فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / فروشگاه عرضه مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروشگاه عرضه مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را برخی نمایندگی ها به شیوه عرضه مستقیم از سوی مبدا و راس تولید کننده های اصلی انجام خواهند داد. آشنا با شیوه این گونه فروشگاه ها هستید؟
روش تولید پارچه و هم چنین می تواند روش عرضه، در شرکت های نساجی موجود در شهرهای مختلف که اغلب خارج واقع شده و در شهرک های صنعتی می باشد و در نمایندگی ها، متفاوت بوده و تغییرات ملموس و مشهود دارد.
ماشین آلاتی که در واحدهای ریسندگی و تولید در شرکت های نساجی وجود دارد، تولید پارچه های مصرفی در بخش بهداشت و درمان را قادر است به ۳ شیوه تولید نماید:

  1. پارچه هایی که بافت و تار و پود ساده دارند
  2. انواع پارچه با بافت حلقوی
  3. پارچه هایی که فاقد تار و پود می باشد.
در زیرگروه سه بخش از پارچه های بیمارستانی با دارا بودن تار و پود متفاوت، پارچه هایی گنجانده می شود که ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد و برای یک محدوده مصرفی، به کار گرفته می گردد.
اما آیا بعنوان فعال در این حوضه می دانید انواع پارچه بیمارستانی مورد خرید تولیدی ها و خیاطان و شرکت های طرف قرار داد با بیمارستان ها، جزو کدام یک از ۳ گروه مورد اشاره در خطوط بالایی بحساب می آیند؟
آیا می دانید روش تولید در صنایع نساجی چگونه بوده و برای تولید هر کدام از پارچه های بیمارستانی، نیاز عمده به چه مواد اولیه ای می باشد؟
برای پی بردن به این سوالات و اطلاعات تکمیلی در زمینه انواع پارچه بیمارستانی تولید شده با ما همراه باشید.

فروش پارچه یکبار مصرف

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

کارخانه هایی که در زمینه تولید انواع پارچه بیمارستانی فعالیت می کنند، علاوه بر این که در شهرهای متفاوت قرار دارند در تولید از الیاف متفاوتی و دستگاه های خاصی استفاده می کنند.
برخی از پارچه ها را که خریداران و تولیدی ها هم اسمش را زیاد شنیده اند، با تزریق الیاف البته آن هم الیاف نایکسان تولید می نمایند که بافت و شکل ظاهری تار و پودش هم با دیگر منسوجات در نهایت، فرق می کند.

می توان در یک جمع بندی کلیه پارچه های مصرفی در بیمارستان ها و برای استفاده در زمینه بهداشت و درمان را در گروه منسوجاتی قرار داد که برای تولیدشان اولین ماده اولیه مورد نیاز و تزریق شده به دستگاه های کارخانجات، الیاف است، در حالی که در گروه دیگر، پارچه هایی قرار دارد که نیاز به استفاده از الیاف نداشته و تولیدش را صنایع با الیاف نه و ماده اولیه دیگری که فراورده نفتی و محصول پالایشگاه هاست، انجام خواهند داد.
برای روشن تر شدن این موضوع، می توان به پارچه فلامنت اشاره کرد که در زیرگروه پارچه های بخش اول و نیازمند به الیاف و دارای تار و پود قرار دارد.
پارچه اسپان باند نیز که نام های مختلفی دارد و آن را با این القاب و نام های مخلف خطاب می کنند همانند پارچه سوزنی و….در زیرگروه انواع پارچه ای است که نیاز به الیاف در زمان تولید نداشته و بجایش نیازمند به گرانول ویژه ای دارد که به دستگاه ها تزریق خواهد شد.

شیوه تولید، حجم پارچه ای که در نهایت توسط دستگاه ها بدست می آید و همچنین اندازه ماشین آلات در مورد انواع پارچه بیمارستانی، فرق های بسیار واضحی دارد که همین امر موجب تاثیرپذیری بر روی شاخصه های زیادی گشته است، همانند قیمت یا نیاز داشتن به محوطه های با مساحت های گوناگون برای جای و قرار دادن دستگاه ها.

مرکز عرضه پارچه یکبار مصرف اصفهان

تولید کننده عمده و بزرگ ایران که در رمبنه پارچه های بیمارستانی مختلف فعالیت را انجام می دهد، شرکت های نساجی هستند که در شهر اصفهان قرار دارند.
کارخانجاتی که در این شهر هستند، تولید و فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را در نمایندگی های رسمی خود انجام خواهند داد.
شهری مانند تهران و شرکت های واقع در این شهر هم از تولید کنندگان قدیمی پارچه های اسپان باند بحساب می آیند.

