فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / پارچه تترون بیمارستانی تهران | قیمت پارچه لباس بیمارستانی تترون

پارچه تترون بیمارستانی تهران | قیمت پارچه لباس بیمارستانی تترون

پارچه تترون بیمارستانی تهران تولیدی کارخانجات معتبر و تأیید شده، مناسب جهت دوخت انواع لباس بیمارستانی با قیمت دست اول کارخانه به کارگاه های تولیدی انواع لباس و منسوجات بیمارستانی، عرضه مستقیم می گردد.
حتما می دانید که دوخت انواع لباس بیمارستانی، رو تختی، ملحفه، رو بالشی، پرده بیمارستانی، لباس اتاق عمل و … برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، نیاز به انواع پارچه دارد.
پارچه هایی که یا باید یکبار مصرف و آنتی باکتریال باشند و یا باید به شکل ضد آبژاول تولید شده و قابلیت شست و شو و استریل با مواد ضد عفونی کننده و دستگاه های اتوکلاو را دارا بوده باشند.
کارگاه های تولیدی لباس و منسوجات بیمارستانی بایستی بتوانند با یک مشاوره خوب قبل خرید، انتخاب خوب و مناسبی از پارچه های مصرفی خود کرده تا تولیداتی مرغوب تر و در نهایت قدرت فروش بالاتری را تجربه کنند.
امروزه خصوصا در بازار شهری بزرگ مانند تهران که در آن مراکز فروش پارچه های بیمارستانی زیاد است و از طرفی واسطه ها و دلالان پارچه هم زیاد می باشد، خرید پارچه بیمارستانی کیفیت خوب و قیمت ارزان، نگرانی و دغدغه اصلی مشتریان می باشد.

در اینجا قصد داریم تا یکی از بهترین پارچه های لباس بیمارستانی را به شما معرفی کرده و در بازار بزرگ تهران، راهکاری آسان و اقتصادی تر را برای خرید این پارچه معرفی کنیم.

پارچه تترون بیمارستانی تهران

انواع پارچه برای دوخت لباس بیمار کدام اند؟

در ابتدا باید گفت که یکی از مصارف مهمی که از انواع پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی می گردد، مربوط به پوشش و لباس بیماران، پرسنل، پزشکان، پرستاران، حراست و … بوده است.
لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از ورود انواع آلودگی ها به مراکز درمانی سبب شده تا در بخش های گوناگون این مراکز، از پوشش ها و منسوجات خاص استفاده گردد که هر یک با انواع پارچه تولید شده اند.
همانطور که متوجه شدید پارچه های بیمارستانی در دو دسته و با ویژگی های منحصربفردی تولید و به عرضه می رسند:

  1. پارچه هایی که استفاده یکبار مصرف داشته اند و غالبا پس از یکبار مصرف، به دور انداخته شده اما قابلیت بازیابی دارند.
  2. پارچه هایی که قابل شست و شو و ضد عفونی با وایتکس هستتد و با نام پارچه ضد آبژاول مشهور بوده و می توانند چندین و چند بار مورد استفاده قرار بگیرند.

در میان تمامی لباس های بیمارستانی که تولید می گردند، جنس و کیفیت پارچه لباس بیماران از اهمیتی دو چندان برخوردار بوده است.
چرا که بیماران بایستی در راحتی و آسایش کامل قرار داشته تا روند درمانی آن ها، هر چه بهتر و با کیفیت بالاتری پیش گرفته شده باشد.
بر همین اساس از انواع پارچه های ذیل در تولیدی های گوناگون، برای دوخت لباس بیماران خصوصا بزرگسال و کهنسال استفاده می کنند:

آیا می دانید که از انواع پارچه های لباس بیمارستانی، پارچه تترون بیمارستانی یکی از مناسب ترین پارچه ها جهت دوخت انواع لباس بیماران بوده که هم برای بیماران خردسال و هم برای بیماران بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد؟
اما چرا تا این حد پارچه تترون بیمارستانی مناسب دوخت انواع لباس بیمار بوده است؟

چرا پارچه تترون مناسب ترین پارچه لباس بیمار است؟

شایان ذکر است که پارچه ای که در تولید انواع لباس بیماران مورد استفاده قرار می گیرد بایستی دارای یک سری خصوصیات و مشخصات منحصربفردی بوده تا بیماران در کمال آسایش و راحتی قرار داده باشند.
پارچه تترون بیمارستانی که تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز بوده و نوعی پارچه تخت بافت است، به عنوان پارچه ای ضد آبژاول و قابل شست و شو، از مصرفی ترین و بهترین پارچه ها در تولید و دوخت لباس بیماران می باشد.
از جمله عواملی که سبب شده تا پارچه تترون مناسب ترین پارچه جهت دوخت لباس بیماران باشد، می توان این موارد را نام برد:

  1. پارچه تترون لباس بیمار، از نرمی زیر دست و لطافت بالایی برخوردار است.
  2. این پارچه ظرافت خوبی دارد.
  3. منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردد.
  4. ضد آبژاول است و می تواند با استفاده از دستگاه های اتوکلاو، بدون از دست دادن کیفیت رنگ و بافت خود، استریل و ضد عفونی گردد.
  5. سبک وزن و خنک است.
  6. بدن نما نمی باشد.

