فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / مرجع خرید و فروش پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

مرجع خرید و فروش پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول را از مرجع فروش پارچه های بیمارستانی انجام دهید. قیمت پارچه ها در این مراجع فروش، قیمت های استثنایی و ارزان می باشد.
دنیای پارچه و منسوجات، دنیای بسیار بزرگ و دارای تنوعی است. در میان سیل عظیمی از گونه های پارچه و منسوجات که در بازار موجود هستند، پارچه های بسیار کاربردی وجود دارد که استفاده از آن ها محدود به چیز خاصی نمی شود. مثال بارز این پارچه ها، پارچه ترگال است که در دو نوع ساده و کجراه می توان آن را خریداری نمود.
پارچه های ترگال به خاطر نوع بافت، تراکم بافت، جنس الیاف، رنگبندی و مواردی از این قبیل، در زمینه های مختلفی کاربرد داشته و یکی از اصلی ترین مصارف آن، به کارگیری پارچه در دوخت و دوز البسه بیمارستانی می باشد.

اما قبل از اینکه به توضیح راجع به پارچه های ترگال بیمارستانی بپردازیم، لازم دانستیم که کمی درباره قطب تولید این پارچه در ایران صحبت کنیم. برای همین توصیه می شود که به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کارخانه تولید پارچه ترگال و کجراه اصفهان

پارچه های ترگال ساده و پارچه های ترگال کجراه، به ترتیب در بازار فروش پارچه ایران با عنوان پارچه ترگال و پارچه کجراه شناخته می شوند. تفاوت اصلی دو نوع مختلف پارچه ترگال تنها در نوع بافت آن ها بوده که گونه اول بافتی تخت و ساده دارد اما گونه دوم، بافت اریب و مایلی داشته است.
خیلی از پارچه های موجود در بازار، قطب تولید خاصی نداشته و ممکن است در تمامی شهرهای ایران، کارخانجات تولیدی آن ها یافت شود. اما این مسئله درباره پارچه های ترگال صدق نمی کند و اصفهان را می توان قطب اصلی تولید پارچه ترگال و کجراه معرفی کرد.
البته کم و بیش می توان کارخانجات تولید پارچه ترگالی را در شهرهایی نظیر یزد یافت، اما آن دسته از کارخانجاتی که پاسخگوی نیاز بازار هستند و حتی به خاطر کیفیت خوب پارچه های تولیدی شان در حوزه صادرات هم مشغول می باشند، کارخانجات فعال در اصفهان می باشند.
از کیفیت پارچه های ترگال و کجراه اصفهان صحبت شد. بله درست است. این پارچه ها از بهترین کیفیت ها برخوردار بوده و هر کسی که تمایل به خرید پارچه بدون مرگ و باکیفیت داشته باشد، به سراغ پارچه های ترگال اصفهانی می رود.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

شاید با خود فکر کنید که چرا اینقدر کیفیت پارچه ترگال اصفهان عالی است؟ در پاسخ باید گفت:

  • مواد اولیه و الیافی که در تولید پارچه های ترگال استفاده می شود، الیافی مرغوب و درجه یک می باشد.
  • دستگاه های بافندگی پارچه های ترگال در کارخانجات اصفهانی، دستگاه های به روز و پیشرفته ای هستند.
  • استانداردهای جهانی که برای پارچه های ترگال در نظر گرفته شده، در تمامی خطوط تولید این کارخانه ها رعایت می شود.
  • نیروی انسانی و پرسنلی که در کارخانجات اصفهان فعالیت می کنند، نیروهای دوره دیده، خبره و با تجربه ای هستند.

این موارد در کنار هم سبب شده اند تا کارخانه های تولید پارچه ترگال ساده و کجراه در اصفهان، کیفیت خوبی از پارچه ها را روانه بازار فروش نمایند.

