فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / سایت خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

سایت خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده از سایت های فروش اینترنتی که امروزه فعالیت می کنند، با قیمت خود کارخانجات و نساجی های تولید کننده صورت می پذیرد.
برای خرید و فروش ها و در کل معاملاتی که حجم آن ها زیاد و بصورت عمده می باشد، پیدا کردن یک نمایندگی مناسب بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
همان طور که مستحضر هستید و آمارها نشان می دهد، وسایل و اقلامی که در مراکز درمانی مورد مصرف بهر نحوی قرار می گیرند، توسط نمایندگان خرید هر بخش و واحد بیمارستان ها بصورت عمده تهیه می گردد تا فکر و خیال آن ها آسوده بوده و دیگر دغدغه تامین را نداشته باشند.
البته امروزه در یک پروسه هوشمندانه که از سوی مراکز بهداشتی برگزار می گردد، مناقضاتی است که آن ها برگزار کرده و وسایل صروری مورد نیاز خود را بصورت لیستی به افراد و کسانی ارائه می دهند که شرکت کرده و برای این کار، اعلام آمادگی دارند.
پروسه زمانی بین ۲ الی جداکثر ۱ هفته برای پر کردن و تکمیل فرم های مناقضات تعیین می شود و همه شرکت هایی که در این برنامه شرکت کرده اند ملزم هستند در ساعت و زمان مقرر، قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهند.
چون انواع پارچه را در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می دهند و در کل مراکزی که در زمینه حفظ بهداشت و جان و سلامتی افراد فعالیت می کنند، شرکت های بسیاری در برنامه شرکت کرده که تمایل دارند وسایل مدنظر را از پارچه ها بدوزند.
آن ها در تعداد مشخص در زمانی که مناقضه برای وسایلی برگزار شود که از انواع پارچه بیمارستانی تولید و دوخته می گردد در اختیار آن مرکز درمانی با قیمتی که توافق کرده گذاشته و جتما می بایست در زمان تحویل سفارشات هم دقیق بوده و دیر کرد نداشته باشند.
بیمارستان ها پس از برگزاری برنامه مناقضه و برنده شدن تولیدی ها و شرکت ها، قراردادهایی را راجع به زمان وصول چک و هزینه برای اشخاص بسته و اغلب می خواهند آن ها برای بار اول، یک سال از این برنامه تبعیت کنند.
در زمانی که رضایت از کار افراد برنده شده داشته باشند، قراردادهای خود را تمدید کرده و گاها در زمان ۵ سال، وظیفه دوخت و دوز را برعهده آن ها می گذارند.

لباس و وسایل زیادی که مورد مصرف بیمارستان هاست از انواع پارچه دوخته شده و برای کاربرد در اختیار استفاده کنندگان قرار داده می شود، اشخاصی که هم می تواند دکتر و پرستارها و در کل کادر درمانی باشد یا مراجعه کنندگان و بیمارانی که می خواهند و بعضا مجبورند طول درمانشان را در بیمارستان به پیشنهاد و صلاحدید پزشک معالج خود، طی و سپری کنند.

برای استفاده هر شخص خاصی از یک پارچه مخصوص و منحصر به فردی مصرف می گردد.
حتی برای دوخت لباس و وسایل بیماران هم از انواع پارچه استفاده می گردد که مشخصاتی متفاوت با سایر پارچه های بیمارستانی دارد.
در مورد کادر درمان که ممکن است شامل جراحان و افرادی باشد که در اتاق عمل فعالیت می کنند یا خدمه و پرستاران و در کل اشخاصی بجز بیماران، بیشتر از پارچه ترگال بیمارستانی یا نوع کجراهش استفاده خواهد شد، این در حالی است که مصرف برخی پارچه ها همانند تترون نیز در این بازه، قرار داده شده و گنجانده می گردد که مصرف عمده را به اندازه ۲ پارچه گفته شده در ابتدا نداشته و کمتر مورد مصرف برای این محدوده استفاده، قرار می گیرد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید کدام پارچه های بیمارستانی بصورت عمده است؟

در مورد انواع پارچه های بیمارستانی، کلیه منسوجات قرار گرفته در این محدوده و طیف بصورت عمده مورد خرید خریداران و فروش، نمایندگی های عرضه کننده است.

