از جمله:

  • انتخاب کارخانجات مطرح و تولید کننده پارچه های اسپان باند
  • انتخاب نمایندگی های عرضه و پخش پارچه های اسپان باند
  • انتخاب سایت های آنلاین معتبر ارائه دهنده تنوع بالای پارچه های اسپان باند
  • دسترسی به مرکز پخش و بنکداری های موجود در بازارهای بزرگ

لیست قیمت روز پارچه اسپان باند در رنگبندی متنوع

یکی از مهمترین دغدغه هایی که خریداران عمده پارچه اسپان باند دارند به دست آوردن لیست قیمت روز پارچه اسپان باند می باشد.
بدانید که قیمت پارچه اسپان باند در رنگ بندی های متنوع آن بسته به بسیاری از عوامل مختلف می باشد که با بررسی دقیق این عوامل به راحتی می توانید به یک لیست قیمتی مناسبی دست پیدا کنید.
در اینجا سعی می کنیم تا به برخی از عوامل موثر و تاثیرگذار بر قیمت این پارچه ها اشاره کنیم از جمله:

  1. کیفیت و تراکم بافت پارچه های اسپان باند
  2. ضخامت و گرمایش پارچه های اسپان باند
  3. عرض های مختلف در پارچه های اسپان باند
  4. نوع مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید
  5. ویژگی آبدوست یا آبگریز بودن پارچه های اسپان باند
  6. مشخصات و ویژگی های خاص از جمله آنتی باکتریال بودن، مقاوم در برابر حرارت و غیره

با بررسی تمامی موارد ذکر شده می توان به قیمت روز پارچه های اسپان باند در رنگ بندی های متنوع آن پی برد، البته خود رنگ بندی ها و تنوع آنها نیز یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری این پارچه ها محسوب می شود.

پارچه اسپان باند تناژ بالا

فروش عمده پارچه های یکبار مصرف ارزان قیمت

اغلب مراکز تولیدی که به پارچه های اسپان باند در حجم های عمده نیاز دارند به دنبال تهیه این پارچه با قیمت های ارزان تر هستند تا بتوانند با کاهش هزینه ‌های خود محصولات تولیدی را با قیمت‌ های مناسب‌ تری ارائه دهند و بدین وسیله موجب بالاتر رفتن راندمان کاری خود نیز باشند.
مرکز فروش با ارائه پارچه های یکبار مصرف به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی امکان عرضه آنها با ارزان ترین قیمت را فراهم کرده است.
پارچه اسپان باند تناژ بالا در صورتی که از کارخانجات برند و معتبر تهیه شود امکان بازگرداندن هزینه ها به همراه سود بیشتر را برای تولید کنندگان به وجود می‌ آورد.
این مجموعه فروش با ایجاد امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند موجب شده تا اکثر افرادی که به این پارچه نیاز دارند از اقصی نقاط کشور بدون صرف وقت و هزینه های اضافی بتوانند سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را تحویل بگیرند.

پس با توجه به راه ‌های ارتباطی زیادی که وجود دارد می توانید به شکل حضوری، اینترنتی و یا تلفنی با بخش فروش ما تماس گرفته و هرگونه سفارشی را پس از دریافت اطلاعات کافی ثبت کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 60

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم | خرید اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم در مراکز عرضه و فروش با توجه به کیفیت …

کانال تلگرام اینستاگرام