حریربافت و میلاد بی بافت از صنایع موجود در تهران بوده، چنانچه در شهرهای دیگر همانند ملایر و مشهد نیز این پارچه مورد تولید قرار خواهد گرفت که باند و لوگوی خاص خود را دارد.

در مراکز رسمی کارخانجات و نمایندگی هایی که با آن شرکت های تولید کننده، قرارداد امضا و تعیین نموده اند، ارسال مستقیم از درب خود صنایع انجام خواهد شد.

فروش پارچه یکبار مصرف

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف مورد استفاده در بیمارستان ها

قیمت پارچه اسپان باند را می توان وابسته به عوامل زیادی دانست:

  • شیوه عرضه
  • حجم خرید و فروش و معاملات
  • وزن
  • طیف رنگی
  • کیفیت

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را برای منظور کاربرد در بیمارستان ها با کیفیت بالا صورت می دهند، کیفیتی که بیشتر از آن غیرممکن نبوده و نمی توان بالاتر از این کیفیت پارچه ای را تهیه نمود.

انواع پارچه کاربردی در بیمارستان ها چه کیفیتی باید داشته باشد؟

انواع پارچه کاربردی در بیمارستان ها چه کیفیتی باید داشته باشد؟

ممکن است اگر تولیدی ها در زمینه رنگ پارچه مصرفی خود اشتباه کرده و در سمت مقابل بیمارستان ها از این مسئله چشم پوشی نمایند، اما بر روی کیفیت، این ارگان ها بسیار حساس هستند و بهیچ عنوان اقدام به خرید وسایل مورد نیاز خود با کیفیت پایین نمی نمایند. این مراکز می دانند که سروکار آن ها با بیماران و افرادی است که نیاز به گذراندن دوره درمانی داشته که بدور از هر گونه انتقال میکروب باشد تا بتوانند آن را بخوبی پشت سر بگذرانند و پس از مرخص شدن از بیمارستان، توانایی ادامه دادن به روال قبل زندگی و روزمره خود را مجدد پیدا کنند.

قیمت پارچه یکبار مصرف

فروش مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی باکیفیت

باکیفیت بودن پارچه های یکبار مصرف به شاخصه های زیادی وابسته می باشد.
پارچه های اسپان باند در صورت داشتن کیفیت بالا و خوب، گزینه مناسبی برای خریدهای عمده بخصوص در تجارت بین کشورهاست و از آن می توان بعنوان یک محضول صادراتی خوب یاد کرد.
قدرت پوشانندگی که بیشتر مربوط به گرماژش است، نداشتن تداخل رنگ، لمس پارچه بدون این که گلوله های ریز مشخص نباشد و بدست نچسبد، چسبندگی مناسب برای گرماژهای پایین از ویژگی های پارچه های باکیفیت است.
فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با گرماژ کم و در حدود ۱۵ الی ۲۵ گرم، به دلیل استفاده از آن بعنوان آستر و لایی و روبالشتی و ملحفه، باید چسبندگی خوبی داشته یاشد، ویژگی ای که در مورد وزن های بالاتر به چشم نخورده و اصلا مهم نمی باشد.

با دانستن شماره تلفن کارخانه های تولید کننده می توانید نمایندگی های عرضه مستقیم و طرف قرارداد با آن ها را بیابید و خریدتان را انجام دهید، البته این قبیل صنایع که برندی از خود را به ثبت رسانده و مشتریانی دارند که همیشگی محضولاتشان را می خرند، از درج اطلاعات تماس خود صرف نظر کرده و ترجیح می دهند که فروش را مراکزی انجام دهند که در بازارها بوده و یا بصورت اینترنتی و آنلاین، فعالیت دارند.

روش خرید پارچه اسپان باند از مراکز عرضه کننده:

روش خرید پارچه اسپان باند از مراکز عرضه کننده:

روش فروش مستقیم بدین صورت است که تماسی با فروشگاه های عرضه کننده گرفته و پارچه مورد نیاز خود را در انواع رنگ ها، گرماژها و عرض ها با متراژ و تعداد طاقه های مورد نظر ثبت سفارش کرده و پس از صادر کردن فاکتور، واریز وجه را انجام دهید. پس از گذراندن این مراجل، به مقاصد خریداران که در شهرهای متفاوت با کارخانجات تولید کننده هست توسط باربری ارسال می گردد. در صورتی که خریداران در شهر مبدا و خود شرکت باشند همان روز سفارش، پارچه خریداری شده به دست متقاضیان و سفارش دهندگان می رسد.

فروش پارچه یکبار مصرف

 

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی کارخانه ایران | خرید عمده پارچه یکبار مصرف

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی که در کارخانه های ایران تولید می گردد، سبب خرید …

کانال تلگرام اینستاگرام