مهم ترین مشخصه های پارچه کجراه کدام است؟

هر پارچه ای دارای مشخصه ای می باشد که آن را از دیگر منسوجات متمایز ساخته است. در این بخش قرار است کامل و جامع پارچه ترگال را معرفی کرده و به معرفی مشخصه هایی ترگال کجراه و ترگال ساده بپردازیم.
اول از هر چیز لازم است بدانید که پارچه ترگال، پارچه ای است که الیاف تشکیل دهنده آن کمی با دیگر پارچه ها و منسوجات فرق می کند. مثلاً اگر پارچه ای تنها از یک نوع الیاف تشکیل شده باشد، پارچه ترگال از ترکیب سه نوع الیاف پلی استر، ویسکوز و فیلامنت به وجود آمده.
چیزی که سبب شده تا این پارچه کاربردهای بسیاری داشته و بسیار در بازار فروش مورد توجه واقع شود، امکان تغییر درصد الیاف ترکیبی در بافت پارچه است. اصولاً کارخانه های تولیدی، پارچه ترگال را با درصد ۳۰-۷۰ روانه بازار فروش می کنند که این ۳۰ درصد هم می تواند الیاف پلی استر باشد و هم الیاف طبیعی.
پارچه های کجراه به خاطر شیوه تولید و بافت متفاوتی که دارند، وزن و تراکم بالایی نسبت به پارچه های معمولی داشته و این خود به نوعی مشخصه پارچه کجراه محسوب می شود. از آنجایی که پارچه ترگال تنها در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می شود، تراکم بافت است که بر روی وزن و گرماژ این پارچه تاثیر می گذارد.
پارچه های کجراه از کیفیت رنگ خوبی برخوردار بوده و این مسئله را می توان از دیگر مشخصه های این پارچه دانست. چراکه خیلی از پارچه های موجود در بازار با اینکه کیفیت خوبی داشته و گران قیمت هستند، در هنگام شست و شو تغییر رنگ داده و برای همین بایستی به روش های خاص تمیز شوند. اما پارچه ترگال چه از نوع ساده و چه از نوع کجراه، پارچه ای است که رنگ آن در برابر شست و شو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به اصطلاح آبژاول می باشد. این پارچه به گونه ای تکمیل و آماده سازی شده است که حتی شوینده های قوی مانند وایتکس و … هم بر روی رنگ آن تاثیری نخواهد داشت.
البته مشخصه های پارچه ترگال کجراه به همین چند مورد محدود نمی شود. اگر تمایل دارید که مشخصه های بیشتری از این پارچه بدانید و آن را بیشتر بشناسید، لازم است با افراد خبره و باتجربه در این زمینه مشورت نمایید.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

چرا پارچه کجراه مصارف بیمارستانی هم دارد؟

همانطور که در بخش های ابتدایی گفته شد، یکی از اصلی ترین موارد مصرف پارچه ترگال، استفاده از آن در دوخت و دوز تجهیزات بیمارستانی می باشد.
بیمارستان محیطی آلوده است. برای همین آلودگی هاست که تجهیزات پارچه ای در بیمارستان یا باید مرتب شست و شو شده و ضد عفونی شوند و یا اینکه از پارچه هایی استفاده کنند که یکبار مصرف بوده و دور ریخته می شوند.
اصولاً بیمارستان ها برایشان مقرون به صرفه است که پارچه هایی همچون پارچه ترگال را در تجهیزات بیمارستانی استفاده کرده و در موعدهای مقرر آن ها را با مواد شوینده قوی شست و شو داده و در دستگاه های ضد عفونی کننده ای با نام اتوکلاو قرار دهند.
به همین خاطر، پارچه ای که برای مصارف بیمارستانی انتخاب می شود بایستی پارچه ای جان دار، دارای استحکام، مقاوم و دارای کیفیت رنگ عالی باشد. پارچه های ترگال کجراه به خاطر داشتن چنین خصوصیات و ویژگی هایی، گزینه انتخابی خوبی هستند.
پارچه های ترگال به خاطر نوع بافت و تراکم استانداردی که دارند، پارچه های مناسب برای استفاده در همه فصول سال می باشند. این پارچه ها اصلاً بدن نمایی نداشته و برای همین در دوخت و دوز پوشش پرستار، پزشک و بیمار، گزینه انتخابی خوبی بوده و فرد با پوشیدن فرم تهیه شده از این پارچه، احساس راحتی می کند. بر خلاف پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف که بدن نما بوده و احساس راحتی را به فرد القا نمی نماید.
از طرف دیگر، پارچه های ترگال پارچه هایی هستند که کشش و سایش مداوم هم بر روی آن ها تاثیری نخواهد داشت. زیرا این پارچه ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و در زمره پارچه هایی قرار می گیرند که مقاومت بسیاری دارند.
حال که متوجه شدید چرا پارچه کجراه دارای مصارف بیمارستانی است، بد نیست بدانید که موارد مصرف آن چیست. به برخی از موارد مصرف بیمارستانی پارچه ترگال در زیر اشاره شده است:

  • دوخت فرم لباس پرستاران و پزشکان
  • دوخت یونیفرم بیماران خانم، آقا و کودکان
  • دوخت پرده های جدا کننده تخت بیماران و پنجره های بیمارستان
  • دوخت تجهیزات اتاق عمل از قبیل پوشش بیمار، پزشک جراح و دستیارانش
  • دوخت کلاه، شان و گان برای بخش جراحی
  • دوخت رو انداز، زیر انداز و رو بالشتی
  • دوخت ملحفه های بیماران و همراهان بیمار

آیا موارد دیگری سراغ دارید که بتوان برای دوخت و تهیه آن ها از پارچه های ترگال استفاده کرد؟

 

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه کجراه سبز بیمارستانی مخصوص البسه اتاق عمل