این ویژگی ها سبب شده تا امروزه بیشترین مصرف از پارچه های تترون بیمارستانی برای تولید لباس بیماران بوده باشد.
پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۲۰ گرم در طرح های عروسکی و گلدار، می تواند مناسب دوخت لباس بیماران خردسال باشد.
در طرف مقابل پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری با گرماژ ۱۲۰ الی ۱۶۰ گرم نیز از بیشترین استفاده در تولید انواع لباس بیماران بزرگسال با رنگ آبی برای آقایان و رنگ صورتی برای خانم ها، برخوردار بوده هست.
البته امروزه برای آنکه کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی، هزینه کمتری در خرید نیاز پارچه ای خود داشته باشند، غالبا پارچه های تترون بیمارستانی عرض سه متر را برای خرید انتخاب می کنند که می تواند تولیدات با پایین ترین هزینه را برای آنان به ارمغان آورد.

پارچه تترون بیمارستانی تهران

کارخانجات معتبر تولیدی پارچه تترون بیمارستانی

تا اینجا متوجه شدید که یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت لباس فرم بیماران، انواع پارچه تترون بیمارستانی بوده اند.
پارچه های تترون بیمارستانی در واقع همان پارچه تترون معمولی تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز و به شکل ضد آبژاول هستند که غالبا در طیف رنگی مخصوص سیاست بیمارستان ها عرضه می گردند.
ناگفته نماند که پارچه تترون بیمارستانی از نظر شفافیت رنگ و قیمت، با پارچه های تترون معمولی که در صنعت پوشاک استفاده می گردند، تفاوت هایی داشته است.
امروزه در کارخانجات فعال در شهر اصفهان، شاهد تولید بهترین کیفیت از انواع پارچه تترون بیمارستانی هستیم که توانسته پاسخگوی نیاز بازارهای فروش این پارچه بوده باشند.
در این کارخانجات معتبر همچون درنا، عمید، کاشان و سیب، پارچه های تترون با مواد اولیه درجه یک تهیه و تکمیل شده و از بهترین کارخانجات رنگرزی طاقه بندی و روانه بازارهای فروش می گردند.
از جمله ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی درجه یک که در این کارخانجات تولید می گردد می توان این موارد را نام برد:

  • عرض دقیق پارچه
  • یکدست بودن رنگ در تمام پارچه
  • ثبات در رنگ
  • طاقه بندی خوب پارچه
  • نرمی زیر دست و لطافت فوق العاده

این ویژگی ها و خصوصیات پارچه های تترون بیمارستانی تولید اصفهان سبب شده تا اغلب خریداران، به دنبال خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی اصفهان از انواع عرض ها و گرماژهای این پارچه باشند.
محبوبیت پارچه تترون در مصارف گوناگون آن برای بیمارستان ها و افزایش میزان تفاضای خرید پارچه تترون در شهرهای بزرگی مانند تهران؛ سبب شده تا شاهد بازار داغ خرید و فروش این پارچه باشیم.
پارچه تترون در تهران که در آن کارگاه های تولیدی گوناگونی مشغول به فعالیت هستند، از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است.
اما بی تردید حضور واسطه ها و دلالان پارچه سبب شده تا کیفیت و قیمت واقعی و خوب از پارچه های تترون، گاها به دست مشتریان نرسیده باشد.
آیا می دانید پارچه تترون بیمارستانی تهران را چگونه و از طریق کدام مراکز فروش پارچه های تترون در بازار این شهر می توانید با قیمت دست اول کارخانه و بدون واسطه خریداری نمایید؟