در زمانی که قصد دوخت لباس های مصرفی بیماران باشد، خرید پارچه تترون بیمارستانی را بصورت عمده از فروشگاه ها، تولیدی ها انجام داده در صورتی که بخواهند یک پارچه باکیفیت و مرغوب را انتخاب کنند.
البسه و لباس های دوخته شده از پارچه تترون را می توان در هر بازه زمانی و برای هر زمانی که بیماران در بیمارستان ها بوده و مشغول مداوا هستند، مصرف کرد.
بغیر از تترون، خرید عمده می تواند به پارچه های ذیل برای مصرف بیماران نیز اختصاص داشته باشد:

  • پارچه فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه اسپان باند
مدت زمان ایتفاده از لباس و وسایل دوخته شده از پارچه فلامنت و یکبار مصرف با یکدیگر متفاوت است، چنانچه می توان البسه دوخته شده از انواع پارچه فلامنت را برای حتی ۱ هفته استفاده کرد در حالی که اگر پارچه اسپان باند برای این منظور کاندید گردد این زمان کاهش پیدا کرده و به زیر یک روز می رسد و اگر در تایم بالاتری مصرف گردد، ممکن است باعث بروز مشکلات و حساسیت های شدید شود.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

تولید کننده انواع پارچه تترون بیمارستانی

شرکت ها و واحدهایی که بعنوان نساجی های تولید کننده پارچه در کشور هستند و فعالیت می کنند، هر یک بصورت اختصاصی خط تولید خود را به یک پارچه بخصوص اختصاص می دهند و سعی می دارند در زمینه آن پارچه ویژه و مشخص، تولید را انجام دهند.

در مورد کارخانه هایی که هم در مورد پارچه های تترون کار می کنند، عرض های متفاوت را مورد تولید قرار خواهند داد:

  1. عرض ۳ متر
  2. عرض ۱۵۰ سانتی متر
  3. عرض ۹۰ سانت
  4. عرض ۲ متر

در زمانی که خرید پارچه تترون بیمارستانی برای دوخت لباس یا ملحفه و روتختی مصرفی در مراکز درمانی صورت بپذیرد، بیشتر مراجعه کنندگان خواهان خرید این پارچه با ۲ عرض اول هستند، یعنی:
عروض ۱۵۰ و ۳ متر.
انتخاب این عرض ها برای تولیدی ها و خیاطان منجر به داشتن پرتی کمتر و صفر می گردد و این مسئله موجب کاهش شدید هزینه ها خواهد گشت.
اگر تولیدی ها و خیاطان عروض دیگر را انتخاب نمایند، پرتی شان افزایش یافته و همین مسئله موجب کاهش سود آن ها می گردد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر

خرید پارچه تترون بیمارستانی را می توان بصورت مستقیم از تولید کننده ها با مراجعه به سایت و نمایندگی های فروش انجام داد.
امکان این خرید اگر بصورت بی واسطه مهیا گردد، تاثیر بسیار و به سزایی در کاهش قیمت ها خواهد داشت.

قیمت پارچه های تترون دارای عروض مختلف چگونه است؟

قیمت پارچه های تترون دارای عروض مختلف چگونه است؟

بی شک می دانید که بر پروسه تعیین قیمت پارچه ها، پارامتر عرض تاثیر مستقیم بر روی این شاخصه می گذارد و هر چه عرض پارچه افزایش یابد ملزم به استفاده از مواد اولیه بیشتری در زمان تولید خواهد شد که در نهایت منجر به افزایش قیمت نیز می گردد.

براساس میز برشی که خیاطان و تولیدی ها دارند، پارچه را با عروض مختلف خریداری می کنند.
طراحی میزهای برش و الگوهای مورد نظر، مشخص می نماید چه عرضی از پارچه اگر انتخاب گردد، بهتر خواهد بود.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

فروشگاه اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

امروزه فروشگاه های اینترنتی، فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه خرید و فروش انواع پارچه و پارچه های بیمارستانی بازی می کنند و دارند.
فروشگاه های اینترنتی بصورت بی واسطه از تولید کننده ها، انواع پارچه مورد نظر را برای خریداران ارسال کرده و در طاقه های ۵۰ یا ۱۰۰ متری و یا بصورت عدلبندی های مشخص که اغلب مقرر شده است بر روی تعدادمشخصی از طاقه ها، می فرستند.
خرید پارچه تترون بیمارستانی از فروشگاه های اینترنتی، خریدی مستقیم از تولید کننده ها و کارخانه دارها که منبع اصلی به شمار می روند و هستند می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی سفید عرض سه متر

فروش پارچه تترون بیمارستانی سفید عرض سه متر با قیمت های رقابتی آغاز شد. خریداران …

کانال تلگرام اینستاگرام