پارچه های کجراه بیمارستانی از تنوع رنگی بسیار خوبی برخوردار می باشند. رنگ هایی از قبیل سبز، آبی، سفید، صورتی، گلبهی، لیمویی و … از این پارچه روانه بازار فروش شده و سبب شده تا هر بیمارستان خصوصی به منظور شناخته شدن بیشتر در میان عموم، از رنگ های خاص برای تجهیزات بیمارستانی اش استفاده نماید. در صورتیکه استفاده از رنگ هایی جز صورتی، آبی، سفید و سبز در بیمارستان های دولتی ممکن نمی باشد. این بیمارستان ها از رنگ آبی برای پوشش بیماران مرد، از رنگ صورتی برای پوشش بیماران خانم، از رنگ سفید برای پوشش پرستاران و پزشکان و از رنگ سبز در اتاق عمل استفاده می نمایند.
البته البسه اتاق عمل و تجهیزات پارچه ای که در این بخش مورد استفاده قرار می گیرد، تنها دارای دو رنگ می باشد:

  1. یکی آبی پررنگ
  2. دیگری سبز پررنگ

از نظر علمی ثابت شده در مکان هایی که پزشک با خون و رنگ قرمز بیشتر سر و کار دارد، بهتر است از رنگ هایی نظیر سبز و آبی استفاده شود تا میزان خطا کاهش یافته و چشم پزشک بعد از مدتی خسته نشود.
پارچه کجراه سبز بیمارستانی مخصوص البسه اتاق عمل، پارچه ای است با روند رنگرزی متفاوت از دیگر پارچه های ترگال. این پارچه به گونه ای آماده سازی، تکمیل و رنگرزی می شوند که به هیچ عنوان با شست و شو و ضد عفونی مکرر تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد داد.
این پارچه از نظر کیفیتی، بهتر و مرغوب تر از پارچه های ترگال با رنگ های دیگر است و به همین خاطر، قیمت خرید و فروش آن در بازار نسبتاً بیشتر می باشد. پس اگر قصد خرید پارچه کجراه سبز مخصوص البسه اتاق عمل کردید و قبل از آن لیست قیمت دیگر پارچه های ترگال را دریافت کرده بودید، از تفاوت قیمت آن تعجب نکنید.
متفاوت بودن شیوه رنگرزی و تکمیل پارچه های سبز بیمارستانی باعث شده تا نتوان آن را در لیست محصولات تولیدی تمام کارخانجات پیدا کرد. تنها برخی از کارخانه های تولید پارچه ترگال در اصفهان، این پارچه را روانه بازار فروش کرده و تامین کننده نیاز بازار فروش هستند.
آیا این کارخانه ها را می شناسید و تا به حال از آن ها خرید کرده اید؟
شناخت بیشتر کارخانه ها با تحقیق و بررسی های مداوم ممکن می باشد که مشاورین فروش ما شما را در این امر راهنمایی می نمایند.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی به قیمت روز

تا چند سال گذشته، چه کسانیکه قصد خرید پارچه عمده را داشتند و چه کسانیکه برای مصارف شخصی به دنبال خرید پارچه بودند، از طریق بازار پارچه فروشی شهرهای خود اقدام می کردند. در آن زمان، هزینه ها بالا نبود و از طرفی، ازدحام جمعیت در بازار پارچه فروشی خیلی کمتر بود. برای همین، هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان، خرید پارچه هایی نظیر پارچه های بیمارستانی از طریق حضوری مقرون به صرفه حساب می شد.
اما حال که ازدحام جمعیت بالاست، ترافیک های شهری سنگین است و مهمتر از همه، هزینه ها سرسام آور می باشد، بهترین روش خرید، خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی به روش غیر حضوری می باشد.
روش های غیر حضوری به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. خرید تلفنی
  2. خرید اینترنتی

خرید تلفنی پارچه ها بیشتر مورد توجه کسانی است که با کارخانه های تولیدی قرارداد داشته و می دانند چه نوع پارچه ای با چه متراژی مد نظرشان است. اما برای کسانیکه هر از چند وقت یکبار اقدام به خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی در متراژ بالا می کنند، بهترین گزینه این است که اینترنتی خرید کنند.
خرید اینترنتی پارچه بهتر است از سایت های معتبر و مورد اطمینان انجام شده تا دردسری به همراه نداشته باشد.
اگر می خواهید با اطمینان از کیفیت و قیمت، پارچه مورد نظرتان را خریداری کنید، حتماً به سایت های رسمی که نماینده فروش کارخانجات تولیدی در فضای مجازی به حساب می آیند مراجعه نمایید.

خوشبختانه این روزها آنقدر اینترنت همگانی شده و دسترسی به آن آسان است که امکان استفاده از آن برای همه فراهم می باشد. پس از طریق موتور جستجوی گوگل، سایت های مربوطه را بیابید و پروسه خرید را بدون هیچ دردسری پیش ببرید. یکی از معتبرترین سایت ها، مجموعه سایت های شرکت پارچه بیمارستانی پارادا می باشد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی ارزان قیمت

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی که در این زمینه معتبر بوده، از طریق نمایندگی ها …

کانال تلگرام اینستاگرام