پارچه تترون بیمارستانی تهران

پارچه تترون بیمارستانی تهران و راه خرید آسان آن

پارچه تترون بیمارستانی در تولیدات ارگان های دولتی و خصوصا ارگان های خصوصی بیمارستانی، از بیشترین استفاده برخوردار بوده و با تنوع رنگی گوناگونی بکار گرفته می شود.
همانطور که در خطوط فوق ذکر شد، پارچه تترون در تولید لباس بیماران، از بیشترین استفاده برخوردار بوده و این موضوع سبب شده تا تقاضای خرید این پارچه در بازار شهرهای بزرگی مانند تهران، بیشتر و بیشتر از سایر شهرهای کشور باشد.
پارچه تترون بیمارستانی تهران ممکن است به خاطر وجود واسطه ها و دلالان پارچه که در بازار تهران بیشتر از هر شهر دیگری بوده، با قیمت غیر واقعی و حتی کیفیت پایین تر به سبب دست شدن پارچه، عرضه گردد.
در این صورت کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی که می خواهند دو اصل قیمت و کیفیت از پارچه های تترون را متناسب با هم خریداری کنند، با چالش و دغدغه ی جدی مواجه خواهند شد.
این خریداران باید به دنبال راهکاری باشند تا بتوانند پارچه تترون بیمارستانی در تهران را با قیمت درب کارخانه و کیفیت تضمین شده که در کارخانجات معتبر تولید گردیده را خریداری نموده باشند!
بنظر می رسد که بهترین راه خرید پارچه تترون بیمارستانی در بازار تهران، سفارش خرید عمده این پارچه به شکل آنلاین و اینترنتی بوده است.
خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی با توجه به وجود سایت های فروش مستقیم و آنلاین پارچه های بیمارستانی، می تواند راهکاری مناسب برای تمامی کارگاه های تولیدی به خصوص کارگاه های تازه تأسیس باشد.
شناخت نمایندگی های فروش اینترنتی انواع پارچه تترون بیمارستانی که این پارچه را به شکل عمده و با قیمت دست اول کارخانه عرضه می کنند، می تواند کمک شایانی را به تولیدات مقرون به صرفه تر برای کارگاه های تولیدی کرده باشد.
آیا در سایت های اینترنتی فروش پارچه بیمارستانی، مراکزی را می شناسید که پایین ترین قیمت پارچه تترون بیمارستانی را همراه با کیفیت درجه یک از این پارچه ارائه می دهند؟

پارچه تترون بیمارستانی تهران

پایین ترین قیمت پارچه لباس بیمارستانی تترون

مقصود از پایین ترین قیمت پارچه لباس بیمارستانی تترون این نیست که خریداران این پارچه را با کیفیت پایین تری خریداری کرده باشند.
در واقع پایین ترین قیمت پارچه تترون بیمارستانی برای کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی آن قیمتی است که این واحدها را با قیمت خرید دست اول کارخانه و متناسب با کیفیت پارچه عرضه شده، همراه گردانیده باشد.
امروزه ممکن است در برخی از مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی، قیمت درب کارخانه از این پارچه ارائه گردد، اما آیا در این مراکز کیفیت خوب و درجه یک نیز عرضه می شود؟
قیمت درب کارخانه از انواع پارچه لباس بیمارستانی تترون تنها در مراکزی از سایت های فروش اینترنتی عرضه می شود که ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولیدی این پارچه داشته و تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه تترون را حذف نموده اند.
کارگاه های تازه تأسیس که در زمینه تولید و دوخت لباس بیمارستانی فعالیت می کنند، می توانند با خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی با قیمت درب کارخانه، تولیداتی ارزان تر داشته و در همان ابتدای راه تولید خود، از افزایش قدرت فروش نیز برخوردار گردند.

پارچه تترون بیمارستانی تهران

نمایندگی فروش پارچه های لباس بیمارستانی در ایران

در حال حاضر گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا توانسته خودش را در بازار آنلاین فروش پارچه های بیمارستانی، به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی و اصلی فروش اینترنتی پارچه های لباس بیمارستانی در ایران معرفی کند.
این نمایندگی فروش با کارخانجاتی تأیید شده در تولید پارچه های بیمارستانی ارتباط مستقیم و بی واسطه داشته و خرید از درب این کارخانه ها را برای مشتریان رقم می زند.
در این مرکز فروش آنلاین پارچه بیمارستانی، بجز پارچه بیمارستانی تترون، انواع پارچه های بیمارستانی ذیل نیز با مشخصات گفته شده آماده عرضه عمده می باشند:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی، مناسب روپوش پزشکی، لباس اتاق جراحی، لباس بیمار، رو تختی و ملحفه.
  2. پارچه اسپان باند بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۲۵ الی ۶۰ گرم، مناسب البسه مخصوص اتاق عمل مانند ماسک و کلاه یکبار مصرف، کاور کفش، گان و شان بیمارستانی، لباس بیمار، دمپایی یکبار مصرف، رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی و …
  3. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۴۰ الی ۱۷۵ گرمی، عرضه شده در دو مدل ساده و طرح دار (چهارخانه)، مناسب دوخت لباس بیماران. (ذر کارگاه های تولیدی لباس بیماران، برای تولیدات ارزان تر مخصوص بیمارستان های دولتی، از پارچه فلامنت بجای پارچه تترون استفاده می کنند.)

از جمله خدمات این نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی می توان به این موارد اشاره داشت:

  • ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه برای مشتریان
  • ارسال رایگان کالیته رنگی به سراسر کشور
  • ارائه لیست قیمت عمده فروشی پارچه های بیمارستانی به شکل به روز
  • ارسال سفارشات در کمترین روز کاری و پیگیری سفارشات تا زمان رسیدن به دست مشتریان
به تمامی مشتریانی که از طریق این چنین نمایندگی های فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی خرید خود را انجام می دهند، این نوید داده می شود که می توانند خریدی تضمین شده از کیفیت و قیمت پارچه ها را تجربه کرده باشند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی سفید عرض سه متر

فروش پارچه تترون بیمارستانی سفید عرض سه متر با قیمت های رقابتی آغاز شد. خریداران …

کانال تلگرام اینستاگرام